Jump to content

MY BUBU - GOLF IV


ili2k2

Postare recomandată

Data fabricatiei: 15.07.2000 ( model 2001 dupa serie si carte). A fost achizitionata personal din Olanda in vara lui 2007 si inmatriculata in romania in aprilie 2008 (am avut masina si de la servici si nu m-am grabit). In momentul cumpararii masina avea 189000km, acum avand 234000km absolut reali.

Cand am adus-o in tara am schimbat la ea, cu toate ca nu era neaparat necesar, dar am zis sa nu chicotesca ceva cei de la rar:

- rulmenti fata (fag - de la volksman)

- discuri+placute fata (TRW de la colegul Audia6tdi)

- bielete directie,pivoti (nemtesti tot de la volksman)

- butuc stanga

-curea accesorii

- flanse si rulmenti amortizoare fata.

-geometrie roti facuta apoi la Autosoft (fata+spate)

La stilul de mers pe care il am, nu am schimbat nici pana acum placutele pe spate (un stil domol si bazat mai mult pe accelerari, motor decat pe frane)

Motor: 1.9TDI-PD 116Cp cod: AJM

Cutie 6+1 manuala cu rapoarte excelente (2000rpm->120km/h, 3000->180km/h)

Masina este hatchback in 4 usi de culoare albastru metalizat (albastrul standard de la VW).

Interior este crem, tapiterie imitatie de piele (se poate reveni la cea de plus originala - o detin in saci acasa)

Dotari:

- 4 geamuri electrice

- ac, abs, asr

- pilot automat

- computer bord

- cotiera fata spate

- suport pahare fata -spate

- oglinda interioara electrocromatica si senzor de ploaie

- incalzire scaune, inclusiv spatele (spatele aftermarket, fata legaturi originale)

- 8 incinte acustice , 4 fata-4 spate, originale.

- 2 chei briceag originale

- alarma originala

- geamuri cu tenta verzuie

- volan piele de G5, cu comenzi, insert ccromat, si multifunctional, airbag single stage (am si volanul original cu airbag-ul original acasa)

- oglinzi de g5 (fumurii,electrice,incalzite,cu semnal pe led) facute special pentru g4 (varianta brazilia si canada). Am si vechile oglinzi la cutie (electrice, cu tenta albastra)

- faruri FK, r32 look, cu xenon pe faza scurta de 35w si 4300k, proiectoare si philips night vision pe faza lunga (detin si farurile standard)

- jante 17" model Audi (nu stiu daca sunt originale de pe A3 sau AF), cu 8 cauciucuri (4 iarna - 2 hankook,2continental (3-4mm), si 4 vara toate hankook(4-5mm)), roata de rezerva aproape noua, normala pe 15".

- scaune fata cu reglaj pe inaltime, ambele.

- inele ceasuri cromate (AF)

- cauciucuri noi Petex special pentru G4 cu prindere in podea

- grila fata, cu semn, argintiu-metalizat

Masina merge exemplar, nu consuma gram de ulei intre schimburi. De cand este la mine am folosit numai consumabile de calitate (ulei Aral 431 si filtre Mahle).

Singurele probleme de pana acum au fost, dupa cum se pot verifica in forum: un furtun de la vacum, un butuc de la roata stanga.

Exerior prezinta cateva zgarieturi (bara spate) iar in partea din fata am ceva urme de la un semn de circulatie (bara, aripa dreapta, caporta). Masina va fi vopsita integral la service (din pacate lucrez la concurenta, asta e, dar masina va iesi impecabila, pentru ca o sa fie pregatita si vopsita la cuptor de colegii mei de lucru).

Poze o sa pun saptamana asta dupa ce o sa o spal.

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Poveste: Acum doua saptamani de zile am achizitionat un apartament prin Prima Casa, nou, la cheie, in Militari, Bucuresti. Dupa cateva runde prin oras, dupa mobilier si tot ce mai trebuie am ajuns la concluzia ca banii dedicati mobilarii apartamentului nu sunt de ajuns. Asa ca am decis in a folosi si banii pusi deoparte pentru ugrade-ul masinii in folosul amenajarii casei.

Ps: doamne ce scumpe sunt toate in ale casei (bucatarie, dressing, canapele, perdele, electrice,etc) mai ales cand ai si ceva pretentii :Driver:

Atasez cateva poze facute recent la spalatorie. Sunt poze cu defectele masinii.

In curand o sa pun mai multe poze, inclusiv cu interiorul.

Merci.

Inca 3 poze... priviti ce kilometraj frumos :wub: ( mai sus am gresit.. aveam de fapt 223400km.. 0ricum 10k de km in plus nu mai conta)

post-8396-1268594509_thumb.jpg

post-8396-1268594516_thumb.jpg

post-8396-1268594525_thumb.jpg

post-8396-1268594646_thumb.jpg

post-8396-1268595290_thumb.jpg

post-8396-1268595295_thumb.jpg

post-8396-1268595300_thumb.jpg

post-8396-1268594509_thumb.jpg

post-8396-1268594516_thumb.jpg

post-8396-1268594525_thumb.jpg

post-8396-1268594646_thumb.jpg

post-8396-1268595290_thumb.jpg

post-8396-1268595295_thumb.jpg

post-8396-1268595300_thumb.jpg

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu

Din pacate sau din fericire masina nu mai este de vanzare. A fost la vanzare dar din cauza achizitiei locuintei si a necesitatii de bani de mobilat /utilat apartamentul, nu au mai ramas bani si de achizitia unei masini mai noi. Asa ca am rugat un coleg moderator sa mute topicul de la vanzari aici.

Proiecte de viitor pentru ea ar fi destule. Este o masina cu potential.

-primul pe lista va fi lumini automate si modul comming home/leaving home. Scheme am gasit, blocul de lumini se potriveste 100% in bord. Inca astept sa gasesc pe ebay un bloc de lumini de cc mai ieftin. Acum se invart in jur de 45-50 euro.

Niste poze ceva mai vechi, dar cu interiorul luna. Acum, la cum a fost vremea afara si cum am avut de alergat cu masina nu prea a avut parte de un cleaning interior.

Ps: mansonul schimbatorului era pe drum. :)

si alte poze..

Toate plasticele, inclusiv cele din bord, au fost date jos, curatate si vopsite cu vopsea pulbere, astfel se obtine un aspect perfect mat, ca de fabrica.

post-8396-1268772276_thumb.jpg

post-8396-1268772281_thumb.jpg

post-8396-1268772285_thumb.jpg

post-8396-1268772375_thumb.jpg

post-8396-1268772381_thumb.jpg

post-8396-1268772276_thumb.jpg

post-8396-1268772281_thumb.jpg

post-8396-1268772285_thumb.jpg

post-8396-1268772375_thumb.jpg

post-8396-1268772381_thumb.jpg

Modificat de ili2k2
Link către comentariu

ador interiorul asta....intotdeauna mi-a placut interiorul crem la o masina desi presupun ca e greu de intretinut...

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu
bbogdanmircea

Foarte frumos interiorul.

Ai idee cam cat ar costa o schimbare a interiorului (plastice de la consola inferioara si usile din gri in crem?)

Dar nu stiu cat de bine ar da cu scaunele gri si restul crem...

Link către comentariu

Interiorul este frumos dar personal nu-mi place materialul. Acea imitatie de piele in primul rand nu sta fixa ca cea OEM (exemplu- pe spatele scaunului face cute). Butoanele de la incalzirile in scaune sunt aceleasi din bord de la incalzirea fata? Volanul ai reusit sa il faci sa si mearga comenzile? Stiu ca este posibil dar destul de greu :cool:. Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea :ceuameni:

Link către comentariu

ciao.. dupa lungi drumuri am ajuns in sfarsit la spalatorie pentru un cleaning.. drept urmare am ramas cu joystick-ul de la oglinzi rupt. POzele sunt facute cu telefonul.

@but_fns - oglinzile sunt de g5 facute special pentru g4. Singurul inconvenient este ca nu au rabatare electrica.

@bbogdanmircea - scaunele sunt tot cream, dar ceva mai deschis. NU am gasit la momentul cand am facut masina nici macar piele naturala de o nuanta apropiata cu cea a interiorului. Daca aveti ceva cunostinte de piele natura la preturi ok si culoare ca originala dat-mi de stire. Tapiterul ma asteapta.

@Circoloco intradevar se intretin foarte greu, mai ales scaunul soferului care se murdareste foarte repede. Dar, dupa un an de zile arata super bine, singurele "probleme" aparand pe spatarul soferului unde s-a decolorat putin.

Pozele de interior sunt dinantea moontarii incalzirii. Montajul s-a facut dupa schema originala folosindu-se butoane originale.Pe spate sunt folosite butoane mici discrete doar cu o singura treapta si termostat. Din pacate spatele nu permite montarea de butoane originale, cum permite la Passat.Deocamdata sunt scoase pentru a gasi o modalitate cat mai originala.

Comenzile pe volan nu merg deoarece nu am un HU original pe care sa fac teste.

Masina a primit de la ultimele poze, din decembrie: scrumiera spate completa (merci @inginerul) , covorase cu prindere in podea, inclusiv pe spate, incalzire in scaune.

Capacele rotilor le tin in portbagaj (oricum cele originale au fost saltate la o saptamana dupa ce am adus masina) deoarece sunt facute de un prieten la un CNC si sunt foarte greu de scos in cazul unei pene, mai ales pe timp de iarna. O sa caut o poza cand le aveam montate, dar oricum, dupa ce masina se va revopsi se vor pune si ele.

post-8396-1269636838_thumb.jpg

post-8396-1269636843_thumb.jpg

post-8396-1269636847_thumb.jpg

post-8396-1269636851_thumb.jpg

post-8396-1269636862_thumb.jpg

post-8396-1269636866_thumb.jpg

post-8396-1269636870_thumb.jpg

post-8396-1269636873_thumb.jpg

post-8396-1269636878_thumb.jpg

Modificat de ili2k2
Link către comentariu

E frumoasa masina si are un motor foarte bun (si a mea are acelasi motor :blah_:). Poti sa dai mai multe detalii te rog despre incalzirea in scaune (costuri piese, montaj - unde l-ai facut si cat a fost etc)? Sa ai noroc de ea in continuare!

Modificat de Cata_B
Link către comentariu

Montajul a fost facut la munca la mine, de catre electrician. I-am dat schema electrica a masinii si a facut toate cablajele ca in schema. Butoanele sunt originale (200 ron d ela golfistul) iar pernele au fost Af (cam 200 ron /setul). De montaj nu pot spune pret pentru ca nu am platit. Daca vrei pot vb cu electricianul de la munca cat ar cere pentru asa ceva.

Link către comentariu

Nu sunt mari costurile, iar rezultatul merita din plin. Multumesc frumos pentru informatii!

Link către comentariu

Frumoasa masina, mai ales interioru, cati mai multi kilometrii fara incidente.

O intrebare, de unde ai luat oglinzile si la ce pret?

Link către comentariu

ciao. oglinzile au fost luate de la colegul @lexxus prin toamna. Au costa vreo 220 euro cu tot cu transport si inca vreo 100 ron vopsitul (200ml vopsea + lac). Ele vin doar pregatite de vopsit.

Link către comentariu
  • 10 months later...

daca ma poate ajuta cineva cu schema originala pentru incalzirea in scaune ca la mine nu mai functioneaza si tare asi vrea sa le repar

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!