Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Salut! Spuma cafenie apare si la motoare mai noi. La AUB-ul meu si la motoarele inrudite cu acesta se poate rezolva prin izolarea epuratorului de gaze si a furtunului aferent . In cazul in care acest epurator se infunda cu vaselina formata din amestecul condensului cu vaporii de ulei din gazele recirculate este posibil sa va iasa uleiul pe la joja . Rezolvarea este relativ simpla : se desface epuratorul de gaze -3suruburi inbus , se imbaiaza cu benzina din abundenta si fara frica pentru ca in el este doar o clapeta si o serpentina din acelasi plastic de 2lei , se verifica acele garnituri si in caz ca nu gasiti un kit cu ele le puteti inlocui foarte bine cu oringuri din NBR pentru ca acestea rezista pana la 110grade , sau siliconice (eu am folosit varianta NBR-cauciuc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si o problema si nu ii dau de capat.Recent am schimbat kit distributie(contitech)+pompa apa (hepu).Cand am ajuns in parcare ,dupa ce am plecat de la service mi-am dat seama ca se aude un zgomot ciudat intre 900rmp si 1000 ,zgomotul provine din zona distributie spre pompa de inalte.Am revenit la service,le-am povestit,au ascultat si ei, schimbandu-mi pompa de apa .Dupa ce au terminat tot de montat ,zgomotul disparuse,dar dupa aprox. 2 km oprindu-ma la un semafor,zgomotul a reaparut.Am sunat la alt service specializat pe vw,am fost a ascultat zgomotul: distributia nu a fost pusa corect.Au desfacut-o au pus alta curea ,totul ca la carte,zgomotul tot acolo, a schimbat tot kit-ul cu unul original,zgomotul tot acolo.De la ce ar putea fi ?Tin sa precizez ca  in ambele service-uri dupa ce au montat distributia , dupa ,mi-a aparut EGR error , dar nu imi apare de atunci!Poate sa fie pompa de inalte ? sau altceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de egr error ar fi o ipoteza cu pompa de inalte daca e si pompa de vacum. Dar daca ar intrerupe vacumul ar trebui sa fie si alte problema cu frana.

Legat de zgomot incearca sa ii localizezi sursa si sa il descrii. e zgomot metalic sau mai mult un suierat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai multe e ca o "mornaiala" maine am sa inregistrez sa pun pe forum , e foarte curios de ce mi-a aparut doar dupa ce a fost montata distributia egr-ul...ma gandesc poate primii "mecanici" nu au reglat cureaua bine si au fortat partea care duce spre pompa de inalte , ce-i drept la al doilea service au desfacut acolo pe la pompa de inalte si s-au uitat pe la axul cu came,cred din ce am auzit si totul era clean ...nici urma de nimic.


si zgomotul ca sa il descriu asa in mare...parca accelerezi o dacie...fix asa se aude .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa postezi inregistrarea, poate recunoaste cineva sunetul si te ajuta.

Eu zic sa consulti si alti mecanici ca la fata locului se constata cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUTARE.AM O FABIA 2003 1,2 12V SI AM O PROBLEMA LA SIST. DE FRNARE.AM SCHIMBAT 3 SETURI DE DISCURI SI TOT IMI TREMURA VOLANUL LA FRANARE.MA POATE AJUTA CINEVA?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa fie de la bucsarie, verifica bucsele spate in special...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt schimbate si bucsele si eu tot asa am crezut dar nu sa rezolvat problema dupa aceea au zis sa schimb butuci pe aia nu iam mai schimbat ca asa pe ghicite ma pun astia de la service sa schimb tot nu au descoperit nimic care sa rezolve problema.mai ast.niste pareri poate ma ajuta cineva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat toate bucsele de pe fata si spate?

Ai schimbat 3 seturi de discuri+placute pe fata?

Pistonasele de la etrieri cum se prezinta?

In spate ai discuri sau tambure?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca nu e stransa carcasa la distributie si vibreaza plasticul, vezi ca in partea de jos se prinde si in suruburi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi zgomot il face si fara carcasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca carcasa, rolele si toata distributia is okay, atunci eu m-as pune sa verific tot vacumul, tot ce tine de furtun de vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat numai bucse spate bascula cele din fata mi-au spus ca sunt bune si ca oricum nu are cum sa faca de la ele,am scimbat placutele doar la primul set de discuri dupa aceea la cele doua raduri de discuri au ramas aceeleasi pacute,pistonase ok cica,pe spate am tambure,nu stiu ce sa mai zic ca nu-i dau de cap deloc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui verificată abaterea butucului la roţile din faţă, cu ceas comparator.

Într-o primă fază suspentă pe rând roţile faţă şi învârte-le uşor cu mâna. Dacă una din roţi are momente când se învârte când mai uşor când mai greu, acolo este problema (problemă la butuc sau rulment).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat cum ai spus tu rotile pe rand si se invart constant nu am obs nici o nergula mai ramane sa gasesc un service sa masor butuci cu un ceas comparator.mecanicul care sa uitat la ea imi spune ca sar putea sa fie butuc stnga fata dar nu stie sigur dar daca e nu imi pot da seama de la ce sa ovalizat butucul ca nu imi aduc amite sa luat vreo asa mare groapa in conditiile in care numai eu conduc masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare daca termuratul in volan la frana este de la butuc de ce nu tremura si in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Până nu măsori nu-ţi poţi da seama, oricum elimini o cauză. Mai depinde şi de cât de mare este abaterea. Eu am avut un butuc strâmb (sau a fost rulmentul montat prost, nu-mi dau exact seama pt că mecanicosul a cam dat cu ciocanul să scoată un amărât de şurubel ca să dea discul afară, oricum de la operaţiunea de schimbare rulment i s-a tras) şi tremura şi în mers dar doar în anumite plaje de viteze şi mai ales pe decelerare de pe la 110 la 80. Dar la mine abaterea era vizibilă şi cu ochiul liber (se vedea cum se depărta/apropia plăcuţa când învârteam discul cu mâna) şi se simţea şi la mână.

Cauzele trebuie eliminate pe rând, dacă se poate prin măsurare şi adu-ţi aminte dacă treaba a apărut din senin sau a coincis cu vreo operaţiune făcută la maşină. Este bine că ţi-ai dat seama că nu este bine să rezolvi problema pe ghicite, este foarte costisitor :icon_thumleft: .

Cred că n-ar strica să faci şi o geometrie, acolo se mai poate vedea dacă stă o roată strâmb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am masurat butucii nu au nimic unghiul de fuga la fel e bn deci nu stiu ce sa mai zic ce poate sa aiba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, greu de găsit problema. Ai încercat să schimbi roţile de pe spate pe faţă? Ar mai fi de încercat cu maşina suspendată pe elevator să vezi dacă mai tremură volanul la frânare.

Nu ştiu dacă planetarele ar putea avea vreo contribuţie aici, ai putea să verifici jocurile la planetarele să nu fie vreuna cu probleme.

Şi nu ai spus cam în ce condiţii tremură volanul: la orice fel de frână indiferent cât de tare apeşi, la orice viteză, etc. O descriere mai amănunţită poate să aducă ceva indicii.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

rulmentii la alternator la golf4 de 120A sunt

6303 2rs si

6003 2rs?

 

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-am făcut de treabă pe la maşină, şi cum mă apucase hărnicia zic să desfac airbag-ul de pe volan să strâng cumva arcul care îl fixează (trepida prin denivelări). Şi am făcut o boacănă : am scăpat airbag-ul din mână şi s-au smuls firele din mufa de pe el (e galbenă şi are ca un capac care se desface), . Problema e că în interiorul acelei mufe se găseşte un al 3-lea fir foarte subţire, fără izolaţie, dintr-un material ce pare a fi cupru. Acest fir, lung de aproximativ 15 cm, era probabil înfăşurat pe ceva ce semăna cu un miez metalic (pe care l-am recuperat) pentru că, întins, arăta ca un cablu întins de la receptorul unui telefon fix. Ideea e dacă are cineva o poză/imagine cu interiorul mufei de pe airbag, (la mine e galbenă ca şi culoare),  pentru a mă putea ghida cum erau pozate firele, mai ales cel fără izolaţie. După isprava asta, firele le-am înfipt cumva, am pornit motorul şi nu a rămas nici un martor aprins pe bord (mă aşteptam să rămână ceva din cauza airbagului). Îmi e oarecum teamă să nu sară din senin airbagul, de aceea vreau să o rezolv cât de repede. Mulţumesc!  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga codul airbag-ului pe google si sigur o sa gasesti imagini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit ca dupa ce-am pornit masina la cateva secunde mi-a murit motorul dar nu stiu exact din ce cauza, fie fiindca nu am apasat acc. suficient fie vre-unui alt motiv, cert este ca incercand sa repornesc masina dadeam cheie si motorul trepida ca si cand masina nu recunostea cip-ul cheii. Nu mai tin minte daca s-a aprins sau nu martorul specific de nerecunoastere a cheii cert este ca ma aflam in panta si masina avansa datorita inertiei iar pedala de frana era de neapasat (beton). Dupa vre-doua,trei chei fara succes am scos cheia din contact si am reintrodus-o. Asa am reusit sa pornesc masina dar imi ramane aprins martorul check engine. Prima intrebare e legata de martor, cam ce credeti ca-mi va indica diagnoza? A 2a intrebare ar fi daca e posibil ca in timp ce te deplasezi masina brusc sa nu recunoasca cheia(cip-ul) fiindca la 120 km/h sa nu poti apasa frana nu e placut.

Mersi

P.s. Am mai patit odata sa nu imi recunoasca cheia. La vremea respectiva tin minte ca s-a aprins martorul specific de nerecunoastere a cip-ului. Prin scoaterea si reintroducerea cheii am rezolvat. O fi pe duca cip-ul? Sa-mi comand o cheie noua?

Modificat de sigisius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că cip-ul este problema la tine. Interogarea cip-ului are loc numai la pornirea motorului, dacă a recunoscut cip-ul nu mai are treabă cu el cât este motorul pornit. Când nu recunoaşte cip-ul comportamentul este următorul: porneşte maşina ca de obicei (dar trebuie să pornească bine, dacă porneşte prost nu este din cip) şi se opreşte după o secundă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!