Jump to content

Probleme la motor?


gabiTdi
 Share

Postare recomandată

Salut,este pentru prima oara cand scriu pe acest forum dar am citit intrebarile si raspunsurile voastre de ceva timp incoace.In urma cu o luna am fost sa dau un avans pentru Octavia 2 1.9 TDi,fiin foarte incantat de masina si de fiabilitatea octavia1.Asta seara am vb cu un mecanic care colaboreaza cu Porche Si care mi-a zis ca ar fi probleme la motoare(nu stiu de ce natura dar m-a pus pe ganduri).De aceea apelez la voi care aveti Octavia 2 de ceva timp sa-mi spuneti daca aveti intradevar probleme cu motorul .Daca aveti probleme cu altele(directie ,frana,etc)

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nici una

si daca ar avea ar mai avea si pasatul de ex ca are acelasi motor

eu am 1.9 tdi si nu am si sper sa nici nu am :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10.000 km pana in prezent, masina proaspat iesita de la revizie... N-are nici un fel de probleme! Merge perfect, ca in prima zi.. sunt extraordinar de multumit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 4500Km,nu sint nici un fel de probleme,nu am avut nici o eroare,am un prieten cu peugeot 407 si mereu are probleme cu nu stiu ce erori de la motorina cica,el se tot mira ca eu nu am nici un fel de erori,la fel au si alte modele care folosesc CR,probleme cu filtrul faimos de particule de la rampa comuna care costa o gramada de bani,eu am incredere in vwag.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faimosul filtru de particule nu are nimic a face cu rampa comuna...

Sunt CR-uri cu sau fara FAP...

In afara de consumul de ulei si de zgomot noile motoare TDI nu au defecte cronice.

Modificat de r&d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aproape 17.000 km din Ianuarie pana acum si nu am nici un fel de problema cu motorul.

Rugamintea mea este sa pui mai multe detalii referitoare la asa zisele probleme despre care ai pomenit.

Se pare ca toti cei care au raspuns pana acum nu au avut nici un fel de probleme la motor.

Au mai fost zvonuri pe aici referitoare la diferite defecte ale O2 care pana la urma s-au dovedit a fi flase (ceva cu nu stiu ce releu care cica ar crapa repede).

Pana la proba contrarie, eu zic sa nu te mai iei dupa cine stie ce mecanici raspandaci de neadevaruri.

Sunt curios daca a mai pomenit si de alte "defecte" sau s-a oprit numai la motor.

Crede-ma ca merita investitia cu varf si indesat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faimosul filtru de particule nu are nimic a face cu rampa comuna...

Sunt CR-uri cu sau fara FAP...

In afara de consumul de ulei si de zgomot noile motoare TDI nu au defecte cronice.

<{POST_SNAPBACK}>

Cand ai zis ca noile motoare TDI, te referi la Pumpe Duse?! Si ca una din problemele lor ar fi consumul de ulei mai ridicat decat la cele non-PD?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cele de pe Ocatvia 2 si noul Passat.. 105 si 140cp. Parca astea-s mai noi...

Aseara era cam suparat un prieten ca la 4000 de km , passatul lui de 1.9 105cp i-a luat ~0.5 litri de ulei. S-a mai linistit cand a aflat "ca asa face toate" si mai ales ca dupa rodaj consumul de ulei scade...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsurile voastre.Am venit de la mare in asta seara si abia asteptam sa vad cam ce ati scris(s-a circulat groaznic pana la autostrada).Sincer nu mi-a zis exact ce probleme sunt la motoare pentru ce nu prea stiu multe .Eu i-am cerut parerea stiind ca are un service si lucreaza numai pe masini scumpe (el mi-a zis ca motoarele de pe octavia 2 ar fi facute in Spania spre deosebire de VW care sunt facute in Germania ).Oricum astept in continuare pareri si cu lucruri proaste (daca exista).sper ca ma facut alegerea cea buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o chestie ,cam ce inseamna rodajul la Octavia 2(viteze limitate, turatii mici?etc..)

scrieti cateva lucruri importante despre ceea ce trebuie facut.

Masina vine in septembrie asa ca incerc sa ma informez cat ma bine

mersi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca o chestie ,cam ce inseamna rodajul la Octavia 2(viteze limitate, turatii mici?etc..)

scrieti cateva lucruri importante despre ceea ce trebuie facut.

Masina vine in septembrie asa ca incerc sa ma informez cat ma bine si corect

mersi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rodaj..... adica perioada in care motorul tau (de fapt toata masina) este "in probe de functionare" la client. In aceasta perioada este recomandat a nu se depasi anumite turatii ale motorului (2/3 WOT - turatia maxima). Acum motorul tau are un ulei special, de rodaj. Pe langa ungere el are si alte proprietati, de curatare, adunare spanuri, s.a.m.d. Din acest motiv nu e bine sa fie fortat in primii lui km.

Durata rodajului, difera de la masina la masina. De ex, la VAG, este in jur de 1500 km. Oricum, este bine ca sa nu o fortezi pana la primul schimb de ulei, cand dai jos uleiul special si pui uleiul pentru functionare normala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marea majoritate a motoarelor TDI sunt facute in Ungaria. In Spania se fac numai subansambluri (din cite stiu eu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
barbato mihail
Salut,este pentru prima oara cand scriu pe acest forum dar am citit intrebarile si raspunsurile voastre de ceva timp incoace.In urma cu o luna am fost sa dau un  avans pentru Octavia 2  1.9 TDi,fiin foarte incantat de masina si de fiabilitatea octavia1.Asta seara am vb cu un mecanic care colaboreaza cu Porche Si care mi-a zis ca ar fi probleme la motoare(nu stiu de ce natura dar m-a pus pe ganduri).De aceea apelez la voi care aveti Octavia 2 de ceva timp sa-mi spuneti daca aveti intradevar probleme cu motorul .Daca aveti probleme cu altele(directie ,frana,etc)

Astept cu nerabdare raspunsurile voastre

<{POST_SNAPBACK}>

Motoarele de Octavia 2 nu au niciun fel de problema de fiabilitate pana acum . Nu am intalnit nici un caz de functionare anormala.Aia care lucreaza pe la reprezentante si spun ca motoarele au probleme sunt dusi cu pluta (cum naiba se face ca au toti Skode huh? ... cu motoare nefiabile?)

Toate motoarele de pe Octavia 2 sunt motoare POMPE DUSE si sunt fabricate o parte in Ungaria la Gyor si o parte in Polonia .Vreau sa va spun ca motoarele fabricate la Gyor (intre care si celebrul 1.9/66kw ALH/AGR/ASV ) au o reputatie foarte buna . Nu uitati ca la Gyor se fabrica si AUDI TT si motoarele 1.8t/180cp AUQ pentru AUDI TT,Octavia 1 RS , SEAT Leon Cupra si alte masinute zburatoare sin cadrul concernului VW. Asa ca faza cum ca motoarele nu sunt fiabile este chiar ridicola. Este adevarat, sunt multi clienti care au avut mici probleme la motoare (consumuri ridicate de ulei in special) dar asta nu inseamna ca motoarele sunt proaste. Cel putin ala de 2.0l/140 cp BKD se apropie ca valoare si performante de faimosul motor diesel 2.0l/150 cp de la BMW. Apropo vedeti ca pe motoarele diesel de pe Octavia 2 au cam disparut defectiunile de la turbine (capsule blocate) si debitmetre.Ramane de vazut cum se vor comporta in continuare aceste motoare avand in vedere ca rulajul masinilor O2 este si foarte mic pana acum,( avem a revizie o O2 care are 70.000 km deja dar este masina unui minister si a fost cumparata in februarie 2005 )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa va spun ca motoarele fabricate la Gyor (intre care si celebrul 1.9/66kw ALH/AGR/ASV ) au o reputatie foarte buna .

Motorul 1.9 ASV nu este de 66kw/90cP ci este de 81kw/110cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce vad ca se discuta aici e perfect valabil pentru orice TDI din gama. Ca sunt sau nu fiabile, cum se rodeaza, unde se fabrica samd. Nu vad legatura cu Skoda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mutat. Este mult mai aproape de acest forum decit de Octavia2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barbato mihail
Motorul 1.9 ASV nu este de 66kw/90cP ci este de 81kw/110cp.

<{POST_SNAPBACK}>

Asa este cum zici tu numai ca motorul ASV este de fapt un motor ALh cu soft-ul pentru calculatorul de motor altfel. Motoarele sunt perfect identice din punct de vedere mecanic.Difera doar la normele de poluare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand la o parte anumite motoare TDI (ASV de ex.), seria 1.9 TDI este una din cele mai fiabile. Cel putin cele de 90HP dar nu numai.

@gabiTDI: stai linistit si nu iti fa griji. Momentan nu sunt "recall"-uri sau defecte de proiectare referitor la aceste motoare. Avem membrii care le folosesc de ceva timp si confirma si ei ca e bine deci totul e ok.

Mecanicii sunt si ei oameni si aud si ei de la fratele surorii verisoarei catelelui vecinului (ca sa citez un membru de pe aici) cum ca TDI-urile de pe noile VAG-uri au probleme.

Sigur ca cele din generatia imediat anterioara au suferit de anumite probleme (MAF, brake switch, stergatoare - nelegat de motor, turbina cateva - probabil tensiuni interne de pe linia de fabricatia si alte piese mai marunte) insa chiar si ele sunt foarte fiabile iar VW sunt sigur ca a invatat din greselile anterioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasand la o parte anumite motoare TDI (ASV de ex.), seria 1.9 TDI este una din cele mai fiabile. Cel putin cele de 90HP dar nu numai.

Andrei, ca tot suntem la capitolul "probleme", te rog fa-mi si mie o insiruire a problemelor aparute la aceste motoare, ASV, pentru ca le-ai adus in discutie.

Eu am masina de patru ani, doar 53.000 km si absolut nici o problema la motor.

I-am intrebat si la service pe baietii de la AVIA ce probleme au aceste motoare si raspunsul a fost ca niciuna.

Te rog detaliaza pentru ca mie sincer mi se pare, deocamdata, nefundamentata afirmatia ta. No offence.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha... nu asta am vrut sa zic. :) :) :)

M-am exprimat gresit. Am zis sa lasam la o parte aceste motoare ASV in sensul sa nu ajunga un sir de offtopic-uri pe tema ASV-ului (ca din ce deriva, cati kW/CP are samd). Nu stiu sa fie diferit dpdv al fiabilitatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK andREI, credeam ca stii ceva in mod special de ASV si eu nu.

Mai ales dupa raspunsul lui @barbato, cum ca ele constructiv sunt identice si au doar SW schimbat (deci fiabilitati identice), tinand cont si ca dragos face tuninguri si mai agresive, m-ai bagat in ceata. Ma intrebam cum e cu fiabilitatea unui motor de 110CP cu tuning ulterior.

Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

''.Aia care lucreaza pe la reprezentante si spun ca motoarele au probleme sunt dusi cu pluta (cum naiba se face ca au toti Skode huh? ... cu motoare nefiabile?)''

acest gen de exprimare face diferenta dintre noi doi Ardei!

te rog sa nu mai postezi in numele meu !

referitor la ahf si asv va zic eu ca au picat turbinele mai des ca la agr si alh (capsula vacuum defapt) . si intre cele doua tipuri de moatoare difera mai multe decat softul ... nu sunt chiar identice !

cat despre unde se fac anumite componente puteti vedea oricare dintre voi pt ca scrie pe ele made in xxx . Adica furtune la .... turbine la ... c.v in ... ,fie rusesti fie americane toate sunt facute in malayesia ,taiwan,china...

ne mai vedem!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu cine te certi tu?! tot tu ai scris kestia de mai sus...

<{POST_SNAPBACK}>

de la calculatorul meu (de la serviciu ) ma loghez direct fara sa mai fie nevoie sa introduc id si parola. unul din colegii mei a postat aici in numele meu , pentru el era mesajul.oricum am purtat cu el o disutie azi...

scuze daca s-a produs vreo neintelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!