Jump to content

MyGolfVCandyWhite

ionutdrd

Postare recomandată

Masina mea:Golf V 1.9 TDI,77kw,105cp 6 trepte, 4motion,echipare Comfortline plus cateva optionale:Climatronic,Scaune fata incalzite,Senzori de ploaie cu oglinda retrovizoare cu sistem automat antiorbire,Alarma antifurt plus,Faruri Xenon,Coming/Leving home,Volan,schimbator si maneta frana de mana din piele,Privacy glass + ESP care a venit standard cu 4motion.Masina e cumaprata in 2007,pret DDP aprox 22000E.Are 35000 km.Per ansamblu sunt multumit de ea.Mi se pare cam lenesa,consuma destul de mult,in medie cam 9.2 prin Bucuresti.O folosesc 80% in oras,in rest multe drumuri Tg Jiu - Bucuresti,pentru ca sunt student.Regret lipsa comenzilor audio pe volan si a BC+.Ce nu mi place la ea e ca cd playerul(RCD300) citeste mp3 scrise doar cu programe de ars cd uri,rareori mp3 scrise din windows.Pe cand la Octavia II(a prietenei) rcd ul citeste orice fel de cd.Pe viitor ma bate gandul sa schimb playerul cu ceva 1DIN,dar nu stiu de unde sa iau o rama adaptoare originala.Ca modificari pana acum mai nimic,am vopsit bandourile si manerele usilor in culoarea caroseriei pentru ca dadeau tare urat negru pe alb.O sa revin si cu cateva poze.

Link către comentariu

felicitari pt masina si cati mai multi KM!

consuma cam mult..parerea mea..vezi filtrele(ulei.aer)ala de polen nu cred ca afecteaza consumul.asa si rotile sa fie la presiuni egale toate.

asteptam niste poze cu ea!

bafta !

Link către comentariu

9.2 in Bucuresti e ok, nu mi se pare mult, nu stiu de ce ziceti. Cu acelasi motor, am avut consumuri si mai mari, si nu am 4x4. Daca te deranjeaza asa mult poti sa incerci o resoftare, de la o firma cunoscuta, si consumul va scadea, la acelasi stil de mers.