Jump to content

Topic pentru probleme la care nu gasiti rezolvare in cadrul sectiunii


BLiTZ
 Share

Postare recomandată

La unghiurile de cadere si fuga diferenta maxima intre roti poate fi de 30', te referi la faptul ca diferenta pe fata intre stanga si dreapta sa nu fie mai mare de 30'?

Si daca la unghiul de cadere pe fata sunt la limita va mai roade cauciucul? Nu am pachet de drumuri grele.

 

Per ansamblu?

 

Nu pot schimba cauciurile intre ele deoarece cele de pe puntea spate au fost in trecut pe fata, cel din stanga fiind ros pe interior. cele de pe fata sunt bune.

Nici unul din cele 4 cauciuri nu au sens de rotatie si toate au fost echilibrate saptamana trecuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry4u...

1. Scoti furtunul din stanga care vine de pe epuratorul de gaze (stanga) in zona jojei de ulei.

2. Tragi in sus pentru a scoate capacul de pe motor

3. Pui mana pe furtunul care vine de pe epurator....si cobori incet cu manuta pana unde furtunul are imbinarea (colier) cu cutia de plastic a epuratorului. Pui degetelul in zona aceea pe galeria de admisie....vei da de mufa senzorului turatie arbore cotit.

4. Te duci cu mana pe cablaj...inspre volant...vei descoperi un dop de cauciuc, il scoti....gata, ai localizat senzorul.

Senzorul este fixat cu un surub, il desfiletezi...si gata treaba.

Daca il gasesti in aceasta ,,stare":

2du0axk.jpg

...sa te gandesti la achizitionarea altuia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, diferenta intre rotile de pe aceeasi punte sa nu fie mai mare de 30'. Nu ar trebui sa-l roada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci per ansamblu e okay, sper sa nu am surprize :frigbaitata:

 

Cu bataia o sa verific imediat daca mai face sau mi sa parut mie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Croscris, ai mentionat, ca ai facut diagnoza si nu este inregistrata nicio eroare.

Atata timp cat nu este eroare inregistrata...nu cred sa fie posibil.

         

          Am revenit si eu si mirosul de benzina in baia ulei,Carmina in toamna trecuta am bagat un aditiv in rezervorul plin pentru a curata instalatia- daca tot anul 2011 si mare parte din 2010 a stat pe dreapta-am zis ca e bine...e posibil ca de la acel aditiv sa se fi intamplat ceva? 

          Masina merge bine i-am dat si 140 si fuge nu am erori la diagnoza.... e necesara o spalare si o reapdatare a clapetei?nu am oscilatii la relantii.... sau e posibil din cauza acelei greseli din soft neremedieta prin nici un update tipica acestui tip si cod de motor sa dea un surplus de benzina la pornire? 

          E adevarat ca atunci cand temp ext e peste 20grade prima pornire din zi se face la 1050rtm si dupa 2min scade la 850rtm si iarna prima pornire era maxim pana in 950rtm in functie de cat de frig era afara ...e ceva legat de amestecul de benzina....furtunul de vacum parca asa ii zice e ok nu e crapat si daca aveti vreo adresa de email oficiala direct de la uzinele skoda din cz sa-mi trimita ceva oficial precum ca exista un update ce remediaza aceasta greseala ca astia de la skoda@porsche.ro nu raspund de nici un fel chiar daca masina e cumparata de la ei, cei de la http://www.ivas.ro spun ca nu exista nici un update.... le-am lasat masina ......si ma trimit la porsche sau sa am ceva oficial de la skoda sau cei ce au tester si au facut update pot sa confirme daca din datele CB reiesa ca VW AG 03E 906 023 D 8884 SIMOS 9.1 .....8884 reprezinta versiunea de soft si ei au alta versiune......nu stiu ce sa fac.

Modificat de croscris
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu s-a intamplat nimic de la acel aditiv.

Poti sa incerci....ai de ales?

Posibil.

Tu nu stii ce sa faci...eu nu stiu incotro sa te indrum....

Nu gasesti acolo la voi un mecanic priceput...sa vezi ce parere are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat sa aflu parerea mai multor mecanici,am fost in service cu ea am luat legatura si cu mecanicul si prietenul meu de o viata dar care din pacate sta in Anglia....toti mi-au spus cam aceleasi lucruri...

 

1.verificat bujiile(si bobinele)-erau cam afumate-le-am schimbat cu unele noi,acelasi cod.

2.verificat injectoarele,pulverizeaza nu "pisa",deci si aici e bine.

3.segmenti nu sunt dusi,compresia este in parametri,nu scoate fum "ciudat"nici la pornire nici la o turatie mai mare.

4.iar am schimbat uleiul,filtru....baga iar castrol...alte 200ron.....

 

Azi ma apuc de verificat si adaptat clapeta,mai verific inca odata tot ce e furtun,dar cred ca daca tragea aer fals pe undeva aveam si oscilatii la relantii ....

 

Oricum tuturor li s-a parut ciudat socul asta automat,la mine parca sunt inversate anotimpurile....vara porneste turata 1050rtm,iarna mult mai putin 900-950rtm maxim,cred ca am se le trimit email din ora in ora celor de la porsche poate or raspunde ei intr-un final,macar sa-mi zica sa-i las in pace,daca as avea un email de la Mladá Boleslav Czech Republic.......

 

Multam Carmina inca odata.....voi reveni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladimir.Kutnar@skoda-auto.cz 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se găsesc de cumpărat (buclucaşele) switch-uri din broasca din portiera de fabia? Unde şi cât costă? Sau un cod, dacă ştie cineva.  

Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un zgomot la ambreiaj cand apas pedala, e ca un scartait...stiti care ar fi cauza?ce probleme as avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Stiu ca nu este majora, dar am o problema si va rog sa ma ajutati daca puteti! Acum catva timp o ruda mai in varsta nu a stiut cum sa deschida portiera dreapta spate cand sa coboare din masina, si a tras de capacul de protectie de langa clapeta de deschidere (asa cred ca se numeste, "capac", asemanator unui difuzor, dar mascheaza un surub! scuze pentru nepricepere!). Desigur ca nu l-am mai gasit! Am cautat peste tot prin Bacau si nu am gasit altul (nici pe la dezmembrari). Ma poate ajuta cineva cu aceasta problema? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si l-ai pierdut de tot? s-a rupt? vreo urechiusa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La reprezentanta, sau orice magazin de piese auto...il va aduce pe comanda.

afg4le.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carmina iar am revenit.....

 

am curatat si readaptat clapeta,am mai verificat tot ce e furtun, nu sunt fisurate,ieri am fost la dealerul skoda din orasul meu pentru un update de soft de care tot s-a vorbit si nu stiu ce sa mai cred,am raspunsul celor de la skoda:

 

---------- Forwarded message ----------
From: <sks.service@skoda-auto.cz>

Date: 2013/5/13
Subject: ŠKODA Fabia, VIN: TMBCY46Y674035705




We would like to refer to your latest e-mail message of the 7th of May 2013.

We have checked your request by our technical specialists and would like to inform you that the update of the software for your

ŠKODA Fabia, VIN: TMBCY46Y674035705, is available. For implementation
please contact your local authorized ŠKODA service partner.

Hopefully this information is sufficient for you and your request will be resolved through this procedure.

Best regards,
Michaela Tréglová, PST - Customer Care

ŠKODA AUTO a.s., Tř. Václava Klementa 869, 293 60 Mladá Boleslav, Czech Republic

sks.service@skoda-auto.cz, www.skoda-auto.com

 

la incercarea de a face update prin protocolul online "in portalul celor de la skoda nu a existat,exista sau va exista un update pt moturul dv. cod BME an fabricatie octombrie 2006"asta e raspunsul celor de la reprezentanta.

 Nu stiu ce sa mai cred,dar in schimb persoana de la tester a scapat cateva cuvinte magice (fara sa-i spun eu ceva in prealabil de benzina din ulei) precum ca ceva nu ar fi in regula cu amestecul si sa il las sa mai faca cateva diagnoze,compresia a iesit bine,injectoarele bine,sondele bine.....si nu mai stiu ce a mai testat dar in final a zis ca totul e in regula si nu am nici o eroare.

 La intrebarea de ce miroase uleiul a benzina a zis ca nu are cum....nivelul nu e crescut dar eu cred ca ea se evapora fiind cald afara,oricum acum o luna cand am schimbat uleiul era mai mult decat trebuia si cu miros de benzina.In final deci nu am rezolvat nimic ...cand e peste 19 grade afara la prima pornire si la fel dupa cateva ore daca o las este la 1050-1100 rtpm si dupa 2 min scade la normal iar pe timp de iarna chiar si la minus 20 grade  e maxim 900-950rtpm...asta e,nu stiu ce sa mai zic ...

   Cat despre mirosul de benzina in ulei e adevarat nu a mai crescut nivelul dar inainte de schimb am "spalat" motorul cu 3l ulei nou     l-am tinut pornit circa 20min si l-am aruncat ,imediat am facut un drum lung si mirosul a disparut,dar circuland doar in oras si pe distante mici bestia a reaparut. Stiu ca amestecul benzina+aer se face in cilindrii,clapeta functioneaza... e posibil sa fi cazut vreo supapa? Motorul porneste la sfert fara oscilatii la relantii,fum nu scoate,trage, fuge si nu stiu ce sa mai zic....poate cineva a mai auzit de ceva asemanator.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Daca ai fost cu raspunsul celor de la skoda la reprezentanta si ei au zis ca nu ai update  pentru masina inseamna ca sint cirpaci, nu reprezentanta. Stiu ca voi cu brailenii nu va intelegeti, dar incearca la o reprezentanta si la ei sau la Focsani, ca sint aproape. 

Pentru treaba cu mirosul poate ca e subiectiva observatia, fii cu ochii pe nivel si daca nu creste inseamna ca nu e reala. Ideea e ca uleiul odata diluat cu benzina, nu-si revine asa usor prin evaporarea benzinei (asta facindu-se mult mai greu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Braila nu e reprezentanta Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Care ar fi buba ? Garnitura de la baia de ulei ?

Mari pierderi nu am (aprox 200mi intre schimburi), nivel neschimbat pe joja , sub masina 2-3 pete de ulei diametru aprox 8-10cm

Am tinut masina pornita cca 45 min , pe loc cu un carton sub motor si nu a curs nici un strop

post-19919-0-81764300-1369732386_thumb.j

Modificat de emilnuca1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curge pe la o garnitura a epuratorului de gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o skoda fabia si am gasit  ulei la filtrul de aer stie careva din ce cauza si ce trebuie facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimbat filtrul daca e oribil

 

curatat epuratorul de gaze/schimbat daca e cazul

 

verificat presiunea gazelor de carter, in sprincipiu semeringurile de la supape poate trebuie inlocuite, asta se observa si la consumul de ulei

 

in principiu cred ca ai nevoie de mecanic serios cu chef de munca si bani

 

dar dupa parerea mea va ramane asa, deci cel putin schimba filtru de aer odata cu uleiu pe la 10k si poate mai reduci efectul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emil, baia de ulei nu are garnitura.

Vei inlocui cele 2 garnituri de la epuratorul de gaze.

Codul : N90617501 si 036103677
Jderutzu, vaporii de ulei trec prin acea teava de plastic din interiorul capacului motor.....inevitabil ajung si in filtrul de aer.

Daca motorul nu consuma ulei, nu trebuie sa iti faci griji.

Cureti in interiorul capacului, si inlocuiesti filtrul de aer.


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Muktumesc mult pt raspunsuri

Sent from my

Modificat de emilnuca1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu directionarea ventilatiei in habitaclu,acel rotor se invarte degeaba si nu face nici un serviciu.Stie cineva vreun remediu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!