Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

In sfarsit mi-am vazut visul cu ochii!

Un upgrade in care pana acum o saptamana nu credeam sa investesc, dar sansa a aparut de dupa colt si asa am trecut si eu la unitatea multimesia mult ravnita.

post-12154-0-56950100-1333218078_thumb.j

post-12154-0-71192300-1333218079_thumb.j

Link către comentariu
dani_stefan23

Super tot ce ai facut.nu as schimba NIMIC. imi place foarte mult grila fata neagra. bestial arata :icon_thumleft:

Link către comentariu

Extraordinar.maine as cumpara masina asta.

Brgds

Link către comentariu

De vis masina :icon_cool: , nu cred sa ii mai lipseseasca ceva .

Covorasele acelea se pot mentine asa impecabile daca folosesti masina zilnic?

Un adevarat pasionat, sa te bucuri de ea in continuare fara probleme.

Link către comentariu

Arata incredibil..aveam de gand sa scriu exact ce au scris dani_stefan23 si vali..bravo tie!

Link către comentariu

Va multumesc tuturor pentru frelicitari si urari! NU O VAND!!! :))

Intradevar, "parca as fi un copil in sera de craciun"! Acum masina chiar ca mi se pare completa, cel putin la partea de confort interior ma declar extrem de multumit. Desi cand gandeam la rece cum e sa ai RNS-E nu eram atat de extaziat, acum ca o am, sunt surprins cat de mult mi-a schimbat conceptia!

Pe langa plusul de aspect, functii, compatibilitate 100% cu masina, ma incanta extrem de mult sunetul care este unul de vis! Se pareca procesoarele de sunet sunt foarte ok! Nu mai imi lipsesc decat emblemele BOSE de pe boxe :))

Apropos de codari, mie imi place cel mai mult sunetul redat cand codez corectia sunetului linera adica 0. Are presetari in functie de platforma, dar pt A4, A6 samd calitatea / cantitatea / puterea sunetului dirijat pe spate este mai mica. Pe setarea linear coding 0, subwoofer-ul parca este altul mai mare, mai tare, mai potent. Acum duduie si spatele cu forta!

Montajul in proportie de 99% a fost plug&play. Multumita lui Catalin, cablajul fiind transformat la quadlock, special pentru concert 2+, adaptorul de antena deja montat pentru concert2+ pe care de altfel il foloseste si RNS-E-ul a trebuit doar sa mut firul de K line si sa scot un fir de +12V. Concertul foloseste 2 plusuri de 12V iar navigatia doar unul. Din ce am mai citit pe forumurile de afara este posibil, dar nu sunt sigur, ca cel de al doi-lea plus necesar concertului 2+ sa nu afecteze RNS-E-ul, dar am preferat sa merg la sigur.

A trebuit sa mai trag firul de antena GPS in bord si sa o asez intr-o pozitie buna. Asta ar fi undeva pe langa cluster. Oricum acea atenta este temporara intrucat masina are navi BNS, din acela care iti arata doar pe DIS directionarile, antena originala exista pe luneta. Doar trebuie sa fac rost de un cablu lung care sa ajunga de la RNS-E la aceasta in spate. Momentan firul de al antena merge in portbagaj la unitatea CD a BNS-ului.

LE: un lucru foarte impostant care m-a incantat extrem de mult: DMC-ul (magazia virtuala de CD-uri) functioneaza si pe RNS-E!!!!

Concluziea mea: am facut foarte bine ca am ajuns la aceasta setare in final trecand prin concer2+ deoarece cheltuiala a fost impartita la fel si munca depusa.

MULTUMESC INCA O DATA CATALINE!!!!

Link către comentariu

Superba,te felicit pt. pasiunea si munca depusa.

Si eu urmaresc sa-mi achizitionez un RNS-E,dar ma enerveaza ca nu citeste DVD-uri cu filme,tre sa cumperi un modul care e foarte scump,la fel si cu posturile TV.

Ai reusit sa faci sa-ti mearga IGO pe navigatie?

Link către comentariu
hangyouridols

Desi raspund in locul lui Mihai,IGO sau altele NU va merge niciodata pe rns e,acesta avand CD-urile cu hartile lor dedicate.

Btw,Mihai,sa te bucuri de navigatie ;) ;care e faza cu magazia virtuala de CD-uri?,ca nu stiu.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
hangyouridols

Ceea ce ai vazut tu sunt replici rns e,nu navigatii OEM :icon_confused:

Link către comentariu

tytel, se pare ca ti-a raspuns mcornel. Intradevar si eu am vazut filme cu RNS-E pe care ruleaza iGo. Cred totusi ca s-au facut mai multe modificari la acea unitate. Primul si intradevar vizibil este schimbarea ecranului cu unul tatch. Rusii se joaca cu modificari de genul din ce am vazut.

Cornel, multumesc pentru urare! Magazia virtuala de CD-uri (DMC-ul) este o interfata in care se introduc carduri sau memory stik-uri pe care pui mp3-uri. Pe fiecare card de memorie sau stik se fac cate 6 foldere in care se pune muzica. RNS-E-ul vede acest device exact ca pe un cdchanger. In consetinta, pentru muzica am disponibile 2 carduri SD de cate 2GB in unitate RNS-E un card SDHC de 4 GB in DMC si un stik USB de 4 GB tot in DMC. Astel navigatia vede cele doua carduri ale ei plus 2 CD-changere a cate 6 CD-uri cu mp3-uri.

Singurul dezavantaj al DMC-ului este ca nu permite citirea titlului melodiei pe ecranul unitatii multimedia.

Cam asta e.

Covorasele acelea se pot mentine asa impecabile daca folosesti masina zilnic?

Cu siguranta covorasele nu vor fi impecabile daca intri cu noroi in masina. Intradevar culoarea neagra a lor demasca praful, dar cu o singura scuturare arata bine.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

In mers arata si mai bine masinul. Am mers ieri in spatele tau, pe la 17, de la Lazar pana la semaforul urmator, in panta. Nu ti-am dat flashuri pentru ca eram intr-un C4 visiniu si nu cred ca ai fi stiut de unde sa ma iei. :))

Modificat de Araym
Link către comentariu

Multumesc Araym. De regula nu prea reactionez de fel la flash-uri sau claxoane. Asa ca daca erai chiar si in golf tot degeaba... :lol: :icon_geek:

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Bine au realizat replicile, au pus pana si inscriptia pe ele cu Audi Navigation plus. :D

Achizitia unui RNS-E pt. RO e mai mult doar pt. design.

Link către comentariu

S-a schibat schibarea :icon_idea:

Varianta finala ce va ramane pe masina este DRL EU. Stiu, multi mi-au zis ca e mai bine sa folosesc aceasta varianta, in continuare mie placandu-mi tot varianta US, dar nu m-am impacat cu ideea prea multor fire adaugate la instalatia masinii.

De regula imi doresc, daca fac un retrofit de acest gen, acesta sa fie 100% fidel situatiei date de producator. In consecinta, faptul ca era nevoie sa intervin prea mult (in opinia mea), am preferat situatia simpla si sigura pana la urma.

Varianta EU presupune un modul ce controleaza cele doua becuri ale fazei lungi, dandu-le un curent mai slab pentru a se aprinde la o intensitate redusa pe timp de zi. Intensitatea lor fiind exact aceeasi cu a becurilor DRL de pe B7. Acesta functie se activeaza odata cu punerea cheii in contact si se dezactiveaza la pornirea fazei scurte. Poate fi inactiva permanent prin actionarea butonului responsabil de comming home in cazul meu. Deci odata cu activarea coming home se activeaza si DRL-ul, iar cand coming home este dezactivat si DRL-ul este inactiv.

Varianta US presupunea acelas modul EU style dar montat pe becurile de semnal fata si in plus aparea un al doi-lea modul care urma sa dea curent pentru pozitiile spate, iar la momentul cuplarii fazei scurte sa taie curentul pe becurile de pozitie din faruri, becurile de semnal la intensitate redusa ramanand aprinse.

Sa spunem ca pana la urma am preferat situatia ce mai eleganta, mai sigura si mai simpla din punct de vedere tehnic. Este o functie fidela situatiei data de producator.

Si nu in ultimul rand nu va mai fi o modificare de fitza ci una legala si folositoare in EU.

O poza pe fuga:

post-12154-0-51404700-1333608718_thumb.j

Link către comentariu

Cat te-a costat modulul pt DRL? Daca acum iti pui H7 cu smd iti functioneaza sau iti da eroare?

post-50594-0-76355200-1333622886_thumb.j

Link către comentariu

Modulul costa 250ron. Cu becuri SMD merge doar daca masina nu da erori de bec ars. Eu nu am dorit sa renunt la aceasta functie extrem de folositoare pentru acest proiect.

Ma declar multumit si incantat si de noua setare a DRL-ului care nu arata chiar asa rau cum imi imaginam:

post-12154-0-47180800-1333692754_thumb.j

post-12154-0-87610800-1333692754_thumb.j

post-12154-0-22980500-1333692755_thumb.j

post-12154-0-57230000-1333692755_thumb.j

Link către comentariu

Daca pui o rezistenta pe fir nu o sa iti mai dea eroare de bec ars si o sa arate mult mai bine, ca la Audi S8. Este un baiat de forum care vinde module pt DRL la 60 lei, si mi s-a parut putin scump ca tu ai dat 250 lei. Uite anuntul: http://vwforum.vwfor...e-runing-light/

Modificat de Sor!n
Link către comentariu

Din cunostintele mele acel baiat din videoclip activeaza pe folrumul logan unde a si inceput activitatea.

Nu doresc sa creez o polemica si nici nu doresc sa discreditez produsul acestui baiat. Modulul folosit de mine este cu totul alta mancare de peste de aici si pretul crescut pe care l-am dat. Prefer sa folosesc un produs sigur! Cand cautam un astfel de modul am vazut si aceasta varianta, dar nu m-a multumit asa ca am preferat sa fac unul pentru mine prin intermediul cunostintelor si prietenilor pe care ii am.

- Dimensiunile sunt diferite consierabil.

- modulul se leaga la centrala electrica a masinii si nu afecteaza functionarea ei in niciun fel. Ma refer aici chiar si la erorile de bec ars care pot fi raportate in continuare de catre centrala. La colegul, modulul se leaga la plusul de pe baterie, la masa si se trag fire intr-un singur far.....

- Modulul folosit de mine poate avea un buton responsabil pentru activare sau dezactiviare, acelas buton fiind responsabil si pentru functia auto-flash (prin apasarealunga a butonului becurile de faza lunga vor clipi intermitent de la intensitate 0 la 100% pana la dezactivarea tot din buton) si bineinteles pentru setari de intensitate. Intensitatea becurilor poate fi setata in pasi din 5 in 5%. Daca modulul este activat din buton atunci DRL-ul se va aprinde la fiecare punere a contactului. Daca butonul dezactiveaza modulul masina revine la situatia de fabrica - fara DRL. In cazul meu am renuntat la acel buton cu led in favoarea butonului coming home pentru o integrare OEM. Pentru functionarea adecvata s-au adaugat piese electronice pentru a nu afecta functionarea din nou a masinii, in speta a coming home-ului.

- este protejat cu sigurante pentru fiecare bec controlat.

- nu porneste daca curentul din baterie scade sub o anumita valoare pentru a lasa acel curent pentru pornirea masii.

- cutia modulului este prevazuta cu mufe de intrare si iesire cablaje. Sigurantele avand socluri si pot fi schimbate cu usurinta. Deci modulul este protejat.

- montajul s-a facut pe o placa de montaj conceputa si facuta special pentru acesta cu trasele circuitelor, are procesor si radiatoare pentru a disipa caldura creata de componentele sale. Avand in vedere ca poate functiona chiar si 5-6 ore in continuu acest lucru este necesar.

- modulul este legat la plus prin contact deci nu este alimentat daca masina nu este pornita, nu exista posibilitatea defectarii lui si sa ramai fara curent in baterie doamne fereste.

Legat de rezistente pe traseul unui bec de 55W pentru a pacali centrala trebuie sa stii ca nu e asa simplu! Cu ce rezistenta poti pacali tu 55W? Oricum acest lucru nu mi-l doresc intrucat prefer sa vad pe bordul masinii ca am ars becul de pozitie stanga fata spre exemplu.

Modulul meu arata cam asa:

post-12154-0-67172400-1333704514_thumb.j

post-12154-0-99494200-1333704536_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am vazut si eu masina in omv Iasi ... frumoasa si prezentabila in acelasi timp. Eram cu un coleg si zice: "Se vede de la o posta frate ca e masina de forumist." Multi km fara probleme, Bafta.

Link către comentariu

Hristos a Inviat!

Multumesc foarte mult pentru apreciere!

Tocmai ce o spalasem acolo ca nu o mai suportam dupa drumurile lungi si ploioase.

Hazlie remarca amicului tau :lol:

Modificat de rotitza
Link către comentariu

deci... am citit cam tot topicul... FELICITARI inca o data! ASA DA!

Vad ca esti din buc, poate reusim sa ne vedem la vreo intalnire, sa mai fur si eu sfaturi/idei! E mai greu ca incepator in audi... :))

Masina chiar arata superb! sa te bucuri de ea

Link către comentariu

In primul rand felicitari pentru schimbarea de vara, rotile sunt perfecte pentru masina ta. RNS-ul arata foarte bine integrat in bord, se vede ca esti foarte atent cu detaliile astea de asortare :icon_thumleft:

Am vazut ca ai distantiere H&R pe spate - din curiozitate, ce grosime au ?

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!