Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Problema rezolvata, traiasca auto data : pompa de servo are siguranta de management in bord care s-a ars odata cu pompa veche si de aia nu mergea si nu comunica cu vag com. Masa este aceasi pe masina oriunde asa ca nu aia era problema. scuzati ca nu am pus virgula sunt in work in progres, montez botul masini la loc

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PAi daca nu ai verificat sigurantele prima data.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca nu le-ai verificat cum trebuie, daca ai mai gasit una arsa acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca da, nu stiu exact dar auto data arata 2 sigurante de power steering. Am verificat una cred, nu mai stiu - e bine ca acum mere

 

Acum ca s-a rezolvat problema nu mai ai nici-o scuza sa nu pui mina sa inveti ... si sa respecti regulamentul

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
SkodaFabia1.4

Salut detin o SF 1.4 16v de aproape 2 luni sunt foarte multumit de ea (mers+comfort) dar de cand am luat`o am aceasta problema https://www.youtube.com/watch?v=4jVsCr5DxNY&feature=youtu.be ... am schimbat eu prima oara toate filtrele + bujiile am zis ca o fi ceva de acolo.... le`am schimbat am bagat 500 de RON in ele in fine....In fine nu am rezolvat nimic pana ieri.

Ma`m dus la vreo 5 electro 2-3 mecanici si din toti unu mi`o zis senzorul de vilbrochen(arbore cotit) au verificat presiuni tot ...totul e ok.... ma`m pus ieri cu un prieten sa scotem senzorul video->>

senzor din video este aceasta ... http://s30.postimg.org/y149yuo1d/20140607_155246.jpg iar al doilea cu albastru pe langa e cel de vilbrochen din cate am vazut eu la piesa comandata ... ne`am chinuit vreo o ora ca`m asa pentru ca a fost umblata la el cand am scoos surubul de la vilbrochen so si rupt.... in fine trecem peste aceasta poveste ...am pus senzori la loc si sa ii facem proba...am avut inspiratia de am urcat prin dreapta si asa am depistat si problema...am dat cheie a luat`o din prima am fost bucuros:)) zis wow am rezolvat asa usor...am stat 10 minute am zis hai inca o proba urca prietenul asta prin stanga si ii da cheie iar face ca in video zis o bagami`as....o mai lasam 10 minute iara ii dau cheie dar tot prin dreapta iara porneste...am stat 2-3 minute pana am facut legatura ....aici incepe si problema cand deschid portiera la sofer se aude in pompa cum ii da un spritz de benzina si ii dai cheie si nu merge (acolo e problema o imbata de la spritz) acum numai stiu ce sa fac o fi de la injectoare o fi de la modul de confort? Modificat de SkodaFabia1.4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la pornire n-are treba senzorul de pe cutie (cel deasupra planetarei) el doar indica viteza de rulare

 

s-ar putea ca senzorul volant sa fie de vina dar fara diagnoza poti schimba piese fara rost

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SkodaFabia1.4

@Sergiu problema nu cred ca e la senzor ... cei care detin skoda fabia 1.4 16v cand deschide portiera se aude ca baga spritz? la mine acolo e problema ...am schimbat si senzorul de sus...ala ce e parelel cu indicatorul de ulei... am specificat daca intru in masina pe partea dreapta si dau cheie o ia la prima ... daca deschid usa prin stanga face k in video ... la VAG mi`o dat 5 erori ...mi`o dat pe EGR ceva si alte doua erori cu acceleratia cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, e normal ca pompa sa bage, alta e problema la tine, pe la clapeta de acceleratie se invarte din ce zici, fai o curatare in prima faza la partea de jos dinspre galeria de admisie si la teava care iasa sub clapeta de la egr

 

 

 

LE - nu face ca in clip, scoate mufa de la clapeta ca nu are nimic, poti sa si invarti fluturele, daca vrei sa fi sigur ca faci o treba buna scoate intre timp si borna minus de la baterie, apoi cand pui contactul asteapta sa se opreasca sunetul de la clapeta ~10 sec.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ... postez si eu aici o problema ce o am la masina pentru ca am incercat sa gasesc unde as putea sa postez dar nu am gasit.

 Dupa cum se vede si la profilul meu .. sunt fericitul detonator al unui vw sharan din 2003 il am din noiembrie 2012 adus de catre mine din Germania. am facut cu el pana in present 120 de mii de km si pana in luna martie anul acesta nu am avut absolut nici o problema cu el. eram foarte multumit dar in martie mi s-a piscat un pic garniture de chiulasa. am fost la un service din SV sa ma ajute apoi dupa ce am scos masina din service am avut numai problem cu ea ... a trebuit sa plec in Olanda cu masina si la ieside din Cluj mi-a facut supra presiune in vasul de expansiune si s-a oprit motorul in panta ... am incercat sa o pornesc si a pornit foarte greu ... la fel de greu ca prima pornire dupa ce a fost montata chiulasa rectificata. am incercat sa merg asa cu masina sa vad daca mai face presiune ... dar nu a mai facut presiune in schimb la pornire era foarte greoaie. Odata ajuns in Olanda am facut un test cu vag com si mi-a dat o valoare fixa pe injectorul nr 2 cu +2.99, mecanicul a zis ca e gata injectorul... am cumparat de la second un injector si l-am pus pe masina apoi cand am dat iarasi sa calculez valorile injectorul 2 era cu -1.10 /-1.20, am fost si l-am schimbat crezand ca nu e bun ... am luat de la aceeasi persoana 3 injectoare si aproape aceleasi valori cu - dadeau pe injectorul 2. am returnat injectoarele second si am luat de la un magazine mare de piese second care avea injectoarele testate si acu imi da o valoare de -1.30/-1.40 pe injectorul 2. (simptome: tremura motorul la relanti si se simte tremurand si cand accelerez, consumul ce il indica calculatorul de bord e de 0,8 cu clima inchisa ) acu sunt putin blocat nu mai stiu ce sa ii fac am auzit o mie de variante de motive, dar as fi foarte bucuros daca as gasi cv raspunsuri de la voi, poate ati mai intalnit cazuri de genu. va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SkodaFabia1.4 pompa amorseaza la deschiderea usii, e normal dar din cate stiu eu se poate dezactiva din vag-com daca vrei sa incerci.

Eu as verifica pompa si circuitul ei din moment ce spui ca atunci cand amorseaza nu mai porneste.

Oricum curata si egr ca ii va fi mai bine

 

zaharia90

Nu ai mentionat de la ce sa creat acea "suprapresiune" in vasul de expansiune?

Nu inteleg ce suprapresiune se poate crea cand vasul ala are supapa si exact dupa inlocuirea garniturii.

Injectoarele daca au valori apropiate e okay dar daca vrei sa le verifici ca la carte atunci cred ca trebuie pe banc sa vezi cum pulverizeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SkodaFabia1.4

ms B0gdy- o sa incerc prima oara cu VAG-com si peste o sapt curat si egr .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu mai aveam o problema la masina era ca imi intra foarte des in limp mode si imi curgea ulei pe la interculer fapt caruia am schimbat interculer nou si turbina reconditionata+curatat EGR+spalat furtunul care duce de la EGR la interculer unde se afla senzorul pt presiune la turbina. baietii au spalat furtunul fara sa dea jos senzorul si a trebuit sa schimb si acest senzor (problema cu senzorul a fost sesizatat abia cand am ajuns pe la Dej) Am schimbat senzorul in Cluj cu unul second si cand testam masina sa vad daca mai intra in limp mode in a doua panta putin mai abrupta cu pedala de acceleratie la blana a intrat in limp mode si a murit motoru. am incercat sa il repornesc,dar fara nici o sansa. am verificat nivelul la apa si era cu mult sub nivelul minim. am desfacut busonul de la vasul de expansiune (cu gandul de a complete cu apa) si a inceput sa arunce apa afara, am sunat la service unde am executat lucrarea cu chiulasa, i-am explicat ce s-a intamplar si mi-a zis sa ii scot borna + sa o las 10 min si sa completez cu apa apoi sa incerc sa o repornesc. apoi nici ca nu mi-au mai raspuns la telefon. am facut asa .. a pornit dupa un chin de 4-5 min de dat la automat, apoi dupa ce a pornit se auzea motorul cum toarce neregulat. am incercat sa merg cu ea pana in Oradea sa vad daca mai face presiune si nici in ziua de azi nu stiu de la ce a facut presiune mare in vas. apoi nu am mai avut problem cu presiunea, in schimb am avut cu pornire la rece si trepideaza motorul mai tare. am tras o diagnoza sa verific valorile injectoarelor ..si erau asa ... in1=-1.30 in2=+2.99 in3=+0.23 in4=+0.30(specific inainte de a umbla la chiulasa toate valorile de la injectoare erau aproape de +0.20/+0.30) , mecanicul de aici din Olanda a zis ca trebuie sa schimb inj 2 am cumparat 3injectoare neverificate la second si valorile de la inj 3 si 4 erau la fel in schimb la inj1=+0.60 si inj2=-1.30. am crezut ca nu sunt bune injectoarele , am cumparat un alt injector de la un magazine second ce avea injectoarele verificate si imi da aceleasi valori ca cele precizate mai sus. acum porneste usor dar tot tremura motorul si cand accelerez simt ca nu toarce rotund. nu pot sa imi dau seama de la ce ar putea fi, pe parte electrica nu este pentru ca nu am nici o eroare in vag com.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SkodaFabia1.4

La modelul meu castefonul e cel original este mp3 ? ca eu am incercat un track si mi`o mers nu am incercat inca un mp3...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce model de casetofon ai? Sunt mai multe modele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarul este ca intrebarea se si incadreaza la Topic la care nu gasiti rezolvarea...ce casetofon am pe masina?? :lol:

Modificat de domu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SkodaFabia1.4

Cel din fabrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul are dreptate. Nu cred ca ai folosit search.

Modelul il scrie pe cass.

Oricum, citeste in topicul de mai jos la postul 163 este o poza, daca e ca acel model de symphony, atunci stie mp3.

http://vwforum.ro/topic/15983-casetofon-fabia-original/page-9?hl=%20muzica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare

Am si eu o oarecare problema (momentan doar  "AUDITIVA") din partea pompei de benzina si anume:

Deschid usa sofer = BAZZZZ(normal)   pun contactul , iarasi BAZZZZ (2-3 secunde tot normal)  porneste motorul la sfert fara nici o problema si nu se mai aude nici un BAZZZZ  decat daca ma lipesc cu urechea de bancheta din spate ,pe dreapta .

Dupa cam 10 -15 minute de "motor pornit" incepe un BAZZZZ continuuu ,cam de aceeasi intensiate ca atunci cand amorseaza dar am observat ca , cu cat am mai putina benzina in rezervor cu atat este mai puternic si BAZZZZ-ul

Cert este pompa de benzina , dat vreau sa va intreb daca este pe duca ?

Cand e sa se duca se duce de tot din prima ? sau incepe sa imi faca mai intai probleme la pornire si alte chestii? o mai ciocan putin mai porneste o data...mai misc putin ...etc ?

Mentionez ca nu am nici un fel de problema cu masina ( trage bine , nu da in nas , doar mici fluctuatii de turatie la relanti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sunetul produs de pompa de benzina a crescut in intensitate, posibil.

Pai tie ti s-a dus din prima? Exact. Nu cred ca daca vei bontani tu pe acolo, vei rezolva ceva.

Uite, sa vezi exact cum stau lucrurile, si asa usor ce va trebui sa faci:

http://vwts.ru/forum/102234.html

Sa ai idee unde apare uzura:

http://forum.skoda-club.ru/viewtopic.php?f=12&t=12512&start=15

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am o problema de mai mult timp si anume nu merge incalzirea in scaunul soferului. Am incercat sa desfac scaunul, nu am reusit sa desfac suruburile sin spate, ba mai rau, le-am tocit si nu pot sa-l mai desfac. Pot sa pun o husa cu incalzire din comert sub husa scaunului si sa fac legaturile in mufa de sub scaun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la suruburile de la sina, prinderea de podeaua masinii?

Eu as incerca sa gasesc o solutie sa repar decat sa ma chinui cu tot felul de huse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte e mai ieftina o husa cu incalzire decat rezistentele care trebuie inlocuite...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se poate desface tapiteria fara sa scot scaunul afara?

2. Se poate repara acea rezistenta? Sau o alta alternativa mai ieftina decat alta noua originala - daca exista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!