Jump to content

Aux-heating / heater element Z35


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

Salut. Am refacut lipiturile conform instrunctiunilor gasite aici. Baga aer cald, voltajul scade undeva la 13.6V dar uneori se aude un zumzet ca un zgomot de bazait dar mai gros... si nu e de la motor, se aude chiar din zona ptc-ului. E normal asa? Cand opresc motorul sau cand dau pe "econ" si rezistenta se opreste, zumzetul dispare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil o problema cu un servomotoras de la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am versiunea de climatic cu butoane, nu e digital si bazaitul se aude doar cand porneste rezistența la capacitate maxima, in special la drum, in stationare nu se aude. Vreau sa mentionez ca atunci cand am lipit rezistentele, am stricat si o mica piesa smd de culoare argintie de langa una din rezistențe si nu am mai putut sa o refac, cred ca era un mic condensator... desi credeam ca am stricat PTC, se pare ca el totusi funcționează. Voiam sa stiu daca e normal acel zgomot. Sper ca nu e pericol de luat foc!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie un sfarait de ala de contact imperfect, ca atunci e pericol de foc, consumul e foarte mare si e riscant daca nu stii de unde vine, piese in miscare nu sunt in modulul ala....asa ca ai grija ce faci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri. Am facut comanda pe un site de dezmembrari pentru versiunea cu E in coada... asa este si al meu. Cred ca e cel mai sigur asa. Nu vreau sa risc cu cel "reparat" de mine. Sigur am facut eu ceva cand am intervenit la el. Montajul a fost facut corespunzator, piulitele de la alimentare au fost stranse bine, de asemenea si restul șuruburilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se aude la fel ca la tine si nu am avut nicio problema pana acum.

Se aude un zgomot ca la caloriferele electrice cand se incalzeste uleiul in ele:)

Modificat de soimica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am auzit zgomotul respectiv dar am presupus ca sunt elementele de aluminiu care se dilata atunci cand se incalzeste. Posibil sa fie si niste vapori de apa care sa sfaraie cand se incinge. 

Ps: asa se aude pe modulul recent luat de la dezmembrari ✌️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știe cineva mai exact unde se afla cele două relee pentru încălzire unul l-am găsit (releu 370)dar celalalt?? Menționez că am radiatorul cu terminația F și la probe îmi încălzește doar rezistenta din mijloc pe vcds îmi apare că e high(10) dar de ce îmi încălzește doar o rezistenta 

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Să rezolvat ......pe loc încălzește o rezistenta cea din mijloc chiar daca e high 10 iar în mers toate 3 și trece pe high 11....este ok acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca acel zgomot ciudat nu e un bazait ci mai degraba un zgomot sau o vibrație de conducta sub presiune, gen cum face un boiler electric cand e incins si este sub presiune sau ca o supapa de unic sens. Am observat asta, deoarece am schimbat PTC... am pus unul luat de la dezmembrări si bineînțeles avea aceeași bubă, rezistențele buclucașe. Am cositorit rezistențele, de data asta mult mai atent si mai ingrijit si funcționează perfect. Nu mai da eroare pe tester... totul e ok dar acel zgomot se aude uneori cand este selectată temperatura la maxim, indiferent ca e pornit sau oprit PTC. De regulă se resimte acel zgomot, cand opresc motorul, el continuând să se mai auda inca cateva secunde, dupa care amuteste. Cred mai probabil, ca acel zgomot vine de la conductele caloriferului prin care circulă antigelul.

 Cine stie... e ceva defect la instalație? Nu imi deschide vreo supapa de prea plin sau ceva de genul... daca exista asa ceva la sistemul de încălzire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate se aud clapetele in bord cele care dirijează aerul  sau aeroterma sa se audă așa (se da jos și se unje :) )daca nu vezi sa nu ai înfundat caloriferul( radiatorul) de caldura  unele modele de vw pățesc asta.....ai căldură în mașină??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Salutare. Poate ma ajutati si pe mine cu eroare in legatura cu incalzirea auxiliara

IMG_20190713_173833.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ajuta cu nimic.... Trebuie sa dai click pe modul 7D, după care faci poza erorii stocate acolo. În general este vb de lipiturile de pe placa de baza a acesteia. Se da jos, se repara, se montează. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu poza

IMG_20190714_124132.jpg

Eventual, data poate cineva sa ma ajute cu un filmulet sau poze pentru demontare!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai gasit in cele 14 pagini ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, atihav said:

Am revenit cu poza

IMG_20190714_124132.jpg

Eventual, data poate cineva sa ma ajute cu un filmulet sau poze pentru demontare!!

Da, refa lipiturile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Cand o sa am un pic de timp ma apuc de desfacut. Presupun ca borna trebuie scoasa.? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa stai linistit, cand lucrezi...si sa eviti arderea singurantei de pe Ebox, in cazul in care atingi conectorii, DA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare.

Azi am incercat si eu upgrade-ul, G5,2005, 1.6 FSI climatronic, sistem Denso, fara decupaj bineinteles.

1. Desi am zis ca-l repar si-l vand, voi incerca marea cu sarea, azi am reusit sa fac legaturile la CAN, noroc ca nu m-am apucat de spart deoarece mai intai am verificat daca are eroare z35, bineinteles  O Are, ca doar din dezmembrari nu vin noi, asa ca m-am decis sa fac rost de niste freze 6-8 mm cu cozi de 300 mm si poate reusesc sa dau jos peretele din mijloc, daca nu citeam tot thread-ul ramaneam cu gaura in ....

2. Legat de a doua eroare din poza atasata as vrea sa fiu sigur daca am codat gresit bifand si in centrala "auxiliary heat installed"? 

Asa am gasit in tutorial si din ce am citit aici trebuie doar  in CAN bifat 7D din lista de instalari, eu am codat din long coding 7D.

 

20191207_125122.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe lista cu instalări, se bifează 7D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mc @F l o r i n pentru confirmare.

Am refacut lipiturile iar astazi am spart ambii pereti fara sa dau jos radiatorul de incalzire.

Pentru colegii interesati de aceasta modificare, este relativ usor de spart peretii: o panza, un burghiu de metal de 20 cm cu varf de centrare, o masina de filetat cu mandrina normala si o pila lata.

Rezultatul este pe masura, am alternator de 110 si merge, consum de pana la 60 A cu aprox 700 wati. La peste 1500 rpm, scoate 13.5 V cu luminile aprinse, a scazut la un moment dat la 12.8 si a crescut turatia de idle la 1000 rpm. Consumul de curent am vazut ca variaza cred ca in functie de regim.

La fix 75 grade decupleaza automat, am mers 10 km cu incarcare de 14.5-14-7 probabil compenseaza pentru consumul mare de curent avut, de obicei incarcarea scadea la 14.2-14.0 cand nu aveam PTC-ul, oricum variaza si in functie  de temperatura de afara.

Deocamdata nu vad rostul unui alt alternator de 140 A cum au mentionat alti colegi, ma bazez pe ce a zis Al Bundy ca centrala are grija de tot, ceea ce s-a si confirmat,  cred, deoarece in mers nu a urcat pana la 1000 wati, a ramas la max 700.

Pe viitor as opta pentru o baterie tehnologie GEL, fiind mult mai fiabila in regimuri grele.

Multumesc tuturor care au contribuit la acest thread, are tot ce-i trebuie pentru acest retrofit, doar trebuie citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si poti monta baterie AGM pe o masina gandita sa mearga cu baterie normala? Nu ii trebuie controller dedicat pentru supervizarea incarcarii?

Interesanta abordarea ta pentru gaurirea peretelui central. Eu m-am chinuit mai mult as zice, dar am vrut si imi iasa bine si de aceea am preferat sa imi fac loc in zona prin demontarea caloriferului. Mult mai bine, daca ai reusit sa nu il dai jos. ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poți monta liniștit AGM. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adyp2003 Invers nu-i recomandat/nu merge.

Dupa ce am dat gauri am luat cu pila varfurile, altfel, da, ramanea zdrentarit. Eu sunt mai slim si m-am putut strecura sub bord.

Mai mult a fost zbuciumul neuronilor, 2 nopti, pana m-am apucat de treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o rugăminte.

Exista o solutie ca la peste 4 grade sa pot porni PTC fara sa pornească compresorul de AC?

Toată treaba-i buna dar ma rupe consumul si cu compresorul activ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!