Jump to content

Probleme injectoare ALH


misufha
 Share

Postare recomandată

Deci. Am făcut rost de 4 injectoare de ASV.Exact dupa cod.

Probkema este ca în continuare am f mult fum la pornire pana se încălzește motorul.

La o scanare pe grup 13 am valorile din foto.

Care ar putea fi problema sa scap de fum?

IMG_20161028_142011_885.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cineva stie dece am o diferenta asa mare  la injectoarele 1 si 2 fata de celelalte . Motor pompa rotativa  cod ASV. 

injectoare la rece.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu e grav.Pune 1-2 rezervoare de motorina cu 2T si dupa verifica valoarea injectorului 1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

La un asv ,e cel cu pompa de injectie clasica,tremura rau motorul si la valori injectoare am 2 cu 1,84 si 2 cu -1,87 ceva de genu,nu mai tin minte exact.Am pus alte injectoare si cam la fel aratau.Poate sa fie de vina pompa de injectie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat garnitura de chiulasa si am pus garnitura cu o singura gaura,cea veche fiind cu 2 gauri,de aici cred ca e tremuratul.Totusi nu inteleg de ce am acele valori la injectoare.Sa fie oare tot din cauza asta?Stiu ca la pd daca volant bimasa e dusa da valori mari la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care a fost logica inlocuirii grosimii garniturii ? Trebuie pusa garnitura grosimea initiala 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era garnitura de chiulasa dusa.Am schimbat si chiulasa ca era ovalizata.Numai ca asta mi-a dat cei de la piese si mi-au zis ca nu sunt probleme desi cea initiala era cu 2 gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Grosimea garniturii se stabileste in functie de cati mm ies pistoanele din bloc

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare!
Am o bora 1.9 ASV 110CP din 2001 cumparata de aproximativ 2 luni. Problema e ca dupa ce am luat-o, cam la 1000 de km parcursi, cand e motorul rece, imi da niste intreruperi intre 2000 si 2500 de ture, senzatia e ca la motoarele pe benzina cand nu face bujia scanteie, motorul parca se opreste o secunda.

Inainte de asta am mai avut o problema in mers, dupa o accelerare mai puternica facuta intr-o depasire, masina nu mai urca decat pana la 3000 de ture. Nu stiu daca are vreo legatura.

Si mai e suspecta si de garnitura de chiulasa, dar momentan are doar un por pentru ca nu imi da decat presiune in vasul de expansiune si vasul e afumat in zona furtunului de sus, cred ca de aerisire este.

Va rog daca ma puteti ajuta cu o parere pana merg sa o pun pe un tester.

Si inca ceva, nu am martorul de check engine aprins si curios e ca nici la pornire cat astept sa se stinga martorii sa o pornesc, acel martor de check nu se aprinde. Poate mai sunt posesori de bora ca a mea si fac la fel la pornire.

 

 

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are check engine.

posibil sa fi luat limp mode cand nu ti s-a turat mai mult de 3000rpm.

Pune-o pe tester sa vezi ce erori ai stocate. Un log in mers ar fi de-asemenea bine venit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Salut!

Am și eu o problemă la un golf 4 alh.

Imi sufla pe lângă un injector.Am dat injectorul jos,am schimbat garnitura aia de cupru,dar tot sufla.

La o verificare mai amănunțită,am observat că,din cauza etansarii defectuoase,a săpat puțin și în scaunul injectorului,deci nu se mai poate rezolva doar prin schimbarea garniturii. 

După ce m-am documentat puțin,am văzut că există freze pentru recondiționat scaunul injectorului. 

Există riscul ca injectorul să lovească în ceva dacă frezez 2-3 milimetri din scaun?

Are cineva idee unde pot găsi o freză de genul în Buzău?

Cam cât m-ar costa rectificarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare domnilor,

Am un coleg cu un Golf 4 ALH.

Acum cateva zile a inceput sa aiba scurgeri de motorina in zona injectoarelor.

A schimbat acele furtunase de cauciuc dintre ele...ca prim pas.Scurgerea a persistat dupa care a schimbat iar furtunasele crezand ca au fost de calitate proasta...

Acum se pare ca ii sare dopul de la ultimul injector din circuit,injector nr 1(dinspre distributie).

Intrebarea este...de la ce sare?

De unde a crescut presiunea pe acele furtunase?

Problema este la injectoare sau pompa...sau alceva?

Multumesc anticipat.

IMG-20231212-WA0000.thumb.jpg.f65c8332faae79d5a942b632c774140a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ce presupune "desfundarea"?

Exista vreo supapa ce trebuie inlocuita sau e operatiune de facut la service specializat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa verifici intreg traseul de retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie defecta valva termica de pe filtrul de combustibil. Încearcă să dai returul direct spre rezervor sau într-un recipient (trebuie sa înfunzi cele două porturi ale valvei pentru că dacă ia aer pe acolo se dezamorsează pompa si nu mai porneste). In mod normal motorina trebuie să treacă fie spre filtru (până la o anumită temperatură, nu mai știu exact cat, apoi spre rezervor). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat valva de pe filtru si deocamdata merge...

Nu mai sare nici  un furtun...Vedem pe parcurs.

Multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!