Jump to content

My Golf Variant 110 cp


H0lyBoy

Postare recomandată

Pai vorbim despre altceva...si cele de mahon intra in categoria celor detasabile...

Deci sunt 2 categorii...

simplu negru...care sunt fixe si corp comun cu cusca...

Si cu insertii...si aici intra insertii gen carbon...gen mahon...gen aluminiu...si mai erau cele de la modelele generation sau pacific...care sunt detasabile..

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

O sa vezi cum te usuca de bani un ambreiaj de 6 trepte fata de unu de 5 :). Aftermarket vb.

^ colegul are perfecta dreptate, daca un ambreiaj de 5 trepte sport poti gasi chiar f ieftin, unu pt 6 trepte (240mm) te rupe, eu mi-am pus kit-ul de la valeo cu volant cu masa simpla si face fata cu brio.

Link către comentariu

Circo, exact asa iam zis si eu :) sunt cutii in 5 trepte mai bune

Sigur nu asta zicea Circo , zicea ca sunt mai scumpe ambreajele de 6 !!! De exemplu eu nu cunoasc cutie in 5 trepte (pt diesel) ca la 130-140 sa ai 2000rpm si in plus cutia mea nu stie sa mearga mai mult de 208 km/h...asta ii maxim ce poate.

4Motion nu mai vreau ,am zis...doar cutia de AJM , cod de cutie DRW 02M....

Sunt constient ca toata treaba asta o sa ma duca in zona de 1000 euro , si ambreajul o a fie cel mai scump...Important este ca am gasit cam tot ce imi trebuie ce tine de cutie !! Ambreajul o sa fie SMF-ul de la SBC (in jur de 700 euro cu volant cu tot)

Link către comentariu

700 e bine. Eu stiam de mai mult.

Single mass o sa faca destul de urat si te cam saturi repede cand auzi cum face. Am condus unul pe un golf. Cutia era de 5trepte.

Treaba cu ambreiajul, mai ales la single mass, este daca cu adevarat o sa il folosesti. Circuit, drag etc.Pt mers de zi cu zi nu m-as baga la asa ceva nici dac il iau la promotie :)

Modificat de Circoloco
Link către comentariu

salut am 4 injectoare de 110 cai noi pe masina, si vreau sa le schimb cu unele de 90 cai alh,doreste cineva?, am tel 0742413007, sau mess ct14ytr.

Link către comentariu

Vezi la bazarul din Constnata poate le dai. La Rusi la I.L Cargiale, stii tu...

Link către comentariu

Circo , si actualul ambreiaj este Single Mass , m-am obisnuit bine ,chiar ne intelegem bine :D...face el putina galagie dar nu deranjanta ! Daca au aceeleas sintomene si la 6 trepte este in regula , sa nu fie alte chestii (gen agatare la schimb sau sa fie foarte ,foarte dur)....eu la pretul ala l-am gasit Circo :) ...

Ct14ytr - daca erau ceva gen .280 H-Flox le luam eu :D ... Asa incerca la bazar cum zicea Circo...totusi de ce vrei sa le schimbi?

Link către comentariu

cam multe batai de cap..stiu ca este pasiune si masina de suflet...dar totusi masina are baza necesara pentru ce vrei tu sa ii faci?

Adica ma gandesc ca un alt tip de motor ti-ar fi mai usor de ajuns la performantele si designul care il doresti...cand zic alt motor ma gandesc la un ARL...si cand zic design ma gandesc la un hachback.....adica mai credibil este un hatchback R-line decat un Variant...de fapt I s-ar potrivi mai bine....

Nu te-ai gandit sa iei ce este mai important de pe ea...franele...interiorul ...si ce-ai mai investit si sa o dai si sa iti iai alta cu o baza mai capabila...adica direct o masina in 6 trepte...cu motor....planetare...turbina...intercooler deja capabile sa suporte puterea care ai tu de gand sa o pui pe aceasta masina?

Ma gandesc sa nu iesi mai scump...

Sent from my E-Boda Supreme X80 Dual Core using Tapatalk 2

Link către comentariu

dupa cum ti-am zis , chiar daca e ARL sau ce am eu , tot voi fii nevoit sa schimb ce voi schimba si la ASV-ul meu daca vreau sa ajung unde imi doresc ! E mai solid clar motorul de ARL (pistoane , biele , are deja cutia in 6 trepte) , dar fiind prima masina am pus suflet si stiu cum am intretinut-o.In ceea ce priveste hatch-ul , imi place cand imi spun prietenii ce naiba vreau sa fac cu dricul sau cu masina mortuara :)) , dar le place dupa ce ii mai duc o tura, si ador expresia "jmekerilor" de Romania care si la drum lung stau cu mana si cu telefonul la ureche si reusesc sa stau langa ei...atat cat poate si Variantul deocamdata :) !!

De fiecare data cand ma duc la un drum lung parca merge din ce in ce mai bine ! Oricum am mai achizitionat un Golf 6 1.6TDI si asa o sa pot sa fac ce imi doresc si la Variant !

Link către comentariu

exista cel putin 1 bora break r32. (nu r-line...R cu tot ce trebuie:motor, 4x4...)

la fel, omul a facut swap de multe piese si a iesit ce si-a dorit.

Link către comentariu

Am lovit in pasiunea pt variant.....:-) )

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu

stiu acea Bora , Muale...acolo poti sa spui pasiune si munca si a iesit ceva unic !! De acolo m-am inspirat pt 4Motion dar e prea de tot ! Laur' vezi sa nu te iei de astia cu Variant ca suntem multi :))) !! Pana la urma pasiunea nu cunoaste limite si eu o iau ca si pe un hobby , cum au altii pescuitul , bautura , femeile :))...eu il am pe asta !

stiu acea Bora , Muale...acolo poti sa spui pasiune si munca si a iesit ceva unic !! De acolo m-am inspirat pt 4Motion dar e prea de tot ! Laur' vezi sa nu te iei de astia cu Variant ca suntem multi :))) !! Pana la urma pasiunea nu cunoaste limite si eu o iau ca si pe un hobby , cum au altii pescuitul , bautura , femeile :))...eu il am pe asta !

Link către comentariu

Imi retrag cuvintele...nu mai zic nimik de variant..nu de alta dar tin la masina mea si nu as vrea sa o gasesc pe butuci si scris pe ea variant cartel cu cheia:-))

Sent from LWR-itza using Tapatalk

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am reusit sa montez si scaunele spate...pentru mine s-au asezat perfect , parca sunt din fabrica puse :) !!! Imi place cum au iesit :

2r60707.jpg

33yp7no.jpg

Si o vedere din fata :

2vll8wi.jpg

Am facut si o plimbare pe meleagurile bihorene si cu ocazia asta am facut si cateva poze :

34g0js9.jpg

2dhz86x.jpg

537lvr.jpg

2vsjg2p.jpg

16if5vl.jpg

23tshma.jpg

34rwp3p.jpg

Si ne pregatim pentru 2013 cu primul upgrade ( cutie 6 trepte ) , cam asta o sa fie prima modificare pentru 2013...

hrhs2e.jpg

Masina se simte foarte placuta la condus , pana la 130 merge foarte bine , chiar urca acul foarte usor , iar dupa aceasta viteza merge binisor , nu da senzatia de sufocare ! Pentru moment este suficient , masina pot spune ca in 2012 a fost o placere sa o conduc !! Momentan pe partea de tehnica nu am ce sa ii fac, toate sunt la locul lor, masina se simte inchegata la drum lung ! Cam astea au fost realizarile in 2012 si vedem ce ne aduce anul urmator !

Va doresc tuturor sarbatori cat mai frumoase si relaxante si un an nou mai bun decat cel care a fost !

Link către comentariu

:( nu ai cotiera spate

:( ai zgariat janta

:( ai zgariat stickerul

swap de cutie...in afara de planetare, nuca 6 tr,ambreiaj si cutia propriu-zisa, mai presupune ceva?

Link către comentariu

Cotiera spate nu este....:)...mare pierdere nu ii , stikerul il scoatem , punem altul ..... de janta imi pare cel mai rau, gasesc greu doar una si sa fie in stare ca si ale mele...am zgariat-o de ceva timp !!

Pt cutie mai este nevoie de electromotor si timonerie ( sau doar de capetele acealea rotunde).....Conversia e destul de usoara doar piesele sunt mai scumpe :) !

Link către comentariu

Baga o poza Razvane sa vada si ochiul meu cum arata :D !!! In alta ordine vreau sa fac functionala incalzirea in scaune si airbagul din ele !!! Cu incalzirea se mai rezolva cumva , dar airbag-ul este greu sa il fac functional ? De ce am nevoie , daca stie cineva ?

Link către comentariu

Frumos, frumos, tot mai frumos. Pasiune, bun-gust...

Modificat de MariusAP
Link către comentariu

probabil scaunele dinainte nu aveau airbaguri si astea au si trebuie trase fire sau ceva...

arata f bine chitu ala de frane brembo...de curiozitate cat au costat?am vz ca noi ajung pe la 1000 si oleak de euro...cum se simte masina cu ele,bafta cu noua cutie.

Link către comentariu

Eu nu am avut airbag-uri in scaunele mele si acestea au !!! Si nu stii de ce am nevoie sa le fac functionale !! Am inteles ca exista in alt modul pt airbagul din scaune ??

Franele , ce pot spune .... Sunt senzatie , imi da o siguranta sincer!!! Acum nu imi e frica ca nu pot frana...sunt progresive , nu sunt foarte brutale (sunt mai brutale decat cele stock 280 si ds2500)....dar si placuta este destul de agresiva , am ramas tot pe 2500 deoarece mi-a placut f mult pe sistemul stock!!! Pe mine m-au dus la 1000 euro fix( am avut nevoie si de fuzete si distantiere)...dar cred ca de noi bat pe la 1500 euro!!!

Link către comentariu

de ce ai avut nevoie si de fuzete?pe ce masina au fost puse franele inainte?probabil iti trebuie un et mai mare la jante ca sa scapi de distantiere...de curiozitate acuma daca vrei sa iti faci directia la masina se poate cu distantiere?intreb doar de curiozitate... :RO flag:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!