Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Am tot vazut masinuta parcata pe langa izvor, pe bordura, sa o admire toti ;).

Sper sa fie ea, culoarea arata superb in realitate, jantele + suspensia se potrivesc de minune cu linia masinii.

In opinia mea un tuning frumos este acela care ii face pe altii sa gandeasca daca nu cumva asa a iesit din fabrica, masina avand un aspect inchegat. A ta indeplineste aceasta conditie :icon_thumright: , keep up the good work.

Link către comentariu

The_Ego, multumesc pentru aprecieri si cuvintele frumoase!

Tocmai acest lucru l-am si urmarit, ca unitatea de ansamblu sa fie inchegata. Mai precis multitudinea de detalii sa conlucreze la o imagine unitara.

Adrian_S, sunt extrem de incantat ca masina este recunoscuta de colegi si in acelas timp ca este apreciata. Ce poate fi mai frumos decat ca si ceilalti sa iti aprecieze munca si gusturile!

Iti multumesc de asemenea si pentru discretie! ;)

Link către comentariu

Eu in fiecare zi o vad expusa acolo :D De cand o parchezi acolo nu ai avut probleme cu cei care ridica masini? Nu vreau sa cobesc dar cel putin pe partea cealalta ridica non stop.

Link către comentariu

Adrian_S, .............

Iti multumesc de asemenea si pentru discretie! ;)

;)

Modificat de Adrian_S
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Razvane, sincer nu am avut probleme cu cei de la ridicari si sper din tot sufletul nici sa nu am :)

Trotuarul ala este indeajuns de lat incat sa incapa si masina, dar sa mai si ramana 1.5 m de trecere pentru pietoni. Nu exista semn nici de parcare sau oprire interzisa sau altale care sa imi ingradeasca actiunea de parcare :P

Locul ala imi este comod pe timpul zilei intrucat o vad din birou si asta imi convie.

Si daca e lege nu-i tocmeala, am trecut si eu la incaltamintea de iarna: post-12154-0-51229800-1320652538_thumb.j Am pastrat distantierele pe spate, nu mai este acelasi efect dar e ok, intrucat cele de iarna au et45, deci pe spate am et40.

Si iar doua poze cu concertul :P post-12154-0-46893800-1320652542_thumb.j post-12154-0-27547300-1320652547_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Esti cumva in Iasi ? :)) . Am vazut azi un Audi cam ca al tau(din spate): aceleasi stopuri, acelasi eleron, fusta de 1.8T , fara folii cu nr de Bucuresti :D

Link către comentariu

Da, sunt prin Iasi :)

Am avut ceva treaba zilele astea. Azi plec spre Bucuresti.

Ps: E horor pe aici cu circulatia!

Link către comentariu

Ce rau imi pare ca nu am avut timp sa ma uit mai mult la masina. Este foarte frumoasa si ingrijita :D

Circulatia ca circulatia, dar drumurile :))

Modificat de lucian_90tud
Link către comentariu

O ziceam in general. Include si drumurile fara discutie.

Chiar ma gandeam sa ies la o cafea. Daca vrei ne putem intalni pana plec.

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina!Felicitari pentru pasiunea de care dai dovada si tot efortul depus!Imi place foarte mult si culoarea :icon_thumleft:

Modificat de cogdao
Link către comentariu
  • 1 month later...

Ieri am reusit sa fac schimbul de ambreiaj la care am adaugat si un cilindru receptor nou plus schimbarea uleiului din cutia de viteze.

Pe masina era kitul original integral marca LUK. Singura problema gasita era placa de presiune care avea bataie doar in plan, in rotatie se prezenta ok. Va spun ca nu am avut probleme din cauza ei. Mai precis nu mi-a dat nicodata senzatia ca ar bate.

Bineinteles ferodoul de pe disc era uzat, dar dupa cum vedeti inca se mai zaresc urmele de la nervurile acestuia.

Placa de presiune la vedere arata foarte ok si chiar rulmentul avea doar mici sacadari in rotatie.

Am facut schimbul deoarece am avut momente in care la drum lung cu masina destul de forjata, cand trageam tare imi mai patina in treapta 6 si asta se intampla intre 2500 - si 3000 ture. Se pare ca acolo este cuplul maxim. Dehh remapare...

Noile piese pentru inlocuire au fost:

Volant marca LUK, doar LUK produce volant pt AVF

Kit ambreiaj (disc, placa si rulment) au fost "impachetate" de SACHS. Spun asta intrucat stantele pe elementele metalice ale componentelor sunt tot LUK. In consecinta se pare ca nu am facut mare branza cu SACHS, in final schimband un ambreiaj LUK (de fabrica) cu altul comlet tot LUK. Din acest punct de vedere ma declar linistit.

Am schimbat si cilindrul receptor intrucat cel de pe masina avea burduful ce acopera tija rupt asa ca am hotarat sa il schimb integral tot cu unul SACHS (asa era si pe masina).

La final am facut si schimbul de ulei in cutia de viteze cu unul original, intrucat nu am vrut sa imi bat iar capul cu parametri si discutii interminabile pe forumuri care mai bun sau nu.

Asa arara cutia mea scoasa de la aparate:

Ca si probleme intampinate la montaj pot spune ca nu au fost majore dar care au necesitat ceva informare si putina logica intrucat placa de presiune este de tip xtend, mai precis are un sitem de reglare fata de disc. La montaj este necesara o presa speciala ce apasa placa pentru debrarere si astfel se modifica distanta intre disc si partea de calcare de pe placa si disc, aceasta trebuind sa se aseze 1.4mm fata de disc. Acest reglaj este necesar pentru ca pedala de abreaj sa cupleze de jos, altfel cuplajul placii pe disc este mult mai sus sau chiar defectuos. Acest sistem este unul care se autoregleaza in functie de uzura, mai precis cu cat se uzeaza partile de frecare placa se apropie, pastrand acceasi distanta fata de disc (asta este teoria).

A fost schimbata pe garantie si rola intinzator de la transmisie intrucat imi scartaia cureaua in continuu. Un plus pentru baietii de la service care au facut comanda imediat pentru una noua fara a se impotrivi catusi de putin.

Momentan sunt multumit de cum merge masina, nu pot spune ca vibratiile au scazut, ba chiar sistemul ne find inca rodat e ceva mai elastic la debraeri.

post-12154-0-38141500-1325848051_thumb.j

post-12154-0-38738000-1325848058_thumb.j

post-12154-0-78150500-1325848062_thumb.j

post-12154-0-24558600-1325848068_thumb.j

post-12154-0-45734300-1325848074_thumb.j

post-12154-0-10665800-1325848079_thumb.j

post-12154-0-95406000-1325848083_thumb.j

post-12154-0-88514500-1325848088_thumb.j

post-12154-0-65445900-1325848166_thumb.j

post-12154-0-87871800-1325848170_thumb.j

post-12154-0-64317700-1325848174_thumb.j

post-12154-0-21092000-1325848178_thumb.j

post-12154-0-11273100-1325848182_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Se pare ca a fost darnic Mos Craciun :D .

La cati km ai schimbat uleiul in cutie? Si pe mine ma bate gandul sa il schimb, avand in vedere ca indata trec de 200k si masina are aproape 8 ani :blink: .

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Ieri, impreuna cu SuntZmeu, caruia ii multumesc, am reusit sa fac mentenata farurilor. Am demontat lupele, au fost sterse si curatate, am incercat sa etansez cu ajutorul siliconului zona dintre sticla de far si carcasa, am curatat si uns chederele capacelor de pe spate cu vaselina, am curatata si inspecat gurile de aerisire si intr-un final am adaugat o instalatie noua de xenon, dar de aceasta data de 4300K.

Am considerat necesara trecerea de la 6000k la 4300k pentru a-mi creste confortul si mai ales sigurata pe timp de noapte, mai ales atunci cand ploua, intrucat cele de 6000k in noptile cu ploaie nu imi ofereau vizibilitate foarte buna. Bineinteles au fost inlocuite si ledurile de pozitie cu becuri Philips Blue Vision pentru uniformizarea culorilor luminoase aflate in far.

Tot pentru confort masina a primit un cradle pentru IPhone. Acest lucru mi-l doream de foarte mult timp mai ales din momentul trecerii la 2din. Obisnuit sa imi arunc tigarille si telefonul in spatiul aflat sub clima acum era destul de incomod. S-a rezolvat! Sunt multumit ca prin intermediul acestui device acum nu mai stau cu cabluri si adaptoare usb pentru incarcarea telefonului.

Bineinteles ca masina mai da si semne de oboaseala... Mi-a picat amplificatorul de sunet responsabil cu boxele de pe spate. Tot aseara am reusit sa montez altul, problema fiind remediata, iar eu fericit ca am sunet clar si calitativ in toata masina.

Pe viitor, bineinteles impreuna cu SuntZmeu, vom perfectiona si monta un modul DRL ce va functiona pe becul de faza lunga. Mai exact acest modul este menit ca pe timp de zi sa trimita curent mai slab in becul de faza lunga (acesta va lumina la o intesitate mult redusa fata de capacitatea lui maxima asemeni becului P21W din farurile bixenon de la B7 - mai exact la aceeasi intensitate luminoasa cu DRL de B7) Functiile masinii nu vor suferi, astfel cand se aprinde pozitia, faza scurta, becul DRL se va stinge. Faza lunga functionand de asemenea la capacitatea fabricantului. Flash-urile pe timp de zi (in momentul in care sunt aprinse DRL-urile) vor functiona si ele crescand intensitatea becului de la modul DRL la intensitate maxima a becului. Bineinteles aceasta functiel poate fi dezactivata din butonaul (in cazul meu) responsabil de comng-home

post-12154-0-72385300-1326968719_thumb.j

post-12154-0-40508800-1326968724_thumb.j

post-12154-0-29615400-1326968730_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Bravo! Vad ca te tii in continuare de traba si aduci imbunatatiri masnii. Atata vreme cat nu ai de gand sa te desparti de ea consider ca este un lucru bun.

Acum chiar m-ai facut curios cu modulul asta DRL...chiar astept sa fad rezultatul final. Nu cred ca am mai vazut pe B6 asa ceva.

Link către comentariu

Numai bunatati primeste. Treaba cu Iphone cradle este super. Acum are si suportul de telefon utilitate :icon_thumleft:

Link către comentariu

Si acum cu blue vision ai uniformitate in far? Am avut si eu philips si erau lumanare, de asta intreb.

Link către comentariu

Cristi, iti multumesc pentru aprecieri! Chiar nu am de gand sa ma despart de ea. Este o masina foarte buna si nu cred sa gasesc alta care sa ma multumeasca la fel de mult.

Intradevar, DRL-ul este un proiect mai special. Si eu sunt nerabdator sa iasa asa cum mi-l imaginez ;)

Am cochetat si cu idea luminilor de zi stil american (pe becurile de semnalizare). Mi-ar fi placut chiar mult, dar intervin mai multe probleme in acel caz. Becurile de semnal au niste trasee mai diferite si incurca putin mai mult montajul. Mai precis implica fire trase pana la ele cu diode si diverse acareturi, lucru pe care nu l-as face. Ar mai fi existat varianta cu farurile de america complete intrucat in cazul audi nu se poate shimba doar soclul.... Oricum sunt european...deci voi folosi varianta aceasta pentru luminile de zi.

Razvan, asa este. Primul cradle era pentru Nokia 6230i si chiar mi-am luat un telefon ca sa il pot folosi. Pana la iPhone l-am folosit cu placere pe acela. Se poate spune ca deja devenise obisnuinta, din acest motiv am dorit sa am un cradle pentru noul telefon.

Mihai, becul cu incandescenta blue vision este varianta cea mai apropiata de culoarea 4300k. Nu cred sa gasesc leduri care sa lumineze asemeni becurilor xenon de 4300k. Poate un set de CFL, dar nu ma incanta alta instalatie aditionata farului..... Acum sunt multumit ca si faza lunga se apropie ca si culoare de xenon, becurile de lunga fiind tot blue vision.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

cradel-ul de iphone doar ti-l incarca si il tine conectata la antena masinii nu? De unde l-ai luat si la ce bani eu l-am gasit la 500ron si mi s-a parut foarte scump.

Link către comentariu

Asa este. Am avut si putin noroc intrucat sotia mi l-a facut cadou :)

Stia ca mi-l doream de mult.

Modificat de rotitza
Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!