Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Multumesc pentru sfat si pentru apereciere.

Si nu te inseli :(

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Si eu zic s-o cobori. Ar completa foarte frumos look-ul sportiv si ar sta si mai bine pe viraje. E adevarat ca trebuie sa fii foarte atent la denivelari, gropi si borduri, dar eu cred ca noi toti cei care avem grija de masinile noastre suntem deja foarte atenti la lucrurile astea, asa ca....go for it! :(

Modificat de Cata_B
Link către comentariu

Felicitari pentru produsul finit, masina este superba.Modificar simple,care pastreaza imaginea initiala a masinii dar care in acelasi timp fac o uriasa diferenta.Totul facut cu gust , cat despre interior, m-a lasat cu gura cascata.Felicitari din nou si sa te bucuri de masina mult timp de acum inainte! Brgds

P.S. dai inainte cu suspensiile :))

Modificat de Alexandru L.
Link către comentariu

Nu ar fi asa de joasa incat sa iti faci probleme cu atinsul..abia astept sa o vad mai jos. :P

Link către comentariu

Cata_B, rex, Alexandru L. si Z X Z, va multumesc tuturor pentru ajutorul de a lua aceasta decizie. Se pare ca e unanimitate pana acum :D

Alexandru L., iti multumesc de asemenea si pentru aprecierile tale.

Tin sa va anunt ca astazi am dat o fuga pana la Racing Nick si am comandat arcurile :rolleyes: Cand sa le platesc mi se zice ca nu mai are Eibach-ul pe stoc sertul pentru tipul meu de masina si ca deabea pe 2 august vor iesi din productie. Sa imi cada cardul din mana, dar a dat un telefon la ei si se pare am avut noroc - il aveu pe stok, asa ca sper ca intr-o saptamana sa ajunga.

Nu mai imi ramane decat sa ma joc cu pozele pana atunci :question:

Link către comentariu

Poti zice la ce pret ar ajunge suspensia ca sunt si eu din ce in ce mai tentat sa o cobor si as vrea sa stiu daca pot sa-mi las "piticul" meu sa-si faca de cap :))

Link către comentariu

Setul de arcuri Eibach Po-kit l-am achizitionat la considerabila suma de 175 euro :)

Link către comentariu
ultimu_neuron

Foarte frumoasa masina! Felicitari!

De curiozitate, cati bani ai bagat pana acum in modificari? :lol:

Link către comentariu

Multumesc pentru apreciere.

Cu sinceritate iti spun ca nu am facut niciodata un calcul. Tot ce am facut a fost din pura pasiune si consider ca acest lucru nu are un pret neaparat. Fac lucrurile astea pentru ca imi plac masinile si pentru ca vreau sa imi ofer placerea si satisfactia totodata de a ma implica in personalizarea unei masini. Sincer, e un mod de a ma deconecta de la grijile si nevoile cotidiene.

Si nu in ultimul rand de a-mi oferi confortul si placerea de a conduce o masina care sa ma reprezinte. :icon_cool:

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Si cum rabdarea la mine nu este un punct forte am mai bricolat o poza :beerchug:

post-12154-1279178751_thumb.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Salut Iulian. Treaba cu suspensia sta neasteptat de bine. Sunt foarte incantat de comportamentul ei. Dupa montaj ma asteptam sa fie destul de rigida, dar am ramas surprins de conforul si totodata manevrabilitatea mult imbunatatita a masinii.

Nu am reusit sa fac poze (sunt destul de prins zilele astea). Cu prima ocazie am sa postez.

Concluzia este ca aceste arcuri sunt peste ateptarile mele, deci sunt extrem de incant de acestea.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Pune si tu (poate chiar si pe PM) costurile la care ai ajuns dupa modificare

Merci

Link către comentariu

Ice_2k, am montat doar arcurile. Acest pachet de arcuri "Eibach Pro-kit" este compatibil cu amortizoarele stock (bineinteles atat timp cat aceastea sunt in stare buna de functionare). Acest lucru este garantat de chiar firma producatoate. Sunt arcuri "progresive" care coboara garada la sol cu doar 30mm. Pe prima portiune de apasare se comporta apropiat de arcurile stock iar cand sunt mai mult coprimate (ex: curbe luate mai tare, franare mai brusca) se intaresc. Pe viitor cand am sa fiu nevoit sa schimb si amortizoarele am sa caut unele poate ceva mai tari, dar tot cu lungimea stock. Asa cum este garda la sol acum este mai mult decat suficient, mai ales ca romania nu iti ofera conditii de drum prea drepte...

Turbocip, preturile nu sunt deloc mari: am scris si mai sus, arcurile au fost 175euro, iar montajul depinde de service, eu am dat 300 ron. Am sa fac si ungiurile de fuga, dar mai stau sa se aseze bine arcuile. Asta e tot.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

super smechera masina :P este personalizata cu gust bun multi km fara probleme

Link către comentariu

Multumesc pentru apreciere si bineinteles pentru urari :P

Link către comentariu

Comparatie intre arcurile stock si pro-kit dar si suspensia sport-kit (chiar daca nu este un audi :)) ):

Si un film depre aceasta firma si competenta ei in sporturile auto:

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Legat de modificarea suspensiei nu pot sa va spun decat ca sunt extrem de incantat si multumit de rezultat din toate punctele de vedere.

Primul impact dupa ce am lasat masina jos de pe elevator a fost: :) stateam si o priveam si nu imi venea sa ma asez la volan sa o scot din hala

Al doi-lea impact si cel mai important a fost proba de sosea: EXTRAORDINAR - asta este cuvantul, deoarece ma asteptam sa fie o suspensie rigida dar am ramas surprins de confortul dat de aceste arcuri, nu mai vorbesc de precizia in manevrabilitate. Ce sa mai, eram in extaz, dar totusi treceam cu mare atentie peste denivelari mai mari sa nu cumva sa ating masina pe burta.

Extrem de incantat am plecat spre casa si special am ales un drum mai prost. "Cu inima la gura" am pus masina la incercare. Pot sa va spun ca am ajuns acasa fara nici o zgarietura sub masina. Am incercat chiar sa parchez si pe borduri mai mari si am observat nu exista nici cea mai mica problema de a le urca, bineinteles luate din lateral cu fiecare roata in parte . Pe cele "videanu" (foarte inalte) nu le urcam nici cand aveam arcurile stock, asa ca nu le-am incercat.

Concluzia mea este ca nu se putea gasi ceva mai indicat pentru aceasta masina. Aceste arcuri au schimbat imaginea si comportamentul masinii asa cum de fapt mi-as fi dorit sa fie.

Multumesc celor care m-au incurajat dar bineinteles si celor care au fost mai retinuti (motive au fost destule dar pana acum sunt multumit si sper ca am sa trec si de iarna - sper eu cu bine).

Oricum garda la sol este mai mult decat satisfacatoare - este o inaltime ideala zic eu.

Geometria rotilor am facut-o dupa o saptama, pe setarea s-line si s-a asezat mai bine dupa acest reglaj.

Iata si poze cu noua infatisare data de schimbarea arcurilor. Aaa... si nu mai sunt inscriptiile pe portbagaj:

post-12154-1281727148_thumb.jpg

post-12154-1281727391_thumb.jpg

post-12154-1281727407_thumb.jpg

post-12154-1281727420_thumb.jpg

post-12154-1281727512_thumb.jpg

post-12154-1281727526_thumb.jpg

post-12154-1281727547_thumb.jpg

post-12154-1281727580_thumb.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Felicitari, intr-adevar este superba, asa cum am spus si pe clubaudi.

Incearca totusi si folia, vei vedea ca face minuni pe soarele caare ne arde in Bucuresti.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!