Jump to content

Masina cu vechime pe forum, proprietar nou


kirkus

Postare recomandată

Indicat ar fi ca "pacientul" sa fie anesteziat general...sa nu cumva sa miste! :)

Modificat de sebip
Link către comentariu

Sa-mi spui in ce stare era organul vechi si cum e cu cel nou :D Nu-ti pot dorii decat sa te tina mult :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Anestezie totala, nu gluma!

Vechea are un joc zgomotos in toate directiile, dar nu exagerat si o tenta albastruie.

Link către comentariu

Ai dat burn si a devenit incandescent, dupa recire a ramas tenta asta usor albastruie :))

Link către comentariu

Transplant reusit.

Volantul vechi avea joc si luciu pe alocuri, iar rulmentul scapa lichid de frana in carcasa. La fel si placa de presiune avea zone lucioase.

Acum intra mult mai usor in viteze si masina nu mai zmuceste la schimbarea treptei.

De asemenea cupleaza mult mai jos.

So far so good.

Atasez poze cu vechile piese si cu cele noi instalate. LUK era pe masina, LUK am si pus acum.bc195780-f7bf-161a.jpg

bc195780-f7d2-1fe4.jpg

Link către comentariu

sa-l "freci" cu placere!cati km a facut asta pana sa trebuiasca schimbat?

Link către comentariu

Multumesc de urari. Cel de pe masina avea 82.000, cu soft de la 3000 :)

Cred totusi ca mai mergea ambreiajul, iar patinarea putea fi data de lichidul de frana ce curgea inauntru ( idee proprie, nedocumentata). volant avea "free play" de 2.5 ori mai mare decat cea noua, iar jocul axial era pronuntat si zgomotos.

Acum ma simt ca un incepator la plecarea de pe loc :)

Link către comentariu

Acelasi sentiment l-am avut si eu cand l-am schimbat... Cred sa o sa se mai intareasca foarte putin pedala sau poate doar faptul ca te obisnuiesti :D. Totusi fa-i un rodaj ca sa stai linistit...

Link către comentariu

Si dupa rodaj mai dam 2-3 ture, ca am umblat pe la reglajul axelor cu came si acum mi se pare ca nu mai trage masina ca inainte, dar .... am consum 0.6 pe bord la ralanti, fata de 0.9 inainte.

Link către comentariu

2-3 ture ca alea? No way :)) Lasa ca sigur ti se pare ca trage mai rau ;)

Ma bucur ca dupa schimbare masina nu mai tremura ca nebuna la relanti.

Link către comentariu
the_punkreas2003

Acum trebuie sa-l vizitezi pe Cipos pt VNT20 dupa care UP la 200CP :))

Luni ma apuc de distributie, wish me luck! :D

Link către comentariu

Nu maresc la 200. Mi-e mila de restul componentelor. Dar vizita la Cipos devine tot mai atragatoare.

Poate de la distributie pleci fara turbina :blah_:

Link către comentariu
the_punkreas2003

Lasa 600EUR la FLorin si nu-i problema :))) Iti dau si bujiile noi in banii aistia ))

Link către comentariu

Impresii dupa prima zi... Pedala este mai tare :( Mi-am blestemat zilele pe calea victoriei in aglomeratie. Oare pot sa ii fac ceva? Putin aer pe instalatie ar inmuia-o? Ieri a fost aerisit ambreiajul si o buna parte din lichid inlocuit

Link către comentariu

Taria pedalei este data de forta placii de presiune, nu ai ce sa-i faci.

Link către comentariu

Dupa 150 de km pedala si-a revenit. Nu imi mai arunca piciorul si pare si mai moale.

Toate bune pana acum.

Ma gandesc la VNT20 acum :D

Link către comentariu

M-am gandit si am si actionat.

Parca e alta masina. Multumesc punkreasului pentru ajutor!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Pai e simplu...masina trage liniar de la 1700-1800 pana peste 4000. Destul de impresionant :D

Mai multe detalii la Cipos

Modificat de kirkus
Link către comentariu
Johnny Bravo

Ai modificat si softul? Ce putere si cuplu ai?

Link către comentariu

Nu am schimbat softul. Tot la 170 sunt. A fost reglata turbina pe softul existent, dar se simte mult mult mai bine. Daca vrei ne putem intalni pentru o demonstratie.

Ai reusit sa montezi franele?

Link către comentariu
Johnny Bravo

Zilele astea urmeaza sa le pun. Mai astept bratele de TT, sa le montez pe toate odata.

Cred ca saptamana viitoare. Frane mari, furtune HEL fta-spate, lichid de frana Castrol SRF, placute DS2500, discuri Tarox F2000, burdufuri la planetare la capetele spre cutie, suruburi si saibe la cadrul motorului, bratele de TT, filtre de ulei, aer, motorina si polen, ulei, geometrie, verificat/reumplut instalatia de AC. Cam atat :)

Link către comentariu

Ce lista... DS2500 si Tarox suna excelent. Pacat ca nu am fonduri pentru asa ceva :(

Da-mi, te rog, un PM cu locul si pretul de achizitie pt ds2500, tarox si bratele de TT

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!