Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Pe viitor, bineinteles impreuna cu SuntZmeu, vom perfectiona si monta un modul DRL ce va functiona pe becul de faza lunga. Mai exact acest modul este menit ca pe timp de zi sa trimita curent mai slab in becul de faza lunga (acesta va lumina la o intesitate mult redusa fata de capacitatea lui maxima asemeni becului P21W din farurile bixenon de la B7 - mai exact la aceeasi intensitate luminoasa cu DRL de B7) Functiile masinii nu vor suferi, astfel cand se aprinde pozitia, faza scurta, becul DRL se va stinge. Faza lunga functionand de asemenea la capacitatea fabricantului. Flash-urile pe timp de zi (in momentul in care sunt aprinse DRL-urile) vor functiona si ele crescand intensitatea becului de la modul DRL la intensitate maxima a becului. Bineinteles aceasta functiel poate fi dezactivata din butonaul (in cazul meu) responsabil de comng-home

Ei, si acum m-am hotarat (ma bantuia de mai mult timp ideea) sa fac totusi sitemul america DRL, mai exact sa am aprinse becurile de semnalizare din faruri la intensitate redusa si pozitiile pe spate astfel sa fie exact ca setarea de america.

Acum vin si va intreb, ce credeti ca e mai ok?

Prima varianta - cu DRL europa - becul de faza lunga la intensitate redusa? post-12154-0-94324800-1327491791_thumb.j

A doua varianta - cu DRL america - becurile de semnalizare cu intensitate redusa? post-12154-0-74628200-1327491799_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

pt drl europa gasesti un modul care face exact ce vrei,intensitate redusa la faza lunga.

este 80 lei si se monteaza f usor.

il am si eu in plan pt farurile mele,tot pe faza lunga.

Link către comentariu

De ce sa aprinzi becul de faza lunga la intensitate redusa cand becul de pozitie e pe aceeasi oglinda (corecteaza-ma daca gresesc) si poti sa-l faci sa se aprinda automat la punerea contactului. :emthup:

just a thought... :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

pt ca faza lunga alimentata la jumate de voltaj nu lumineaza la fel ca pozitia alimentata normal.

Link către comentariu

Muale, la 80 ron este un pret foarte bun doar ca amicul meu deja a bagat mai mult de atat in piesele necesare... nu stiu ce sa cred. Una peste alta in cazul meu imi doresc sa fie perfect integrat in masina si mai ales sa functioneze pe unul din butoanele masinii, adica nu imi doresc butoane suplimentare sau mai stiu eu ce, pentru a putea avea posibilitatea dezactivarii functiei. Aaa si fiabilitatea conteaza. Eu imi doresc sa merga pe veci :D

P o p i c a, cum faci sa se aprinda doar becurile de pozitie din far la punerea contactului? Si ar mai fi o mica problema, becul de pozitie are 5w iar cel de DRL are aprox 21w, sa nu mai vorbim de pozitia becului in far care dirijeaza intr-un anumit fel fascicolul de lumina pentru a avea efectul scontat.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Prin codare cu VCDS poti face sa se aprinda pozitia automat.

In privinta puterii becului poti folosi LED-uri SMD care lumineaza extrem de bine.

Becul de faza lunga are pozitia aia dintrun singur considerent: sa arunce lumina peste tot. Am vazut chiar ieri un A6 C5 cu becurile de faza lunga la intensitate "redusa" si e cam deranjant chiar daca lumina e mai putina. Poate sunt eu fotosensibil sau poate doar chitibusar ^_^ dar pe mine ma deranjeaza si farurile de ceata.

Plus ca aceste module inchid si deschid alimentarea de curent catre bec, si asa becul lumineaza mai putin. Acest on/off face ca firele si modului sa se incalzeasca mai mult decat in mod normal.

Link către comentariu

Eu as merge pe varianta US, cea cu faza lunga nu mi se pare ca aduce vreun plus, probabil ca 99% dintre oameni nici n-ar observa ca e aprins altceva decat pozitia normala...

Link către comentariu

P o p i c a, nu stiu sa existe codare doar pentru cele doua becuri de pozitie din faruri aprinse. Codarea, daca este, iti aprinde pozitia pe toata masina, implicit pe spate....

Eu doresc o functionere asemanatoare celei de fabrica si nu o "mimare" a acelei situatii cu becuri mai mari de pozitie sau mai stiu eu ce. Imi doresc in plus sa am controlul asupra functionarii modulului (on/off) Plus ca sunt situatii in care vreau sa las masina pe marginea drumului cu pozitia aprinsa si nu cu drl-ul....

Legat de faptul ca te deranjeaza e un lucru bun (sa nu o iei in nume de rau!) - asta este rolul lor, sa te faca atent si sa iti dai seama ca se afla o masina care vine spre tine.

Legat de modulele din comert, nici eu nu am mare incredere in ele din acest motiv si doresc sa imi fac unul ceva mai fiabil... Cel pe care il voi folosi nu incalzeste aproape de loc. Pana acum s-au facut teste pe el. Sa nu mai vorbesc ca acele module se leaga pe baterie si tin cont de nivelul de incarcare al acesteia pentru a porni sau a se opri.... Al meu este comandat de un comutator (on/off) si se leaga la centala electrica a masinii, nu la un far si cu doua fire pe bornele bateriei.... Nu zic ca e prost asa dar pe mine nu ma incanta. E mai ok sa legi acel modul la plus dupa contact, eu asa consider. Iar comanda de dezactivare sa se faca fie din comutatorul general (on/off), fie cand se actioneaza comutatorul de lumini pe oricare din pozitii. Comanda catre fiecare far se face independent, sa nu uitam ca masinile noastre au comandate becurile independent de catre centarla tocmai pentru a le putea gestiona.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Adevarat, codarea aprinde toate becurile de pozitie.

Indiferent de alegerea pe care ai sa o faci, masina tot bestial o sa arate :icon_thumleft: . Ti-am citit topicul de vreo 3 ori, de fiecare data cu acelasi entuziasm, si pot sa zic ca masina e geniala. Felicitari!

Am o intrebare totusi: Inscriptiile "A4" si "1.9 TDI" sunt acolo ca sa nu uiti ce masina conduci? ^_^ just kidding

Inca o data felicitari!

Numa bine.

Link către comentariu

Iti multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase si bineinteles pentru interesul acordat topic-ului!

Am o intrebare totusi: Inscriptiile "A4" si "1.9 TDI" sunt acolo ca sa nu uiti ce masina conduci? ^_^ just kidding

:) Da.. sa nu uit ce conduc... :D

PS: si totusi tu pentru care din variante ai opta? Chiar sunt curios de parera celorlati pentru a ma ajuta in luarea unei decizii finale.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Pozitii galbene, chiar daca sunt doar pentru aspect si nu au deloc utilitatea unor DRL-uri. Banuiesc ca o faci in special pentru aspect, deci pozitii US :icon_thumleft:

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Eu zic varianta US. (nu pentru ca ma deranjeaza pe mine cealalta optiune :P )

Am vazut adaptarea asta la A3-ul lui Bwwlan, adaptare facuta cu VCDS din cate am inteles eu.

Numa bine!

Link către comentariu

Codarea, daca este, iti aprinde pozitia pe toata masina, implicit pe spate....

Eu doresc o functionere asemanatoare celei de fabrica

La B8, daca ai stopurile cu LED-uri, DRL-ul include si stopurile, nu doar led-urile din faruri.

Link către comentariu

Asa este la B8 la B7 nu e asa din cate stiu. Doar varianta US include si stopuri spate aprinse pe pozitie.

Link către comentariu

US arata mai bine, EU e mai practic. proprietarul alege!

Stopurile aprinse ziua...nu au rost. Eventual pe soare nu se observa diferenta de intensitate la frana si poate te "pupa" cineva din spate

Link către comentariu

Oricare din variante as alege mi-as dori sa functioneze ca de fabrica. EU - doar DRL pe fata, US - semnalizarile din faruri si pozitii spate.

Link către comentariu

Multumesc tuturor pentru opinile exprimate si astept in continuare pareri de la cat mai multi.

In ceea ce priveste legalitatea, eu consider ca ambele se incadreaza, intrucat masina poate fi cumparata din EU dar la fel de bine poate proveni din US. Spun asta din punct de vedere al situatiei de fapt. Daca eu imi cumpar masina de america si are aceste setari date de fabricant eu nu cred ca este ilegal sa circuli asa cu ea. Sa nu mai vorbim ca masinile de anglia (cu volan pe dreapta) pot circula in voie si in EU, nu?

Intradevar aceasta modificare, asa cum multi colegi au zis, este una care vizeaza mai mult aspectul (sau fita, cum vreti sa o luati) din acest punct de vedere intrebam, ce credeti ca ar da o nota de stil, varianta EU sau cea US?

Nu pot nega in schimb ca varianta EU este mai practica, mai precis esti mai vizibil pe strazi, dar in acelas timp privirea mi-a fost atrasa si de masini ce aveau varianta US. Intre cele doua situatii cred ca varianta EU te face mai vizibil dar si cea US nu cred sa fie mai proasta decat cea stok (fara nimic aprins :) ).

Am stat si m-am gandt ca DRL-ul europeam m-ar ajuta la drumurile inafara localitatilor ne mai fiind nevoit sa comut faza de intalnire. Dar si aici apare o problema. Scumpii nostri politisti o stiu doar pe aia cu faza de intalnire si atunci ce te faci cand iti zice ca nu ai aprinse pozitiile pe spate?

In acelas timp varianta US (mai de fitza) nu te scuteste de aprindera fazei de intalnire la drumuri inafara localitatii, astfel putand impaca si politistul zic eu.

In orice caz astept in continuare parerile voastre cu interes.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Eu sunt de parere ca, in afara localitatii, unde vitezele pot fi destul de mari, este bine sa fii cat mai vizibil se poate. Ca atare, nu merg niciodata fara faza scurta aprinsa, chit ca DRL-urile sunt ultra-vizibile pe orice fel de lumina. Nu fac asta ca sa nu ma opreasca garcea, ci pentru siguranta mea.

Link către comentariu

Treaba e relativ simpla. Vrei un aspect placut si ceva in plus fata de dotarea stoc a masinii, alegi clar US. Vrei strict utilitate, alegi DRL (ideal ar fi cu leduri, dar nu ai bixenon pe lupa deci iese din discutie). DAR, asa cum ai spus si tu politia cere aprinderea fazei scurte in afara localitatilor, moment in care DRL ti se stinge si nu mai are utilitate si nici aspect.

Eu am pozitii US pe farurile cu lupa si circul zilnic cu pozitiile aprinse, fara probleme. Trec in fiecare zi prin Piata Victoriei unde vesnic este cel putin un echipaj de politie care opreste pentru orice (mai ales folii neautorizate). Ba mai mult, acum folosesc farurile stoc in care becul W5W de pozitie l-am inclouit cu unul galben, fara probleme si de aceasta data...

Cred ca sunt argumente serioase sa te conving pt trecerea la US :D

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

Eu sunt de parere ca, in afara localitatii, unde vitezele pot fi destul de mari, este bine sa fii cat mai vizibil se poate. Ca atare, nu merg niciodata fara faza lunga aprinsa, chit ca DRL-urile sunt ultra-vizibile pe orice fel de lumina. Nu fac asta ca sa nu ma opreasca un politist, ci pentru siguranta mea.

Cred ca esti la fel de vizibil daca ai doar faza scurta, nu si faza lunga...

Link către comentariu

Practic este DRL pe becul de faza lunga, semnalizatoale US sunt slabe ca si vizibilitate. Intervine totusi o problema la drl pe faza lunga si anume faptul ca oglinda farului nu a fost conceputa pt asa ceva. Un mariaj bun intre drl si faza lunga au reusit pe golf 6, unde drlul lumineaza partea superioara de oglinda, iar faza lunga restul. Sper ca se poate observa si diferenta de textura intre cele 2 parti.

Parerea mea, US (pt look) si faza scurta in exteriorul localitatilor.

Nimeni nu opreste pentru ca se merge cu drl in loc de faza scurta, poate doar in cazul unor modele ce au drl integrat in proiectorul de ceata (polo, octavia) pt ca politistul poate sa confunde cu proiector aprins.

20111214164110.jpg

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Eu sunt de parere ca, in afara localitatii, unde vitezele pot fi destul de mari, este bine sa fii cat mai vizibil se poate. Ca atare, nu merg niciodata fara faza lunga aprinsa, chit ca DRL-urile sunt ultra-vizibile pe orice fel de lumina. Nu fac asta ca sa nu ma opreasca garcea, ci pentru siguranta mea.

Cred ca esti la fel de vizibil daca ai doar faza scurta, nu si faza lunga...

Scuze, am vrut sa zic scurta, nu lunga. Am editat in postul de mai sus.

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!