Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

la combi si la sedan sunt la fel. la Fabia hatchback sunt diferite. 

 

pe Depo sau TYC gasesti la 100 lei / bucata

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze ca intervin in acest topic dar nu am gasit in nici un topic raspunsul la urma toarea intrebare: 'Unde este aplasat senzorul g200 la skoda fabia 1?' Daca stie cineva il rog frumos sa ma lamureasca si pe mine, Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU am vazut pana acum fabie cu ESP.

 

E impreuna cu g202 sub scaunul soferului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut ,am o problema cu electromotorul ,cred, dupa ce a pornit motorul se mai aude un zgomot cidat cam 1 secunda dupa ,am si o inregistrare ,va rog sa imi ziceti sfatul vostru ,daca ati sti care e problemacu pornirea http://www.trilulilu.ro/muzica-acust...tromotor-fabia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data incearca o curatare a electromotorului si gresarea lui, dupa. Daca nu da rezultate, inseamna ca sunt uzati carbunii sau bendixul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns am sa ma duc la mecanic si o sa revin cu ce am constatat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v-am promis ca o sa revin in legatura cu zgomotul de la electromotor ,am fost azi la mecanic si nu avea vaselina la cele 3 roti zimtate din electromotor din cauza asta aveam acel zgomot 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un incident, un tip nu a apreciat disntanta si a reusit sa imi sifoneze bara si stopul stanga spate. In functie de ce bani o sa obtin de la asigurator, ma intereseaza si piese de la dezmembrari. Intrebarea e:

 

Stopul stanga spate de la care fabia se potriveste? Oricare? Sau doar combi, cum am eu? Ce ani?

Bara la fel..

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare ca merge de sedan, s-a mai spus, de hatch nu merge sigur!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor! Aseara cand am ajuns la tara(65km de mers), am constatat ca roata stanga spate era ingrozitor de fierbinte! Totusi, celelalte roti erau caldute cum se intampla in mod normal. Am cautat pe forum problema si am gasit ceva, dar la vw vento sau ceva de genul. Poate ca o fi ramas un pistonas blocat si freaca de tambur. Mentionez ca eu am obiceiul de trag si frana de mana si bag si in viteza cand parchez masina, iar asta vara am lasat frana de mana trasa cat am fost plecat 5saptamani din tara si au intepenit franele, iar roata blocata a fost cea de pe spate dreapta...ciudat e ca acum aia e perfect ok, dar cea de pe stanga e cu probleme. Ma gandeam sa desfac tamburul si sa vad in ce stare sunt sabotii aceia. Intrebarea e: exista vreo metoda de a debloca pistonasele fara a scoate roata si tamburul? Mers inainte si inapoi, eu stiu?... Multumesc anticipat!

Modificat de andreitimy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit exact la fel, si tot cu roata stanga spate. Am incercat sa desfac eu surubul tamburului dar incepuse sa se strice si nu am reusit. Am mers la service, pistonas blocat, cost 30 de lei toate distractia. Eu zic sa o faci acum, altfel patesti mai rau. Iarna trecuta a inghetat probabil si a ramas intelepenita. Am mers cu ea aproape un km de sa isi dea drumul.

 

"Remediere: pentru moment dă roata jos, roteşte tamburul până ajunge cu un orificiu pe unde intră prezonul în dreptul penei buclucaşe (te uiţi cu lanterna şi o să o vezi). Cu o şurubelniţă ridici puţin pana şi dacă îşi dă drumul înseamnă că asta este cauza. Ar fi bine să scoţi tamburul (trebuie numai un şurub de scos şi neapărat ridicată siguranţa că altfel nu iese din cauza bavurii formate pe tambur) şi să ungi cu puţină vaselină pana (poţi face puţină curăţenie pe acolo, vezi că praful ăla e toxic să nu-l inhalezi, şi poţi unge articulaţiile dar cu mare atenţie să nu ajungă unsoare pe tambur sau saboţi).

Dacă se repetă faza atunci neapărat trebuie înlocuite frânele pe spate.

Dacă nu merge scos şurubul ce ţine tamburul să nu baţi cu ciocanul în el pt. că nu o să iasă plus că mai rişti să strâmbi ceva. Remediul este spray degripant şi maşina de găurit cu un burghiu de diametru asemănător cu diametrul capului de şurub. după ce se subţiază suficient capul şurubului o să iasă prin ciocănind uşor în el cu o şurubelnită şi ciocan.

Dacă ajungi aici te poţi lipsi de el dar o să-ţi blestemi zilele pînă pui roata la loc."

 

Sau citeste aici. Ai si niste poze sa intelegi mai bine.

http://vwforum.ro/topic/11632-sistem-franare-fabia/page-20?hl=+pistonas

Modificat de Andreianu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci tamburul si vezi care e treaba acolo,eventual curata daca e nevoie. Cel mai probabil e cablul de la frana de mana si a ramas sabotul blocat. Fara sa dai roata jos nu cred ca poti rezolva problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu gasesc rezolvare la problema mea si asa ca o sa o postez aici

am o skoda fabia motor 14.16v,si pe gaz,am probleme cu ea cand e motorul rece,nu da nimic nimic pe testare

pe benzina la rece,porneste si moare imediat,dupa mai multe incercari sta pornita dar cand vreau sa o accelerez moare,dupa ce se incalzeste putin motoru merge,dar mai da rateuri,merge intrerupt

daca o pornesc direct pe gaz merge destul de bine(porneste din prima)dar tot nu merge ca atunci cand e cald motorul

sondele merg bn,egr ok,nu imi da erori

va rog sa ma ajutati cu sfaturi si pareri

va multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salve din nou! Am gasit o solutie temporara ca sa nu se mai incinga tamburul, pentru ca n-am avut cheie de 30 sau cat o fi pentru a desface rulmentul si a da jos tamburul. Stiu ca suna a cretinitate intergalactica, dar am bagat un pic de WD-40 si am invartit de tambur pana m-au gasit transpiratiile si miscarea lui a devenit un picut mai fluida. Cu ajutorul urechii mele muzicale (stiu ca mi-au murit laudatorii :P ) am ajuns la concluzia ca sabotul dinspre portiera freaca de tambur. Oricum, saptamana asta care vine o duc la service sa-i verific franele pe toate rotile pt ca pe fata am vibratie in pedala si volan cand franez. Va anunt cand rezolv problema. Acum am venit de la tara si am vazut ca nu s-a mai incins deloc nici tamburul, nici janta. Data viitoare fac rost si de o tubulara pentru a desface tamburii cand se mai blocheaza pistonasele :D Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce ai da jos rulmentul pentru a umbla la tambur sau saboti ?

Ca sa scoti tamburul dai jos roata, desfaci un surub ( e imposibil sa nu-l vezi), printr-o gaura de prezon ridici o parghie de autoreglaj pt saboti si gata. Gaura de prezon ar trebui pozitionata pe undeva prin stanga sus ( in zona aceea este parghia).

Nu ti s-a mai incins tamburul dar cu franarea pe roata respectiva cum stai daca ai dat cu wd-40 pe saboti/tambur ?

Vibratiile de pe fata din timpul franarii sunt de la discuri ovalizate cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......Stiu ca suna a cretinitate intergalactica, dar am bagat un pic de WD-40 si am invartit de tambur pana m-au gasit transpiratiile si miscarea lui a devenit un picut mai fluida......

Să vezi ce te vor trece transpiraţiile la iarnă şi când vei face drifturi involuntare pentru că nu mai ţine frâna spate pe o parte. Păi nu citişi ce a sris colegul Andreianu mai sus. Dacă nu înţelegi mai bine mergi la un mecanic decât să faci vreo boacănă. Este adevărat că se pune câte un strop de vaselină pe acolo, dar în locuri precise după ce dai tamburul jos, nu aşa la întâmplare cu WD40. Acum dacă ai contaminat saboţii trebuie să-i schimbi.

Prima chestia care trebuia să o încerci era să ridici pârghia de autoreglaj cum a zis şi gabip, chiar fără să dai jos tamburul şi dacă-şi dădea drumul...vezi mai sus că a scris colegul.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabip am incercat sa scot tamburul prin metoda prezentata de tine, pentru ca am vazut ca se invarte dupa ce am desfacut surubelul acela torx, dar nu a iesit nici de-al dracului. de franat n-am avut nici cea mai mica problema si i-am dat 100 si ceva de km pe ora si am oprit de fiecare data exact unde trebuia (azi am facut cel putin 100km). din cunostintele mele limitate de mecanica, stiu ca pe spate, franarea se face cu o forta ceva mai mica decat pe fata pentru ca daca ar fi invers sau ar fi fortele egale si pe fata si pe spate, ar "dansa" masina pe sosea la fiecare franare. In legatura cu WD-40-ul, ma gandesc ca picaturile alea amarate (se dusese aproape tot gazul propulsor si mai ieseau 2-3 picaturi aiurea pe paiul acela) s-au evaporat dupa ce cativa km de mers...zic si eu. E posibil sa se blocheze pistonasele din cauza gropilor? Adica socurile puternice sa le deranjeze cumva?... Sunt incepator in ale mecanicii, stiu ca pun intrebari tampite, dar vreau sa ma informez, deci nu dati cu pietre. :) Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv daca aveam o schema sau stiam de mai demult de parghia de auto-reglaj, sigur incercam treaba asta...cand am postat am scris de pe telefon si cum internetul pe telefon la tara se misca, ca ochii mortului, iti dai seama ca e un chin sa intrii pe forum. oricum, de teama ca s-ar putea incinta prea tare roata, am mers regulamentar, am folosit mai mult frana de motor si am calcat pedala de frana doar cand e musai. Titi Aur ar fi fost mandru de mine daca m-ar fi vazut cum am mers :)) Lasand gluma la o parte, cu sau fara solutia mea de meltean cu WD-40-ul, roata tot e franata, dar ceva mai putin decat inainte. Ma gandesc ca s-a uzat bine sabotul ala care a ramas blocat. Ciudat e ca la consum nu se simte deloc, pentru ca logic, o roata franata ar trebui sa creasca sarcina asupra motorului. Multumesc pentru sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intră aici (link-ul indicat şi de Andreianu mai sus)

http://vwforum.ro/topic/11632-sistem-franare-fabia/page-20?hl=+pistonas

şi o să vezi şi destule poze şi explicaţii ca să-ţi dai mai bine seama de problemă.

Nu ai spus dacă s-a ridicat nenorocita aia de pană, s-ar putea să fie puţin înţepenită aşa că trebuie să insişti puţin. Dacă nu se deblochează tamburul nici după ce ridici pana, atunci probabil că trebuie să iei în consideraţie pistonaşul blocat. În mod normal trebuie să iasă uşor tamburul după ridicarea penei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa dai cu WD-40 aiurea.....dai si pe discurile fata....sa vezi ce se intampla. cum zic baietii, dai roata jos, desfaci un surub cu cap stea, si vezi care e problema. Mai mult ca sigur pistonasul e blocat si nu mai culiseaza cum trebuie. Ce ai facut tu..nu e egal cu 0, e mult mai rau. Gandeste-te la ce a zis lupo, mergi pe zapada si franeaza doar cu o roata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, vad ca nu ati inteles. Degeaba am dat eu aiurea cu WD-40(mai mult s-a stropit tamburul pe exterior, decat a intrat in interiorul tamburului, pt ca am mai spus, se terminase gazul propulsor si nu mai iesea nimic din tub) ca roata tot aproape o rotatie completa face cand incerci sa tragi de ea, comparativ cu roata cealalta care e in regula si se invarte de cateva zeci de ori cand ai tras odata de ea. In fine, oricum vreau sa ma duc la service cu masina sa-i rezolv problema cu discul ovalizat de pe fata si sa-i regleze si frana de mana pt ca e cam slabit cablul de frana. Va anunt cand rezolv problema. Multumesc pt ajutor si mai ales pentru "pietre" :D

Modificat de andreitimy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte sa te duci in service uita-te tu cat de slabite sunt cablurile sau care e mai slab. Scoti ultimul spatiu de depozitare de pe consola centrala ( din spatele suportului de pahar) si te uiti apoi care este mai intins si care mai slabit. Daca este diferenta mare intre ele eu unul le-as schimba pe amandoua .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ma ajutati. Am de tras niste cabluri de sub bord in compartimentul motor si nu prea gasesc orificiul sau orificiile prin care pot face asta.

Din compartimentul motor daca trag putin calculator vad intr-un loc unde intra ceva manunchiuri acoperita de furtun de plastic.

Tot pe acolo a bagat electricianul acum 2 ani firul de la proiectoare. Eu am zis ca daca chiar nu il vad voi demonta blocul cu sigurante si cel cu relee dar totusi tin minte ca electricianul acuma 2 ani nu a desfacut nimic in interior in afara de plasticul de deasupra pedalelor.

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!