Jump to content

Masina cu vechime pe forum, proprietar nou


kirkus

Postare recomandată

Eu nu inteleg nimic din poza aia, nu imi dau seama daca ai mai lasat-o desi vad masina zilnic, ai facut-o cu Iphone-ul minune? :))

Deabia astept sa o simt luni, eu mai am de asteptat vreo 3 saptamani, imi era frica ca data cat se poate de soft amorizarea va fi tot pe fund, ma bucur tare ca nu-ti musti limba cu B14. :lol:

Distractie faina la mare, bucura-te de noul setup si nu fi George-Forje ca e plin de radare. :Driver:

Link către comentariu

E mai lasata, atat pe fata cat si pe spate, dar nu exagerat.

Poza e mica ca o micsoreaza tapatalkul.

Cat despre radare, am zburat la joasa altitudine...oricum era doar in Cernavoda.

Mi-a placut maxim si pe drumul spre mare. Acum nu se mai balanseaza masina la intrarea in depasiri si nici nu mai da senzatia de rasturnare la sensurile giratorii luate mai tare.

Razvan, sunt la mare...daca esti acasa te dau o tura :)

Modificat de kirkus
Link către comentariu

Este diferenta mare intre B14 si B16?

B14 este reglabila si pe duritate si pe inaltime?

Link către comentariu

Felicitari pentru suspensie! E cumva adevarat ce am citit pe un site? Si anume ca la B14 cu cat o lasi mai jos cu atat e mai tare suspensia?

Link către comentariu

Asta nu stiu. Eu as zice exact invers....cu cat e mai jos masina cu atat arcul e mai destins...si teoretic ar trebui sa fie mai moale. Acum mai am cam 15mm pana jos de tot pe fata. poate o sa ma mai joc cu ea, insa mi se pare ok asa.

Link către comentariu

Cu cat masina e mai jos, arcul e mai tensionat.

In fine, nu pentru asta am intrat aici, am intrat pentru ca astazi in sfarsit am testat si eu VWF cu B14. Nu aveam asteptari deosebite avand in vedere ca ultima data am condus masina a fost acum 10 zile si stiam ce-i poate pielea, colegul nostru care a stat in spate a luat-o cel mai rau. After all, era acelasi dulap cu frane bune care ajutau foarte mult la balans, masina fiind deja mult schimbata fata de stock. :cool:

Astazi insa, am condus un altfel de animal. Nu mi-au trebuit mai mult de 500 de metri sa-mi dau seama, masina merge acolo unde vreau, "baga botul" mai la interiorul virajului, nu mai sunt nevoit sa ridic piciorul pentru ca ma duc scartaind spre stalpii de pe margine. Este predictibila, iti da multa incredere, fiind foarte usor sa induci o supravirare bruscand directia si apoi facand un mic drift cu piciorul in acceleratie full pregatind urmatorul.

Insa paradoxul este ca nu e deloc inconfortabila. Citind despre aceasta suspesia, mai ales ca eu astept ceva asemanator, eram de-a dreptul speriat ca voi fi mai scund in 2 ani cu 2 cm la cat imi va tasa oasele. Ma gandeam ca nu prea imi permit sa pierd 2 cm, m-am suit cu teama.:)) Realitatea e cu totul altfel, pot sa spun ca este de-a dreptul confortabila. Am mers cu ea si pe macadam si exceptand zona de pietre marunte unde intr-adevar s-a vazut ca e suspensie sport, s-a comportat incredibil de bine. Aici probabil o mare parte din amortizare o au si cauciucurile talon 17", dar totusi.... :blink: neasteptat de bine.

Din pacate, acum s-au vazut si punctele slabe ale masinii. Directia a ramas putin in urma, trebuie sa misti volanul destul de mult pana se intampla ceva, noroc ca la acest model acest lucru se poate ajusta. :cool: Dar calcaiul lui Ahile este lag-ul imens pe care turbina de 2.5 il are, dupa care expolodeaza, daca acest lucru nu se mai poate regla din soft, parerea mea e ca ar fi mai buna si mai echilibrata turbina originala.

Per total, o masina super, care datorita pasionatului cu nume de circ a trecut de la un chiosc de mers la gratar intr-un "real drivers-car". :lol:

Modificat de GtSport
Link către comentariu

Ce vrei sa spui cu directia? Cum adica ramane in urma? Cum ar influena suspensia chestia asta?

Link către comentariu

Adica suspensia e muuult peste....in momentul in care ai o masina de familie, o directie care nu transmite nimic, moale, cu mult steering-assist perfecta pentru stradutele inguste de oras este ok, dar pentru o masina sport directia asistata trebuie sa fie responsiva, ai miscat volanul 2 cm, te astepti sa se miste roata.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

E cineva care a mers si cu B14 si cu KW V1? Ma intereseaza care dintre ele e mai comfortabila pentru oras.

Tot citesc de Bilstein ba ca e foarte comfortabila(aceasta), ba ca-ti rupe dintii(Fusco)....

Stiu, e o diferenta enorma de la 17 la 19, dar totusi...

Ca tot ai Bilstein si poti sa dai un raspuns obiectiv:

Daca vreau o reglabila doar pentru aspect, sa pot cobori/ridica masina vara/iarna si masina e 99% de oras, merita B14?

Link către comentariu

Se poate regla, dar din pacate doar la masinile fabricate inainte de 2007, Fusco o regleaza, eu nu pot, la tine ar trebui sa mearga.

@Rave, eu am fost si cu KW V1 (masina lui Calin) si cu a lui Fusco, intr-adevar B16-le lui Fusco e mult mai tare, dar avea rotile de 19" care nu amortizeaza nimic iar B16 e reglabil pe duritate, nu stiu cat de tare era setata.(din ce stiu, dar nu sunt foarte sigur, B14 ar trebui sa fie un B16 reglat pe mijlocul plajei de duritate). B14-lele lui Kirkus e simtitor egala ca duritate cu KW V1 a lui Calin, dar Calin avea roti pe 18. In 2 saptamani trebuie sa-mi ajunga B16-ele, sunt curios si eu daca rupe dinti.

Modificat de GtSport
Link către comentariu

B14-lele lui Kirkus e simtitor egala ca duritate cu KW V1 a lui Calin, dar Calin avea roti pe 18.

Am avut 18+ suspensie stock si mi-a ajuns. De data asta 17 e destul, sa inteleg ca V1 e o alternativa mai ok ?

Exista vreo diferenta simtitoare intre ele? Ca rafinament al amortizarii daca pot spune asa :)

ON: Plus-ul asta primeste un mare plus :) (Ar putea sta putin mai jos totusi, ce ET au jantele ?)

Link către comentariu

Nu am avut cand sa ne dam seama de diferente intre cele 2 suspensii, insa multa lume spune ca Bilstein B14/16 sunt foarte rafinate. Pacat ca nu mai avem piatra cubica in Bucuresti sa vad cum se comporta si pe ea. O sa dau o tura in parcarea de la CP de curiozitate.

La materialele folosite as puncta mai bine KW V1 Inox, insa la rezistenta as miza pe Bilstein datorita sistemului monotube.

Ce ma bucura pe mine insa e ca am scapat de senzatia de barca fara sa iau mult din confort. E clar putin mai dura, dar imperfectiunile drumului sunt mai bine preluate.

Dupa cum spunea si Teo, trebuie umblat putin la soft si la directie.

Link către comentariu

Felicitari domnule! Am reusit sa te imbolnavesc si te-ai miscat foarte repede :)) abia astept sa ma dai o tura...BRAVO! Un Golf Plus deosebit :D

Link către comentariu

Mda, m-ai cam imbolnavit...si imi cam place cartul tau asa lasat. Si eu o mai pot lasa 1.5cm pe fata si 3.2 pe spate, insa cum e acum ii e de ajuns Plusului.

Inca nu mi-au trecut gandurile de GTI, asa ca masina ramane la vanzare. Daca se da, bine..da nu, iarasi bine

Link către comentariu

kirkus ... fara doar si poate, daca as fi avut 11.000 de euro cash in momentul asta... te lasam fara masina :P ... ONEST!

Link către comentariu

Multumesc de aprecieri.

Pentru iarna m-as pregati cu niste praguri ca sa le protejez pe cele ale msinii de eventualele santuri de gheata. Si pentru ca Tornado Red merge la fix cu ceva negru :)

Link către comentariu
the_punkreas2003

Si nu gasesti niste baieti destepti si in Romania sa-l rezolvi? Gen cnicky de la Timisoara sau altii de prin B?

Link către comentariu

De asa ceva nu am auzit pe la noi.

Chestia asta e noua si in DE, si am gasit doar un atelier care se ocupa de asa ceva.

Link către comentariu

Revin pe luni-marti cu detalii.

Astazi mergeam regulamentar in Tancabesti, cand o piatra saltareata s-a hotarat sa faca full contact cu parbrizul...Ce mama naibii...."ie consumabile, bre"

Link către comentariu

Bai, da mare Panda mai sunt. La asta nu ma gandisem. Dar acum... :D

Sa vad cum plateste bcr-ul, insa

ma descurc eu cu cei de la Ager

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!