Jump to content

Turometrul se blocheaza / oscileaza


valenstein
 Share

Postare recomandată

salutare! plec cu masina de pe loc iar dupa ce parcurg o distanta scurta, ma opresc la semafor si masina este pe "liber". dar turometrul nu coboara normal la 600 rpm ci ramane la 1200 si mai urca singur pana pe la 1600 de cateva ori, ca si cum as accelera. face de cateva ori si dupaia coboara la 600.

mi s-a mai intamplat sa ramana constant la 1600.

in ambele situatii daca calc pedala de acceleratie isi revine. asta mi se intampla doar cand motorul este rece.

tin sa amintesc ca pe perioada iernii s-a intensificat aceasta blocare a turometrului. ingheata oare ceva de la frig?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta de acceleratie murdara sau se gripeaza in bucse la rece....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din cate am inteles motorul merge normal, numai turometrul indica mai mult. Deci nu cred ca ramane vreo clapeta blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se tureaza si motorul.

am auzit de la cineva ca ar fi de vina una din urmatoarele: sonda lamba, debitmetrul sau motorasul pas cu pas. E posibil?

Modificat de valenstein
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza si vezi ce eroare ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te sa nu cumva sa fie iesit vreun furtun de vaccum pe acolo pe la clapeta de accelaratie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut,

dupa ce am cautat putin pe aici pe forum, cred ca problema mea se incadreaza cel mai bine in topicul asta.

Sambata am facut un drum in afara orasului, de vreo 100 km si in timpul mersului am observat ceva tare ciudat. In momentul in care depasesc 3000 de ture, in treapta a 4-a sau a 5-a, motorul se tureaza singur!! Concret, eram intr-o depasire si accelerez puternic, ajung la 3500 de ture - 100 kmh in a 4-a, dar motorul se tureaza inca vreo 1500 de ture pana pe la 5000. Se aude si sunetul ala de turare in gol, ca si cum masina e scoasa din viteza si se apasa acceleratia.

Ieri la intoarecre, patesc acelasi lucru, dar mult mai des. Aproape de fiecare data cand depaseam 3000 de ture si doar daca mergeam cu a 4-a sau a 5-a si la accelerari puternice.

Mi-am continuat drumul precaut pana in 90 kmh si nu am mai avut probleme.

Ajutati-ma cu pareri si sfaturi in chestia asta.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit chestia asta la cateva masini

La una care era pe benzina a fost clapeta si un injector murdar Mentionez ca nu era masina vw dar facea acelasi lucru Cei de la service mi-au zis ca daca mai mergeam mult schimbam tot grupul de injectoare fiind renault

Si la un logan am mai patit din pedala pedala nu mai revenea sau ceva de genul asta

La diesel vw golf 4 am patit ceva in genu si era din debitmetru din cate am inteles la service

Dupa cum spuneau si cei de mai sus Service scrie pe tine si ai grija sa nu mai strici si altele:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost ieri lamecanic cu ea si verdictul a fost: ambreiaj dus. Tebuie schimbat tot, placa, disc, rulment. Mi-a dat un pret de 940 de lei pentru piese si vreo 400 pentru manopera. Ce ziceti? E mult, e putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
doru.tanasoiu

La mine de la un timp imi oscileaza turometru numai atunci cand merg constant cu masina,eventual pe pilot automat ....Stie cineva ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine oscileaza, dar numai la turatii de 1600-1800rpm, oscileaza putin +-50rpm, indiferent daca e la vale sau la deal, adica in sarcina sau frana de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut!

De cateva zile am observat ca motorul la golflu meu se tureaza singur si ramane pe la 1050 -1100 rpm ( la relanti) cam la 1 minut dupa ce o pornesc... am facut proba si cu clima off dar la fel. La diagnoza motor mi-a dat erorea

18051 - Please check DTC memory of electric load controller. Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca trebuie sa verifici erorile de pe centrala eklectrica. creste turatia din cauza ca nu incarca suficient , sau cel putin asa crede el, asa e si la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi e ok in regula asa sa se tureze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Salutare. Am un prieten cu un Golf V 1,9 TDI din 2006, are o problema cu turometrul, motorul merge normal dar acul turometrului se duce in 0 dupa care isi revine, nu conteaza ce turatie are, saptamana trecuta ia facut de cateva ori aceasta problema. Pe testar nu da nici o eroare iar acul la test se duce la 3000 rot/min. Stie cineva de unde este alimentat acest turometru sau de unde poate fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema poate fi in ceasurile de bord, nu in alta parte.

in blocurile de masura, turatia citita e la fel , constanta, sau oscileaza dupa cum face si acul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cum ai rezolvat problema asta?

Exact asa patesc si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! plec cu masina de pe loc iar dupa ce parcurg o distanta scurta, ma opresc la semafor si masina este pe "liber". dar turometrul nu coboara normal la 600 rpm ci ramane la 1200 si mai urca singur pana pe la 1600 de cateva ori, ca si cum as accelera. face de cateva ori si dupaia coboara la 600.

mi s-a mai intamplat sa ramana constant la 1600.

in ambele situatii daca calc pedala de acceleratie isi revine. asta mi se intampla doar cand motorul este rece.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu alte ceasuri.

 

Altfel, se pot demonta si ale tale si vazut daca se pot repara ori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare. Am un prieten cu un Golf V 1,9 TDI din 2006, are o problema cu turometrul, motorul merge normal dar acul turometrului se duce in 0 dupa care isi revine, nu conteaza ce turatie are, saptamana trecuta ia facut de cateva ori aceasta problema. Pe testar nu da nici o eroare iar acul la test se duce la 3000 rot/min. Stie cineva de unde este alimentat acest turometru sau de unde poate fi problema?

 

 

Problema poate fi in ceasurile de bord, nu in alta parte.

in blocurile de masura, turatia citita e la fel , constanta, sau oscileaza dupa cum face si acul ?

 

 

 

 

In blocurile de masura turatia este aceiasi, de obicei ii face doar dimineata cand este rece. Se dau greu jos ceasurile sa verific mufa?

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Buna!

Am si eu o problema cu un Golf 5 , 1.9 TDI, 105 cai din 2004 luna 11, referitor la turatia in sarcina.

La relanti e ok, nu oscileaza deloc, dar in jur de 2000 de turatii, chiar putin sub, 1800, oscileaza daca o tin asa constant, mai mult am observat asta in treapta a 2-a si a 3-a.

Daca turez masina, fara sa merg constant nu are nici o problema, dar in momentul in care o tin constant mai ales cu ajutorul functiei cruise control, incepe si oscileaza, simtindu-se si pe masina, intrerupe, dar nu moare motorul.

Multumesc si astept sfaturile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la cateva simptome din acest topic. Am Golf 5 1.6 102 CP, motor BGU, benzina.

Daca e motorul rece (la plecarea cam la 2 min dupa pornire) si ajung la semafor, cand scot din viteze .. motorul oscileaza putin pana pe la 2 mii cam 5 secunde si apoi revine. Dupa 3-4 km de mers cand mai creste temperatura apei .. nu mai face asta. 

Am schimbat recent senzorul de la axul cu came de sus unde aveam o eroare si (placebo sau nu) o perioada nu a mai prezentat problema asta. 

Insa acum am primit erori si de 'Emission Workshop' cu check engine light, insa la a 3 a pornire a motorului nu mai apare. Nu am simtit vreo scadere in puterea motorului si cred ca poate fi un senzor lambda dupa cum am mai gasit prin forum si e posibil si asta sa fi avut un efect in turatiile dubioase. 

Arcul clapetei de acceleratie pare putin slabit sau ceva din mecanism parca n-ar merge 'lin' daca incerc sa o misc manual, dar iarasi .. foarte dubios ca odata ce motorul e incalzit nu am nicio problema. 

N-am avut nicio problema cu Cruise Control activat, dar sper sa te ajute informatiile mele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Am si eu o problema. In momentul in care sunt in a 5-a, 2000rpm - 100km/h, daca apas tare pedala sa cresc viteza, turometrul "sare" spre 3500-4000rpm ca si cum ar fi la relanti, fara ca viteza sa urce (poate urca 2-3km), dupa revine la 2200rpm si daca apas din nou pedala mai puternic acelasi rezultat. Mentionez ca in primele 4 viteze nu are nici un simptom de genul si masina trage bine de tot.

Ma poate ajuta cineva cu ceva info?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce spui tu acolo pare a fi ambreiajul. Un coleg a scris ceva asemanator mai sus cu cateva posturi. Ti se potriveste?

On 3/8/2010 at 9:46 AM, dogslayer said:

salut,

dupa ce am cautat putin pe aici pe forum, cred ca problema mea se incadreaza cel mai bine in topicul asta.

Sambata am facut un drum in afara orasului, de vreo 100 km si in timpul mersului am observat ceva tare ciudat. In momentul in care depasesc 3000 de ture, in treapta a 4-a sau a 5-a, motorul se tureaza singur!! Concret, eram intr-o depasire si accelerez puternic, ajung la 3500 de ture - 100 kmh in a 4-a, dar motorul se tureaza inca vreo 1500 de ture pana pe la 5000. Se aude si sunetul ala de turare in gol, ca si cum masina e scoasa din viteza si se apasa acceleratia.

Ieri la intoarecre, patesc acelasi lucru, dar mult mai des. Aproape de fiecare data cand depaseam 3000 de ture si doar daca mergeam cu a 4-a sau a 5-a si la accelerari puternice.

Mi-am continuat drumul precaut pana in 90 kmh si nu am mai avut probleme.

Ajutati-ma cu pareri si sfaturi in chestia asta.

Va multumesc.

 

Modificat de 09LUK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Par cateva similaritati.

Eu am patit doar in a 5-a cand eram la 2000rpm. La apasarea brusca a pedalei turometrul a urcat pana la 4000rpm ca si cum ar fi la relanti si fara lipsa de putere dupa revine la 2200rpm si incearca sa traga dar urca din nou la 4000rpm si tot asa.

In primele 4 viteze masina trage lejer pana la 3000rpm pana cand schimb viteza.

Acum nush ce poate fi si de la ce..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!