Jump to content

Aux-heating / heater element Z35


drilling engineer
 Share

Postare recomandată

Salut,  am vw jetta 2006 2.0 TDI, cam de 2 ani am eroare pe VCDS la auxiliary heat - fault.... the element need to be changed...cam asa ceva aparea pe un tester. Acum 2 zile m-am hotarat sa-l dau jos impins si de postarile de pe aici ... ei bine nu am reusit sa-l scot ... si nu imi dau seama care e rezistenta aia cu "lipiturile". trebuie sa dau jos consola centrala, bord ..etc .. sau se poate direct pe la sofer..? va rog daca stiti pe cineva din Oradea care repara asa ceva lasati  un mesaj. Am cautat prin forum un tutorial cum se da jos dar nu am gasit. Am verificat sigurantele si par ok... 

o sa atasez niste poze ...Multumesc 

1.jpg2.jpg3.jpg4.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok ...in afara de alea doua mai trebuie desfacut ceva .... am vazut ca sunt un pic mai in spate ... se pot desface pe la sofer sau trebuie dat jos consola, bord ..etc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai are 2 suruburi mici si iese catre picioarele soferului.Nu se da bordul jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

PTC-ul meu a cedat si dupa cea de-a doua reparatie si am decis sa achiztionez unul SH.

Eu am comandat echipamentul cu codul 1K0963235E dar mi-a fost livrat unul cu D in coada 1K0963235D. 
Stiti cumva daca sunt compatibile? Ca si aspect arata identic, cel putin la prima vedere, adica sunt cele care au partea integrata de electronica.

Risc ceva daca il incerc pe masina?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe golf 5 gti cod motor BWA a pus cineva PTC? 

am vazut ca e plin de piesa cu cod F pe site-urile de dezmembrari si ma gandeam sa imi fac un cadou calduros. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus cu cod E, pentru ca are controller. Am povestit in acest topic cum am procedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, drachenblut said:

pe golf 5 gti cod motor BWA a pus cineva PTC? 

am vazut ca e plin de piesa cu cod F pe site-urile de dezmembrari si ma gandeam sa imi fac un cadou calduros. 

 

 

e nu are controler, sunt curios cum o sa-l pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...deci sa caut cu D? multumesc @adyp2003 ma pun pe citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E-ul are controller (il am eu pe masina), cred ca Bundy se referea la F, dupa cum ai scris tu in postul initial.

De la F in sus apare "buba". ECU de motor pe benzina nu stie sa comande releele de curent mare care alimenteaza F-ul = cel fara de controller. Deci, folosim o rezistenta cu controller incorporat si nu mai are nevoie de ajutorul ECU motor.

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si lasand la o parte E urile,F urile..sa vedem unde bagi rezistenta...ca unele nu au locasul prevazut in aeroterma.Si sa dai bordul jos pe vremea asta....nu prea merge.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am notat, studiez la primavara problema, multumesc de indicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie decupat, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


01410 - Sistemul de încãlzire supraîncãlzit 
            000 - -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 51
                    rulaj: 209792 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 09:09:23

             împrejurari cod:
                        Postuzinare
                    temperatura: 148.0*C
                    temperatura: 54.0*C
                    tensiune: 12.72 V

01411 - Senzor temperatura -G18- 
            007 - scurt la masã - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100111
                    Prioritate defect: 3
                    Frecventa defect: 5
                    Resetare contor: 91
                    rulaj: 209792 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2063.14.31
                    timp: 09:09:28

             împrejurari cod:
                        perturbare
                    temperatura: 148.0*C
                    temperatura: 54.0*C
                    tensiune: 12.72 V

02251 - Unitate de încãlzire funcþionare blocatã 
            000 - -
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Prioritate defect: 2
                    Frecventa defect: 1
                    Resetare contor: 51
                    Indicator de timp: 0

ma ajuta cineva metionez face asta doar cand e motoru oprit fara cheie cand e pornit merge perfect 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DEblocheaza unitatea si schimba pompa de recirculare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

La Golf-ul meu (5), uneori cand dau intr-o groapa sau trec peste limitatoarele de viteza, incepe ventilatorul sa scoata sunete ciudatele. Ceva in genul acelora din videoclip. In exterior se aude mult mai tare, daca ma dau jos din masina. Este o singura aeroterma, sau este si una in exteriorul masinii? Vara nu se aude nimic, doar cand vine frigul incepe.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o dai jos si ii pui vaselina pe ax, dupa ce il degripezi inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pui vaselina, cand o veni frigul nu se mai invarte deloc.

foloseste HHS2000 de la Wuerth.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca tu esti perfectionist si dai sfaturi bune, dar eu l-am degripat, am pus vaselina grafitata intrun dop de sticla pe care i l-am pus pe ax, merge silent de 7 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/11/2018 at 10:02 PM, WooZie said:

o dai jos si ii pui vaselina pe ax, dupa ce il degripezi inainte

Deci este vorba de aeroterma din interior? Am vazut ca sub plasticul ce acopera stergatoarele se afla ceva sferic, de unde se aude zgomotul mult mai tare fata de interior. (In partea stanga, cand te uiti dinspre botul masinii spre spate)

Modificat de Kannon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/21/2018 at 4:40 PM, ionut.vidrighin said:

Buna, 

operatiunea din pacate a fost un esec, cred...
in urma incercarii de deșurubare șuruburilor ce tin placa, am rupt acea mica componenta din poza de mai jos

credeti ca mai e vreo sansa sa functioneze sau cumpar alt element de incalzire din dezmembrari ?
merci.
 

screenshot.png

stiu ca postarea e veche , am dat intamplator peste topic

acea componenta este condensator smd , nu rezistor ( rezistoarele smd sunt negre si au cifre pe ele , condensatoarele sunt cafenii si nu sunt marcate )

si la cum arata ( dimensiune mare ) este electrolitic, deci polarizat , deci valoarea de microfarazi

si e montat in general ca filtraj intre o tensiune si masa ( minusul la masa )

se verifica ce tensiune este acolo fata de masa si se pune un condensator de 22uF ~ 47uF sa zicem la o tensiune mai mare decat cea masurata

asta ca sa fie recuperat acel modul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, Kannon said:

Deci este vorba de aeroterma din interior? Am vazut ca sub plasticul ce acopera stergatoarele se afla ceva sferic, de unde se aude zgomotul mult mai tare fata de interior. (In partea stanga, cand te uiti dinspre botul masinii spre spate)

da, dar se scoate pe sub torpedou, gasesti filmulete pe youtube cum se da jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.vidrighin
în urmă cu 14 ore, tavitara a scris:

stiu ca postarea e veche , am dat intamplator peste topic

acea componenta este condensator smd , nu rezistor ( rezistoarele smd sunt negre si au cifre pe ele , condensatoarele sunt cafenii si nu sunt marcate )

si la cum arata ( dimensiune mare ) este electrolitic, deci polarizat , deci valoarea de microfarazi

si e montat in general ca filtraj intre o tensiune si masa ( minusul la masa )

se verifica ce tensiune este acolo fata de masa si se pune un condensator de 22uF ~ 47uF sa zicem la o tensiune mai mare decat cea masurata

asta ca sa fie recuperat acel modul

 

salut
cam greu de efectuat reparatia de catre mine
pe cand e s-o fac, ma indrept spre un electronist

merci de info :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!