Jump to content

Probleme injectoare ALH


misufha
 Share

Postare recomandată

Am fost la dezmembrari si am incercat 2 dar nicio schimbare ba chiar merge mai rau acum.Opresc motorul si cand il pornesc nu mai trage deloc deloc, o accelerez asa usor usor pana la 3000 de ture si pe urma dintr-o data incepe sa traga si merge normal parca chiar ceva mai bine ca inainte dar daca opresc motorul iau povestea de la capat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ionut B.

Citind postarile tale nu am inteles nimic dar..daca ai scos mufa MAF ului masina trebuia sa traga mai bine daca e defect, apoi valoarea vacuumului de 1 bar care ai masurat o tu in turatii nu e concludenta(TREBUIE masurata in relanti iar valorile trebuie sa fie de min.850 mbar la pompa vacuum si minim 750 la intrarea in actuator), daca nu indeplinesti aceste conditii geometria nu o sa fie trasa/masina nu o sa mearga.

Acum nu stiu daca Florin ti a spus sa schimbi MAF sau nu/voi ati vazut logurile dar..bine ar fi daca l ai repeta si impreuna cu un BS pe 003/011 le ai posta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara pe mine nu vreau sa fiu rautacios dar masina din semnatura e un AGR nu un ALH deci am geometrie fixa cu actuator pneumatic.Eu nu am masurat vacuumul (care se ma soara in unitati Pascal nu in Psi) pentru ca nu am ci presiunea in turbo data pe stutul de pe carcasa compresorului stut pe care e pus furtunelul care duce presiunea in N75. Nu reusesc inca sa ajung la Florin pentru ca are treaba iar ce am facut cu debitmetru am facut singur, nu am apucat sa dau log dar sunt cam disperat pentru ca merge prost de tot si nu inteleg dupa ce o turez in a 1-a pana pe la 3000 dintr-o data isi revine si incepe sa traga cum tragaea inainte adica un pic mai bine. Problema mea e ca si inainte masina nu tragea iar n75 e ok iar la primul log masina nu a vea preiune in turbo dar asta am rezolvat-o si masina tot nu trage.Cam asta ar fi de zis.

Modificat de Ionut B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu ma supar dar..topicul fiind de ALH m am gandit ca asta e motorul(recunosc nu m am uitat in profil).

Pe skoda mea e motor AGR/2001iar turbina nu e cu geometrie fixa, deci nu e o regula ca pe AGR sa fie turbina cu"imprumut de gaze"ca a ta, greseala e a mea vizavi de masuratorile pt.calitatea vacuumului .

In cazul asta eu as incepe cu verificarea furtunaselor/aranjarea lor/N75 de proba de la cineva si nu in ultimul rand intercoolerul.

Oricum logul in mers ramane sfant pt.a vedea valoarea MAF.

 

O explicatie mult mai ok decat pot sa o fac eu/cauzele ce pot duce la lipsa puterii !!

http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/33-motor-turbo.html 

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e din alta parte si anume am masurat compresia si e grav

Cil. 1 - 17

Cil. 2 - 17

Cil. 3 - 19

Cil. 4 - 14

Ca urmare, voi da chiulasa jos si o voi trimite la rectificat eventual planat voi verifica cu ocazia asta restul adica segmeti, cuzineti, voi face si distributia iar apoi o sa pot sa vorbesc daca masina trage sau nu trage.Multumesc pentru sfaturi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca motorul porneste la cheie usor  cu compresia masurata de tine ,problema e manometrul cu care ai masurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..sau metoda de masurare.

Salut Catalin/duminica frumoasa !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astea cu pornitul usor la rece sunt povesti sau cel putin sunt metode care nu pot fi testate.Am folosit un compresmetru ca toata lumea, am dat toate bujiile afara si am scos si tevile de la injectoare ca sa nu pulverizez motorina peste tot si cam asta a fost rezultatul.Acum ca porneste usor sau greu sincer nu ma intereseaza atata timp cat nu trage si cam asta se pare ca e cauza pentru ca fara compresie poti sa pornesti masina si cu puterea gandului ca ea tot nu o sa aiba putere.Probabil pompa si injectoarele sunt ok iar iar cu comprsia asta porneste  la rece.Un manometru dintr-o trusa pentru masurat compresia noua nu cred ca ma poate duce in eroare, mai ziceam daca masina tragea de rupea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent de "valoarea medie" a compresiei ,la tine problema ce impune demontarea chiulasei e diferenta de compresie dintre cel mai "slab" si cel mai "puternic" cilindru (aprox 5 bar) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Din moment ce spui ca de la o anumita turatie trage ok, posibil ca problema sa nu fie totusi din compresie. Ar merita reconfirmate de cineva valorile alea inainte de a desface motorul, poate o faci inutil.

Din cate retin, la AGR e al tip de valva N75 pt comanda wastegate care merge exact pe dos, sa nu fi pus de ALH. Asta insemna ca la turatii mici vei avea presiune mica, cum creste turatia creste presiunea, trage bine, creste presiunea in continuare pana iti intra in limp si iara e moarta. E si asta o varianta.

Un log in mers ar fi bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat deja 2 loguri in mers dar prima oara era turbo dus iar ce am reparat turbo a cazut debitmetru insa am testat masina cu alte debitmetre si nimic astfel incat m-am dus cu gandul la compresie si...ce sa vezi surpriza!!!Asa ca dau chiulasa le rectificat, arunc cu grija un ochi la segmenti si cuzineti daca e cazul sa ii schimb desi nu imi doresc pentru ca treaba e sensibila in zona aia daca cilindrii au abatere de cota mare, fac si distributia cu ocazia asta, pun debitmetru iar la final sper sa postez si eu aici ca alti colegi ca masinuta trage de rupe.

Intr-adevar eu am N75 pneumatic nu vacuumatic dar nu se pune problema ca doar stiu despre ce vorbesc nici nu am cum sa il montez acolo pe cel de ALH decat cu unele modificari iar tija e mai scurta...ce sa mai le visez deja cele doua modele de actuatoare si modele de turbina...am invatat si fizica de cand cu debitmetru care poate fi testat cu o dioda dar din pacate problema e ceva mai serioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca mai ai nevoie de o a2a parere, dar nu pe forum ci la un mecanic mai priceput. De curiozitate, stii cat e compresia la un motor diesel? de ti-a zis forumul ca nu iti mai pornea masina cu 14-17 compresie?

 

Mersi la cineva care sa verificare masina cap coada, nu costa mult si macar stii si tu ceva sigur. Log, turbina, egr, debimetru, compresie motor, presiuni la pompa tandem, n75 etc. te costa putin, dupa care incepi sa remediezi defectele.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da 19, atat da Autodata.Am dat log, la Florin nu mai vorbesc asa ca sa ma aflu in treaba si nu te supara dar nu am PD deci nu am pompa tandem fara nicun fel de lipsa de respect dar vorbim vorbe pentru ca...

Doar nu o sa vina si o sa imi spuna ca la o masina la care nu am niciun istoric si care e din 1999 e posibil sa fi masurat gresit compresia si ca ea de fapt e brici.Doar sa ii dau niste bani pe o parere pe care mi-am facut-o deja si o sa am mai putin de investit in reparatie.Nu are ce sa mai fie altceva, injectoare, pompa, avans,turbo,debitmetru ok.Masina nu trage.

Cu chiulasa e clara treab zic eu si nu incape indoiala dar nu stiu ce sa zic cu segmetii pentru ca am mers o vreme cu masina fara turbo si nu a consumat ulei deci nu as umbla acolo desi toata lumea ma bate la cap ca daca desfac motorul sa ii fac si segmentare dar eu cred ca s-ar putea sa fac mai mult rau decat bine ca blocul nu il alezez dar ii bag segmenti noi.Astept o parere.

Modificat de Ionut B.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut, ai pus un debitmetru bun/compatibil cu masina ta ? - ultima oara mergea masina cu valoarea substituita de ECU....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva de ce nu imi vine curent la injectoare la un golf 4 1.6 benzina si gas ....nu ii mai dau de cap nu porneste si am vazut ca nu vine curent ls injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut compresia la motorul diesel trebuie sa fie intre 24 si 33. Sub 24 incepi sa desfaci motor.  Tu ai masurat 14-17, de aici si sfaturile date de colegii de forum, nu a masurat bine compresia cel care a facut-o, deci mergi la cineva care stie sa masoare compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bine si autodata la ce il mai folosim daca programul ala vb de o compresie de referinta de 19 si ca sa nu fiu eu singurul care spune asta iti arat si ce am citit pe forum 

Pe de alta parte daca stii sa ma masori si ma poti ajuta pot veni oricand la tine si facem o noua masurare ca sincer nu tin neaparat sa imi fac motorul pentru ca nu e cea mai mare dorinta a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu chiulasa e clara treab zic eu si nu incape indoiala dar nu stiu ce sa zic cu segmetii pentru ca am mers o vreme cu masina fara turbo si nu a consumat ulei deci nu as umbla acolo desi toata lumea ma bate la cap ca daca desfac motorul sa ii fac si segmentare dar eu cred ca s-ar putea sa fac mai mult rau decat bine ca blocul nu il alezez dar ii bag segmenti noi.Astept o parere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut motorul, admisie si EGR infundate, scaunele la supape prezentau mici fisuri si nu mai etansau, cuzinetii originali ajunsi la cupru, distributie foarte stransa...intr-un cuvant bine ca l-am desfacut pentru ca mult nu mai tinea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut la voi. Am un golf 4 1.9 TDI 110CP cod motor AHF. Am facut un test la masina si imi da urmatoarele valori pe injectoare :

Cantitate reglare relanti cilindru 1    0.51  mg/C

Cantitate reglare relanti cilindru 2   - 0.09  mg/C (aici arata cu "-" minus)

Cantitate reglare relanti cilindru 3  - 0.44  mg/C (aici arata cu "-" minus)

Cantitate reglare relanti cilindru 4    0.02  mg/C

Cei care au facut testul au zis ca totul este ok. Are careva vreo parere?

Dimineata cand o pornesc dupa 4-5 secunde se aude un "tzacanit usor" si tremura putin masina.Dupa ce fac 100-150 metri cu ea dispare acel "tzacanit" . Poate fi vreo problema la injectoare? Pe modelul meu am injectoare mecanice.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Valorile sunt bune. tzacanitul cu siguranta e de la tacheti. incearca ulei liqui moly, http://www.emag.ro/ulei-motor-liqui-moly-leichtlauf-high-tech-5w40-5l-3864/pd/DSR1GBBBM/

Lasa-o la relanti pana tace din tzacanit apoi porneste la drum. daca ai km multi poate ar merita o verificare a lor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log  pe grup 013 dimineata cand pornesti ca sa elimini injectoarele(pot bloca la rece).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut

Postez aici fiindca nu am gasit alta sectiune unde

Am avut o supapa rupta pe cilindru 4 care a dus evident la inlocuirea chiulasei pistonului si bujie plus injector

Chestia este ca a fost pus un injector de SDI dupa cod asa imi arata

Am facut orst intre timp de injectoare cred eu ca de ALH dupa codul 028130202B

Codul meu opriginal de injector este 038130202A

Motorul este ASV

Pot umbla cu 3 injectoare de ASV si unu de ALH pana gasesc inca unu pe codul original?

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea e indicat...dif intre  cele doua este de debit , presiunea la care deschid este aceiasi, 220 bar , cred...

 deci fereastra in care livreaza o anumita cantitate de motorina difera!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!