Jump to content

Motive pornire grea/nepornire


zaytsuca
 Share

Postare recomandată

undertacher2001

Ai putea sa-l schimbi totusi nu este decat vreo 40 lei,eu stiu ca in mod normal se schimba odata cu uleiul,cel putin eu asa de des il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zaytsuca

    32

  • bchendran

    15

  • cristianionut

    13

  • undertacher2001

    11

cristianionut

filtrul de ulei este intre 17-27 de lei, deci nu e o avere, dar rolul lui impreuna cu uleiul e maxim.

Deci un ulei 10w 40 semisintetic la 72 de lei (rheinol, ceva nemtesc) si cu un filtru 17 italian, cu 90 de lei ai facut revizia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Cred ca era vorba de filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Un filtru de motorina cu T-eu (supapa de retur in forma de T) e mai scump, circa 100, de lei, dar poti sa il folosesti lejer 4-5 ani, circa 30 000 de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ieri si azi dimineata am observat ca masina porneste mai greu decat de obicei. Desi nu au fost decat vreo 2-4 grade azi noapte totusi a fost mai cald decat asta iarna si deci nu ar fi trebuit sa fie probleme.

Chestii observate: daca nu trag socul un pic motorul merge in şuturi şi după ce trag şocul vreo 10-15 secunde motorul scutura de cateva ori.....iar azi dimineată timp de căteva secunde a scos fum alb. E prima data cand vad ca iese fum DUPA pornirea motorului. Mă gandesc sa fie de la motorina, poate are apă.....o să montez azi filtrul de motorina nou sa vad daca tot asa face!

Alte motive care ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Iar a venit frigu, iar probleme la pornire.....

In ultima saptamana masina a stat numai in frig de la -10 in jos, de pornit a pornit mai greu, la 6-7 cheie. Pe 30 dec, ma lasat bateria (luata anul trecut noua, rombat 77a), am luat curent si a pornit la sfert. Azi pe la 10 a pornit greu, afara fiind -12 grade si vant, pe la 5 jumate am vrut iar sa o pornesc si nimic...afara erau undeva la -15 grade, masina e parcata undeva unde si un curent de aer puternic, era si ceata...nu a vrut sub nicio forma sa porneasca. Am lasat-o pan' pe la 9 jumate, am adus o alta masina si am luat curent...nici asa nu a vrut! :frigbaitata:

Sa fi inghetat motorina? Am facut ieri plinul (jumate de rezervor) la un petrom, e normala nu sprint diesel.

PS: in ultima luna au fost 2 scandale legate de peco asta cum ca ar baga apa in carburanti:((

AM observat ca nici fum nu scoate cand ii dau cheie decat foarte putin. Am incarcat sa o pornesc si cu socul tras si acceleratia la fund, si fara astea...toate combinatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fi inghetat motorina? Am facut ieri plinul (jumate de rezervor) la un petrom, e normala nu sprint diesel.

PS: in ultima luna au fost 2 scandale legate de peco asta cum ca ar baga apa in carburanti:((

aku vreo 20 de ani cind aveam o dacie benzinara,iarna puneam in rezervor inainte de alimentarea de la pompa cam 250 grame alcool dublu rafinat(alcoolul se amesteca cu apa din rezervor,sa arde in motor si nici nu ramii in imposibilitatea de a porni.)cred ca daca pui 100 de grame de alcool la un tank de motorina nu prea are ce sa dauneze.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patito acum 2 ani, la munte la -16 grade mai multe nopti la rand imi pornea la prima cheie era multa motorina in rezervor, cand am venit acasa in oras (cam putina motorina in rezervor) am avut surpriza ca in prima dimineata mi-a murit motoru in mers dupa un 1km si nici na mai pornit.

Am scos furtunu din pompa (turul) si am ramas masca motorina era muci, un amestesc gros si vascos, numai combustibil nu era. Ulterior am curatat rezervoru si acolo ce am gasit era de neimaginat. Maini intregi de namol, mizerie.... te mai miri cum de mai merg masinile astea.

P.S se pare ca sunt norocos la temperaturi similare imi porneste la prima cheie :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incarcat bateria si am incercat sa pornesc masina...sub nicio forma nu a vrut sa porneasca. Am incarcat pana am decarcat iar bateria aproape de tot, am luat curent de la cineva si tot nu a vrut sa porneasca. Am golit filtrul de motorina si l-am umplut iar, am suflat in conductele de tur/retur sa vad daca sunt infundate, si nu sunt, am scos un furtunas de la un injector si cand dau la automat curge motorina, scoate fum dar nu porneste...

Ce pisicii masii poa' sa aiba?

Sa fie bujiile terminate? Recunosc ca nu le-am incercat, maine o sa fac exact lucrul asta.

Ce alte motive ar mai putea fi? ce sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat 1.6 D din 86. Cred ca are acelasi motor ca pe GOLF II. Am o problema la pornire. Nu porneste dimineata pe frig. Bujii noi noute BOSCH. Pornesc masina trasa, dupa ce porneste peste 10-15 sec. sting motorul. Dau la automat si porneste la sfert de cheie. Daca o pornesc dimineata trasa nu mai am probleme pana cealalta zi dimineata.Niste mecanici mi-au spus ca s-ar putea sa nu aiba motorul COMPRESIE. Nu prea stiu mecanica,dar nu mi se pare logic.Daca o pornesc trasa dupa aia nu am nici o problema.Caroseria este de benzinar.Nu merge becul de la bujii. Tin aproximativ 20-25 de sec. Ceva idei?:D Ms anticipat.

Modificat de Godfather92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Sie eu am patit asa, fiindca uleiul se ingreasa prea tare trebuie sa invarti motorul de mai multe ori pana cand se sparce uleiul.dar cred ca pana cand se sparge uleiul tie si descarca baterie si nu mai are putere ca sa invarte motorul.Fumul negru dimineata,bujiile is noi asta inseamna ca ai probleme cu compresie.

eu deja de 3 luni caut un motor de 1,9D sau TD ca si eu tat asa am patit(fum negru dar foarte greu am reusit sa pornesc)am masurat compresia pistonu patru bulit nu mai lucra de loc iar pistonu 3 acuma urmeaza.Acuma nu mai pot porni de loc (motor 1,6 D BATERIE 100 AMPERI SI ELECTROMOTORUL II STAS NU PAPA CURENTU.SI acuma daca maduc sa pornesc electromotorul invarta dar nu reusesc.si daca reusesc sa pornesc motorul dupa 5 secunde moare foarte slaba compresie.tata compresie baga inapoi unde e mai usor in baia de ulei apoi dupa un timp da afara pe la joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit problema: 3 bujii naspa! Le-am schimbat pe toate 4 si a pornit la sfert!

Mersi catalos pentru ajutor!

Am gasit problema: 3 bujii naspa! Le-am schimbat pe toate 4 si a pornit la sfert!

Mersi catalos pentru ajutor!

Am gasit problema: 3 bujii naspa! Le-am schimbat pe toate 4 si a pornit la sfert!

Mersi catalos pentru ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme la pornire am intampinat si eu la primul golf,nu pornea decat trasa.problema rezolvata dupa schimbarea diuzelor la injectoare.Actuala masina porneste fara probleme,dar nu i-mi merge socul si scoate fum alb pana ce se incalzeste motorul.Suspectez ca e sub-avans (sau cum so zice).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

azi dimineata -18 grade, here we go again...n-am reusit s-o pornesc. prima data sezonul asta rece. sper ca si ultima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum juma de ora am patito si eu. Surprinzator la doar -11 grade, am pornito la prima cheie ca de obicei da dupa cateva sec a murit (foarte neobisnuit ca nu am mai patit) apoi a pornit iar, a mers motoru vreo 15 min si cand imi era lumea mai draga prin trafic a inceput sa nu mai traga si a murit de cateva ori motoru, m-am speriat si am duso acasa,nu trage ok, banuiesc ca a inghetat motorina pe traseu. Motorina e exclusiv MOL da se pare ca degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut 1 test...am luat motorina normala din rezervor si am pus-o intr-o sticla de palstic in portbagaj. Ei bine, nici la -15 grade NU a inghetat si era doar vreo 300-400 ml, pai in rezervor e maimulta deci nu cred ca ingheata. Acuma nah, mai conteaza si cata apa au pus cei de la peco in ea...

Un alt motiv ar fi condensul care poate face dopuri de gheata si infunda conductele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma convinge testul, acum 2 ierni am vazut cu ochii mei pe turu de la pompa,motorina era un amestec vascos si mucos.

P.S main vin la iasi, te sun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mol ia mai nou combustibili de la Lukoil-o porcarie

Eu bag motorina Rompetrol dinaia mai ieftina, dar deja sub -15 nu mai invarte bine electromotorul si de aceea nu porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la porcaria de Lukoil. Am alimentat acum 2 zile juma de rezervor de la ei si a doua zi a trebuit sa schimb filtrul de motorina. Ceva avea in ea de a inceput sa-mi traga pompa aer pe la imbinari pe langa filtru. L-am schimbat, am revazut toate colierele si furtunaraia, completat pana la un plin de la OMV cu top Nordic parca .."and we're back in action"

Slabe sanse sa mai alimentez de la Lukoil in viata asta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca citesti in manualul masini vei afla ca iarna se recomanda amestec de benzina cu motorina.Cativa litri de benzina la un plin.Problema e daca masina nu e pornita maimult timp, atunci se decanteaza amestecul.

Din experienta recomand motorina ordinara rompetrol.E singura care nu a facut figuri desi folosesc de doi ani acest tip.Uneori mai purjez filtrul, dar de unde cumpar nu am avut probleme.

Atentie la bujii, ca acum la -10 grade afara trebuie tinute peste 10 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. am facut plinul de la lukoil cam pe cand a fost chestia cu nealimentatul de la petrom, de atunci am mai pus 30 lt de la petrom. Nici la - 15 nu am avut nicio problema, masina pleaca la a2a-a3a cheie (prima sau primele 2 sunt de 1-2 sec pt a rupe uleiul). Acum nu ca as lauda lukoil, toti is niste hoti infecti. Nu am lasat masina nepornita mai mult de 1 zi, nu de alta dar merg zilnic cu ea la servici.

2. Bujiile stau aprinse cat le tine releul, nu cat vrem noi...Inainte sa pun bord de diesel, nu aveam led portocaliu si dadeam la cheie cand auzeam releul ca decupleaza (bujiile nu mai erau alimentate), si repetam de cate 2-3 ori, mare idiotenie pentru ca atunci cand dadeam la cheie bujiile nu mai erau aprinse si normal ca motorul pornea greu amestecul fiind rece. In fine, chestia e ca am ars 3 bujii tinandu-le aprinse de mai multe ori consecutiv si masina tot greu pornea.

Cel mai bine e sa le tii atat cat arata ledul portocaliu, cand se stinge ala dai la cheie. Daca nu porneste, repeti operatiunea! :Driver:

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic dar daca acepti as vrea sa precizez urmatoarele:

-la manual spune ca (intotdeauna) astepti stingerea martorilor din bord, inclusiv cel de la bujii, apoi dai la demarol.

-ideal pentru prima pornire la rece,este sa astepti dupa stingerea martorilor din bord si decuplarea releului de bujii, care se aude stinga jos, fata de volan si atunci dai demarol.Deci ai un timp mai mare de functionare a bujiilor evident ca pornirea este mai buna.

-poti pune contactul de doua ori si este similar cu am spus anterior.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nicio masina nu te va pune sa asculti cum decupleaza releul ca dupa aia sa dai la cheie, pentru ce mai e ledul portocaliu din bord atnci?! Tot pe aici pe forum citisem ca sunt 2 tipuri de bujii, de 15 si de 45 secunde si ca le poti diferentia prin materialul care il au sub filetul de la surubul din varf. Daca e de Al atnci is de 15 sec iar daca e de Cu is de 45 sec. Nu stiu cat de adevarate sunt chestiile astea, asa am citit aici pe forum. Eu am luat 4 bujii bosch, care sa fie exact cu 2 din cele arse, celelalte 3 erau Beru.

Daca vrei te pot ajuta eu cu 1 releu, am 2 de rezerva, 1 original si 1 pe producator...stiu ca merg dar nu stiu la cate secunde. Catalos, hai ma baiete cu explicatia ca tu stii mai bine :blah_:

Acum, legat de pus contactul de 2 ori, poti pune, eu puneam si de 3-4 ori si abia dupa dadeam la cheie...intr-un an am ars 3 bujii folosit tehnica de care zici tu: pus contactul de 3-4 ori, stat pana se aude releul si apoi dat la cheie.

Am mai zis ca dura si 10-20 minute pana o porneam desi nu era chiar frig, -7-8 grade. Acum las 1 data sa se stinga ledul si dau 1 cheie scurta ca sa rup uleiul, a2a cheie daca vad ca merge mai greu nu o stresez si mai dau si a3a oara la cheie, iti spun sincer nici la -15-16 grade nu a am dat la mai mult de 3 chei ca sa o pornesc iar de obicei la a2a cheie porneste in 2-3 secunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa zic ca de 3 ani de cand am masina , am prins 3 ierni deja (cu asta ) singura data cand nu mi-a pornit masina, a fost anul trecut, cand erau temperaturile alea de -27 pe la Suceava.Asta s-a intamplat deoarece bateria era de vreo 4 ani vechime si a murit .Dupa completare cu apa distilata si reformatare, mi-a mai mers aproape 10 luni fara nici o problema.

Acum am luat una noua Premier de la Rombat .Uneori nu pornesc cate o saptamana masina, si imi porneste la prima cheie, fara sa ating acceleratia deloc.Trag socul si la stingerea martorului de la bujii pornesc.O ia foarte repede , nu necesita cheie lunga.

Pun motorina de unde apuc, dar cateodata o rasfat cu de aia buna de la OMV....Filtrul de motorina il schimb la maxim 9000Km, de aer la fel.

Cand este cald nu astept sa se stinga martorul de la bujii,pornirea este perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!