Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Cred ca numarul 4 din schema : post-36741-0-08642200-1384367348_thumb.p.

Pentru cine doreste am pus si partea a 2-a a tabloului de sigurate : post-36741-0-99232300-1384367383_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum vine asta dar siguranta arsa era 39 (20A): nu mergea plafoniera, lumina portbagaj si nici cea din torpedou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Sunt 2 probleme care la care sper sa gasesc un raspuns de la dvs.

Am fost la service acum o luna pentru probleme legate de aparitia unei cantitati de ulei de motor in vasul de expansiune al lichidului de racire. Aceasta problema s-a rezolvat destul de usor, s-a facut un by-pas pe langa racitorul de ulei si problema a disparut, urmeaza sa ma intorc in service sa schimb racitorul de ulei.
Intrebarea mea ar fi, daca deja am mers 1300 km fara acest racitor, de ce ar mai trebui montat la loc, avand in vedere ca are scurgeri? Care este rostul lui?
Aceasta ar fi prima intrebare.


A doua, am plecat de la service cu o problema de natura electrica, sau ceva legat de computerul masinii. Apar urmatoarele probleme:
- cand descui masina si deschid portiera soferului, daca nu apuc sa pornesc masina, aceasta se incuie la loc, ori normal ar fi ca dupa ce se deschide usa soferului, acest lucru sa nu se mai intample.
- dupa o perioada de condus, la stationare portbagajul ramane incuiat cand cobor din masina, pana in monentul in care deschid o portiera din spate (pare ca s-au inverstat contactele electrice ale usilor din fata cu cele din spate)
- cel mai bizar: cand am masina in stationare si scot cheia din contact, daca am farurile aprinse nu se mai aude avertizarea sonora care ar trebui sa ma anunte sa sting farurile

si ma astept sa mai apara si alte probleme, nu mai zic ca s-a incuiat cu mine la volan cand aveam cheia in bord, dar contactul nepus.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat inainte sa merg la service din nou as aprecia mult.
Am o Fabia model vechi, fabricata in 2007.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cum vine asta dar siguranta arsa era 39 (20A): nu mergea plafoniera, lumina portbagaj si nici cea din torpedou.

 

Sunt doua scheme pentru sigurante (preluate din "Diagrama cablajului") :

1. pentru Fabia intre 08.2002-07.2003 :

post-36741-0-72255700-1384371829_thumb.p

post-36741-0-89629000-1384371833_thumb.p

2. pentru Fabia dupa 08.2003 :

post-36741-0-69571300-1384371863_thumb.p

post-36741-0-97738300-1384371867_thumb.p

La semnatura vad ca ai ca si an de fabricatie al masinii 2003...sa fie oare a ta inainte de august 2002?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gab2406 legat de prima problema nu trebuie sa montezi racitorul vechi inapoi ci altul nou, care nu curge. Rolul lui este dat chiar de denumire.

                   Legat de a doua problema ai switch-ul de la portiera soferului defect si asta e cauza pentru care nici alarma nu vede poertiera deschisa si nici nu te avertizeaza cand ai luminile aprinse cu cheia scoasa din contact. Ia legatura cu F l o r i n  sau cu kelu si te ajuta ei in schimbarea switch-ului.

Modificat de aurelian_bln
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am o problemuta de cand am fabia si anume noaptea iluminarea in spate e foarte slaba. Am vazut un material prin care se adauga deasupra usilor cate o lampa dar mi se parea complicat.

M-am gandit sa ii pun niste lampi pe baterii cu cate 3-5 leduri in partea din spate a consolei centrale, prin zona scumierei din spate si sa leg un intrerupator in zona butoanelor de deasupra radioului.

As putea gasi un intrerupator gen ala pt dezghetare haion?  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i mai simplu sa tragi doua fire din modulul confort si sa pui niste module cu led in spate? ca model ar fi  http://mercador.ro/oferta/module-led-si-traf-12v-ID12cO5.html#5d882a5454  nu fac reclama, nu le vand eu, coincidenta e pur intamplatoare ca vanzatorul e din acelasi oras cu  mine.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti sa dezvolti un pic? sau poti sa-mi zici asa, pas cu pas, poze eventual, ca la un necunoscator? Eu ma gandeam la unul cu baterii si un intrerupator pentru a evita diverse complicatii de genul martorului "bec ars" sau cum s-o numi ala

m-ar interesa si in portbagaj sa pun un modul din ala

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina ta stie sa semnalizeze bec ars?

 

Referitor la ce am vrut sa spun, modulele aceasta (cu led) au consumuri nesemnificative fata de becuri. Pentru iluminatul in spate ma gandeam ca daca s-ar aprinde impreuna cu plafoniera (si s-ar si stinge) ar fi ok. Cine aprinde plafoniera? la Octavia modulul confort, la Fabia probabil tot el. Ideea ar fi sa tragi doua fire (modulul confort ar trebui sa fie pe sub volan) si sa legi unul-doua module led pentru iluminatul in spate. 

 

Pentru portbagaj le poti lega cu lampa/lampile deja existente in paralel - se vor aprinde/ stinge impreuna cu acestea.  

 

Cu poze nu te pot ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deasupra pedalei de acceleratie este modulul confort. 

Il va gasi Crish, fiindca este un baiat descurcaret. :winter:

Unde este incercuit cu orange, deasupra pedalei de acceleratie, vei gasi modulul confort. Cu galben, centrala electrica...

2uqjazo.jpg

 

Asa arata demontat:

 

ka49ci.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o selectie cu ce te intereseaza, uita-te prin urmatoarele pagini. Trebuie sa conectezi modulele led la pinii T5a/1 si T6j/6.

Poze a pus Carmina, ma asteptam sa o faca dar nu asa repede.

 

lampi_int.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca initial presupuneam ca cele doua fire trebuie trase din modulul confort (ca la Octavia), daca ai studiat documentatia banuiesc ca te-ai prins  care e modulul de unde trebuie sa tragi cele doua fire (cel incercuit cu galben in poza pusa de Carmina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

pentru posesorii de SDI si nu numai. Am impresia, nu sunt foarte sigur si nici nu imi dau seama de unde, dimineata cand e motorul rece, adica in primii 2-3 km, cand ii dau peste 2000 de turatii, se aud niste bubuituri asa dinspre motor. Ca si cum ar bate ceva. Cand incepe sa se incalzeasca putin, nu mai face. Asta mai ales de cand e frig....

Ce ar putea fi? Ca nu se ung inca bine elementele alea cu ulei si se manifesta zgomotos? O rola? Curea?

Sau asa fac toate?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum in sezonul rece e normal sa fie mai zgomotos,dar pana se incalzeste. eu cel putin pana nu ajunge acul la 90 grade nu turez motorul peste 2000 turatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se potriveste o unitate Radio-CD RCD300 intr-o Fabia 1? 

 

Mersi.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu. RCD300 are forma neregulata si prindere in suruburi.

Fabia 1 are sistem de montare 2 DIN (forma regulata si prindere laterala)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc de raspuns.

 

O alta intrebare acum  :icon_thumleft:

Cu ce tip de banda dublu adeziva se prind bandourile pe usi? Banda fabricata de catre 3M model VHB 4611 ar fi OK? Am gasit pe net de vanzare o asemenea banda dar in rola de 33 mL. Mai putina (4 mL de ex.) nu este? 

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc cu Bison desi mai multi au laudat 3M-ul.

 

Alta curiozitate: aspirand prin masina am tras scaunul din fata la maxim si am vazut unele decupaje in mocheta (o palnie si o gaura). Ambele or fi pentru aerisire?... sau?

 

Mersi si La Multi Ani!!! :beer:

post-119838-0-35353500-1388321690_thumb.

Modificat de sigisius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin acel ,,tunel" de plastic in momentul cand dirijezi aerul din blocul de comanda AC doar la picioare, pe acolo va ajunge aerul rece/cald la pasagerii din spate.

Trimis de pe al meu V1_Viper folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Sunt 2 probleme care la care sper sa gasesc un raspuns de la dvs.

Am fost la service acum o luna pentru probleme legate de aparitia unei cantitati de ulei de motor in vasul de expansiune al lichidului de racire. Aceasta problema s-a rezolvat destul de usor, s-a facut un by-pas pe langa racitorul de ulei si problema a disparut, urmeaza sa ma intorc in service sa schimb racitorul de ulei.

Intrebarea mea ar fi, daca deja am mers 1300 km fara acest racitor, de ce ar mai trebui montat la loc, avand in vedere ca are scurgeri? Care este rostul lui?

Aceasta ar fi prima intrebare.

A doua, am plecat de la service cu o problema de natura electrica, sau ceva legat de computerul masinii. Apar urmatoarele probleme:

- cand descui masina si deschid portiera soferului, daca nu apuc sa pornesc masina, aceasta se incuie la loc, ori normal ar fi ca dupa ce se deschide usa soferului, acest lucru sa nu se mai intample.

- dupa o perioada de condus, la stationare portbagajul ramane incuiat cand cobor din masina, pana in monentul in care deschid o portiera din spate (pare ca s-au inverstat contactele electrice ale usilor din fata cu cele din spate)

- cel mai bizar: cand am masina in stationare si scot cheia din contact, daca am farurile aprinse nu se mai aude avertizarea sonora care ar trebui sa ma anunte sa sting farurile

si ma astept sa mai apara si alte probleme, nu mai zic ca s-a incuiat cu mine la volan cand aveam cheia in bord, dar contactul nepus.

Daca ma puteti ajuta cu un sfat inainte sa merg la service din nou as aprecia mult.

Am o Fabia model vechi, fabricata in 2007.

Multumesc,

ai defect swictul de la usa sofer.de obicei vine cu broasca cu tot dar pe net am gasit si separat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna!

nu am reusit sa gasesc unde sa incadrez problema asa ca...o pun aici, iar daca am gresit...scuze de pe acum:

am o fabia 1.4 16v, motor bbz si de vreo 2 luni am urmatoarea problema:

uneori apare in mers sau la relanti o trepidatie, si parca ar pierde din putere (ca si cum nu s-ar alimenta bine). eram odata afara langa masina cand a inceput sa faca asta iar la toba se auzeau sunete cam ca si la motociclete cand dau rateuri (poate nu asa de tare dar exact asta era sunetul). nu am reusit sub nici o forma sa vad care ar fi "regula", logica cu care apar aceste trepidatii. adica de ex am mers pana la baia mare si pana la 10 km de baia mare a mers ca unsa dupa care a inceput sa trepideze. am stat vreo cateva ore acolo iar la plecare trepida din prima. pe drum am oprit vreo 10 minute, iar la pornire nu mai avea nimic si am venit pana in cluj fara nici o problema. am observat ca daca dupa ce o pornesc o las un pic sa se incalzeasca motorul e mai mica probabilitatea de a aparea aceste probleme ca si daca plec cu ea cu motorul rece.

acum....am fost acum vreo luna la compexit unde au pus-o pe tester si...nimic sau nimic din ce nu a fost si acum 5 ani cand am luat masina. mi-au spus ca sa merg la ei cand apare problema :))))

am fost la alt service unde mi-au spus ca "poate" e clapeta de acceleratie pe care au curatat-o si daca mai apare problema sa schimb sonda lambda 1 (ceva de genul asta). ideea e ca as schimba sonda dar...imi garanteaza ca rezolv problema?

si acum vine intrebarea: stiti cumva un service cat de cat serios, mecanic, etc care sa aiba rabdare si sa vedem cum i-ar da de cap?

multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoate mufa de alimentare de la EGR, daca dispare problema eu zic ca ai gasit cauza

 

poti merge linistit asa, izoleaza doar mufele sa nu intre mizerie in ele

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!