Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Adorabile jante si merg perfect pe masina asta...incredibil de frumoasa masina, felicitarile mele! :icon_thumright:

Link către comentariu

Multumesc Calin.!

Ei.... concentrat pe upgrade-uri estetice :icon_geek: am zis totusi sa trag o fuga pe la service sa mai verific si partea mecanica. De ceva timp aveam o bataie ritmica la motor care se auzea cu motorul rece si incet incet se auzea si cu el cald. Am decis sa desfac capacul de la chiulasa si sa inspectez zona... Asa am descoperit doi tacheti nazdravani care nu-si mai faceau treaba in parametri... Erau mai moi si unul avea un inceput de fisura iar celalalt era fisurat radial - se vade in poza: post-12154-0-21355300-1340018336_thumb.j

Asa ca am bagat mana adanc in buzunar ..... si am scos telefonul :lol: Dupa o discutie indelunga cu nevasta, am reusit sa strang toti bainii pentru un set nou de tacheti :icon_bounce: . Am obtat pentru un set INA, dealtefl producatorul de prim montaj. post-12154-0-18978100-1340018334_thumb.j

De motor sunt multumit cum arata la interior, curatel si fara uzuri excesive. Axa cu came se prezenta intr-o stare chiar buna, motiv pentru care mi sa spus ca mai fac fara probleme 150k de aici in colo. Lucru imbucurator de altfel! Cu aceasta ocazie au fost reglate si injectoarele. Mai precis s-au regalt distantele de calcare a tachetului pe pompa-injector.

Cateva poze cu motorasul:

post-12154-0-55278500-1340018334_thumb.j

post-12154-0-04381500-1340018335_thumb.j

post-12154-0-66569000-1340018335_thumb.j

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Dupa ce am montat noile jante am observat ca la ansamblul roata spate se vade golul din spatele jantei destul de inestetic. Bineinteles, acest efect fiind ajutat si de marimea mica a discului de frana spate. post-12154-0-42233600-1341471051_thumb.j

Asa ca am decis sa corectez acest efect prin vopsirea aparatorii de tabla din spatele discului in culoarea gri argintiu. Acest lucru l-am vaut si la generatiile mai noi de audi aceste aparatori sunt de culoare argintie si nu negre ca la B6 - B7.

In consecinta cu 2-3 ore de munca si un spray cu vopsea argintie pentru tobe am corectat imaginea discrepanta a rotilor de pe spate.

PS: Bineinteles si aparatorile de pe fata vor fi vopsite. Aseara am reusit sa demontez doar spatele.

post-12154-0-26532100-1341471065_thumb.j

post-12154-0-54277300-1341471065_thumb.j

post-12154-0-20610900-1341471072_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

:lol: se odihnesc in asteptarea unor anvelope mai bune. Trec prin procese de cosmetizare. Acum sunt la indreptat, daca se poae spune asa. Vreu sa ma asigur ca vor fi perfecte cand le urc din nou pe masina.

Link către comentariu

Am reusit sa fac vopsesc si aparatorile de pa fata!

Cateva poze rapide:

post-12154-0-35058500-1342168858_thumb.j

post-12154-0-75684600-1342168861_thumb.j

post-12154-0-83654300-1342170039_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Pregatirea jantelor ASA se apropie de sfarsit.

Este adevarat, nu m-am grabit, ca oricum nu am gasit inca niste anvelope pe 18 care sa imi satisfaca buzunarul :lol:

Operatiunea de reconditionare partiala a inceput, asa cum va spuneam, cu indreptarea lor profesionala, chiar daca nu erau cine stie ce strambe, dar mi-am dorit sa le fac cum zice Catalin: de 200!

Dupa indreptare am dat pe la service in cate o seara si m-am apucat temeinic sa slefuiesc buzele cu smirgel pentru a indeparta lacul vechi care era pe alocuri sarit si in mare parte matuit. Cred ca tot farmecul acestor jante sta in buza polishata.

Asa ca am aplicat "ingineria" de a le monta pe masina una cate una, si cu masina pe cric am pornit motorul, am bagat viteza 1 si usor usor cu smirgel de 80, apoi cu 400, cu 800 si la final cu o pasla pentru matuire am reusit sa le dau aspectul de fabrica. Este singura solutie de a putea slefui roata uniform. Altfel cred ca se vedeau halouri de la slefuire.

Dupa aceasta operatie reusita am izolat jantele si am aplicat lac doar pe buzele acestora pentru o protectie indelungata.

Mai ramane sa le curat cu atentie si temeinic in anumite zone dupa care vor arata ca noi. Nu am vrut sa vopsesc partea din mijloc intrucat arata foarte bine si nu merita efortul si nici banii :king:

Va prezint si rezultatul:

post-12154-0-00738000-1344287474_thumb.j

post-12154-0-18213100-1344287475_thumb.j

post-12154-0-91173100-1344287475_thumb.j

post-12154-0-50838400-1344287476_thumb.j

post-12154-0-40185100-1344287483_thumb.j

post-12154-0-39799700-1344287484_thumb.j

Link către comentariu

Si rezultatul final:

post-12154-0-62069600-1344711586_thumb.j

post-12154-0-10295400-1344711593_thumb.j

post-12154-0-73336700-1344711594_thumb.j

post-12154-0-03228800-1344711596_thumb.j

post-12154-0-20694700-1344711597_thumb.j

post-12154-0-51690000-1344711598_thumb.j

post-12154-0-64317300-1344711656_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Masina asta devineste bunul gust !

Las-o asa, bucura-te de ea ;)

Link către comentariu

Eu nu pot sa inteleg cum poti sa menti o masina intr-o stare atat de buna continuu..parca si a mea are zile bune cand e frumoasa dar a ta e perfecta mereu :icon_geek:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Va multumesc tare mult pentru aprecieri si cuvintele care ma flateaza!

Propaspat intors din vacanta ma declar multumit de audel care a fost la inaltimea asteptarilor mele.

In drum spre Grecia, bineinteles a trebuit sa traversez frumoasa si pitoreasca Bulgarie.

Cuvantul pentru modul in care se circula in aceasta tara este: "haituiala!".

Adrenalina e la cote maxime daca vrei sa ajungi in timp util la destinatie. Viteze record pe sosele cu o singura banda pe sens, depasiri imposibile, curbe luate cu viteza destul de mare si toate acestea cu mare grija la eventualul politist care sare din copac sa te opreasca. :santa[1]: :8: :screwy:

Un lucru este clar: nu te plictisesti deloc prin Bulgaria la volan daca vrei sa mergi mai repede, intrucat daca as fi respectat toate restrictiile de viteza de 40 si 50 in mijlocul padurilor cred ca as fi facut 2 zile.

Revin asupra audelului care a facut fata tururor situatiilor. Inainte sa plec am schimbat si eu valva N75 care se parea ca nu mai luca in parametri si imi dadea un limp sporadic la turatie de 2100 - 2200 ture in treapta 5. Am fost si am verificat turbina si mi s-a garantat ca este in perfecta stare , asa ca valva a fost schimbata cu alata noua pierburg.

Dupa schimbare, masina trage mai linear si peste 3000 ture este chiar o bestie. Datorita acestui lucru la depasiri in forta nu m-a dezamagit in nici un moment. Cresterile de viteza pe autostrada erau de asemenea linere si cu o forta constanta chiar si la viteze pe care nu le pot scrie aici :icon_geek:

Rotile cele noi s-au comportat de minune. Fara trepidatii si fara alte probleme legate de echilibrare. Deci ma declar multumit si de aceasta noua schimbare.

Aaaaa, si navigatia a fost la inaltime! :D

Cateva poze din vacanta:

post-12154-0-27948100-1345462705_thumb.j

post-12154-0-52391900-1345462705_thumb.j

post-12154-0-74592600-1345462705_thumb.j

post-12154-0-98486200-1345462705_thumb.j

post-12154-0-20236600-1345462706_thumb.j

post-12154-0-41046800-1345462706_thumb.j

Link către comentariu

si tu tot in thassos?

cam inghesuita parcarea pe ferry ala,poza a fost facuta de placere sau de stres ca supravegheai masina sa nu se zgarie? :))

Link către comentariu

Multumesc Mircea pentru apreciere!

Muale, mai mult de stres am facut poza... Parcangiul care ma dirija a tinut neaparat sa imi plieze oglinzile cu mana desi tipam la el ca sunt rabatabile electric si ca ma descurc singur!

E.... oricum am iesit viu si nevatamat! :))

Da, da tot in Thasos am fost!

PS: apropos cared, cat de curand voi apela la serviciile tale de curatare a interiorului!

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Si acum va prezint un nou upgrade simplu si usor de instalat:

Este vorba de lampile de numar care au fost inlocuite cu lampi de A5 coupe care au nemaipomeniata caracteristica de a avea leduri si ce e mai frumos nu dau erori de bec ars! Deci avem piesa OEM cu led pentru iluminarea numerelor!

Suna a reclama dar: ADIO leduri chinezesti la numar! Sincer mi-au cam dat batai de cap: ba nu imi placea culoare, ba dadeau erori , ba se ardeu prea repede, ba se stingeu asa din senin dupa care se aprindeau...

Codurile pentru cei interesati sunt:

4H0943021 - lampa stanga

4H0943022 - lampa dreapta

Acestea se mai potrivesc la: A3 dupa 2004, A4 (8E), A6 (4F), A5 coupe, A8 (4E/4H) si Q7 dupa 2006

Si cred ca se potivesc si pe unele skoda. Pe Seat EXEO...

Cateva poze rapide:

post-12154-0-51799400-1346309938_thumb.j

post-12154-0-57453400-1346309943_thumb.j

post-12154-0-26697200-1346309948_thumb.j

post-12154-0-58645100-1346309952_thumb.j

post-12154-0-22382300-1346309957_thumb.j

post-12154-0-21799300-1346309961_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Inca o modificare de mare efect si cu foarte mult bun gust, te felicit din nou :emthup: :king: Intrebare, sper ca nu prea indiscreta - cat au costat?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!