Jump to content

Rulmenti fata/spate


alex_abd
 Share

Postare recomandată

Salutare ,

Am o intrebare si o nelamurire in acelasi timp, acum 4 luni am schimbat rulmentii pe spate si acum sunt nevoit sa ii schimb din nou pentru ca au inceput sa vajaie ! Imi poate spune cineva cum se face schimbul de rulmenti si mai ales din ce cauza se pot uza asa repede? Data trecuta luasem 2 kit-uri pentru spate marca SWAG sau FEBI , acum as lua SKF care sunt cu mult mai scumpi dar imi e frica ca o sa dau o gramada de bani pe ele si daca in 4 luni s-au uzat iar nu am facut nimic bun , va rog niste sfaturi sa-mi dati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

S-ar putea sa nu-ti fi gresat rulmentii cum trebuie si sa se fi dus vaselina asa am patit eu si mie dupa 1 an au inceput sa vajaie dar s-a rezolvat cu niste vaselina mai vascoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog spune-mi si ce marca de rulmenti ai folosit , daca se poate sa postam toti sa vedem care e diferenta de fiabilitate a rulmentilor , nu doar teoretic . eu am avut SWAG/FEBI , au tinut 4 luni ,cca 5000-6000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rulmentii s-au uzat prea repede pt. ca ori au fost stransi prea mult ori prea putin. Cei de pe spate se schimba foarte usor neavand nevoie de presa.

@alex Eu am luat niste rulmenti din Danemarca, nu mai stiu ce marca- erau cei mai ieftini- au cam 2 ani si 30000km si inca nu au nici o problema (vineri am trecut ITP-ul)

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceeasi parere cu b-66-six .Conteaza c

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danny eu i-am scimbat asta vara si m-au costat 70 ron setul de la febi.

i-am schimbat singur, i-am strans cum scrie la manual, si momentan nu huruie niciunul.

am facut 25000 km cu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKF cred ca e cea mai buna optiune, ptr noi, ideea este ca rulmentii pe spate necesita un pic de atentie la strans, nu e deajns sa ii strangi tare si sa slabesti juma de tura. trebuie sa strangi , pui roata, si invarti de roata sa se aseze rulmentu, mai strangi un pic, invarti de roata, daca se opreste brusc, mai slabesti un pic, invarti roata, mai strangi un pic, invarti roata, daca se opreste brusc mai slabesti, si iar invarti, (ideea este ca rulmentul se aseaza mai bine asa)dupa 3, 4 cicluri din astea strangi bine, slabesti si faci o proba, roata trebuie sa se opreasca din inertie lin, verifici sa nu ai joc,(tragi de roata sus-jos, stg-dr) siguranta, capac si ... pedala.

Vaselina trebuie sa fie rezistenta la temp. si sa nu fie in exces.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar SKF-urile is cele mai bune.Cand am schimbat saboti pe spate am vazut ca si ale mele tot SFK-uri sunt si de cand am luat masina am facut 60.000 km aprox. si nu fac nici un zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt. alex_abd: cand ai schimbat rulmentii ai schimbat si camasile care vin presate in tambur? Pentru ca poate sa fie si asta una din cauzele pentru care s-au dus asa de repede.

Modificat de Bogdan29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex abd:rulmentii se uzeaza repede si incorect din cauza fusului/axului pe care stau (e vorba de rulmentii de pe spate)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex_abd- Acest Topic nu era bun? Te rog numai deschide topic-uri care trateaza subiecte deja discutate.

Discutia se continua acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!