Jump to content

skoda fabia 1.4 MPI


vladpreda

Postare recomandată

Heloo!

Am o fabia 1.4 MPI de 68 cai, din 2001 modelul Elegance. Am sa pun si poze curand.

Momentan nu sunt asa multumit de ea pentru ca nu prea trage, nu stiu exact cum ar trebui sa traga acest motor, inainte am avut un logan 1.4 75 cai , si un Megan 2 de 110 cai. Cred ca loganul tragea mult mai bine. Uneori cand plec de pe loc da sa moara motorul.....am schimbat filtru de benzina si aer, urmeaza sa mai curat clapeta de acceleratie....si nu mai stiu ce sa ii mai fac.

A fost pusa si pe tester, a avut ceva erori dar dupa ce le-a sters nu au mai aparut si mi-a zis ca nu are nimic, erorile aparand ca urmare a scoaterii bateriei.

Modificat de vladpreda
Link către comentariu

fa-i o diagnoza, vezi daca ai senzori busiti (desi nu are relevanta cu demarajul ci mai degraba cu, consumul)

asa e motorul 1.4 mpi.. e motor aspirat puturos, abea dupa 3000 ture prinde viata.. si are cuplu

eu am golf4 1.4 16v si cand conduc T5-ul de 2.5 TDI 174CP parca sunt intr-o racheta fata de golf... :)

Link către comentariu

un consum mediu pe vremea asta tinand cont ca inca nu am termostat ar fi in jur de 7-8, in oras am undeva la 12, cu diagnoza am editat mai sus..

Modificat de vladpreda
Link către comentariu

Nu stiu ce asteptari ai tu de la un motor care are 68 de cai dar eu iti zic sa nu te astepti sa traga ca un de 110.Eu conduc frecvent o masina de genul si nu o consider foarte puturoasa.Intradevar cand pleci de pe loc nu poti sa te astepti sa rupa pamantul..dar dupa 3000 de ture ii alta masina.Incearca la drum intins sa treci de 3000 si ai sa vezi ca nu ii asa puturoasa (in limitele ei) ei ii place intre 3000 si 5000.Personal consider ok motorul asta pe fabia...putin gurmand in oras dar ok.

Link către comentariu

Am si eu o Fabia in curte, tot din 2001 si tot 1.4 MPI 68cp.

Mie imi place foarte mult cum merge pentru capacitatile ei... are roti pe 15, directie precisa si o toba sportiva...practic ma simt ca intr-un mic WRC cind merg cu ea....iar la drum lung se intinde frumos.

Daca masina nu are nimic, cred ca e chestie de obisnuinta.

Citi km are?

Link către comentariu

Masina are 120 de mii si ceva. La asta cu obisnuita ma gandesc si eu plus ca parintii au un opel pe motorina de 102 cai si cand merg cu ea parca e racheta :).

Normal nu ma astept sa traga ca una de 110 cai, vroiam sa zic ca undeva pana in 2000 de ture da sa moara, iar cand trage bine ajunge undeva la 2000 apoi are un hop unde se opreste si dupa 2000 si ceva incepe iar sa traga.

Modificat de vladpreda
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Frumoasa masina ta :)) Am si eu una aproape la fel (acelasi motor) si ceea ce spuneai in postul #6 se aplica in mare masura si la a mea... cred ca asa e motorul. Imi place ca ai scaune incalzite, pe vreamea asta sunt f utile ;)

bafta pe viitor

Link către comentariu

incearca sa mergi mai sportiv ....schimba vitezele undeva dupa 3500 de rotatii ...eu am avut la munca una cu motor de 1.2 si aveam aceeasi problema nu tragea , nu mai zic daca mai porneam si aerul...am tras de ea cat a putut iar acum trage ceva mai bine.

Link către comentariu

parca si-a mai revenit acum, merge ceva mai bine, am mai schimbat una alta, cred ca trebuie sa schimb bujiile ce porneste greu dimineata, si uneori se mai si opreste motorul

Link către comentariu

Frumoasa Skodita si dotata bine!imi place si culoarea. am condus 1,4-le pe ibiza. variantele de 75 si 101cp. la 75 distractia incepe de la 3500 pana in 5200(din mica mea experienta) , iar la 101 plaja de turatie e mult mai mare, schimbam la 6000 si un pic, dar se simtea bine.

vad ca mentionezi ceva de 2000rpm, nici la diesel nu pleci puternic la 2000 sau pana in 2000. trebuie totusi sa-i stai cu picioru in dinti ca sa scoti ceva de la ele. dar la un condus linistit sunt foarte placut de condus.

ceva planuri? o bara fata de RS ar fi super :D

Modificat de Brabus
Link către comentariu

una cu 101 cai vroiam si eu dar asta a fost sa fie.

are cineva plasticul asta din poza?

post-15066-1265099613_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

am descoperit azi dupa ce am schimbat rola intinzatore de la cureaua de la accesorii si un rulment de la alternator(pentru ca sa rupt mufa de la alternator si am bagat firele inapoi in mufa) ca nu am martorul cu bateria, nici acum nici inainte nu era si dupa ce am schimbat astea tot se mai aude un scartait dar dupa un timp disparem cineva mi-a spus ca incarca alternatorul.....trebuia sa am martorul asta sau nu este si nici cel de cu motorasul chek engine nu se aprinde(la pornire)

Modificat de vladpreda
Link către comentariu

azi verificare cu testerul, nu are nici o eroare....a mai patit cineva cu martorul ala cu bateria sa nu se aprinda...sa ars becul oare?

Link către comentariu

am o problema care ma enerveaza: uneori cand pornesc, in special cand sta un timp (2-3 ore) dupa pornire motorul se opreste, si timp de 20 secunde daca vreau sa o accelerez in intervalul asta moare imediat...bujiile le-am schimbat...la verificare cu testerul nu am avut nimic (decat "amestec prea sarac" care dupa stergere nu a mai persistat), nu stiu ce sa ii fac...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!