Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

Trebuie demontat panoul de comanda AC si verificat ce s-a intamplat cu ,,cablul" flexibil de actionare al mecanismului.

http://skoda.workshop-manuals.com/fabia-mk1/index.php?id=1261

Multumesc am demontat si am constatat ca acel cablu a iesit de la locul lui de pe carcasa aerotermei si nu pot sa vad cum se pune la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si furtunul ala dintre epurator si filtrul de aer ce cod are, eventual c-am la ce pret s-ar ridica?

in momentul de fata e c-am crapat, lipit cu banda... vai mama lui

sau se poate fabrica din ceva?

 

 

Uite:

21amixf.jpg

 

Da, se poate fabrica...din arborele de cauciuc... :winter:

 

revin cu o problemuta mai veche si anume acel racord dintre epurator si capacul motorului

am fost la diverse magazine de piese auto cu poza de mai sus si mi-au gasit alt cod pt ea si anume: 036103493 si un pret nerusinat - cel mai mic a fost 180 lei

O bucata de cauciuc 180 lei??? mai pun un 100 lei si imi iau o anvelopa.

 

Nu se poate "fabrica" dintr-un alt furtun de pe la alta marca, firma, etc unde au un pret mai de oameni normali?

 

Multumesc!

 

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut azi pe un magazin de piese auto si am luat un furtun de la un sistem de racire pentru Dacie. Costa undeva pe la vreo 12-15 lei, nu stiu exact pt ca inca nu l-am platit, l-am luat doar sa vad daca se potriveste la grosime. Teoretic cred ca rezista, apa se poate ridica pana la 90 de grade, banuiesc ca acei vapori de ulei care trec prin furtunul in cauza nu depasesc 90 de grade si daca rezista la antigel, poate rezista si la ulei

 

E mult mai lung si are tot felul de curbe, o sa incerc sambata (daca nu ploua) sa confectionez ceva din el, daca merge va tin la curent, daca nu ... asta e, doar am incercat si am pierdut vreo 15 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CrisH,

nu mai face nici-un fel de probe : Furtunele care rezista la apa nu rezista la produse petroliere (ulei, benzina, motorina). Pentru acestea din urma e alta compozitie a cauciucului si deci sint facute special pentru asa ceva. Daca folosesti furtunul de apa se va inmuia si strapunge foarte repede si faci alta boacana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru parere

ma gandesc ca aceste furtune resista la antigel care este un acid tare si functioneaza la temperaturi asemantoare cu cele ale uleiului

As mai vrea si alte pareri

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare!

am si eu o problema, de la fanta dubla din mijloc prin care baga aer climatronicul mi-a sarit o lamela cea care misca toate lamele drapta stanga(adica acum cand dau sa dirijez aerul drepta stanga nu se misca decat o lamela cea pe care e butonul pe care il misc...adica a sarit legatura dintre lamele). am demontat fantele situate deasupra climatronicului, am bagat mana pe acolo si nimic....

 

intrebarea mea este cum pot scoate piesa aceea de acolo dupa tubulatura de aer conditionat sau sa astept poate ajunge la filtrul de habitaclu si o scot pe acolo....banuiesc ca acolo la filtru de habitaclu se intalnesc toate tubulaturile de la cele 4 fante din bord....si ca va ajunge acolo intr-un final si nu la ventilator sau nu mai stiu unde....



la mine filtrul de habitaclu se schimba pe la picioarele celui din dreapta si de aceea cred ca ajunge acolo pentru ca eu cred ca este cel ai jos loc al tubulaturii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stefanbnd

lamela aia nu poate ajunge la filtrul de abitaclu pentru ca inainte sunt radiatoarele de ac si incalzire si toate clapetele de directionare a aerului .incearca sa o recuperezi cumva sa nu blocheze vreo clapeta si sa-ti strice vreun servomotor de la climatronic

CrisH

temperatura uleiului (deci si a gazelor din carter) poate ajunge si la valori de 140°C (temp de exercitiu e cam la 100-110°C) .daca ai mai vazut pe la motoare care au pierderi de ulei ,furtunele de apa ce vin in contact cu acesta devin foarte moi ,se umfla si apoi se sparg . cred ca cel mai indicat ar fi sa cauti pe la un magazin de tractoare/utilaje grele, furtune pentru circuite hidraulice  care sunt mult mai calitative decat cevrei sa pui tu pe masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa o recuperez...dar nu am reusit...am scos ansamblul de la fantele de ventilatie, am bagat mana....nimic...ce as mai putea sa demontez?

am mai cautat pe forum si un coleg datorita faptului ca mirosea urat cand dadea drumul la ventulatie a bagat apa pe tubulatura...pe sus pe la grilele  de ventilatie si a scos-o pe la filtru pe jos...

nu stiu daca este asa etansa tubulatura ca sa tina apa pe ea ca as incerca si eu...

 

spune-mi ce sa mai demontez si voi incerca sa ajung la ea....

ai o schema cum e tubulatura acolo cu radiatoare si cu clapete?

 

multumesc mult pentru rasupuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CrisH

pai la pretul ala si daca tine numai un an tot e bun ,desi cred ca o sa tina mai mult  :icon_thumleft:

stefanbnd

schema la tubulatura nu am ,poate te ajuta un alt coleg .

carcasa sistemului de racire/incalzire are deja un tub de descarcare a apei  provenita din condesul de la AC . deci daca vrei sa arunci apa pe acolo ar trebui sa se scurga toata prin acel tub dar eu zic sa scoti si filtrul de polen sa nu ajunga si la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate transportul ma costa inca 25 euro :(( si ajunge aproape la acelasi pret cu care il gasesc in romania

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si cu apa si nimic...nu am turnat prea multa dar a iesit si pe la filtru...oricum a mai ramas pe traseu ca a iesit putina pe la filtru...

cum sa demontez acolo sus tubulatura ca pe acolo trebuie sa fie nu cred ca a coborat a ramas la nivelul ala pentru ca de la fantele alea 2 centrale tubulatura pleaca fara inclinatie spre motor....pleaca drept...paralel cu soseaua....si acolo cred ca a ramas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capatul celalat al tubulaturii climatice este acolo sub grila de la stergatoare? sa incerc sa demontez acolo? acolo este caloriferul?

vreau sa incerc sa am acces pe aici pe la fantele de aer prin masina....pe unde am reusit sa le scot si prin capatul celalt al traseului....ventilatorul pe unde este pozitionat? caloriferul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toata instalatia de clima e sub bord . caloriferul e cam in centrul bordului ,ventilatorul in spatele torpedoului . daca scoti filtrul si te uiti prin gaura aia se vede caloriferul de AC . 

da un search images cu fabia2 dash clima si ai sa gasesti pe acolo niste imagini dupa care sa te ghidezi .

mi-a venit o idee : scoate filtrul de la locul lui, pune capacul la loc si da ventilatorul la maxim sa sufle doar "in fata " si inchizi fantele laterale . chestia aia e destul de usoara ,poate poate o arunca afara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am sa exemplific afirmatiile lui Floro, sa-ti fie mai usor, si sa stii exact cum stau lucrurile.

1. ,,toata instalatia de clima e sub bord"

13yibdj.jpg

2. ,,ventilatorul in spatele torpedoului":

xereow.jpg

3. ,,scoate filtrul de la locul lui, pune capacul la loc si da ventilatorul la maxim sa sufle doar "in fata " si inchizi fantele laterale"

2zrexas.jpg

2wgurdi.jpg

Este posibil ca acel plastic sa ajunga aici, eu sunt de parere ca nu va iesi prin grila centrala....fiindca este prea sus, si nu cred ca ventilatorul chiar pe treapta 4, va avea putere sa sufle acea lamela...

2nk5pv4.jpg

Sa ai idee, cum arata toata instalatia,  fara tubulatura aerotermei:

j9u6b5.jpg

Este ok procedura pe care a descris-o Floro, cu mentiunea : dupa ce vei fi aplicat ce ti-a spus, prin grila centrala vei introduce un furtun de aspirator...suna ciudat, dar este o metoda mai sigura, decat  sa torni apa...lamela o vei recupera din sacul aspiratorului.... :winter:

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc mult! astazi am dat clima la maxim si am dat sa bata numai la fata si am inchis lateralele...intradevar se auzea acolo ceva care trepida...stiu sigur ca nu facea asa, dar nu a iesit nimic... in schimb o sa iau un furtun de aspirator mai mic mai subtire si in timp ce dau la maxim clima bag pe tubulatura aspiratorul pana in capatul celalalt!

risc sa stric ceva cu capatul de la furtunul aspiratorului? radiatorul acela....

oricum voi incerca sa adaptez un furtun de aproximativ 2 cm de cauciuc la capatul aspiratorului, apoi demontez grilele de la ventilatie si il bag pe acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Stie cineva unde pot gasi grila de aer din bord partea stanga pt o Fabia 2007? Nu am gasit la dezmembrari

 

Multumesc!

Modificat de whitehornet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese auto.... pe comanda, sau la reprezentanta.

Trebuie doar sa notezi codul de pe grila veche....asta ca sa nu ai surprize.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carmina unde ai gasit tu gurile de ventilatie la magazin?..eu nu am vazut pana acuma...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La orice magazin de piese auto.... pe comanda

Bogdane, ai citit ce am scris nitel mai sus? Sau te-ai uitat asa printre randuri...si gata...

,,Pe comanda" la orice magazin de piese auto...iti va aduce orice piesa doresti.

Pe raft...sigur nu gasesti gurile de ventilatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti multumesc!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai mai nu sari la gatu omului ca am intrebat doar.

Eu credeam ca is genu de piese pe care le gasesti doar la reprezentanta si doar pe comanda la preturi mari.

La dezmembrari nu iti dau decat cu toata plansa de bord.

 

whitehornet sa ne spui daca gasesti la ce pret sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:winter: Nu am sarit...Bogdane.

 

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, o sa va zic. astept cateva raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!