Jump to content

Motive pornire grea/nepornire


zaytsuca
 Share

Postare recomandată

nu sint de meserie insa imi aduc aminte ca subiectul asta de ce este folosit la o impamintare platband si nu conductor rotund a fost un subiect de examen la electrotehnica :D si mi-a ramas intiparit in minte explicatia pe care a dat-o profesorul totusi se poate sa ai dreptate sa fie vorba de curenti de inalta....

scuze ! :(

Modificat de yda_v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zaytsuca

    32

  • bchendran

    15

  • cristianionut

    13

  • undertacher2001

    11

Am pornit si eu masina azi, la prima cheie cam trei secunde a invartit zdravan si a luat-o. Reteta folosita? A venit cumnatul cu Audi 80 1.6TD cu niste cabluri groase folosite la aparate de sudura si niste clesti zdraveni la capete. Nici nu se compara cu cablurile din comert. Sunt foarte convins ca era din cauza la motorina. N-ar fi stricat niste aditivi in ea, cred.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca acele cabluri am eu, clesti sunt dubli de mari cat cei normali, cica aesti clesti si cablul sunt pentru camioane.Iarna trebuie obligatoriu motorina aditivata, iar cea mai simpla metodo, folosita din 80" incoace e benzina, in rezervor in procent cu motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La -10 grade azi dimineata, a pornit incredibil de usor, practic la prima cheie si a doua rotatie a motorului a pornit.

A trecut ce a fost mai greu :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis sa incerc si eu, -13 grade arata termomentrul si stiu ca la -15 am pornit-o fara probleme. A luat-o din a4a + 1 de rupere a uleiului (1 sec).

Primele 2 ori nici nu a scos fum si filtrul de motorina era gol (nu se vedea deloc motorina in el)..am scos un pic furtunele care vin din rezervor si am tras pana am simtit motorina si am repetat de vreo 2-3 ori..dupa asta a pornit usor.

Masina a stat nepornita de sambata dupa amiaza, bateria am adus-o in casa duminica dupa ce am chiunuit-o toata ziua...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am terminat bateria :icon_thumright: acu trei zile a pornit la a 2 a cheie fara prob ...e de ieri nu a mai pornit da sa invarta dar moare si becul rosu se aprinde continuu deci cred ca e bateria nu? va rog un raspuns ca sa stiu sa o bag pe redresor MULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E belea cu frigul asta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mea abia a pornit, da afara erau -19 grade, cu bateria pe redresor si tinuta in casa.

Tin sa spun ca nu mai am filtru de motorina ca a inghetat cu tot aditivul pus in motorina.

O ia a 4-5 oara, dar noroc cu socu ca de accelerat dupa ce se incalzeste putin.

Si sa te lase bujiile e belea pe vremea asta, vecinu mai avea 1 si abia a pornit-o cu benzina dupa ce a incarcat bateria de vreo 3 ori asa ca BAFTA s poate se mai duce frigul ca e belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi a fost soare azi..si a batut direct pe masina..deci..

wgolf2_85- Daca electromotorul nu se mai invarteatunci sigur bateria e terminata. Becul rosu din bord sta aprins cand electromoturul nu incarca bateria.

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi masina nu e electrica-solara.O precizare:daca in motorina este apa ea va ingheta prima.Deci cativa litri de benzina fac minuni.

offtopic: superb longinesul ala olimpic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci m-am chinuit sa o pornesc de cateva ori cand au fost acele multe grade pe minus si am dat cam 4 - 5 chei si am zis sa o las sa nu o mai pornesc probabil a facut si un dop la filtru de motorina ceva de nu pornea si apoi forjand la cheie am ramas fara baterie ca-i dadeam la automat ok o sa bag bateria pe redresor

MULTUMESC...deci pana atunci ma plimb cu loganu :blink:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun ca a pornit si ala. Luni la firma unde lucrez (-24 dimineata la ora 6:45) nu au pornit asa: mazda 6 din 2004 2.0 diesel, vw golf mk 5 din 2005 1.9 tdi, logan van din 2006 1.5 dci.

Au pornit alte 2 loganuri tot diesel din 2009 si 2008.

Eu cu mk2 am stat cu fruntea sus:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperaturile asta conteaza foarte mult motorina, uleiul ce-l ai in motor, uzura motorului si mai ales bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte corect! eu o sa bag de acum 5w40 in motor - e mai subtire la rece si mai aditivat deci ofera mai buna protectie; compresia nu am masurat-o inca dar ma gandesc si la un set de segmenti mai pe la primavara deshi sunt putin contrariat ca nu papa gram de ulei si nici probleme de putere nu are; zilele trecute adaptasem incalzitoare si pe traiectul de aer si pe carburator pt a usura pornirea dar au fost egale cu zero; la -30 a luat-o f greu, in schimb azi dim la -20 de grade a pornit la prima cheie :rolleyes: , fara incalzitoare, fara spritzuri, doar putina acceleratie dupa pornire ca sa nu moara motorul ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu acum 4 ani cand am luat G2, ma gandeam la reparatii capitale, dar nu a fost asa.Sunt mult mai fiabile aceste masini fata de ce eram obisnuiti inainte.

In 4 ani in afara de ambreiaj (incepator la condus), caseta de directie, bielete si doar consumabile nu a cerut masina.

Referitor la pornire recomand un 5w 40 sau 10w 30 iarna, depinde de compresie, ca fac minuni.

Din fericire masina la mine sta in garaj, pornire usoara, iar schimbul de ulei se face o data pe an (rulaj 7000 km pe an) prin primavara-vara, ca uleiul sa fi vascos vara si iarna inainte de schimb mai subtire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Dupa ce am incaracat bateria pe redresor ,dis de dimineata am vrut sa pornesc masina,dar se pare ca ea, nu a vrut.Dupa 2 chei scurte ,doua lungi bateria(am lasat-o pe redresor 14 h) a fost din nou moarta,si in schimb atat borna de ''-'' cat si cablurile de la borna respectiva erau asa de incinse ca iesea fum.Este normal asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu zic ca au fost cheile prea lungi de aceea s-au incins cablurile; s-a tot vorbit mai sus de cabluri si grosimea lor si eu sunt de acord ca ar trebui sa fie cat mai groase si cu contactele f curate, cel putin cele principale de la baterie la caroserie si demaror ... ca sa nu mai vorbim de cele de luat curent de la o masina la alta ... ma gandesc ca bujiile le-ai verificat si poate si schimbat deja ... bateria cat timp are? poate e cazul de una noua sau macar mergi cu ea pana la Serban la iesirea din stupini catre mures

:) ca veni vb de masini cu varsta indelungata si probleme, eu pot sa spun ca si daca nu o sa mai am jetta asta tot vw imi iau - am multzi prieteni cu tot felul de mashini si batrana mea imi face totusi cele mai putine si cel mai putin costisitoare probleme iar cei care au vw din noile generatii sunt f multumiti de ele - scuze de off topic :blah_:

Modificat de miki_21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Bateria are 4 ani si nu voiam decat sa ajung cu ea la un magazin sa-mi iau alta,dar asta e cu ocazia asta o dau la schimb si mai primesc inca 10% reducere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va spun ce am facut eu cu o baterie care nu mai tinea curentul deloc . pe net am vazut un topic unde cineva poveste cum a readus la viata o baterie asa ca am incercat si eu pe o baterie pe care o folosea tata la gradina ,are un radio si un bec , am dat jos tot acidul din baterie apoi am clatit bateria cu apa distilata si am scuturat incet bateria (sa nu se rupa elementii) sa se desprinda de pe fundul ei mizeria (parca PbCl ..rezulta din recatie ) am cumparat 3 sticle de electrolit (15 lei ) si am pus in baterie .... si de 2 ani foloseste tata bateria aia (chiar am adus-o acasa acum cu frigurile astea si dupa ce am incacat-o am pornit masina cu ea) si o incarca cam odata la 6 luni :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta in conditia in care depunerile se desprind dupa fundul bateriei ca daca pasta sa solidificat, paa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

presupun ca ai dreptate :( era o idee daca nu mai ai baterie sa ajungi la un magazin ;) :icon_thumright: (totusi cred ca vroiai sa spui "de pe" nu "dupa" ) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off criza asta, pai un rombat de 75 Ah este 280 cu bateria veche. la tine cred ca ai de 55 Ah, care trebuie sa fie de circa 200 lei, deci nu e un capat de tara.

Personal cu demarolul, bateria si bujii nu ma joc.Am un fix:"sa fie in perfecta stare de functionare".Demarolul il verific la 2-3 ani, bateria daca incarca iar bujiile indiferent de starea lor le schimb o data la 4 ani.De obicei se arde 1 sau 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Nu inteleg de cine povestesti tu cu rombatul si cu 55 ah ??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi a pornit si masina mea din prima,bateria indica pana sa o pornesc 12.5,afara era 1 grad si inainte cu o zi

am pus 2 l de benzina in rezervor unde aveam aproximativ 10-12 l motorina.

Eu cred ca pornea oricum avand in vedere ca s-a mai incalzit afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine azi dimneata la -1 grad a luat-o la mai putin de sfert:)) Am vrut numai 1 pic sa dau de cheie ca sa rup uleiul dar motorul a pornit:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Mi-a zis azi catalos ca nu a mai vazut filtru de motorina cum am eu montat pe masina pe vrun alt golf 2(am pus poza cu el)

Acum am cautat pe google si am vazut ca la mk2 este dat filtru doar cu 2 furtune, unul care intra si unul care iese. Se poate sa fie si din cauza filtrului pornirea grea?

si eu am pe golf-ul meu filtru de motorina dinala vechi de tractor,(ca si asa ne numeau baietii de pe aici golfu-rile diesel tractorase) mosulica de la care am luat masina zicea ca il are pus de vre o 5 ani si ca o data 6 luni in desfacea si il spala cu motorina si eu de cand am masina am pastrat "traditia" filtrului si nu am avut probleme cu el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!