Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

B_U_T, contactul trebuie pus. Cipul din cheie trebuie sa fie citit. Butonul are aceeasi functie ca si ultima pozitie a contactului - actionarea demarorului.

Motorul poate fi pornit si din contact dar si din buron asa cum este si la RS4.

Multumesc rex

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Mihai - felicitari .

Este de mare efect si da bine acolo .

Dar sa imi spui cat de des o sa il folosesti .

Ma refer daca nu cumva este mai comod sa rotesti de cheie pana porneste masina , decat sa pui contact ... iei mana de pe cheie ... te duci si apesi pe buton .

Link către comentariu

Iulian , multumesc pentru felicitari.

Pai uite cum sta treaba. Si tu ca si mie avem TDI. Mai ales iarna trebuie lasat contactul mai mult pus pentru a permite bujiilor sa se incalzeasca. In acel timp eu imi asez centura si imi scot diversele acareturi din buzunare, cum ar fi tigarile, actele masinii, telefonul.... Dupa aceste operatii apas butonul :)).

De regula asa procedez si in zilele mai calduroase.

Intru in masina, pun contactul, ma fac comod, dupa care pornesc motorul.

Pana acum l-am folosit de fiecare data cand am pornit masina.

PS: butonul sport este conceput si pentru rapiditate in repornirea motorului care s-a oprit accidental in trafic. Nu mai este nevoie sa intorci cheia in contact in sens invers pentru a o roti din nou pe pozitia de accesorii si dupa aceea sa pornesti motorul. In cazul butonului doar apesi si pleci mai departe. :))

Modificat de rotitza
Link către comentariu

am urmarit descrierea si dupa celalalt forum si sper sa iti foloseasca. felicitari de masina si mult curaj la modificari. consider ca masina este la un nivel ridicat si de aici in colo iti trebuie curaj. apropo ce meserie ai, ca pui mult suflet la masina. stii ce e dureros in toate astea? pui suflet, muncesti, bagi bani si apoi o vinzi. dureros, nu? apropo, cand am vandut prima masina am plans. si era doar o biata dacie. dar gata cu romantismele. spor la treba si sa ne tii si pe noi la curent.

Link către comentariu

Iulian, bricheta a ramas la locul ei. Eu aveam locul care este ocupat acum de butonul Start Engine. In acel loc era montat modulul pentru navigatia BNS. Problema e ca pt acest tip de navigatie nu exista harata a romaniei, a fost folosita doar cand am adus masina din germania :) Prin urmare m-am folosit si de niste fire care veneau de la acel modul si am avut grija sa ramana si mufa intacta. Asa ca la momentul in care voi pleca din nou la drum prin europa trebuie doar sa inlocuesc modulele ;)

mami, legat de cata pasiune, bani si timp investesi intr-un lucru depinde doar de firea fiecaruia. Eu prefer sa ma bucur de o masina care sa ma reprezinte si in care sa ma simt eu bine. Mai precis sa imi ofere satisfatii in fiecare zi.

Nu sunt adeptul nu investi pasiune ca o vinzi. Pai atunci de ce iubim o femeie ca orcum la un moment dat o pierzi... Viata e facuta sa fie traita si din acest motiv vreau ca macar clipele care mi le pot oferi eu sa fie frumoase. Hai ca ma ia cu filozofatul... Ai inteles oricum ce am vrut sa zic.

Legat de dacia acea veche sa stii ca mi-ai adus aminte de prima masina care era a tatalui meu si eu deabea imi luasem carnetul..... Era un wartburg cu motor de golf II. O masina fabricata doar 2 ani de zile dupa care s-a inchis acea fabrica. ce pot sa spun decat ca licean fiind toti banii pe care ii aveam tot in ea ii "bagam" Si nu mi-a parut rau de bani nicoadata. Mi-a parut in schimb rau dupa masina cand am aflat ca tatal meu a decis sa o duca la remat, mai precis o dusese deja.... Era masina mea de suflet dar cum viata merge mai departe si tehnologia avanseaza privesti inaite si te bucuri de prezent.

Sa iti raspund si la intrebarea cu meseria. Poate sunt mai chitibusar, meticulos si imi doresc lucruri speciale daca le pot numi asa datorita ei. Sunt arhitect. E o meserie care iti permite sa visezi mult, dar cand te intalnesti cu inginerii te trezesti de nu te vezi :P

Iulian, revenind la locul unde este montat Start Engine Button-ul. Uite doua poze, prima cum masina cum era inainte si una cu interiorul unui RS4

post-12154-1288041515_thumb.jpg

post-12154-1288041539_thumb.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Acum am vazut clar cum sta treaba Mihai.

m-am luminat si eu, chitibusar putin spus. pasiune pura.

Link către comentariu
  • 1 month later...

De vineri masina ruleaza pe un set de anvelope NOKIAN WR G2 de care sunt foarte mandru. Ramane sa devin si foarte multumit, lucru pe care am sa il prezint dupa ce le mai invart lunile astea de iarna. Momentan, pot spune despre ele ca sunt extrem de silentioase.

Am ales aceste anvelope pentru o mai mare siguranta. De cand sunt tata ma gandesc la sporirea sigurantei in trafic cu mai multa atentie:

Si un film care merita vazut:

post-12154-0-72361900-1291628118_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Chair daca sunt sarbatori tot nu am putut sa stau fara sa mai fac ceva la masina asa ca va prezint noua cheie model B7 perfect functionala. Era singurul element la interior care diferea de modelul B7 :) .

Pentru cei interesati putezi vedea acest tutorial: http://www.audizine.com/forum/showth...Fob-for-B6-DIY. Important este faptul ca seriile de cheie sunt diferite deoarece tutorialul este facut pentru cheile america ce lucreaza pe frecventa 315 MHz, iar cele europente merg pe 433 MHz. Asadar codul de cheie care functioneaza este: 8E0 837 220 K. Din cercetarile mele compatibila este si cheia care are codul ce se termina in litera Q

Foarte important este faptul ca acest retrofit este posibil pe masinile fabricate dupa 2003, intrucat din acel an s-au schimbat unele module electrice.

post-12154-0-94678500-1293703795_thumb.j

post-12154-0-70622700-1293703809_thumb.j

post-12154-0-67274600-1293703822_thumb.j

Link către comentariu

arata frumos.

la vechea cheie,simbolul de pe buton era in relief (sant,vopsea)

la asta noua pare doar vopsit...corect?

cu timpul se ia vopseaua si nu mai vezi nimic. ar fi inca un + pt tehnologia de productie de acum cativa ani

ascum,noua, arata f bine. plus ca are un contur ce sta mai bine in palma

Link către comentariu

Muale, intredevar butoanele de pe cheia veche au semnele ingropate (sant cum ai spus). Si aceasta tastatura a fost schimbata o data. Se pare ca rezista bine cam un an de zile la cat de des le folosesc.Cred ca si la cheia cea noua am sa achizitionez o tastatura noua cand va fi momentul.

steffan si Iulian,va multumesc pentru aprecieri.

PS: Sa avem cu totii un an mai bun si cu realizari cat mai mari :icon_thumright:

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc foarte mult Mircea pentru apreciere si urare!

Sa stii ca astept cu mare interes o prezentare a masinutei tale ;)

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Si eu astept sa se faca vremea mai frumoasa pentru a-i putea face cateva poze mai decente si apoi ii voi face o prezentare si pe forum.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Mai dezmortesc topicul cu o intamplare.

Sunt putin suparat pentru ca acum ceva saptamani am luat-o la fuga pe DN1 si mi s-a rupt o jumatate de eleronul de pe luneta. A fost smuls de vant de-a dreptul. A doua zi am stat sa dau jos si celalta parte astfel incat sa nu las urme si ma ofticam ca nu l-am lipit eu de cand l-am vazut prima data putin desprins.

Mai precis din cauza vremii, inghet-dezghet, a intrat apa printr-o fisura formata in lipitura si usor, usor tot s-a deslipit. Eu intentionam sa il demontez si sa il lipesc la loc mai spre primavara... Nu am mai apucat

Asa ca sfatul meu este: Daca aveti astfel de eleroane sa fie bine lipite.

Problema nu este doar pierderea lor, dar fereasca Dumnezeu sare in masina altuia... Eu am avut noroc ca nu a atins pe nimeni in spate.....

PS: rex, acum banuiesc ca iti place mai mult cum arata masina acum :lol:

Modificat de rotitza
Link către comentariu

:D. Sincer, imi place mai mult fara el. Dar tie trebuie sa iti placa! Oricum, nasol ca ti s-a dezlipit :(.

Daca imi permiti, iti dau o idee de imbunatatire... M-am uitat atent la fusta fata si, cu toate arata bine in culoarea caroseriei si arata si mai bine dupa ce ai pus buza de Cupra, cred ca ar arata cel mai bine daca ai lua alta fusta, respectiv cea de SLine. A4 B6 mi se pare exceptional cu aceasta bara. Am vazut pe un site ca bara Sline cu grile de faruri de ceata si grila centrala e undeva pe la 240 EURO (cu transport).

Sanatate si spor!

Modificat de rex
Link către comentariu

Asa cum am mai spus si eu sunt foarte incantat de kit-ul S-plus (Ultrasport in varianta americana. Il cunost de mult timp doar ca am o problema legata montarea intregului kit pe bucati. Mai precis mi-as dori sa am toti banii odata sa o fac cap coada. Asta ar insemna: fusta fata cu grilele aferente, fusta spate (aici ma gandesc daca sa iau una cu decupaje pentru evacuare dubla, caz in care trebuie sa achizitionez si o evacuare de AVF quattro sau una cu evacuare simpla si schimbarea tobei finale - sincer si costurile s-ar diminua si nu cred ca ar arata atat de rau cu un singur tips pe partea stanga) si bineinteles elementul care va intregi aspectul si anume ornamentele de prtiere de la RS4. Toate astea duc la un cost destul de ridicat si cred ca pana la urma am sa o iau incet cu cate un element.

Concluzia este ca mi-l doresc de foarte mult timp doar ca nu mi-am facut curaj inca.. :rolleyes:

Din culise :) pot sa spun ca momentan sunt in cautarea bandourilor de portiere, cu astea m-am gandit sa incep pe care ma gandesc sa le las negre pentru a intari si lega imagina creata pana acum. Cred, spun cred, ca urmatorul element va fi spoilerul spate si abea pe urma cel de fata.

Am sa atasez niste poze la care tot ma uit si oftez :lol: Ultima poza este o incercare in Corel asa cum as vrea sa iasa fusta spate.

post-12154-0-29687000-1297760877_thumb.j

post-12154-0-75948200-1297760893_thumb.j

post-12154-0-05389400-1297760903_thumb.j

post-12154-0-91567400-1297760914_thumb.j

post-12154-0-33607900-1297760925_thumb.j

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Aduc la cunostinta colegilor care au, sau isi doresc modelul de triple cu leduri pe care eu il folosesc pe masina de ceva timp, ca sunt cele mai prietenoase chinezarii pe care le-am vazut pana acum. :blah_:

Spun asta, intrucat de vreo luna mi se arsese un led pe una din triple, si cum era frig nu mi-am facut curaj sa vad care este modalitatea de schimbare a acestuia. Imi faceam tot felul de scenarii negre in care eram nevoit sa desfac partea exterioara de cea interioara pentru a ajunge la placa cu circuite..., gauri, mastic etc.

Vineri dupa amiaza, mi-am facut curaj sa dau jos de pe masina tripla cu pricina pentru a-mi da seama macar de amploarea interventiei ce urma sa o fac.

Am ramas extrem de placut surprins cand am gasit pe spatele blocului optic un capac generos prins cu patru suruburi, ce se afla in dreptul grupului de leduri.

Dupa ce am demontat acest capac ma asteptam sa dau de o placa pe care erau cositorite toate ledurile, dar si de aceasta data chinezii m-au surprins extrem de placut - FIECARE LED ARE UN SOCLU, care se scoate individual, iar ledul de 5mm (ordinar) este introdus in acesta prin intermediul unui alt soclu asemanator becului w5w, de dimensiuni mai reduse.

Asadar schimbarea ledurilor pe aceasta tripla este extrem de simpla si in plus foarte ieftina, intrucat ledurile folosite sunt cele de "bricheta" :lol:

Va las sa vedeti si in poze cum sta treaba:

post-12154-0-44616800-1300093656_thumb.j

post-12154-0-44759800-1300093666_thumb.j

post-12154-0-07557500-1300093674_thumb.j

post-12154-0-10674600-1300093679_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!