Jump to content

Ulei servodirectie


root
 Share

Postare recomandată

Parca exista un kit de reparatie a pompei , eu am schimbat odata un rulment la una , nu e prea complicata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutam

am scapat de problema. nu mai face spuma uleiul si parca merge mai bine servo.

totusi, am doua nelemuriri:

1. mi-a spus in sevice ca e dusa caseta de directie, pt ca atunci cand masina e pe elevator, cu motorul oprit, iar mecanicul misca rotile stanga-dreapta ca si cum ar vira nu-i opune nici o rezitenta. a zis ca virgula caseta ar trebui se se comporte ce o pompa si rotile se vireze greu in situatia asta.

voi ce spuneti?

2.la viteze de 30-40km/h volanul misca usor stanga-dreapta, dar numai cand accelerez. daca iau piciorul de pe acceleratie nu mai are acea miscare. nu o are nici la viteze mai mari. e de la servo, de la ceva mecanic sau de la jante?

multumesc

cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e putin obosita caseta, dar pana poti misca relativ usor volanul, nu-i problema.

Metoda cu miscarea rotilor pe elevator e relativa. Toate se misca in situatia data, oricat de buna ar fi caseta.

Mergi linistit daca nu mai face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
razvanisarescu

Revin si eu cu aceasta problema. Acum ceva timp a inceput sa se auda foarte urat servodirectia, la viteze mici cand roteam mult de volan era jale. Am fost la service si am schimbat uleiul din pompa de servo(era un ulei hidraulic cumparat din benzinarie) cu unul de la Febi pe care scrie VW TL 52146, am inteles ca e bun. Dupa 2-3 zile a inceput sa faca la fel dar nivelul nu a scazut. Mentionez ca, caseta de directie a fost schimbata acum 3 luni. Ma gandesc in felul urmator: caseta e buna, lichid nu se pierde, probabil nu e uleiul bun. Sa incerc cu unul original si nu pe producator? Am gasit unul la 70 original cu codul G004000M2. E bun sau mai trebuie sa caut ? Acum se aude de zici ca decoleaza avionul, nu as mai merge cu masina asa sa nu stric altceva. Masina: Passat '97 1.8T.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvanisarescu

Am pus ulei original si se aude ceva mai bine. Nu inteleg o chestie: cand scot capacul sa verific nivelul uleiul bolboroseste. Stie cineva din ce cauza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul este in functiune permanenta, astfel presiunea nefolosita trebuie sa refuleze undeva...unde? raspuns: in recipient.

Daca apar bule de aer (acum dupa schimbare) nu iti face probleme pentru ca acestea se vor "pierde"pe drum :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alinluciano

salutam,

se poate inlocui uleiul de la servo-directie in fata blocului sau trebuie obligatoriu in service?

si daca da...puteti sa-mi spuneti cum as putea face?

am sa caut ulei de la FABI 06161.

Stima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dorim sa fim non poluatori atunci NU, insa daca gasesti un recipient (bidon) mai mare atunci se poate. Pe unde ? Daca desfaci conducta de la caseta de directie atunci risti sa distrugi olandeza, astfel eu cred ca cel mai bine sacrifici un pic de ulei si te folosesti de circuitul propriu al sistemului. Adica elimini lichidul vechi exact ca si la procedura de aerisire sistem de franare cu diferenta ca aici nu desfaci aerisitorul ci furtunul de retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrebare!!!! Cine stie pentru un passat b3 din 1990 td de 1.6 ce tip de ulei sa bag. Mentionez ca momentan curge pe la burduful din stanga, zilele acestea pun o caseta SH si voi schimba uleiul....Astept raspunsuri...Va multumesc!!! Horatiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am o nelamurire, trebuie sa completez uleiul servo( este la minim), m-am uitat la FEBI 06161, are cod VW TL 52146,

dar si

G 004000 M2

Voi ce ziceti, oare pot completa cu acesta mai bine nu ???

Mci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salutare!vreau sa completez si eu uleiul la servo directie la masina din semnatura si nu stiu cu ce ulei sa completez.va rog sa ma ajutati si pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
sorin_frumuseanu

Am schimbat aseara la service vechiul g 002000 cu G004000M2.

Dimineata la prima pornire parea putin peste nivel . Dupa cateva ture de oras si-a revenit.

La cativa metri de casa a inceput sa scoata sunete ciudate. Dupa parcare, si-a dat drumul tot, destul de repejor (15 min).

Meserias nu sunt ca sa pot sa-mi dau seama daca o fi fost de la furtun slabit sau a picat de la lichid pompa.

Meserias zice ca poate G004000M2 nu e compatibil cu motorul meu 1,8t aeb si poate a facut presiune mare si de aici bucurii.

Are idee cineva cam ce ar putea fi? Dimineata ma duc oamenii de la service remorcat, preventiv am mai luat inca o pompa second si ma gandeam sa-i pun tot G004000M2.

Multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai busonul de la rezervorul de lichid,verde?

Ai folosit ulei verde ?

Atunci nu ai de ce sa iti faci probleme dar trebuie luata in calcul modalitatea de schimbare a lichidului,pompa nu prea este bine sa stea uscata sau fara lichid....de aici apare si zgomotul si problemele ulterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

Busonul e galben, probabil la toate (mai era un passat b5 1,8t la dezmembrari).

Practic acum 2 sapt, la intalnirea cu colegii de pe un alt forum de passat din tm, mi-au spus ca am lichid sub nivel.

Am inteles ca g002000 nu se mai fabrica (era galbui) asa ca am scos uleiul vechi (scos retur de pe pompa), spalat si rezervor demontat cu benzina si suflat cu aer si am bagat minunea verde, totul la un service. Sa speram ca e doar un furtun, colier desprins.

Putea sa crape pompa daca era peste nivel?

Modificat de sorin_frumuseanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e bine sa fie peste nivel pt ca el lucreaza prin balbotaj si apare o presine in + daca dopul este etans...nu e presiune mare dar conteaza putin.

O sa ma uit maine cand ajung la job sa vad despre ce ulei este vorba.

Eventual sa imi lasi o serie de caroserie ca m-ai facut curios cu busonul si lichidul galben.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

Busonul chiar era f f strans, abia l-am desfacut. febi 06161 am bagat, dupa verificare serie de pe talon la magazin.

Sa speram ca e doar un furtun, ma gandesc ca cedeaza mai repede ca pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

Update: buson era verde, pe rezervor scrie G002000 .

Pleznise o garnitura pe la cel mai jos surub. Posibil sa fi fost balbotaj, i-am rugat sa lase lichid exact la nivel. O iau maine ca mai tre sa schimbe si garnitura de la termoflot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma miram eu..de unde draq buson galben la rezervorul de lichid servo....poate un dop de pe la o sticla de sampon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

Recipientul e galben :) Lichidul insa sigur era galben. Acum e verde (dupa spalare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil a fost pus lichid universal gen 2+2,pentru ca nu prea gasesti la vag lichid galben sau incolor.

In general pe la PSA-uri cu pompa de servodirectie electrica lichidul are o tenta care duce spre galben/transparent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

Sa mor daca stiu. La dezmembrari mai era un 1,8t cu aceeasi nuanta de lichid. Ma tenta sa iau de acolo pentru completare (imi lipsea cam 1 cm de sub minim) dar mi-a fost frica sa nu fie contaminat cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lichidul verde daca nu este schimbat sau este foarte vechi prinde o tenta de maroniu /galbui....posibil asta e explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

In cat timp isi da drumul ca inainte? Dimineata la prima pornire e tapan rau. Dupa 5 min si 7-8 ture isi da drumul.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorin_frumuseanu

Dupa inca 500 km... vibreaza usor stanga dreapta (f putin dar permanent): asa prevede pana se aeriseste singura instalatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!