Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

(...)

1. Am inlocuit butoanele "oarbe" (de langa butonul ESP) din consola centrala cu unele after market cu inscriptia A4 si 1.9TDI - iluminate (...)

A da, am sarit peste acest post :icon_thumright:

My bad

P.S.: Era sa te intreb daca nu cumva unul din butoanele alea, cand il apesi iti schimba sigla din spate din A4 in S4 :)) (Transporter style :)))

Modificat de Riddler
Link către comentariu

Schimabtorul este de A3, dar se potriveste perfect. La pretul asta a venit cu tot cu mansonul de puiele, dar fiind de A3 l-am folosit pe cel care era pe masina.

A fost achzitionat e pe ebay

Link către comentariu

se potriveste perfect? De la bestie parca intelesesem ca sunt niste probleme la rama. Sau problema dispare daca pastrezi pielea veche? Si inca o chestie, pielea cum ai scos-o, nu e prinsa sub gatul acela metlica? Ma bate si pe mine gandul sa iau un schimbator de genul asta, eu am acum tot la fel dar cu piele normal si cum a aparut volanul cu piele perforata... :)

Link către comentariu

Exact cum ai banuit, dupa ce am pastrat fusta veche totul a fost ok. Fusta de A3 e montata pe o rama cu perimentrul mai mic decat cea de A4.

Privitor la prinderea de sus (fusta de nuca schimbatorului), aceasta se face cu ajutorul unei "saibe" din material plastic ce se clipseaza prinzand fusta pe nuca schimbatorului. Singura problema pe care am avut-o cu acea saiba a fost ca era usor diferita de cea de pe nuca veche si nu se potriveau . Am fost nevoit sa bricolez putin la ea intrucat avea doua santuri in care intrau cele 2 cusaturi de la fusta de A3, iar fusta mea are 3 cusaturi - asa ca am fost nevoit sa "sap" santurile ca fusta sa vina perfect pe schimbator.

PS: la tine, avand in vedere ca ai acelas tip de schimbator este foarte posibil sa nu ai aceasta problema.

post-12154-1267010894_thumb.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Tot ce ai facut la masina este de bun gust! Imi place foarte mult culoarea si cum da cu farurile pe care le-ai pus, jantele iara sunt foarte tari. Felicitari, si spor la teaba in continuare!

Modificat de defense1
Link către comentariu

super, mersi de explicatie. Am aruncat si eu acum un ochi pe ebay da' vad ca momentan nu e nimic cu piele perforata, doar cu piele completa...

Link către comentariu

defense1

Multumesc foarte mult pentru apreciere si urari

Ice_2k

Cu multa placere.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

interesanta treaba cu schimbatorul s-line..voi face si eu asta la a6-le meu in curand.. :P

Demult vroiam sa te intreb..mai ai volanul vechi de pe masina? :D

Link către comentariu

Este adevarat ca modelul s-line de schimbator arata foarte bine. Spor la achizitie :)

Referitor la volanul vechi, iti spun cu parere de rau ca nu il mai am.

Link către comentariu

Ce surpriza. Este recunoscuta pe strada... :icon_thumright:

Chiar ma gandeam sa trec pe la intalnirea din Iasi dar nu am avut tip. Poate cu alta ocazie.

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si eu am vazut-o parcata exact pe colt cum faci dreapta de pe splai sa treci prin fata Casei Poporului. Eram cu un amic si am apucat sa-mi sucesc repede gatul :beerchug: Foarte frumoasa, pacat ca nu am vazut-o cu jantele de vara.

PS: de ce te-ai gandit sa dai farurile, ai alt plan sau revii la OEM? Cred ca e singurul audi cu dayline aftermarket pe care pot sa zic ca stateau bine si aproape de cele OEM. Spor la vanzare in cazul asta :icon_thumright:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Chiat ma incanta faptul ca este recunoscuta de colegii de forum :hainoroc:

Farurile le dau ca vreu sa revin la cele OEM - dar putin "bricolate" ;)

Link către comentariu

Aduc la actualitate si modificarile facute in ultimul timp.

1. Am revenit la farurile originale, dar bineinteles a trebuit sa imi pun si pe acestea amprenta. Am vopsit o parte a farului ce era cromata in negru mat si am adaugat si un semn distinctiv astfel incat sa se vada ca am ajuns si acolo :))

Celelalte faruri am decis sa le vand. Nu am un motiv foarte clar pentru care le dau dar stiu ca ceva nu a fost pe placul meu, iar dupa ce le-am bricolat pe cele vechi si le-am montat pe masina am hotarat ca cu acestea voi ramane.

2. Am incaltat masina cu pantofii sport :)) (de vara)

3. Am mai intervenit la detalierea numerelor de inmatriculare la care am sters conturul negru si astfel numarul cred eu arata si mai curat.

Niste poze:

post-12154-1269118171_thumb.jpg

post-12154-1269118202_thumb.jpg

post-12154-1269118305_thumb.jpg

post-12154-1269118403_thumb.jpg

post-12154-1269118433_thumb.jpg

post-12154-1269118490_thumb.jpg

post-12154-1269118510_thumb.jpg

post-12154-1269118552_thumb.jpg

post-12154-1269118577_thumb.jpg

post-12154-1269118628_thumb.jpg

post-12154-1269118171_thumb.jpg

post-12154-1269118202_thumb.jpg

post-12154-1269118305_thumb.jpg

post-12154-1269118403_thumb.jpg

post-12154-1269118433_thumb.jpg

post-12154-1269118490_thumb.jpg

post-12154-1269118510_thumb.jpg

post-12154-1269118552_thumb.jpg

post-12154-1269118577_thumb.jpg

post-12154-1269118628_thumb.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Nice and clean :)). Imi plac si mie detaliile si ma bucur ca le pui in practica. Spor la treaba in continuare !

Link către comentariu

foarte frumoasa masina si modificariile sunt de bun gust....o idee buna ai avut ca ai revenit la farurile originale si le-ai personalizat, calitativ nu se compara cu cele aftermarket...

Link către comentariu

Foarte foarte frumoasa masina. Imi place foarte mult clean-look-ul.

Daca imi permiti iti spun ce nu imi place la masina ta (lista cu ce nu imi place e cu mult mai scurta decat cea cu lucrurile care imi plac):

- nu imi plac ogliznile negre; imi plac cu mult mai mult cele normale :Driver:. Stiu ca asa ai vrut si nu mie trebuie sa imi placa, ci tie.

- masina e prea ridicata. Cred ca niste suspensii noi sau cel putin arcuri sport sunt necesare.

Apoi, in opinia mea ar putea fii imbunatatite urmatoarele:

- eliminarea inscriptionarii A4 si TDI (ma gadensc ca iti place asa, mai ales dupa ce ai schimbat culoare "I"-ului, dar poate te razgandesti)

- vopsirea etierilor

Dupa cum am spus mai sus, lista cu lucrurile care imi plac e prea mare asa ca enumar numai cateva: fustele vopsite in culoare careoserie, buza de seat, farurile, stopurile, jantele, volanul, schimbatorul, etc.

Per total o masina extrem de frumoasa, dar se mai poate imbunatatii un pic.

Sanatate si cat mai multi km fara probleme!

Link către comentariu

Rex, apreciez foarte mult faptul ca imi spui cu sinceritate punctul tau de vedere. Multimesc foarte mult pentru cuvintele frumoase.

Sa le luam pe rand:

- oglinzile imi plac foarte mult vopsite negru mat. Din acest motiv am achizitionat un alt set de carcase pe care urameaza sa le vopsesc.(cele de pe masina sunt foliate).

- referitor la suspensie si eu mi-as dori sa o mai las dar.... daca nu as fi nevoit sa conduc prin romania.... Am si cercetat subiectul si m-as fi axat pentru inceput pe niste arcuri Eibach Pro Kit. Cu cea mai mare sinceritate iti spun ca si eu mi-as dori o suspensie mai joasa dar imi este foarte frica sa nu am batai de cap dupa aceasta modificare. Masina este destul de lunga intre osii si cu siguranta i-as atinge burta la denivelari, pante, rampe, nu mai vorbesc de borduri si problemele cu spoilerul fata sau fereasca dumnezeu baia de ulei....

- inscriptiile de pe portbagaj cu modelul si motorizarea, sincer sa fiu, nu ma deranjeaza cu nimic si nu le-am pus inca gand rau.

- chiar acum doua zile vorbeam cu un prieten despre acest aspect - vopsirea etrierilor. Si cred ca am sa le vopsesc rosu. Consider ca ar fi un acent foarte frumos de asemenea. Problema se rezuma la timp si o vopsea de calitate. Sincer daca m-as apuca de acest lucru as vrea sa demontez fiecare etrier in parte si sa il curat sa il degresez dupa care cu mare grija sa il vopsesc.

PS: Loc de mai multe imbunatatiri exista intotdeauna :lol:

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Nu este arie tehnica, asa ca scuze de offtopic.

Sa iti spun cum am facut eu cu etrierii... Mi-am cumparat vopsea Foliatec. Am dat rotile jos si m-am apucat de treaba (nu am dat jos etrierii): spalat etrierii cu aparatul de slapalat cu presiune, frecat cu ceva solutie de curat. Apoi am luat peria de sarma si m-am apucat de frecat. Apoi am dat cu degresant (vine cu kit-ul Foliatec) si apoi am aplicat vopseaua. Aceasta operatiune am facut-o anul trecut. Sunt foarte foarte multumit de rezultat. Atat doar ca e o zi de munca (depide la cate roti poti lucra concomitent).

LE: Si eu cred ca rosu e culoarea potrivita.

Modificat de rex
Link către comentariu

felicitari!!!Imi place foarte mult cum arata asa..imi place ca ai pus capacelele originale audi la jante :rolleyes:

iar farurile sunt :)

Jantele ats nu se zgaraie usor?am avut un set la vanzare acelasi model si am dat cu mana peste ele...aveau putin praf si parca au facut niste zgarieturi mici..tu nu ai probleme cu ele?

Felicitari inca odata pentru felul in care arata masina!

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!