Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Lucru de care ziceam mi s-a intamplat ieri. Azi dimineata am pornit motorul iar martorul check engine era tot aprins. Am fost cu masina la spalatorie si dupa ce am spalat-o surpriza...martorul nu s-a mai aprins. Mai in gluma zic ca mi-a multumit in acest fel masina, caci am spalat-o :D

La modul serios insa, nu stiu ce sa fi avut. Acum totul pare OK, porneste din prima si niciun martor nu ramane aprins. S-o mai duc la diagnoza? S-o fi salvat totusi ceva informatie ce m-ar ajuta sa inteleg ce s-a petrecut ieri cu masina?

Mersi.

Modificat de sigisius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ar strica o diagnoză, dacă s-a aprins check-ul, precis a rămas stocată şi o eroare. Chestia este că după un anumit număr de porniri, dacă nu mai apare cauza ce a generat eroarea, aceasta se şterge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu erorile raman si se poate afla care este cauza mai ales ca se poate sa mai apara problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 poză/imagine cu interiorul mufei de pe airbag,

Partea incercuita este mufa care vine conectata la detonatorul airbagului:

20armsx.jpg

Din partea incercuita, banuiesc ca s-a smuls cu tot cu mufa:

1zbzcc9.jpg

Ideea este sa incerci sa pui frumos firele la loc....si nu mai zgandari pe acolo, fiindca ce va urma....

Uite, am  gasit ceva care iti va fi de folos:

24e25qo.jpg

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina, problema este la firele care vin în interiorul mufei încercuite de tine, cum sunt ele aranjate în interior. În mufă intră 2 fire, dar în interior mai este unul care artă ca o bobină mică mică mică...ăla mă doare cel mai tare pentru că nu-i ştiu rolul şi e rupt. Era prins de unul din firele alea negre care intră în mufă şi de aceea vroiam interiorul mufei.  Văd că ai postat o poză doar cu cablurile şi mufele de la airbag/claxon :  se găsesc separat, ce cod au, cam ce preţ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Problema e că în interiorul acelei mufe se găseşte un al 3-lea fir foarte subţire, fără izolaţie, dintr-un material ce pare a fi cupru. Acest fir, lung de aproximativ 15 cm, era probabil înfăşurat pe ceva ce semăna cu un miez metalic (pe care l-am recuperat) pentru că, întins, arăta ca un cablu întins de la receptorul unui telefon fix.

Sigur era infasurat Sorine.

Era o bobina care in momentul  cand ai scapat-o sau nu stiu exact ce ai facut, s-a intins firul.

Uite, sa ai idee cum era:

64qw7s.jpg

Pot sa-ti prezint exact cum este in interiorul mufei, dar nu are rost sa risti....o infasurare gresita...si la punerea contactului sa nu ai o surpriza.

Parerea mea Sorine, este sa achizitionezi alt cablu:

http://www.ebay.ie/itm/SKODA-FABIA-MK1-99-07-STEERING-WHEEL-AIRBAG-WIRING-LOOM-1J0973605E-/400656506845

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut Domnilor!

 

Revin si eu cu o intrebare mai degraba decat o problema!

As dori sa fac un mic upgrade la ceea ce priveste bara fata la a mea skoda fabia, deocamdata am modelul de bara de pe prima seria cea cu proiectoare trapezoidale, iar eu vreau sa trec la modelul de proiectoare rotunde .( bara va fi modificata custom, deci va ramane tot cea originala)

 

Acum intrebarea mea este se potrivesc intrarile/mufele? Sau trebuie adaptata si instalatia electrica?

 

 

Ma poate ajuta careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde e mufa T18 la golf4.....vreau sa montez lampa de portiera la cele din spate si nu stiu cum....ma puteti ajuta


vreau sa spun ca nu detine asa ceva ,,,,dar vreau sa pun eu....acea mufa este cumva aia de la modulul acela de macara----este o mufa mai mare in portiera,,,aia sa fie oare...daca aveti o poza ceva cu asta mi-ar fi de folos

multumesc


sau cel mai bine vin cu fire din plafon si am scapat....de fapt vreau sa pun logo cu laser...in momentul  cand se deskide usa lumineaza in asfalt...am pe fata la ambele usi....dar pe spate nu am lampa,sa ma pot lega cu acel logo.....deci trebuie sa imprvizez eu   dar nu stiu cum...si nu vreau sa fac ceva aiurea

 

Aici este Fabia, te rog sa conmtinui in aria dedicata golfului...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te legi in mufa aia lata. Trebuie sa identifici firele, un + permanent si minusul comandat de switch.

Vezi la mine in topicul masinii ca am pus lumini pe spate.

Parerea mea, pune becuri, lasa laserul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai si poze la acea mufa as intelege mai bine....dar mai caut pe net


am intrat la topicul m,asi tale  dar vad ca nu ai si poze....ajutama daca poti te rog


masinii tale am scris acolo...scz daca intelegi altceva

 

Ultima atentionare, continuati in aria dedicata golfului...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Deoarece nu am stiut unde sa postez urmatoarea problema, voi scrie aici.

Este vorba de un "bug" cred eu, la alarma cu pornire motor Viper 5901.

Problema este la luminile de avarie si anume cand am activat functia din pager, scos cheia din contact, armat din pager si oprit motor, luminile de avarie au continuat sa clipeasca. Norocul meu a fost ca m-am uitat in urma (a fost ziua) si am observat problema ca altfel imi termina bateria... [emoji53]

S-a mai intalnit vreun posesor al acestei alarme cu o astfel de situatie ciudata!?

Alta data, tot la activarea din pager a functiei pornire motor, dupa armare, motorul a continuat sa mearga ceea ce e si mai ciudat, iar pe pager imi arata timpul descrescator, de la 30 min. spre 0 (pana la oprirea motorului). [emoji53]

Modificat de flocosti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e topic dedicat ICE & SECURITY.

unde ai montat sistemul ? ce interfata CAN ai folosit ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Problema mea este in legatura cu AC la G4-axp,ac-actionat,ventilatoarele merg,rece nu face,baga de afara (ac normal nu climatronic).Freon+ulei completat,nu se vad pierderi.Masurat la mufa compresorului vine tensiune pt o secunda dupa care 7-8sec nu este tensiune si ciclul se reia,in sec cind este tensiune motorul are un hic,indiferent daca mufa este bagata sau nu in compresor.Am fost pe la 3 servisuri si nici o rezolvare,la unu au alimentat pe direct compresorul de la o baterie si nimic dar eu cred ca nu au facut bine contact cu improvizatiile alea si erau si f.grabiti.La cel mai dotat tot grabiti si au scanato cu 2 testere,raspuns da se poate repara dar dureaza 1-4ore constatarea,masurarea pas cu pas(100 ron ora),suspect calculatorul si mai ceva nici ei nu erau siguri ce.am plecat dezamagit.Dupa Paste voi merge la cel de-al 3-lea care propunea schimbarea releului de sub baterie de proba,curatare mufe etc.Poate ma puteti ajuta cu ceva sfaturi,idei sau meserias in Timisoara(sau Timis mai rezonabil ca pret).Daca ajuta pot posta seria masinii si a compresorului.Sanatate. 

 

Zau daca inteleg de ce postati la Fabia si nu va duceti la golf...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e topic dedicat ICE & SECURITY.

unde ai montat sistemul ? ce interfata CAN ai folosit ?

Falcon, interfata nu o stiu, dar nu a mai facut probleme...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

as avea nevoie de o sugestie si anume:

are cineva statie CB pe fabia? unde ati reusit s-o montati in asa fel incat sa fie la indemana si sa nu fie vizibila din exterior?

Eu ma gandesc sa achizitionez una dar pana ma interesez ce si cum am imprumutat o astfel de statie impreuna cu o antena de vreo 2m de la un amic. Am asezat-o in fata scrumierei, am prins-o cu banda adeziva pentru a nu o gasi pe sub picioarele mele in cazul in care fac vreo curba, statia si-a facut treaba, problema e ca mai tot drumul (1000 km) m-am tot agatat in cablurile de la alimentare, antena, microfon...

Cel mai prost amplasata mi se pare priza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea,am nevoie de un EGR nou,la un pret mai bun decat la service-urile autorizate.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am o problema cu o skoda fabia break din 2002, motor de 1.4, 16 valve, 55kw. Cant este motorul pornit si luminile aprinse, tot ce inseamna lumini clipesc. Am fost la electrician si am schimbat releul si puntea de diode de l a alternator dar degeaba, am verificat bateria degeaba, am verificat masa de la caroserie la fel in zadar. La urma am scos cureaua   si firul principalde la alternator si am constatat ca la fel face, deci nu este din alternatorul. ce mi recomandati sa fac?

  Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am o mica problema cand vreau sa resetez Inspection OIL / Service.

 

Problema: Se reseteaza si imi apare ca numar de kilometri 00000 (teoretic totul de ok), dupa ce pun din nou contactul imi apare tot 00000 si cand scot contactul minutele de la ceasul din bord se schimba ca si cum as seta ceasul.

 

Solutie service:

au incercat cu un tester universal sa reseteze Inspection OIL insa fara succes.

au incercat combinatia de butoane si apare problema cu ceasul

Au scos bornele de la baterie si  Inspection OIL / Service a reaparut.

Dupa ei ar trebui sa verifica cu un tester original.

 

Ceva pareri / sugestii sau cineva pri Iasi care ma poate ajuta?

 

Masina: Fabia combi 1.4 16V 75CP din 2003.

 

 

Multumesc mult!


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai resetat Inspection OIL / Service dupa metoda cu butonul de reset km/reglare ceas  apasat apoi pus contact..etc?

Nu ai miscat cam tare de butonul ala de reglat ceasu? adica daca misti de el iti da impresia ca ceva nu e bine prins acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai resetat Inspection OIL / Service dupa metoda cu butonul de reset km/reglare ceas  apasat apoi pus contact..etc?

 

Am facut exact cum trebuie (operatiune efectuata la service)

 

 

Nu ai miscat cam tare de butonul ala de reglat ceasu? adica daca misti de el iti da impresia ca ceva nu e bine prins acolo?

 

Nu se miscac aiurea.

 

Acum a aparut ceva foarte interesant:

 

dimineata mi s-a resetat din senin service oil si mi-a calculat distanta parcursa. Trebuie sa vad daca ramane asa. :tuktuk:

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! am o problema cu o skoda fabia break din 2002, motor de 1.4, 16 valve, 55kw. Cant este motorul pornit si luminile aprinse, tot ce inseamna lumini clipesc. Am fost la electrician si am schimbat releul si puntea de diode de l a alternator dar degeaba, am verificat bateria degeaba, am verificat masa de la caroserie la fel in zadar. La urma am scos cureaua   si firul principalde la alternator si am constatat ca la fel face, deci nu este din alternatorul. ce mi recomandati sa fac?

  Multumesc!

aici ai citit ?

http://vwforum.ro/topic/17949-probleme-servodirectie-fabia/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!