Jump to content

Probleme motor?! passat 2.0i, 1995


2.0MPI
 Share

Postare recomandată

Din pacate revin pe forum cu o problema:

Fiind in concediu in Croatia, dupa vreo 30-40 km de la alimentarea cu benzina, au inceput problemele la masina:

- motorul se oprea la relanti (mai ales cand era AC pornit)

- lipsa foarte evidenta de cuplu, mai ales la turatii mici - cele mai mici pante urcate cu vit a 3a

- mers foarte neregulat, cu poticneli la acceleratie

- miros urat si zgomot mai mare de la evacuare

La intoarcere i-am facut consumul la traversarea Ungariei si a iesit 6.7 l/100 fata de 6.8l/100 la dus, in conditii de mers similare. Deci nu pare sa fi crescut consumul, cel putin la mers cuminte. Consumurile au fost obtinute la stilul de condus al vecinilor nostri de la vest: 50km/h in localitati si 90-100km/h in afara lor (cu scurte reprize de max 120km/h, sa nu adorm la volan).

Dupa aparitia problemei am mai facut vreo 3000 km, cu cea mai buna benzina pe care am gasit-o (min. 98) si parca masina merge mai bine (sau m-am mai obisnuit eu cu ea) dar problemele raman - cea mai enervanta este imposibilitatea de a folosi AC in oras, mi se opreste motorul la fiecare stop.

Am fost cu ea la mecanic si s-a dat vina pe benzina. Ne-am uitat la filtru de benzina...curat (dar l-am schimbat). Bujiile ... curate (le-am pastrat). Probabil ca mirosul vine de la catalizator, dar cum de s-a distrus asa brusc? Si cum se explica lipsa de putere? Pana acum mister total. Luni o las la service pana-i da de cap. Dar ce poate sa fie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

warranty_4_cars

Sunt mai multe posibilitati:

1. regulator relanti + unitate clapeta acc murdara

2. sorb pompa benzina obturat

3. injectoare infundate

Eu cred ca sorbul este obturat de mizeria din rezervor,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. Nu par chestii prea scumpe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pana la urma a fost o chestie din delco, un fel de senzor de turatie. Motorul a fost trecut automat pe "safe mode" si de aici problemele... Culmea este ca initial i s-a sters problema din memorie si si-a revenit complet, fara nici o schimbare de "hardware". Totusi, dupa cateva zile i-am schimbat si piesa data a fi defecta, "just in case".

De un an de cand am masina este a doua preoblema de "soft". Prima a fost cu climatizarea - nu mai aveam aer rece, pana s-au jucat cei de la service cu lap-topul si l-au gasit. Initial dadea o gramada de erori, cu clapete blocate, ventilatoare defecte, ... si facturi proforme de multe sute de euro. Pana la urma l-au rezolvat din soft, dar am ramas cu o oarecare neliniste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!