Jump to content

polo 1.7SDI


kovacs
 Share

Postare recomandată

am fost rugat sa testez un polo din98,1.7SDI,motorAKU, care de vro saptamina se tot opreste in mers.

istoric:motorul porneste bine,cind ajunge la temp normala in mers(trafic) se opreste instantaneu.cind se pune contactul nu se mai aprinde martorul de bujii si motorul nu porneste oricit invirte electromotorul.se asteapta 2-3min,apare martorul de bujii si motorul ia la prima cheie.

am pus vag-com si am gasit 01237 cut-off valve-N109 mechanical fault.scimbat valva,test trafic,exact la fel.dupa scanare apare 01237 cut-off valve open/short circuit to earth.am verificat continuitatea si scurtul,nu am gasit nimic.

am facut un drum cu vag-com conectat,totul era bine, dar cind am oprit motorul si am pus contactul martorul de bujii era stins si n-am mai putut comunica nici cu modulul motor si nici motorul nu pornea.dupa ce a aparut martorul am intrat in modul motor si am gasit codul17978 modul blocat prin IMMO.am fost surprins de faptul ca motorul a pornit si dupa ce am sters codul nu a mai aparut.

va rog ajutati-ma cu sfaturi,idei ce sa mai verific,ca asa nu se poate circula cu o masina care se opreste cind vrea.

ce legatura are martorul de bujii cu comunicarea sau cu pornirea?sau cu IMMO?

Help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimen n-are nici o idee ce ar putea provoca simptoma asta ciudata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deasupra tabloului de sigurante este un modul de 10 pe 10 cm negru are papucii ca 2 relee de far unul langa altul,ala aprinde becul la bujii si cupleaza in tablou un releu de putere pe bujii(70a cu 4 picioare mari) sau poate sa fie partea electrica contact ,cred ca aici ar fi de cautat de verificat sa vina pe acel modul alimentarile care trebuie (pt ca atunci cand este scos afara nu se mai aprinde martorul bujii si nu vine curent pe electrovalva la pompa) ,cu immo am intalnit caz in care era bobina de citire din jurul contactului intrerupt sau intermitent :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:( azi am schimbat o parte electrica de contact exact asa facea :o dar la asta disparea totul de pe bord dupa 2 min de functionare si ce naspa iese afara (trebuie presa sa scoti conul ala de pe ax ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;)  azi am schimbat o parte electrica de contact exact asa facea :o  dar la asta disparea totul de pe bord dupa 2 min de functionare si ce naspa iese afara (trebuie presa sa scoti conul ala de pe ax :)  )

<{POST_SNAPBACK}>

Stiu, been there done that...

Eu am schimbat contactul acela (ala este realmente contactul nu butucul pentru cheie) si am schimbat si releul "109" care sunt principalele cauze ale acestor tipuri de probleme. La mine s-a dovedit ca nu e nici una nici alta ci un releu idiot din alarma de fabrica care cedase mecanic si uneori revenea pe pozitia "deschis" (care nu conduce) taind alimentarea ECU => :D

Oricum bafta multa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Asta patesc si eu,dupa ce rulez un timp,in cele mai nenorocite momente,in trafic se opreste motorul!

ma injura partenerii de trafic in mod copis!Si-mi arata semnul ala!

nu pot de cat sa pun avaria si sa astept pin a ce martorul de la bujii se reaprinde cand pun contactul!

Pe vag (l-am prins cand a facut asa) arata ca nu exista alimentare cu curent!

probabil ca e nenorocitul ala de releu din alarma

releul 109 l-am studiat,arata super,nu pre are ce sa se arda in el.

pe ala il baniesc ,din alarma da nu stiu unde e!

puteti sa-mi spuneti mai multe?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tine nu e ala ,trebuie sa te uiti in tabloul de sigurante ai un releu care se ocupa cu asta (se dezlipesc picioarele de pe cablaj) si este chiar langa releul de temporizare stergator sau poti sa afli care este prin scoatere pe rand cate unu pui contactul si vezi daca nu se aprinde becul la bujii inseamna ca lai gasit :lol: de aici e usor :pale:

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

am avut si eu aceasi problema la un passat...ii taia curentul la electro-valva si oprea motorul...cand iti era mai draga lumea.faceai pauza si isi dadea iar drumul.prima solutie a fost, am tras un fir de pe "+"-ul de la pozitie...direct pe electro-valva,atat timp cat pozitia era pornita motorul nu se mai oprea.a fost doar o solutie de moment,pana am depistat care e problema. problema la mine era cauzata de un releu care era situat in spatele panoului de sigurante si cel cu relee.dai jos capacul de deasupra pedalelor si ai sa vezi ca in staptele lui mai sunt inca cateva relee si sigurante.la mine era releul notat parca cu 153 era mult mai mare decat cele normal...adica era dublu ca si cum ar ocupa 2-a sloturi.l-am schimbat si nu am mai avut probleme.sper sa fie si al voi aceasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

stie cineva dc trage greu 1.7 SDI 60CP? asa e la toate ? motorul nu e obosit. filtru motorina schimbat aer schimbat. astept sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna ziua . am un vw polo din 1998 de 1.7 cod motor AKU . nu il am de multa vreme . i-am facut schimbul de ulei si consumabilele toate . am avut o problema cu presiunea de la ulei . ( precizez ca i-am bagat ulei aral 10w40 ) , la rece presiunea era ok dupa ce se incalzea putin se aprindea becul cateva secunde si disparea . totul ok . i-am schimbat uleiul cu un ulei din germania 15w40 si iam bagat si un aditiv de ulei . dar problema principala este ca imi tot scade acul de la motorina si iar urca . aia nu ma deranjeaza ca stiu ca la sdi cam asta e boala . problemele sunt ca uneori nu tot deauna bag motorina de 50 de lei si fac in jur de 80 - 90 de km si mi se aprinde becul da nu tot deauna , iar alta problema este ca daca las turatia sub 2000 undeva in jur de 1800 tremura masina de o ia dracu si cand sa acelerez se chinuie de numa . am dus injectoarele la verificat . injectoaarele is ok . intrebare este urmatoarea se duce pompa de injectie ca se aude si un sunet ciudat cand opresc motorul  ( un vajait ) . astept parerile voastre si daca ati patit ca si mine va rog sa imi spuneti remediul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

 

Daca o sa faci o scanare o sa iti dea eroare la plutitor.Si mie imi fluctueaza,fac scurcircuit pinii de la plutitor.Probabil trebuie izolati,nu stiu nu am incercat ca nu m-a deranjat foarte tare asta.

Cam ciudat ca ti se aprinde becul de ulei,asta poate sa fie nasol.Ulei iti consuma?e totusi cel mai gros ulei 15w40,care se incadreaza in normele motorului SDI.De ce il pui pe asta?...

Nu e rau vara,dar iarna...

Am testat si eu diferentele intre 10 si 15W,si chiar se simte diferenta.

Legat de becu aprins de ulei,fa totusi un test cu VAG-comul.

Cand schimbi ulei-ul,cand a dat mecanicu jos uleiu,aveai mult span in ulei?.Sa nu cumva,sa ai mizerie in sorbu de la pompa de ulei ca strici si motoru,de acolo se poate trage becu de ulei aprins,sau un scurcircuit la senzoru de presiune al uleiului sau fire.

Esti sigur,ca la cine te-ai dus ti-a testat injectoarele BINE?,si ma refer BINE,pentru ca nu e normal sa iti tremure.Senzoru de pe injectoru cu quart e ok?.Iarasi aici e bun un test VAG-com.Una peste alta eu cred ca e de la injectoare la tine,cum sa tremure "de o ia dracu" si mai ales consumu de motorina pe care il zici tu...

Pai mie crede-ma ,la Leonu din semnatura mai mult de 7%/100km nu consuma in oras si sunt sigur,ca ia si mai putin.(si ce kg am eu la Leon,si ce kg ai tu la Polo?).

Iarasi cu avansul cum stai?E in parametrii?...ca si de acolo poti sa ai tacanit si consum mai mare.

Una peste alta iti recomand un test cu VAG-comul la :

-avans

-un test auto,sa vezi ce zice legat de senzoru de ulei + de injectoare(ala nu e chiar asa important la ce simptome ai tu).

-alt pompagiu,ca sunt 99% sigur ca la tine ai probleme cu unu din injectoare.

 

Noroc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema cu senzorul de la presiune nu e pentru ca am pus manometru si am vazut presiunea cum scade . span in ulei nu era ca eu i-am facut schimbul de ulei ca ma candeam sa nu fie dusi cuzineti sa nu mai faca presiune . eu de meserie sunt mecanic la inceput dar ma descurc destul de bine in mecanica . toata treaba cu tremuratul a inceput dupa ce am dus injectoarele la verificat ca consuma masina . dupa ce leam pus sus a inceput sa tremure . problema e ca tremura rau de e gata sa moara motorul . eu am zis sa intreb si pe forum asta poate ca dau si de alti mecanici care sau batut de problemele astea . :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

salut,

Curata bine contactele,de la senzoru de ulei,apoi incearca iar.Daca tot asa face schimba senzoru,si vezi ce "zice" dupaia.

Probleme din astea nu am avut.Totusi trebuie sa scrie intr-o carte tehnica la ce presiunu lucreaza pompa de ulei la motorul tau(poate ne ajuta un coleg cu un manual de reparatie).

Poate ti-a schimbat pompagiu injectoarele sau ti-a umblat la ele.

Raspunsu la consum mare,ti l-ai dat singur.

Oriunde te duci in RO sa repare ceva trebuie sa stai langa ei cu bunghiu,precum dupa o femeie:)

Glumesc,dar asta e adevaru!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzoru e ok . am pus manometru mecanic si am vazut cu ochii mei cum scade presiunea . cu consumul si tremuratul nu stiu ce sa fac :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Ti-am zis de la ce e tremuratul,99%din injectoare.Demoteaza-le pe toate 4 si du-te la un pompagiu,dar bun.Fum negru iti scoate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

Totusi e cam imposibil ce zici tu.Nici la turatii mari nu iti scoate fum negru?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Astazi cand ma intorceam acasa mi s a oprit motorul in mers. Am tras pe dreapta am data la automat si nimic. Am scos bateria am stat un pic am ciocanit pe la pompa si a pornit perfect. Cand am ajuns acasa i am facut si o diagnoza, neaparand nici o eroare. Oare ce sa verific ca sa nu se opreasca in situatii mai rele...

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut am un Polo 1.7 SDI si am intreruperi in mers. Am fost la tester si mi-a spus ca injectorul cu fir e de vina, am primit eroarea "needle lift sensor". Ce rol are injectorul cu fir si ce as putea sa fac sa nu mai am intreruperi ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!