Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Eu am schimbat de 2 luni si am luat un Pilkington cu tenta verzuie si parasolar inclus. Pret aproximativ 450 lei. Daca vrei, iti recomand si firma (din Suceava)..mai ieftin de atat si calitate cat de cat acceptabila nu am gasit. Timpul de montaj e 4-5 ore (mare parte din el trebuie sa se usuce siliconul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parbrizul nu il iei de pe net. cauti o firma specializata care sa il si monteze si iti da si garantia. Costul nu ar trebui sa treaca de 100 euro.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un scartait de fier pe fier foarte fin la roata din dreapta care dispare atunci cand actionez frana

este pozibil ca sa-mi fi ramar etrierul blocat ?

ce-i drept nu am pus mana ca sa vad daca se incinge janta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ti-a intrat ceva pe la placute

ti-ai schimbat placutele de frana?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am schimbat mai de mult odata cu discurile . Cam 30 000 km sunt de atunci mai au "carne" pe ele dar dicurile sunt ovale pt ca la viteza (peste 70-80 km/h) cand apas usor pedala de frana am trepidatii in volan . In pedala inca nu simt acel "tremurat" specific discurilor ovale semn ca nu sunt foarte tare ovalizate ...

Mi-e teama sa nu am pistonasul de la etrier blocat dar banuiesc ca ar trebui sa degaje o caldura destul de mare si cu primul drum care.l fac am sa verific si cat de tare se incing jantele

Este normal ca jantele fata sa fie mai calde ca cele de pe spate dupa un drum prin oras ? Avand in vedere ca pe fata am discuri si pe spate tambure .

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine scartie dupa ce pun frana din cauza placutelor care sunt un pic mai late, se retrag mai greu si mai atinge cate un pic intr-o margine de disc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am suspendat masina de fata , am demontat rotile si am rotit de disc , se aude un fosnet cum ar freca placuta de disc dar nu pe toata suprafata ca si cum ar agata ceva (mai mult ca sigur din cauza ca sunt strambe/ovale si din cauza asta cred ca se si incing si scartaie) am pornit masina am bagat in viteza si am eliberat ambreajul am lasat sa mearga asa cam 5 minute timp in care am ascultat - de data asta nu a mai scartait dar se auzea acel fosnet si cu cat viteza de rotatie era mai mare si fosnetul se auzea mai des . Opresc masina si pun mana pe discuri , acesea frigeau in draci pe ambele parti semn ca ambele sunt strambe si freaca . Banuiesc ca daca aveam probleme cu pistonasul de la etrier placutele erau mult mai infranate Vreau sa plec in concediu prin tara (munte -dealuri -vai -serpentine ) peste doua saptamani si nici nu concep sa plec cu masina in starea asta asa ca ma voi duce in service saptamana viitoare sa schimb discurile si placutele si tot atunci am sa le zic celor de acolo sa verifice in ce stare sunt pistonasele , daca raman sau nu blocate . Ce discuri imi recomandati (firma) ATE sunt bune ? Daca am dedus ceva gresit in ceea ce am scris mai sus , va rog sa ma corectati Va multumesc , o seara buna .

Modificat de emilnuca1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sunt bune.

Le poti inlocui si tu...procedura este simpla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai intuit bine faza cu scârţâitul. Nu este de la pistonaşe ci de la faptul că discurile sunt strâmbe (sau aşezarea lor pe fuzetă nu este ok, sau fuzeta este strâmbă). Toate aceste trei cauze au efectele aparente pe care l-ai constat: tremuratul volanului la apăsarea frânei în anumite plaje de viteză, foşnetul ăla ritmic şi încălzirea discurilor.

Ideea este că înainte de cumpărarea discurilor noi să măsori cu un ceas comparator abaterea fuzetei (butucului) şi dacă nu cumva între butuc şi disc sunt ceva impurităţi care nu permit aşezarea corectă a discului. Nu degeaba în instrucţiunile de montare a dicurilor una dintre operaţiuni este măsurarea abaterii butucului. Asta ca să nu cumperi discuri degeaba.

Oricum dacă atunci când roteşti discul cu mâna se vede cu ochiul liber cum se depărtează plăcuţa de disc pe anumite porţiuni ale acestuia, situaţia trebuie remediată pentru siguranţa ta (sunt păţit şi nu cred că vrei să ştii cum este să fii nevoit să frânezi mai brusc pe la 120, am crezut că mă aruncă de pe şosea).

 

PS O completare la ce a spus Carmina: este simplă procedura numai să ai sculele potrivite, mai ales că pot apărea situaţii neprevăzute: şurub care ţine discul înţepenit (se scoate uşor cu maşina de găurit), disc înţepenit pe fuzetă, şuruburi de la glisiere înţepenite.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cam dubios ca sa se strambe ambele fuzete (butuci)

Ultima oara cand am schimbat discurile (tot pt ca erau ovale) fenomenul de trepidatie a volanului la actionarea franei a diaparut si a reaparut dupa cam 5-7 mii km

Dar pana nu pun comparatorul nu am de unde sa stiu .

Multumesc pt sfat!

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Modificat de emilnuca1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discurile ovalizate sau strimbe, cum spuneti voi ar departa placutele la maxim si nu ar mai atinge, deci nu s-ar mai incinge, mai ales ca zici ca le-ai invirtit cu masina sus, fara roti, si banuiesc si fara sa frinezi sau sa tii pedala apasata. Repet, la proba ta trebuia sa se departeze placutele si sa nu mai frece. Faptul ca s-au incins discurile are una din doua cauze : sau etrierul este blocat pe glisiere si atunci discul deformat nu-l poate deplasa in lateral sau ai ceva aer pe instalatie si acesta tine placuta presata pe disc . Fenomenul asta nu are legatura cu deformarea care duce la bataia si vibratiile de care vorbiti. Faptul ca se aude fisiit la rotirea cu mina este normal, faptul ca nu e uniform iar e normal fiindca discul are o bataie laterala din constructie, ca sa departeze placutele de el ( este foarte-foarte mica, dar este). Cind aceasta deformare creste peste limita si incepi sa o simti, atunci trebuie schimbat discul.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca freaca doar acolo unde este deformat ( pe 25-30%) din suprafata discului

am sa specific si acest lucru cand ajung in service .

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut .. sunt nou pe acest forum si va rog sa imi scuzati eventualele greseli.. Sa va "impartasesc" si problema/problemele ce tin de Fabiuta mea. O prima problema ar fi ca atunci cand e motorul rece nu porneste de la prima cheie (porneste pentru cateva secunde, dar se "balbaie" si moare). A doua problema ar fi sunetul motorul (unul foarte urat, de parca ar merge in 3 pistoane) si accelerata si la relanti acelasi sunet il scoate. Iar a 3a problema si ultima ar fi urmatoarea : atunci cand e motorul rece, masina merge destul de bine, dar din momentul in care se incalzeste (chiar frige motorul cand pui mana.. se incalzeste foarte,foarte tare) incepe sa se "balbaie", "da in nas" (nu se opreste) si cat te-ai ruga de ea, cat de tare ai apasa pedala de acceleratie isi ia foarte,foarte greu si mai mult de 100 km/h nu se duce... Ce poate fi ? Precizez ca de curand i-am schimbat filtrul de benzina, am desfacut pompa de benzina si am curatat-o, i-am luat filtru de ulei + ulei, i-am curatat filtru de aer si degeaba problema persista in continuare... Si inca ceva, s-a aprins martorul de la servo, i-am pus ulei, dar degeaba, nu se stinge. Stima!

Modificat de Crizatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica cu un manometru daca pompa baga peste presiunea de lucru

 

sau cel mai simplu verifica daca pe retur circula benzina, asa vei sti ca: daca regulatorul de benzina deschide presiunea de lucru e asigurata, deci pompa e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii:

Am fost la service unde s-a masurat abaterea discurilor si s-a pus comparatorul si pe butuci/fuzete

unul dintre discuri era deformat rau , celalalt (din dreapata) aproape de loc  , mi le-au schimbat pe amandoua + placute (ATE si placute si discuri ) pret piese+manopera 560 ron

Pistonasul de la etrier lucreaza in conditii normale ( nu se blocheaza si se retrage usor) iar tijele acelea culisante care au si rolul de prindere a etrierului au fost curatate si gresate . 

A disparut definitiv trepidatia volanului cand pun frana de la 70km/h in sus, nu mai scartaie si nici nu se mai aude acel fasait ca si cum ar freca placutele de disc

Banuiesc ca daca erau butucii/fuzelete deformate , cu tot cu discuri noi trepidatia nu disparea .

Va multumesc , o zi buna !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dispărea, se muta în altă plajă de viteze şi se manifesta chiar mai rău.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mai mult de 100 nu i-am dat (si n-a schitat nimic) , dar banuiesc ca trebuia sa simt ceva , dat fiind faptul ca cu celelalte discuri se simtea de a 70km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Cum n-am gasit un topic anume pt. activari VCDS, ci doar de interpretarea erorilor, am si eu o intrebare.

 

Cine ma poate ajuta sa activez "acele" din bord sa stea permanent aprinse cand luminile sunt stinse, gen "illuminated needels" (ca in poza atasata)? Masina este un Seat Leon 1P facelift, 2010.

 

Am vazut la colegul "alecsutzyu", dar din pacate pt mine, nu ma poate ajuta.

 

:beer:

 

 

post-37946-0-23976100-1375375674_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand esti in alt topic...

 

in al doilea rand, cu VCDS intri pe 17 - instruments si cauti functia respectiva la Coding sau Adaptation si vezi daca e disponibila.

Cred ca nu merge activata la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca nu m-am incadrat bine, dar era tarziu...

Important e ca s-a inteles ideea :p

Trebuie sa functioneze, pt ca este activata optiunea pe o masina identica, doar ca nu stie proprietarul cum se face.

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

                Address 01: Engine       Labels: 038-906-012-AGR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 012 HF
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  5995
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01266 
           Additional Info: WVWZZZ1JZ5W074411     VWZ7Z0E1860338
                      VCID: 5BBF89B5C93EA11
2 Faults Found:

18039 - Accelerator Position Sensor (G79)
            P1631 - 35-00 - Signal too High
18040 - Accelerator Position Sensor (G79)
            P1632 - 35-00 - Power Supply Malfunction

Readiness: 0 0 0 0 1

 

A pornit ceva mai greu azi...eu banuiesc bacteria (amperaj scazut-are 8 ani).As vrea niste explicatii mai profi si va rog nu imi da-ti copy/paste de pe ROSSTECHWIKI ca am citit deja acolo dar nu ma multumeste.Oricum,era singura eroare de pe masina si de obicei stiu ca daca ai low bat power iti da si pe airbag eroare si iti lasa martorul aprins ceea ce la mine nu s-a intamplat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu doar airbag-ul ia eroare.

 

erorile de acceleratie nu sunt cauzate de baterie.

Explicatiile de pe wiki ross tech sunt destul de clare.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18039/P1631 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High

Possible Symptoms

  • Malfunction Indicator Light (MIL) ON

Reduced Engine Output

Possible Causes

  • Wiring and/or connections faulty

Faulty ECM

Faulty Accelerator Pedal

Possible Solutions

  • Check Measuring Block Readings for Accelerator Pedal

Check Voltage Signals from ECM to Throttle Pedal (see factory repair manual)

Check Wiring and Connectors from ECM to Accelerator Pedal

Special Notes

  • There are 2 sensors in the accelerator pedal, both measure the same except that they are working in opposite directions. This means one counts from 0 to 100, while the other one counts from 100 to 0.

  • Accelerator Position Sensor faults can be caused by issues with the Oxygen Sensor(s) and it's wiring. Please verify thisBEFORE replacing the ECM or Accelerator Pedal. Accelerator Pedal failure is very rare.

 

Am verificat pedala si e OK...ECU daca era razna,eroarea persista,insa e prima data in 2 ani cand imi da eroarea asta...cablajul...la fel,eroarea trebuia sa persiste.O alta parere???Am uitat sa mentionez ca din graba m-am urcat in masina si i-am dat direct la automat in momentul in care mi-a dat eroarea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai sterge erorile si repeta figura.. sa vezi daca iti mai apar aceleasi erori.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nicio importanta ca ai dat direct la automat.

Daca VW Bora ar fi in dotarea Politiei....ar trebui sa stea tot cu vcds-ul pe ea? :winter: La cate cazuri urgente....nu?

Scoate mufa pedalei de acceleratie, spray de contacte si o sa-i treaca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!