Jump to content

Audi A4-B6 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Sambata am inlocuit componete ale sistemului de franare. M-am hotarat sa schimb palcutele, discurile si lichidul de frana, daca tot mi se aprinsese martorul de schimbat placutele pe fata. Satul de scartaitul placutelor Ferodo am hotarat sa cauat niste placute mai moi care sa imi protejeze si discurile pe viitor. Prefer sa fac schimbul de placute mai des decat sa inlocuiesc discuri ovalizate.

In consecinta am achizitionat:

Placute - TRW

Discuri - ATE

Lichid frana - ATE SL6

Si cateva imagini cu noile si vechile componente:

.

post-12154-0-17434100-1315134768_thumb.j

post-12154-0-01434200-1315134776_thumb.j

post-12154-0-88529100-1315134782_thumb.j

post-12154-0-60094300-1315134791_thumb.j

post-12154-0-87348000-1315134800_thumb.j

post-12154-0-28198600-1315134808_thumb.j

post-12154-0-88148100-1315134814_thumb.j

post-12154-0-21573900-1315134904_thumb.j

post-12154-0-03141100-1315134912_thumb.j

Link către comentariu

Nu erau chiar la limita "romaneasca"... Mai duceau un rand de placute, dar am preferat sa nu astept acel moment.

Momentan, cu faranele sunt in rodaj si circul destul de precaut si cu frane usoare pana se pasuiesc si se slefuiesc cat de cat discurile. Nu pot da un verdict, dar cu siguranta va fi mai bine decat inainte.

Schimbul de lichid s-a facut asa cum mi-am dorit, cu sisterm de vacum incepand de la cea mai indepartata roata pana la cea mai apropiata de pompa de frana. La final am facut o aerisire si a ambreajului pentru ca tot lichidul nou sa ia locul celui vechi in toata instalatia de franare.

Am intervenit si la reglajul casetei de directie, desi multi m-au sfatuit sa nu pun mana. Sincer, acum e mai bine si chiar ma gandesc sa mai strang putin tachetul ce apasa cele doua componete ale directiei, coloana volanului si cremaliera. Cu ocazia asta am inspectat si caseta de scurgeri si totul este in ordine in acea zona.

Acest lucru l-am facut intrucat in anumite conditi de viraj, cand roata din stanga pica in groapa se auzea un pocnet in caseta. Cu noual reglaj s-au mai diminuat acele trosnituri.

Link către comentariu

Dupa montarea franelor am decis sa le si probez cum se cuvine asa ca le-am supus probei de foc :icon_bounce: Transalpina urmata de Transfagarasan.

Masina s-a comportat foarte bine la fel si franele care de altfel am incercat pe cat posibil sa le ajut cu multa frana de motor. In orice caz, mica excursie a fost foarte pitoreasca si interesanta in acelas timp.

Am mers si pe autostrada, pe drumuri proaspat asfaltate prin munti, pe unele acceptabile, pe altele cu piatra concasata si pe cele bine cunoscute de voi de pe Transfagarasan, din pertea Argesului, care mi-au pus la grea incercare rabdarea si sistemul de suspensie al masinii.

Concluzia, mea a fost ca arcurile Eibach chiar stiu sa mearga pe orice tip de drum si mai ales setarea masinii nu m-a impiedicat sa abordez drumuri mai putin conventionale.

post-12154-0-62484800-1315827270_thumb.j

post-12154-0-83552200-1315827279_thumb.j

post-12154-0-78538900-1315827288_thumb.j

post-12154-0-98672900-1315827343_thumb.j

post-12154-0-08719500-1315827366_thumb.j

Link către comentariu

Foarte frumoase pozele. Ajutat si de ceva bagaje roata spate se incadreaza perfect in conturul aripii. Te face sa vrei ceva reglabil dar dupa cum stiu e masina de familie si sunt de parere ca e ok sa o lasi asa cum e.

Asa cum o privesc eu, mi se pare prea OEM si clean sa nu aiba un set de jante S-line pe 17 sau chiar 18 (daca tot erai dispus sa faci pasul asta). In rest...km placuti :icon_thumleft:

Edit: cum are mcornel mi se par cele mai potrivite. Am vazut azi un A4 argintiu in totalitate, cu modelul acela dar pe 17" si era superb. 18" pe culoarea ta o sa dea si mai bine

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

De aceeas parere cu Circo sunt si eu, un 18 se aseaza foarte bine pe masina asta :) !!! Stiu ca este un compromis mare de tot,dar eu zic macar sa incerci, daca nu iti place, le vinzi si tot nu iesi in pierdere mult !

Link către comentariu

Multumesc foarte mult Razvan si H0lyBoy pentru aprecieri si pentru sfaturi.

Intradevar si mie imi place foarte mult cum se aseaza roata pe spate.

Legat de suspensie, va ramane asa pana va pleca masina de la mine, sincer sunt extrem de multumit de aceasta setare usor sportiva, dar in acelas timp lasandu-mi si o parte de confort de care, pentru o masina de familie, ai nevoie.

Rotile, consider ca sunt elementul distinctiv, sau elementul care o face sa fie totusi atractiva pe starzi, mai ales ca eu consider ca se potrivesc de minune cu masina.

In ceea ce priveste o pereche de jante OEM S_line, ar fi si acestea de luat in calcul, iar modelul indicat de tine Razvane, este si in gratiile mele. Problema se pune ca acest model arata extraoridinar pe varianta 18", iar acea varianta, desi eram la un momendat decis sa o abordez, acum iar stau si ma gandesc daca ar fi o idee buna. Dupa drumetia facuta ma gandesc in ce mod as fi putut parcurge aceleasi drumuri cu niste roti pe 18"....

Intradevar, daca masina ar fi fost doar "jucaria mea" , poate ca aceste upgrade-uri ar fi fost de luat in calcul, dar cum este o masina de zi cu zi, nu cred ca as face o alegere tocmai buna....

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Am intrat dupa foarte mult timppe forum sa mai vad ce mai este pe aici si placut surprins am ramas cand am citit post dupa post acest topic ... f frumoase modificari aduse masinii, arata deosebit si probabil e o particica din tine si din viata ta, am avut un B6 si nu pot sa nu le remarc mereu pe sosele, insa din pacate in ultima vreme nu prea am mai vazut un exemplar care sa-mi atraga atentia intr-un mod deosebit.

Foarte frumoasa masinuta! Ca si sugestii, acum in functie si de fonduri sau prioritati, as mentiona asa cum ai spus k ai un gand poate , jantele de S line :D, iar la interior pt a simti si mai mult schimbarile :D o pereche de scaune sport sau chiar S line, vazusem acum ceva vreme tot pe ebay >

Multa bafta in continuare la modificari si km multi si fara evenimente ... neplacute :P!

Modificat de nutzu
Link către comentariu

(...)

In consecinta am achizitionat:

Placute - TRW

Discuri - ATE

Lichid frana - ATE SL6

Si cateva imagini cu noile si vechile componente:

Colega,

Daca esti amabil, poti sa-mi dai si mie pe privat (sau aici daca e ok cu tine) preturile ?! :rolleyes:

Urmeaza si la mine astfel de "lucrari" si vreau sa studiez un pic preturile :)

Felicitari pt masina, super frumos ai modificat spatele... ce mai it's a dream car :wub:

Tine-o tot asa ! :icon_cool:

Modificat de Riddler
Link către comentariu

nutzu , iti multumesc pentru aprecieri si sugestii. Se poat face multe si multe mai sunt de facut, dar incet, incet, unele dintre aceste dorinte vor deveni realitate altele nu. In orice caz nu cred sa ma opresc vreodata:)

Riddler, si tie iti multumesc de asemenea pentru aprecieri si urari. Pot sa iti spun costul total, piese +manopera - 1200ron

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Si in sfarsit am definitivat instalatia pentru pachetul de lumini complet!

Pentru portierele din spate am muncit de ne-au iesit pe ochi, dar sunt multumit ca totul functioneaza ca la care si ca instalatia este asa cum m-a obisnuit Catalin, ca de fabrica!

Spun ca am muncit mult intrucat pentru "super masinile" Audi, care vin din fabrica cu coarba pentru geamurile din spate nici nu ai sa vezi instalatie prin ele. Desi cablaj este tras pentru difuzoare si switch, aceste fire nu iti sunt de nici un folos, prin urmare se trag alte fire pentru iluminare direct din calc de confort. Va dati seama ca asta insemna scaune si bancheta date afara, indepartata mocheta de pe podeaua masinii, demontat ornamene de pe stalpii interiori, demontat fete de usi, creat cablaj nou ce trece prin canalele special concepute prin podea si stalpi, creat cablaj nou in portiera si implicit pe fata de portiera cu mufele aferente pentru a fi demontabile toate aceste componente.

In sfarsit, va prezint niste poze facute in fuga deoarece trecusem de ora la care se culca oamenii obisnuti:

PS: Luminile din clapele interioare ce actioneaza deschiderea portierelor nu se vad in aceste poze, dar sunt si acestea functionale.

In cateva zile si lampile din portiere vor primi iluminare cu led.

post-12154-0-82491300-1317111289_thumb.j

post-12154-0-39601000-1317111298_thumb.j

post-12154-0-30237500-1317111308_thumb.j

post-12154-0-88475900-1317111319_thumb.j

post-12154-0-18357700-1317111330_thumb.j

post-12154-0-10287600-1317111347_thumb.j

post-12154-0-48518300-1317111362_thumb.j

post-12154-0-92626200-1317111417_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

New upgrade! Concert II+ mp3 player 2din.

S-a muncit de la 12.00 amiaza pana a doua zi de dimineata la ora 6.00. O munca titanica si delicata (ma refer aici la decupajele in consola, clima, dar si la repozitionarea firelor in quadlock,).

Aceasta lucrare, o spun cu cea mai mare sinceritate, nu as fi reusit singur sa o definitivez fara ajutorul lui Catalin. Este intradevar un om foarte priceput cu mult tact si cu multa rabdare, lucru care l-am apreciat de la bun inceput. Iti multumesc Cataline pentru ajutor si pentru determinare de care ai dat dovada pana in ultimul minut de munca!

Volumul de munca nu va fi evidentiat in poze, dar macar se vad cateva detalii ce pot forma o parere:

post-12154-0-63719600-1319184174_thumb.j

post-12154-0-62232400-1319184178_thumb.j

post-12154-0-44197600-1319184183_thumb.j

post-12154-0-10885000-1319184188_thumb.j

post-12154-0-88520000-1319184225_thumb.j

post-12154-0-68238200-1319184234_thumb.j

post-12154-0-24751800-1319184240_thumb.j

post-12154-0-23241100-1319184245_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Offtopic: cine este catalin ? :)

Ontopic: Bravo arata foarte bine, un proiect exceptional din toate punctele de vedere. :)

Link către comentariu

Inainte ce aveai, ma refer la partea audio?ce sistem?G

Ps, am vazut..cat te-a ajuns Concert II+ mp3 player 2din.?

Modificat de cristi_407
Link către comentariu

Frumos..Cred ca ai aceasi problema ca mine..iti trebuie un capac mai lung la scrumiera care sa acopere spatiul ala nu?

Link către comentariu

Sincer nu o consider problema. Intradevar scrumiera de 2din difera, dar sa stii ca arata si mai urat, bineinteles din punctul meu de vedere, fata de cum arata asa. Mai precis luftul este si acolo vizibil , iar cand scrumiera este inchisa acolo este o gaura. Oricum si clima dedicata 2din nu mai are acea lama cromata in partea de jos (nici asta nu imi place) si se pare ca e ceva mai inalta, sau este doar efectul optic datorat de disparitia acelui ornament.

Un prieten are acea scrumiera de care vorbesti si nu a mai putut sa monteze lama cromata la clima lui pe care a modificat-o tot din una 1din.

Am stat si am analizat cele doua situatii si sincer asta mi-a placut ai mult.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Da..eu am clima pt 2din si se vede urat..si chiar caut o scrumiera de genul ala..intradevar bara de crom mascheaza locul ala la tine

Link către comentariu

Bravo! Si eu sunt tentat sa fac modificarea, sa trec la 2din dar sunt cam "speriat" de munca implicata. In plus nici nu am gasit pe nimeni mai priceput sa ma ajute...si nici nu am cautat :P

Daca m-as apuca de treaba asta as face-o numai sa pun navi, mmi-ul. Si cred ca si tu ar trebui sa-l pui pe masina...la momentul potrivit. Aia cu adevarat schimba interiorul, ca sa nu mai vorbesc de functionalitate.

Numai bine!! Spor la treaba si ai grija de ea ;)

Link către comentariu

Iti multumesc foarte mult pentru apreciere si urare!

In ceea ce priveste RNS-E-ul, este adevarat ca este "scula" OEM cea mai complexa ce poate lua locul Concertului in bord.Cand m-am apucat de modificare, bineinteles mi-am facut si niste calcule, calcule ce au condus spre actuala configuratie. In prezent din toate caracteristicile RNS-E-ului imi lipseste doar: ecran mai mare color, gps integrat si cam atat. Mai precis, folosesc cu brio un MIO cu ventuza care este si mai usor de update-at, pot sa ii adaug fisiere ce sa imi idice camerle fixe din toata tara (cand vor fi puse din nou in functiune chiar ma va ajuta). Concertul actual citeste si cd-uri cu fisiere mp3, iar varianta mp3-urilor pe stik este rezolvata de interfata DMC ce poate citi aceste fisiere si de pe SD, SDHC, MMC. Functiile SDS si Telefon sunt suportate si de Concert.

Bineinteles, in acest calcul a intrat si varianta viitoare RNS-E, toate modificariele consolei permitand schimbarea device-urilor 99% plug&play, mai precis mufa quadlock este pe pozitie, doar trebuie mutate doua fire in alate camere pentru a putea functiona cu RNS-E.

Sincer, si sper sa nu deranjez pe nimeni, eu nu consider ca pretul unui RNS-E second hand este unul tocmai corect. La fel de sincer, nu imi permit sa dau atatia bani doar pentru imagine si cateva functi mai facile.

Pot spune ca sunetul din configuratia actuala este mai mult decat multumitor si daca reusesti sa il setezi poti sa te apropii destul de mult de un sunet bosse.

Si doua poze facute intr-o parcare subterana. Consola centrala, consider eu este acum simetrica si arata chiar foarte bine:

PS: in calcule a intrat, doar informariv, si o navigatie dedicata AM, dar nu ma incata sub nici o forma un astfel de device si a iesit primul din calcul.

post-12154-0-94562300-1319440862_thumb.j

post-12154-0-84981800-1319440871_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

salut ,

foarte frumoasa masina si toate modificarile de bun gust , felicitari ,

vreau sa te intreb , ca nu am gasit prin posturile tale , de unde ai achizitionat butoanele inscriptionate " A4" si "1.9" luminate ?

bafta !

Link către comentariu
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!