Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Multumesc claus pentru aprecieri. Si masina ta este foarte frumoasa. Ai reusit sa iti montezi arcurile?

Iceman007, multumesc si tie de asemenea pentru aprecieri. Distantierele de pe spate sunt de 5mm fiecare.

Link către comentariu

Dupa ce am fost multumit de partea electonica si modul de functionare al centralei DRL: post-12154-0-80953800-1335256569_thumb.j post-12154-0-54925800-1335256580_thumb.j i-am gasit un loc final in masina.

Centrala DLR a fost montata sub bord in partea dreapta a coloanei de directie. Acolo am gasit locul potrivit intrucat era si o gaura filetabila de care m-am folosit ca sa fixez modulul cu un surub.

Poze cu fiecare componenta montata:

post-12154-0-31619900-1335256506_thumb.j

post-12154-0-39255300-1335256542_thumb.j

post-12154-0-07060600-1335256555_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Nici cei de la Audi nu gaseau un loc mai bun :D

Imi place :emthup:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Cateva poze dupa baita de astazi:

post-12154-0-30214800-1336076244_thumb.j

post-12154-0-33722200-1336076245_thumb.j

post-12154-0-45547100-1336076246_thumb.j

post-12154-0-34881100-1336076247_thumb.j

post-12154-0-46126600-1336076248_thumb.j

post-12154-0-08449300-1336076348_thumb.j

post-12154-0-21681300-1336076349_thumb.j

post-12154-0-16480600-1336076350_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Chiar Big like !!! Arata foarte bine

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Va multumesc pentru aprecieri!

Datorita faptului ca am dat deja comanda si rabdarea mea specifica este redusa la minim, in unele momente, va prezint urmatorul meu proiectel :dry: :

Bara stabilizatoare pe spate de la modelul RS4! post-12154-0-62385800-1337155788_thumb.j

Este un mod extrem de binevenit in combaterea efectului subvirator. Din discutiile purtate cu colegi care au deja pe masina aceatsa setare si nenumaratele pagini citite de pe diferitele forumuri, se pare ca este considerat cel mai mare plus adaugat la costuri reduse. Se spune ca merita fiecare centima aceasta modificare.

Ca sa citez din nenumaratele descrieri "se simte masina ca si cum ai conduce un golf" Adica mult mai stabila si cu un raspuns promt la schimbariele de directie, comportandu-se ca o element intreg.

O comparatie intre diametrele barelor de torsiune pentru spate (OEM):

- bara normala - 16mm

- bara s_line - 18mm

- bara S4 - 20mm

- bara RS4 - 22mm

Pentru aceasta modificare sunt necesare:

- bara torsiune

- bucse bara stabilizatoare

- bride de prindere a bucselor

- suruburi (nu sunt neparat necesare dar costurile sunt neinsemnate sa nu le cumparati noi)

PS: Din informatiile de pana acum bara stabilizatoare de pe fata are acelas diametru (29mm) la toate modelele.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Foarte tare, bravo, faci ce faci si mai vii cu o idee:D ar merge si la mine pe masina?

Link către comentariu

Multumesc. Daca suspensia pe spate este neschimbata fata de A4 atunci ai toate sansele sa se potriveasca.

Link către comentariu

Asadar, cum spuneam , diferenta este considerabila. Masina sta mult mai bine in curbe, mai ales la viteze mari. La viteze mici directia este mai precisa si schimbarea de directie la 90 grade se face foarte elegant fara ca masina sa se mai incline. Cum spunea unul din amicii care are deja aceasta setare: "Unde pui fata acolo se duce si spatele"

La drumuri cu deniveleari partea din spate a masinii este mai rigida acum si joaca aproape identic cu fata. Mai precis cand se ia o denivelare cu o singura roata de pe fata, masina se ridica, ei acelas lucru se intampla acum si cu spatele.

Am observat o chestie foarte amuzanta. Sotia mea se pare ca deja se obisnuise ca la viteze mari in curbe sa se aplece in partea opusa a curbei. Va dati seama ca ma distra sa o vad pregatita de curba dar masina nu mai reactiona ca inaite.

Cam asa arata la montaj:

post-12154-0-88646800-1337605808_thumb.j

post-12154-0-44154700-1337605809_thumb.j

post-12154-0-36628300-1337605810_thumb.j

post-12154-0-79086400-1337605810_thumb.j

post-12154-0-26145700-1337605811_thumb.j

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Aseara m-am ocupat de completarea optiunilor de confort ale masinii. Daca tot vine vara m-am gandit ca o sa imi prinda bine o "cola" rece la drum, asa ca am facut modificarea pentru torpedou cu racire.

Piesele necesare sunt un furtun ce pleaca din bateria de clima si duza de reglare a cantitatii de aer.

post-12154-0-43963000-1337846480_thumb.j

post-12154-0-99622000-1337846480_thumb.j

post-12154-0-60437500-1337846481_thumb.j

post-12154-0-33196900-1337846482_thumb.j

post-12154-0-09679600-1337846483_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Iar ai stat pe net si ti-au venit idei :)

Bravo, acum ce mai urmeaza?

Link către comentariu

S-ar putea sa ai probleme cu umezeala din torpedou, am vazut ca multi s-au plans de chestia asta dupa modificare..

Ar avea legatura parca cu materialul de pe peretii torpedoului, care retine umezeala..daca aveai torpedou cu peretii de plastic simplu, cred ca era mai ok.

Link către comentariu

Felicitari pentru modificare Mihai , astept(am) feedback-ul in legatura cu torpedoul refrigerat. Cat despre modificare mie unul mi se pare utila si la un pret acceptabil. Spor in continuare la modificari.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc kirkus. Cine stie? :lol:

paul_e88, voi vedea daca vor aparea probleme. Daca vor aparea si vor fi chiar asa deranjate ori inchid duza ori completez cu cutia frigorifica speciala, doar ca acea cutie cam limiteaza spatiul de depozitare.

Multmesc si tie Mitzu pentru apreciere. Stii cum e, cand ai nevoie si e acolo unde trebuie paraca e alta viata!

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Bara de torsiune chiar merita! Bravos! In legatura cu furtul de racire e si ala interesant, numa sa nu creeze probleme.

Tu nu ai grilele din bord de aer ilumninate? Sau daca le-ai facut tu, cum le-ai facut, da-mi si mie niste detalii.

Ai reusit ceva cu websato sa il montezi?

Masina ta a venit cu senzor de lumina? Ca vad ca ai comutator de lumnini cu fct de automat. Daca l-ai schimbat pe ala vechi il mai ai? Ca la mine e cojit...

Link către comentariu

buna modificarea! furtunul presupun ca se gaseste ca piesa de schimb dar gaura din traseul climei era acolo sau a trebuit decupat?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

rares v, multumesc pentru apreciere. Mi se pare cam carcoteala treba cu mucegaiul intrucat sunt nenumarate masini care au aceasta optiune fara a avea cutie frigorifica separata iar torpedourile sunt capitonate.

O laveta de microfibra se poate aseza pe fundul torpedoului ca sa previi un astfel de fenomen.

In orice caz, daca va fi sa apara acesa situatie ma voi descurca eu intr-un fel sau altul.

La mine ventilatia este iluminata din fabrica. In principiu la audi toate grilele au ledul de iluminare in ele doar ca nu sunt legat din cate stiu. Trebuie doar sa duci fire de pozitie la ele.

Legat de webasto, cred ca ai incurcat oamenii :blah_: , Turbocip era actorul principal in acesta operatiune.

Senzorul de lumina si comutatorul cu functia auto au fost pe masina.

Muale, intradevar furtunul este piesa de schimb. Gaura in peretele unitatii de clima este obturata cu un dop de cauciuc, Doar trebuie scos dopul si montat furtunul. In peretele torpedoului in schimb, a trebuit sa fac gaura.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Revenind putin asupra barei de torsiune, pot spune ca este un upgrade necesar pentru siguranta in exploatarea masinii la drumuri lungi si virajate.

Am mers in weekend spre Sibiu si cred ca am reusit sa o testez in toate conditiile posibile:

Autostrada A1: masina face schimbari de banda cu precizie chiar si la viteze foarte mari :winter:

Dealul Negru: ajutat de un cuplu maricel acum chiar aceasta bara completeaza nevoia de stabilitate in curbe. Este mult mai controlabila.

Valea Otului: aici nimic spectaculos inafara de intrarea in depasiri in forta. Si aici masina asculta de volan la schimbarea brusca a directiei.

La intoarcere prin Brasov, m-am abatut pe la pastravaria Albota. Drumul denivelat si chiar cu portiuni rele. Masina joaca de spate la denivelari.

Cum se putea incheia mai frumos mica excursie daca nu pe la Cheia. Desi asfaltul era umed, masina nu mi-a dat nicoadata senzatia ca nu m-ar asculta catusi de putin. Am incercat sa si exagerez in unele curbe iar spatele era ca si cum as fi mers pe niste sine de tramvai. Se tine cu indarjire pe curbe!

Sa nu credeti ca masina este acum cart. Se apleca de spate, dar pana la un punct unde ramane lipita de asfalt.

Vineri, inaite de plecare am montat si folii pe masina :)

Desi am militat de cele mai multe ori impotriva lor, m-am hotarat ca este schimbarea care va completa aspectul exterior, ca am sa fiu protejat de soare si de eventualele neplaceri. M-am gandit si la varianta cu perdelute, mai elegata dar mai costisitoare si tot nu era aspectul ce mi-l doaream intrucat nu agreez diferenta de nuanta intre geamurile fata si spate.

Asa ca m-am hotarat sa foliez toata msina (mai putin parbrizul) cu folie Llumar ATR 50.

Rezultatul este multumitor. Inca nu am reusit sa vad masina pe soare sa pot exprima o parere 100% pertineta. Pe ploaie si timp de noapte se vede totul ok fara nici o problema.

Aici sunt doua poze facute in spalatorie inainte sa plec la drum... Atat am reusit sa vad si eu masina curata ca in rest a plouat. :D

post-12154-0-43735200-1338202187_thumb.j

post-12154-0-00179800-1338202188_thumb.j

Link către comentariu

salut. poti sa-mi spui te rog la ce atelier ai pus folia si cat te-a costat? la atr ma gandeam si eu..doar ca ma gandesc ca e posibil sa am probleme cu politia cu folie pe laterale fata

Link către comentariu

Superb arata. Felicitari pt a "multa oara" :))

Arata excelent cu folie si iti doresc sa o pastrezi fara probleme.

Link către comentariu
Publicat (modificat)

anged, folia a fost montata la folieautorizatarar.ro

luciteck, salut. Are transparenta de 50%

Multumesc razvan pentru apreciere si urare. Cum e cu noua masinuta? Tare frumoasa e!

Modificat de rotitza
Link către comentariu
claus_golf4

de fiecare data cand intru pe topicul asta nu ma pot abtine sa nu-l citesc pe tot!

FELICITARI! nu-mi vine sa cred cat de multe detalii ai adaugat masinii!

:icon_thumleft:

Link către comentariu
micuzzu_marius

excelent, totul facut ca la carte, succes in continuare :icon_thumleft:

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!