Jump to content

Contact Mort


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Neata,

In dimineata asta, bag cheia in contact, o invart...nimic...bordu negru...nu se aprinde nimic.

Precizez ca am lumini, faza scurta si lunga, iluminat in interior...usile s-au deschis din telecomanda cheie...deci banuiesc ca am baterie...

Ce poate fi?

Merci

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai un multimetru/voltmetru verifica voltajul bateriei, s-ar putea sa nu fie suficient.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am fratilor...o sa incerc diseara cu un vecin cu cabluri...totusi nu pricep dece am lumini si usile se deschid din telecomanda, se aude si beep beep cand deschis/inchid usile...insa la bord totul e mort

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am fratilor...o sa incerc diseara cu un vecin cu cabluri...totusi nu pricep dece am lumini si usile se deschid din telecomanda, se aude si beep beep cand deschis/inchid usile...insa la bord totul e mort

Sigur e bateria, am patit-o si eu.Pune un redresor pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merci, diseara deja am planuit cu un preten sa vina si cu redresor si cu voltmetru etc etc :-)

Cat trebuie sa arate un multimetru/voltmetru? Am baterie de 64 (2.0 TDI)

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa pornesti masina.Daca aceasta porneste timp de 3 secunde si se opreste problema este de la ceasurile de bord.Incearca refacerea lipiturilor de pe placa acestora si daca tot nu merge, cu parere de rau va trebui sa le inlocuiesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invart cheia in contact pana la sfarsit, nu se intampla nimic, nu se aude nimic,...bordu e mort ca si cum n-as baga cheia in contact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci problema este din alta parte.Cauze posibile : baterie, contact electric, releu clema 15, calculator coloana volan sau cablaj intrerupt(undeva in zona bateriei se intrerupe un cablaj in cele mai multe cazuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La naiba...ieri seara la ora 18 am parcat, totul OK, azi dim. era moarta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit asa la un golf3 variant 1.9 tdi('97)....problema era de la contact...exact la fel totul mergea la ea..numai ca nu aparea nimik pe bord...mia facut figura asta de vreo 2 ori..a 3 oara am schimbat contactul si totul a fost okay....la mn se manifesta asa.....bagam cheia in contact ,puneam contactul(nici un bec nimik),dadeam la cheie electromotorul pornea invartea motorul dar acesat nu pornea ...motorul nu primea curent(cred)...pt fazele alea 2.....prima data am venit cu ea la stanga..a 2 oara am pus contactul de mai multe ori pana sau aprins ledurile(apa,ulei ce mai sunt pe acolo) alea la bord si cand sau aprins,am dat la cheie si a pornit.....nu stiu cum se manifesta la tine dar cred ca la tine fiind mai nou modelul nici electromotorul nu porneste fiind comandat de calculator.....parerea mea e ca este de la contact incearca sa il pui de mai multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este posibil contactul, sau una din sigurante. Verifica si sub bord si langa baterie...

In ultimul rand, sunt 2 relee - unul +15 si unul +30 - sunt montate in cutia de langa baterie... insa fara un voltmetru si o schema, o sa fie foarte greu.

In mare lucrurile sunt asa:

Contact -> Calc de sub volan -> Bordnetz -> Comanda relee +15. Ar trebui masurat daca vine semnal de cda la bordnetz (e cel mai accesibil). Daca nu... mergi pe traseu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat bateria cu voltmetru, arata 12.5

sigurantele par a fi ok.

Nu-mi ramane decat s-o tractez maine la BradyTrade...volanu nu prea se invarte fara motor, sper sa nu-l bulesc.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am schimbat bateria cu una de 74, Bosch Silver S5 facuta in octombrie 09.

Simptome la fel, am dat curent de la ford 30 min, tot nu a pornit, clar bateria kaput - la masurare era la 28% capacitate incarcare... adio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic, aseara am incercat cu cabluri de la alta masina, NIMIC, ca si cum n-as baga cheia in contact.

Apoi am pus alta baterie in loc...NIMIC.

Deci tractata la service...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa ajungi la service fa o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vine un specialist la mine cu vagcom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SAu o fi intrat apa la E-box langa baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, s-a rezolvat.

Cica in coloana volanului sub volan ar fi un calculator...a dat acolo o palma si totul a prins viata...dupa palma asta a merd si vagcom-ul...care pana acum nici el nu "vedea" masina...

Cand o fi cald a zis ca trebuie sa demontam acolo sa curete contactele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este posibil contactul, sau una din sigurante. Verifica si sub bord si langa baterie...

Contact -> Calc de sub volan -> Bordnetz -> Comanda relee +15. Ar trebui masurat daca vine semnal de cda la bordnetz (e cel mai accesibil). Daca nu... mergi pe traseu.

Oi fi stiut eu ce stiam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abia acum m-am prins ce spuneai, te-ai exprimat prea tehnic.

Merci pt hint, apreciez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Am si eu o problema asemanatoare. Dupa ce am dus-o la spalatorie nu am mai pornit-o 24 de ore . In urmatoarea seara trecand pe langa masina am observat ca becul la frana de mana era aprins in bord.Am intrat in masina si am scos cheia din contact, in continuare becul a ramas pornit. am bagat iar cheia si am incercat sa pornesc , la pozitia contact nu sa aprins nici un bec iar la motor NIMIC. Am repetat procedura si la fel .Mentionez ca puteam sa pornesc farurile ,climatronicul ca si cum as avea contactul pus cu toate ca aveam cheia scoasa . Inchiderea din telecomanda nu mergea.Am scos borna de la baterie si am observat ca la punerea acesteia se aude sunetul specific punerii contactului(cateva relee plus amorsarea pompei de motorina)+ palpaia in bord martorul imobilizatorului . Am scos mufa contactului si am pus iar borna "la fel face". Am scos pe rand cele 11 relee punand si cotand borna de la baterie dupa fiecare modificare si dupa fiecare releu scos facea la fel. Altceva nu mai stiu ce sa ii fac. Diagnoza nu am posibilitatea sa ii fac pentru ca nu stiu pe nimeni sa vina la mine. am mai citit pe aici la sfatul unui coleg de pe forum despre bornetz. As dori sa situ unde se afla mai exact pe masina mea (passat '02 avb) si cum se poate testa traditional(multimetru sau mai stiu eu ce). Astept pareri din partea dumneavoastra.

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAsina ta nu are centrala electrica (bordnetz) , asa ca nu nu ai ce sa testezi pe partea asta. Ar trebui masurate tensiunile de alimentare si masa de la ceasurile de bord. Cand dai la automat invarte motorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intampla absolut nimic de parca nici nu recunoaste cheia .Cheia doar deblocheaza volanu si atat .Cand o pun in pozitia contact nu se mai intampla absolut nimic fata de cand am cheia scoasa din contact ,iar in pozitia motor iar nimic. Mentionez ca se intampla cu ambele chei la fel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Era firul ce duce de la electromotor la alternator care dadea la masa. Mai demult mi sa umblat la electromotor si mecanicii l-au pus prost inapoi :ceuameni: Acuma merge fara probleme, sper, pentru mult timp.Multumiri colegilor de pe forum pentru sfaturi Numa' bine.

Modificat de vw_4_ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!