Jump to content

nu trece de 4000rpm


o_kh3
 Share

Postare recomandată

stiu ca s-a mai discutat pe aici pe undeva dar nu mai gasesc unde...

Motorul 1.8 cod DS carburator 2e2.

Problema este ca nu se tureaza mai mult de 4000rpm in treapta iar cand este in punctul mort ajunge la 5500rpm lejer. mentionez ca atunci cand ajunge la 4000 se plafoneaza si da rateuri. sa fie din aprindere sau din carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rateurile sunt date de aprindere.....avansul cum este reglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum a aparut problema la mashina? de pe o zi pe alta sau treptat treptat in timp nu a mai vrut sa traga ca lumea si sa urce in ture? trebuie s-o iei pas cu pas; verifici mai intai reglajele ce se pot face cu carburatorul pe masina; rateurile sunt date de proportiile incorecte ale amestecului de aer cu benzina sau de arderea incorecta a acestui amestec implicit de defectiuni la aprindere sau avans incorect la aprindere;

1. daca nu ai cum stroboscopic verifici reglajul avansului la aprindere babeste - cu motorul cald, la ralanti, slabesti surubul de blocare a delcoului pe bloc (atat cat sa poti roti delcoul cu mana nu sa se roteasca liber) si rotesti stanga dreapta pana gasesti cea mai mare turatie a motorului dar sa nu apara detonatiile(rateuri) in functionare; strangi surubul la delcou.

2. reglezi amestecul de benzina cu aer pt ralanti

3. reglezi turatia de ralanti - pentru aceste doua mici reglaje pun atasat un mic document cu reglaje pt carburator care se pot face cu el pe masina; de asemeni verifici ca furtuneleul pt avansul vaccumatic la delcou sa fie ok, nu spart, nu crapat adik il scotzi de pe delcou si motorul trebuie sa inceapa imediat sa dea mici rateuri - daca e asha il pui la loc ca e ok; daca aprinderea este ok si motorul sta la ralanti ok inseamna ca este vreun jigler ceva infundat in carburator sau ceva nu functioneaza ok la carburator - poate ca se deschide clapeta treptei a doua dar nu primeste benzina si la treapta a doua si atunci ai aer f mult si benzina prea putina sau cine stie ... trebuie oricum dat jos si curatzat si suflat cu aer sub presiune si asha mai departe; se poate de asemenea sa nu primeasca benzina suficienta din pompa - scoti furtunelul de benzina care intra in carb si il bagi intr-o sticla si pornesti motorul; pana sa se consume benzina din carburator te uitzi daca baga benzina in sticla si daca baga bine sau doar asha ... picura sau curge incetisor incetisor ... daca nu rezolvi asha trebuie cum am spus mai sus verificat carburatorul si apoi si delcoul daca nu se rezolva problema. succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poti sa ai probleme cu chiulasa. fie nu e jocul corect la tacheti fie nu mai inchid cum trebuie supapele si atunci trebuie sa dai jos chiulasa si so duci la reparat.

sau poti sati pui 16v :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrei sa faci avansul cu stroboscop te astept la mine...da un pm daca e cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc miki_21 de raspuns, o mare parte din ce ai zis tu am facut, si multumesc pentru micul rezumat care m-a ajutat sa reglez carbul impreuna cu masist inainte ca sa postez aici.

trebuie sa dam o fuga pana la stefan56gti sa vedem ce isi da si el cu parerea ca m-a tot asteptat sa ma ajute sa il reglam

@zim

ma intereseaza insa o lasam pe weekend daca ai timp

multumesc

Modificat de o_kh3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc miki_21 de raspuns, o mare parte din ce ai zis tu am facut, si multumesc pentru micul rezumat care m-a ajutat sa reglez carbul impreuna cu masist inainte ca sa postez aici.

trebuie sa dam o fuga pana la stefan56gti sa vedem ce isi da si el cu parerea ca m-a tot asteptat sa ma ajute sa il reglam

@zim

ma intereseaza insa o lasam pe weekend daca ai timp

multumesc

Avansul consider ca trebuie verificat si in plus si distributia.Am avut eu personal aceasta problema.

Ce ti-as mai recomanda , in afara de ce a zis miki_21, sa verifici deschiderea celei de-a 2-a clapete. Se deschide vacumatic asa ca verifica vacumurile care actioneaza clapeta, poate sunt infundate si ca aceasta se misca liber .Este vorba de furtunul 104 care actioneaza piesa 47 si trage printr-o tija de 53

Succes

Modificat de knox
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!