Jump to content

Ce poate fi defect ?


enrico
 Share

Postare recomandată

Astazi cind am vrut sa deschid masina nu amai mers din telecomanda alarmei si am fost nevoit sa o deschid cu cheia (bineinteles ca sa deschis numai usa pe care am deschis-o cu cheia nu toata masina), am constatat ca bateria este moarta (baterie noua de 6luni). Am alimentat de la alta masina cu curent si am incercat sa o pornesc dar nu am reusit, dupa care am vazut si cauza - bateria la o masurare avea 4V, iar cand am pus alimentarea de la alta baterie am observat ca a pornit si ventilatorul, in prima treapta de viteza, deci aceasta a fost cauza descarcarii bateriei (a mers ventilatorul pana a omorat-o). Am sa incarc bateria la redresor si am sa o pornesc, in prealabil am sa scot mufa ventilatorului, si am sa ma duc la service. Dar inainte de a merge la service as vrea o parere de la cei mai avizati - ce poate fi defect ?

- un releu care actioneaza ventilatorul ?

- acel senzor care declanseaza ventilatorul in functie de temperatura lichidului ?

P.S> Este vorba de masina sotiei Fabia 2

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei releul de ventilatoare e cel care creaza probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, sustin si eu parerea lui Al_Bundy. Cel mai propabil releul de comanda electroventilator este ...gata. Sunt relativ rare cazurile de defectare insa exista.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acest lucru se poate vedea la o diagnoza ?

Daca este releul, unde este acesta plasat ?

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca apare la diagnoza. Din ce an e si ce motor are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ar trebui sa apara la diagnoza. Releul este amplasat undeva sub capatul lonjeronului stanga, ai acces bun la el numai de dedesubt si demontand scutul motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia difera daca e sau nu AC pe masina.

E la fel la Fabia 2 ca la 1?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema azi. :)

Defect a fost switch dual thermal cu 3 pini care se afla pe radiator.

L-am inlocuit si totul a fost OK.

Bateria am salvat-o prin reincarcare.

Multumesc pentru pareri :icon_thumright: La Multi Ani si SANATATE !!!

Modificat de enrico
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intarziere: da Cristi, e lafel 1 cu 2.

enrico, ma bucur ca ai rezolvat. totusi nu ma asteptam la diagnosticul asta, sunt foarte rare cazurile, mai ales la km putini (ca nu cred ca are foarte multi masina).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare

Am si o problema de genul ce poate fi defect.

Situatia sta in felul urmator.

Daca pornesc faza scurta se aude un tacanit de undeva din dreapta motorului (cum te uiti la masina din fata). Zgomotul este ca cel facut de un releu care cupleaza/decupleaza. Ideea e ca frecventa este foarte mare..

este enervant si nu vreau sa se intample altceva.

Daca las doar pozitiile nu se mai aude. Cum comut pe faza scurta incepe sa "tacane"

CE poate fi? Orice sfat este apreciat

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, ai cumva faruri cu lupa? Daca da incearca sa comuti (sau roaga pe cineva care sta in masina) faza scurta/lunga de mai multe ori si vezi daca functioneaza pe farul din dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha, am inteles. Te-am intrebat pentru ca alea cu lupa au un motoras care misca o "pleoapa" sub lupa ca sa faca faza scurta/lunga. In cazul tau bazaitul nu poate fi cauzat decat de motorasul care face reglajul farului pe inaltime, atunci cand umbli din habitaclu, de langa blocul de lumini. Pune masina in fata unui perete, seara, si vezi daca, miscand de potentiometru, farul din dreapta mai urca/coboara. Daca nu, e foarte probabil sa fie defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am gandit la asta si am incercat.

totul pare ok. Daca modific din interior reglarea farului pe inaltime este OK ...

nu mai stiu la altceva sa ma gandesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude un bazait putenic din stanga volanului (deci dreapta cum privesti masina din fata) dar nu stiu exact ce anume il declanseaza. O fi de la alarma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca este de la alarma

zgomotul apare doar cand aprind farurile (faza scurta sau lunga)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, din pacate am ramas fara idei, aci pe forum. Poate c-ar fi bine sa consulti un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am programat maine la service

va anunt ce a avut..daca isi dau seama

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verdictul celor de la Avia a fost ca este defect motorasul care ridca/coboara fasicolul de lumina.....desi el merge

Cumva nu se opreste si el merge in continuare. Angrenajul ar fi facut din niste roti de plastic dintate ... si de aici tacanitul.

Trebuie schimbat tot farul daca vreau sa repar....pret far 700 RON

Stie cineva unde pot gasi mai ieftin?

P.S. Cei de la Avia se misca ffff incet....masina a sta o ora degeaba in service fara sa se uite cineva la ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut. Am intalnit urmatoarea problema pe o Fabia din 2008, 1.4 TDI 80 CP:

Becul de pe partea stanga nu merge. Nici faza scurta nici faza lunga. Semnalul si pozitia insa, merg.

Am scanat cu VCDS 912, insa nu apare nici o eroare pe centrala electrica.

M-am gandit la siguranta, insa daca nu ma insel, in cazul sigurantei, nu ar fi trebuit sa mearga semnalul si pozitia.

La bec ars, ar fi trebuit sa apara eroare de bec ars, atat in bord, cat si la scanare.

Aveti idee, la siguranta arsa, apare pe VAG eroare?

Farurile sunt cele cu lupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu arata pe vag com la fabia asa ceva...E din mufa din bec din altceva daca siguranta e buna, e siguranta separat pe faza scurta independenta de semnalizare si pozitie ce treaba ar avea una cu alta...

Verifica totusi becul prima data ca doar el poate fi de vina sau sigurantele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA fabia 2 luminile nu trec prin centrala electrica, deci nu arata martor in bord. Eu as merge pe bec defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voi face maine. In seara asta era deja intuneric, si nu mai vedeam bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul era...

Dezamăgitor totuși că nu au pus avertizare de bec ars.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salutare,

Am si eu o problema la Fabia combi an 2010, 1.6TDI, 90CP:

Cand aprind pozitile se aprinde martorul de bec ars, se deschide haionul, pozitia de pe partea dreapta nu functioneaza(fata/ spate). Am obsevat ca daca apas pe manerul de la haion se aprind pozitile. Am verificat sigurantele si becurile si sunt ok.

Am facut o diagnoza si am urmatoarele coduri de defect:

00329 - circuit de comanda pentru deblocare usa porbagaj 006 - scurt la plus - intermitent

01332 - modul comanda usa pasager -j387- 004 - lipsa semnal/ nu comunica - intermitent

03432 - actionare lumina stationare dreapta 007 - scurt la masa - intermitent

Multumesc

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!