Jump to content

Aux-heating / heater element Z35


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

Voi verifica maine fizic daca este acolo si daca este conectat vreun fir la ea.

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Adriannnnn said:

 

2. In vcds prin central electric (parca) ar trebui sa fie bifata aux heating.

Nu trebuie sa fie bifat nimic in centrala electrica

1 hour ago, spido said:

Daca la scanare apare si adresa 18 Aux Heater-ai incalzirea auxiliara.

In general toate Tdi urile au.

Aia este incalzirea stationara, cea cu motorina, cea auxiliara electrica este la adresa 7D.

50 minutes ago, spido said:

Daca nu apare adresa 18-cel mai probabil nu ai.In cartea tehnica sunt date sigurantele ptr toate versiunile.

Se poate verifica si vizual-e posibil sa fie defecta,scos conectorul din ea si debifata din can ptr a nu aparea defecta la scanare.

MAsina lui fiind din 2008 nu are AUX heating pe can, este comandata de ecu prin relee, ceea ce se si vede in printul pus de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am si eu pana la urma.

Am desfacut capacul ala de sub volan si atat am putut vedea pe acolo in dreapta langa pedala de acceleratie

1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut baieți,am un passat b6 tdi fabricat 2007 septembrie si am verificat daca am auxiliar heating.Am desfacut bordul si am vazut ca există instalat.

L-am activat pe can gateway si pe centrala electrica,dupa care mi-a dat eroare pe ambele.

Ce trebuie facut? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate e comandata prin relee si nu prin can

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minutes ago, krysty_77 said:

Salut baieți,am un passat b6 tdi fabricat 2007 septembrie si am verificat daca am auxiliar heating.Am desfacut bordul si am vazut ca există instalat.

L-am activat pe can gateway si pe centrala electrica,dupa care mi-a dat eroare pe ambele.

Ce trebuie facut? 

Nu inteleg de ce l-ai activat si pe can si pe centrala electrica?

Intreb deoarece la masina ta este comandat de ECU prin 2 relee.

 

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe climatronic i-mi da eroarea 

00402 Auxiliary Air Heater Element (Z35) 

004-No signal comunicațion

Fault Status 011001100

00483-Control Module for Auxiliary Air Heater 

004-No Signal Comubicațion

Am aceste erori desi am vazut ca este instalată rezistența,are cele doua fire foarte groase si cele doua fire subtiri care merg la Can Gateway.

Întrebare: Trebuie activat cu vcds si pe ce canal( Central electric,Can Gateway sau Climatronic.)

Modificat de krysty_77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am activat pe can si î-mi da eroare.

20171009_203045.jpg

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai citit postul meu? poti face o poza la cum arata incalzirea ta ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca: ori e defect/ori nu are alimentare.Vezi daca ai sig 7 de 80A in fata la baza cutiei cu sigurante si relee...unde sunt firele groase rosii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o siguranță de 80 amperi

Cred ca daca masina e fabricata in 2007 noiembrie are urmatoarea configuratie de încălzire si anume pe relee.

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e pe relee-nu are can.Si ziceai ca are cele 2 fire de can..

Fa o poza sa vedem ce ai acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Anul trecut am schimbat pompa de apa cu una noua la Webasto(Thermo Top V) si a functionat bine, fara probleme. Saptamana asta la inceput a mers odata, dupa care s-a oprit din nou.

Fenomenul este urmatorul, ii dau buton ON din climatronic sau Telecomanda, porneste, merge, se aud toate pe rand, iese fum mai mult decat de obicei, dupa care se opreste. Am pus VCDS-ul si imi arata eroarea NO FLAME. Am sters-o, am incercat din nou, se comporta exact la fel. 

Am efectuat test pe bujie si imi arata valorile din poza, oare sunt normale sau e clar bujia de vina? Mentionez ca Duty cycle este din prima la 50,1% iar dupa 25-30 de secunde cade la 0. Iar din 0,80 ohms(al doilea tab) incepe sa scada valoarea...  

Vreo idee/sfat? Va multumesc anticipat!   

eroare.JPG

2016-12-17 10.33.35.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Spido, 

Deci sa inteleg ca e clar dusa bujia, imi puteti da un sfat de unde as putea cumpara una, tot caut de 2 zile, dar nu prea am succes, dezmembrarile sunt in cazul asta cu 2 taisuri, poate iau una la fel de "buna". Cunoasteti o sursa sigura, eventual? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am pus mana pe un z35 cu sufix E (modelul cu CAN), cu tot cu cablurile de alimentare si de comanda, ca sa il montez pe golful meu din 2008.

Rugamintea mea ar fi sa imi spuneti daca e ok sa merg mai departe cu decuparea carcasei unde se insereaza rezistenta, sa nu o gauresc degeaba acolo.

In afara de decupare, presupun ca nu mai e nevoie de altceva ca sa pot introduce rezistenta. O sa imi cumpar capacul potrivit pentru rezistenta, deoarece masina donatoare era cu volan pe partea gresita. :D (Asta am zis-o mai mult ca sa ii fac in ciuda lui Clarkson. Il astept sa imi citeasca postarea... :) )

Apoi, ar mai fi de aflat daca ajung cu firele de CAN hi/low:

- pana intr-un conector dedicat functiei z35, sau

- va trebui sa le lungesc ca sunt prea scurte (au cam 40 cm cele "englezesti"), sau

- va trebui sa ma infig in niste fire de CAN mai apropiate.

Ce fel de magistrala CAN e cea colorata cu portocaliu/verde si portocaliu/maro? E cea de confort cumva? Sau sunt colorate la fel, indiferent ca tine de confort, entertainment sau drivetrain?

Multumesc pentru ajutor!

IMG_20171019_190922.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...treci la traforat.Firele de can le tragi direct in modulul can care e destul de aproape.Portocaliu/verde si port/maro sunt convenience/confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Firele de alimentare sunt cam scurte. Nu stiu cum o sa le prelungesti , avand sectiunea de 16. Trebuie sa fie dintr-o bucata si cu papuci la capete. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de control CAN au 40cm. Cele de alimentare le-am recuperat intregi. Vrei sa imi spui de fapt ca traseul de alimentare pentru masinile cu volan pe dreapta e mai scurt? Rezistenta venea tot prin stanga inserata, dar nu te contrazic, e posibil sa fiu nevoit sa le rutez altfel si sa nu imi ajunga. Te rog sa imi confirmi ca am inteles corect atentionarea ta. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De firele de alimentare vb Cristi.Cele groase rosu/negru.Daca sunt complete,cu papuci la ambele capete,e ok.Credea ca sunt taiate la 20-40 cm..si nu prea e ok sa le innadesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!