Jump to content

Golf VI Plus HL 2.0tdi-140cp-DSG


ct_act

Postare recomandată

Masina este un Golf VI Plus, Highline, 2.0 TDI CR cu DPF 140CP cu cutie automata DSG in 6+1 trepte

Dotari peste Highline:

Climatronic cu reglare automata pe doua zone

Faruri bi-xenon cu iluminare dinamica la virare si spalator

Oglinda heliomata + senzor ploaie

Pachet confort (monitorizare presiune pneuri, pilot parcare fata-spate)

Privacy Glass - 65%

Radio RCD 510 cu MP3, 10 incinte acustice, conector multimedia, cd-changer 6 cd-uri

Scaune fata incalzite

Volan multifunctional piele cu control DSG (padele)

Culoare: Reflexsilber metallic

Dotari Highline(selectie):

jante aliaj Atlanta pe 16" (au venit cu Pirelli P7 - 205 55 R16 91V)

6 airbaguri (2 frontale, 2 laterale in scaune fata, 2 cortina)

claxon bitonal

computer bord plus

cotiera + 2 guri ventilatie spate

covorase textile

faruri ceata

geamuri electrice fata/spate

oglinzi exterioare reglabile electric/incalzite

scaune fata sport

servodirectie electromecanica, reglabila functie de viteza

ABS

ESP+ASR

tapiterie Alcantara/stofa

tempomat

torpedou cu racire

volan multifunctional fara padele

Primele impresii despre DSG: in D nu te indeamna deloc la viteza, in S prinde turatii serioase, dar nu am mers decat putin si nu pot testa acum.. sa treaca de primii 1500-2000 de km. In D schimba repede, la 65-70km/h deja e in a 6-a. E drept ca daca o calci schimba pana in vitezele 3, 4 sau 5, functie de cat ceri. Nu schimba in prima viteza decat daca ai oprit de tot, in rest.. de la cca. 5km/h mergi cu a 2-a.

O sa urmeze pozele.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Dotat Golfuletul, sa-l stapanesti sanatos, fara incidente! Cand poti, sa pui si u niste poze cu masinuta, ca sa o vada si ochii nostri. :beerchug:

Modificat de micnea
Link către comentariu

Poze. Setul 1.

Le-am micsorat in dimensiune si am umblat la compresie, ca sa incapa in cei 550k.

post-9358-1262010223_thumb.jpg post-9358-1262010237_thumb.jpg post-9358-1262010247_thumb.jpg post-9358-1262010257_thumb.jpg post-9358-1262010266_thumb.jpg post-9358-1262010296_thumb.jpg

Poze. Setul 2.

post-9358-1262010560_thumb.jpg post-9358-1262010571_thumb.jpg post-9358-1262010581_thumb.jpg post-9358-1262010590_thumb.jpg post-9358-1262010598_thumb.jpg post-9358-1262010605_thumb.jpg

Poze. Setul 3.

post-9358-1262010693_thumb.jpg post-9358-1262010701_thumb.jpg post-9358-1262010708_thumb.jpg post-9358-1262010714_thumb.jpg post-9358-1262010722_thumb.jpg post-9358-1262010729_thumb.jpg

Poze. Setul 4.

post-9358-1262010818_thumb.jpg post-9358-1262010826_thumb.jpg post-9358-1262010832_thumb.jpg post-9358-1262010839_thumb.jpg post-9358-1262010848_thumb.jpg post-9358-1262010857_thumb.jpg post-9358-1262010867_thumb.jpg post-9358-1262010878_thumb.jpg

Poze. Setul 5.

post-9358-1262010950_thumb.jpg post-9358-1262010956_thumb.jpg post-9358-1262010965_thumb.jpg post-9358-1262010973_thumb.jpg post-9358-1262010982_thumb.jpg

Sper ca sunt poze suficiente si din toate unghiurile.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Foarte frumoasa imi place mai mult fata de precedentul model :)

Ai ales cea mai buna culoare pt romania :)

Nu inteleg de ce au pus butonul pt presiunea in pneunri in torpedou? vad ca ai loc in consola centrala

Link către comentariu

Hello :)

Tin neaparat sa te felicit pentru masina, este un model extraordinar, presupun ca ai familie din moment ce ti-ai ales "plus" :) . Iti doresc nenumarate bucurii la volanul ei, sa ai grija mare de ea pentru ca atunci va avea si ea de tine. Arata superb exteriorul cat si interiorul, ai facut bine ca ai ales DSG, la motorul ce-l ai pe masina te va tine o eternitate .

La Multi Ani si kilometri :P

Link către comentariu

@robi_zet:

Am tinut neaparat sa iau faruri xenon din doua motive: lumina oferita noaptea si faptul ca fata masinii nu mai aduce cu vechiul model. (poate ca de aceea iti pare diferita) :)

Butonul pentru presiune n-am idee ce cauta acolo ! Deocamdata nici nu l-am apasat sa vad ce face.

Culoarea... hmm... imi place griul pentru ca tine la praful tarii noastre, aici ai dreptate.

@KERSCHER:

E drept, am familie, dar si peste 1,80m ceea ce face viata la bord mai "lejera" intr-un "PLUS".

------------------

Multumesc pentru urari tuturor.

Ar mai trebui cateva poze in portbagaj, pt podeaua variabila si scaunele spate miscabile pe sine cu spatar reglabil. (dar banuiesc ca si modelul V era la fel). Mai vedem...

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Mult mai frumos plusul cu fata de golf 6, sa-l stapanesti sanatos cat vrei tu.

Un minus mare dau insa padelelor din spatele volanului, mi se par foarte nereusite.

Link către comentariu

De-asta am pus poze cu padelele. Sa le vada si altii si sa stie daca le convin sau nu, ca eu nu am gasit poze nicaieri pe nici un site. Unora le vor placea, altora nu... asta e. Eu le-am pus pt utilitate, sa nu ma intind pana la maneta. Sunt functionale si in D sau in S, dar un timp limitat, dupa care intra iar automata, sau pana le inchizi tinand tras de cea cu off. In modul +/- sunt valabile permanent fara limita de timp. :icon_thumright:

Link către comentariu

Foarte misto optiunea de pe BC cu temperatura uleiului,felicitari,ai o masina superba,sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Foarte faina masina ! Imi plac in special: DSG (am si eu dar fara padele), motorul (suficient de mare), Plus ca masina de familie dar cu aspect de hatch back, jantele, botul nou, sinele de pe masina (aspect aventuros si caracter practic). Multe felicitari !

PS: Padelele sunt 'botoanele' alea de pe volan ?

Link către comentariu
Foarte misto optiunea de pe BC cu temperatura uleiului,felicitari,ai o masina superba,sa o stapanesti sanatos!

Inca un senzor care sa se duca... alti bani, alta distractie :)

Frumoasa masina, printre cele mai dotate golfuri 6 din cate am vazut pana acum.

Ia un set de presuri de cauciuc iarna, nu are rost sa le varzalesti pe astea de vara.

Link către comentariu
  • Administrator

O masina ce imbina atat condusul placut in oras cat si placerea concediilor cu familia. Am de aproape 4 ani golf 5 plus (desi anul asta sper ca-l dau si trecem la o clasa mai mare) dar e o masina ce mi-a plact foarte mult atat mie cat si sotiei (ce o conduce zi de zi ca masina de oras)

Link către comentariu
  • 5 weeks later...

asa-s frumoase masinile, full! dar asta doar pentru cine isi permite ;)

foarte frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos!

Link către comentariu

Foarte frumoasa.

Totusi diferentele fata de modelul anterior sunt minime. Cel mai mult s-au schimbat interiorul si motorizarile.

Foarte bine ii sta cu barele de porbagaj si cu farurile xenon.....

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

o masina pe gustul meu... frumoasa masinuta, iar volanul cu padele nici eu nu am stiut cum e pana nu a venit masina. Mie imi plac padelele asa cum sunt.

si la tine atunci cand schimbi vitezele din padele este o intarziere intre momentul cand faci clicul si momentul in care schimba de aprox. o secunda?

la mine asa e, se mai tureaza motorul o secunda, dupa aia schimba viteza.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare fratilor, si pentru cei care deja au un Plus si pentru cei care isi doresc un PLUS, mai dotat sau mai putin dotat.

Ma bucur ca deja au inceput sa apara PLUSURILE :icon_thumright: 6.

Pt ct-act FELICITARI...nu prea ai stat pe ganduri nu?? cred ca numai navigatie nu ai ...

eu am aptat pt ceva mai "domestic" 1,6 Trendline cu optiunile de showroom...

- jante de 16 Atlanta ...tempomat .....senzori....geamuri fumurii......

culoarea este exact ca a ta un gri metalizat...destul de rezistenta

Inca o data...FELICITARI si sa o conduci sanatos si fara evenimente

Am deja o intrebare pt tine ...ce mufa auxiliara ai si daca o ai in cotiera centrala, mie nu mi merge un jack normal....ce ar trebui sa folosesc nu stii??

pe curand...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Frumos Plus-ul tau,imi place.....iar cu culoarea asta ii sta super bine.Sa va iubiti unul pe altul.

Link către comentariu
  • 3 months later...

Cred ca au fost ceva probleme cu notificarile, ca nu am mai primit in ultimul timp.

Raspund cu intarziere.

In primul rand multumesc tuturor pt felicitari. Am trecut de prima revizie la 15000km (400ron) si chiar si de cei 20 000km.

@adifox: vitezele se schimba la fel de repede ca si de pe maneta schimbatorului. Are un delay.. n-as zice ca e o secunda chiar, dar oricum, trebuie sa anticipezi si timpul in care computerul ii da cutiei comanda de schimbare a vitezei. Nu e ca la NFS cand joci pe manuala si schimba instant. Oricum e practic faptul ca nu te mai intinzi la schimbator. Cand mergi la drum accesul la maneta schimbatorului este un pic jenat din cauza cotierei. Frana de mana e in schimb inaccesibila cu cotiera in uz. Trebuie data pe pozitia "in spate".

Padela mi se pare utila cand mergi pe "D" si vrei sa te bagi rapid intr-o depasire, la 90 km/h de exemplu. In D la 90 la ora sta in viteza a 6-a. Dai talpa si schimba intr-a 4-a dar raspunsul nu e instant. Te poti pregati de depasire dand 2 minusuri pe padela din stanga si cand e cazul te-ai dus. La mers constant intr-o treapta anume, fara variatii de pedala de acceleratie, trece inapoi pe "D".

@Trex3: Am mufa in cotiera, dar nu am utilizat-o si nici nu vad o utilizare apropiata. Folosesc deocamdata un SD de 8Gb (tine pana la 32) care este suficient si rapid de lucrat cu el. Oricum, nu inteleg la ce au mai pus cd-changer pt 6 cd-uri cand RCD510 are deja SD. Probabil ca ramaneau nevandute.

Masina a fost comanda noua, am asteptat cca. 3 luni, dar macar am pus ce am vrut. Se gaseau vreo 4 Golf 6 plus HL,chiar cu padele, dar jante de 17 suspensie sport reglabila si navi ceea ce ridica pretul peste ce vroiam eu. In plus, nu aveau xenon. Asa ca am lasat navi si jantele de 17 pentru xenon si jante de 16. In plus, inainte de comanda am fost la dealer si am testat navigatia pe un golf 6 normal, am introdus 2 adrese si nu le-a gasit asa ca decizia a fost si mai simpla. Suspensiile mi se par suficient de tari si cele stock.

@kirkus: Barele de portbagaj le-am pus pentru look, farurile de asemenea pentru look si pentru lumina in plus directionata unde trebuie. Barele de sus fluiera un pic pe la 70 la ora (au niste gauri pentru traverse - se vad in poze), dar nederanjabil.

@but_Fns: n-am idee de ce au pus butonul pt presiune acolo. Probabil sa nu se joace copiii :D.

Per total, ca nu am avut masina cu DSG pana acum, imi place sa ma uit la turometru cum scade dupa ce a schimbat viteza, si il vad cum cade rapid si fix pe turatia noii viteze. La (orice) manuala turometrul pare nesigur pe ce trebuie sa faca, parca isi cauta turatia la care trebuie sa ajunga.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Frumoasa si incapatoare .

Sa o stapanesti sanatos!

Legat de RCD510..nu stiam ca accepta SD de pana la 32GB ,auzisem ca merge doar cu SD de maxim 4GB.

Poti face o poza cu mufa auxiliara?

Link către comentariu

Referitor la cardul SD -> scrie negru pe alb in manualul de utilizare urmatoarele (am manualul deschis):

VALABIL PENTRU RCD510

- mp3 cu bitrate intre 48 - 320 kbps, inclusiv vbr (variabil)

- wma pana la 9.2 fara protectie la copiere

- liste nu mai lungi de 20kB.

- nume de fisiere si datele caii de maxim 256 caractere

- pe carduri de memorie, maxim 500 directoare si maxim 2048 fisiere

- carduri SD si MMC de maxim 2GB

- carduri SDHC de maxim 32GB

Daca ar fi sa socotesc 2048 fisiere de 5MB => 10240 MB adica 10 GB.

Deci ar fi un max de 2048 melodii si degeaba cardul este mai mare de 16gb pentru fisiere codate la 128kbps, restul pana la 32 ar fi pentru pasionatii care-si tin muzica codata la 320kbps (lossless). Oricum chiar in 8GB intra suficienta muzica iar zgomotul masinii la drum acopera din fidelitatea de 320kbps. E drept cele 10 difuzoare se fac simtite daca se doreste, dar nu auzi traficul. In principiu, cine vrea auditie, o face acasa.

La A4 Radio-CD-ul concert nu accepta decat pana la SD de 4Gb, dar le gasesti greu. Nu incercati pe A4 cu SDHC ca nu vrea. Poate cine-si comanda acum suporta. Masina mea are 2 ani deja si atunci erau doar 4Gb, fara SDHC.

Pentru Mufa AUX-in cartea spune asa: "AUX - sursa audio externa - Poate fi conectata o fisa jack de 3,5mm, pentru redare audio.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!