Jump to content

Motive pornire grea/nepornire


zaytsuca
 Share

Postare recomandată

salutare:) Dupa un weekend in care nu am pornit-o deloc,astazi dimineata a luat-o la prima cheie.am stat putin sa se dezmorteasca si am plecat inspre servici fericit insa pe drum am avut neplacerea sa mi se opresca motorul la fiecare semafor:( cum nu mai acceleram si o puneam pe liber,statea la 1-2 secunde ok relantiul,dupa care murea subit motorul.... dupa ce-am traversat un sfert de Bucuresti(si s-a ridicat temperatura la sfert) si-a revenit ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.

Sa fie de vina frigul?sau doar coincidenta si sa am alte bube ascunse? numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zaytsuca

    32

  • bchendran

    15

  • cristianionut

    13

  • undertacher2001

    11

Cred ca cele pe benzina nu se pun....problema cu pornirea grea la temperaturi joase este specifica diesel-urilor. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Ups! scuze,n-am fost atent ca p-aici sunt numai diesel-uri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare:) Dupa un weekend in care nu am pornit-o deloc,astazi dimineata a luat-o la prima cheie.am stat putin sa se dezmorteasca si am plecat inspre servici fericit insa pe drum am avut neplacerea sa mi se opresca motorul la fiecare semafor:( cum nu mai acceleram si o puneam pe liber,statea la 1-2 secunde ok relantiul,dupa care murea subit motorul.... dupa ce-am traversat un sfert de Bucuresti(si s-a ridicat temperatura la sfert) si-a revenit ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat.

Sa fie de vina frigul?sau doar coincidenta si sa am alte bube ascunse? numai bine!

Ce ai avut tu se cheama jivrare a carbului, e foarte normal la benzinar. verifica daca iti merge traseul de aspiratie al aerului cald dinspre colectorul de evacuare si daca ai clapeta din ramificatia aia e functionala, adica setata pe tras aer cald. Oricum chiar si cu alea la locul lor tot poate aparea jivrajul,nu prea e nimc de facut decat sa astepti dupa ce s-a incalzit putin motorul cateva minute cu el oprit .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine compresia nu e cine stie ce..am masina de 6 ani si nu am umblat in motor

dimineata la 5:30 a pornit fara probleme.......baterie de 74a,bujii ok,electromotor cu reductor din ala subtire ok

daca nu va pornesc diesel-urile verificati alimentarea ...poate e prea groasa motorina ,poate se dezamorseaza,eu mai bag 5l de benzina la un plin de motorina cand e ff frig

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai avut tu se cheama jivrare a carbului, e foarte normal la benzinar. verifica daca iti merge traseul de aspiratie al aerului cald dinspre colectorul de evacuare si daca ai clapeta din ramificatia aia e functionala, adica setata pe tras aer cald. Oricum chiar si cu alea la locul lor tot poate aparea jivrajul,nu prea e nimc de facut decat sa astepti dupa ce s-a incalzit putin motorul cateva minute cu el oprit .

Multumesc,o sa verific diseara cand ajung pe acasa:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare fratilor. ieri am avut si eu numai probleme de la prima ora. am avut ex de la 10 la sibiu si m-am chinui sa imi pornesc masina, pana la urma am pornit-o. de cu seara cand am ajuns aproape acasa am luat un caine pe masina si mi-o facuto prafffff!!!!!! cine ma poate ajuta cu o masca si un far stanga

salutare la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine bujiile sunt ok, compresie...cine stie!

Duminica aproape am omorat bateria dand la automat si acum vreau sa o pun pe redresor. La 77Ah cat are bateria pe ce amperaj sa setez redresorul (am max 7.5A pe el) si cat timp sa o tin???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incarcarea se efectueaza cu dopurile scoase la bateriile cu busoane. Bateriile capsulate nu necesita scoaterea dopurilor. Timpul de incarcare variaza in functie de capacitatea in Ah a bateriei si de gradul acesteia de descarcare. Acesta este cuprins intre 36-48 ore pentru o baterie complet descarcata. Curentul de incarcare I(A)=0,1x (capcitatea nominala a bateriei, in Ah). Daca este cazul dupa incarcare se controleaza nivelul electrolitului in fiecare celula si se completeaza numai cu apa distilata pana la nivelul maxim indicat pe bacul bateriei. Nu este necesar la bateriile capsulate.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e ....uhh. Bateria mea este aproape nou, are 1 luna maxim. Sa completez cu apa distilata cred ca ii scurtez viata. SI nici complet descarcata nu e. O sa o tin 24H la 7.5A (ea are 77Ah) si ...o sa vad dupa ce o fi.

Mersi!

EDIT: daca nu e descarcata complet, ar fi mai recomandat sa pornesc masina luand curent de la cieva si sa las moturul sa mearga ca sa incarc bateria? sau sa o incarca la redresor? ..

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au umplut aproape doua pagini intr-o zi :lol: Se vede ca a venit frigul! :)

Ca o recomandare, de cand aveam si eu 1.6D - nu folositi spray de pornire, s-ar putea sa porneasca intr-un final insa pot aparea probleme interne. Eu nu l-as mai folosi.

Daca nu vrea sa porneasca sub nici o forma la temperaturi scazute, iar toate sunt in regula si verificate poate e timpul pentru o capitala la motor. Eu l-am refacut pe al meu si pornea si la -25 fara probleme.

La un plin de motorina este bine sa adaugi ori un aditiv pentru temperaturi scazute ori 3-4 litri de petrol (se gaseste in statiile Petrom).

daca nu e descarcata complet, ar fi mai recomandat sa pornesc masina luand curent de la cieva si sa las moturul sa mearga ca sa incarc bateria? sau sa o incarca la redresor? ..

Daca lasi doar masina pornita in relanti nu o sa reusesti mare lucru. Daca faci un drum mai lung, mai merge, se incarca ceva. Mai bine pune-o pe redresor, altfel risti sa o omori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Eu nici nu am mai avut curajul sa merg sa-i dau cheie cand stiu ca ultima oara la -15 ,gerul mi-a supt tot curentul din baterie,dar acum la -25.Astept sa se mai incalzeasca ,o pun pe redresor sa-si revina si fuga la magazin sa o schimb,dar in rest daca as fii avut baterie pornirea este fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

haha !!!! concurs de pornit golfuri!!!!

hai sa vedem acum filmulete la porniri la -20 grade !!!! :)

deocamdata fara pb la pornire !!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Duminica a pornit si boileru meu, ca de obicei la prima cheie :king: , si azi dimineata a decedat bateria :(. Adevaru e ca se implinesc 1 an si ceva de zile de cand ma lasat prima data bateria :blink: , si mi-am propus daca tot am trecut cu bine prin decembrie si ianuarie , mai fac un efort si poate reusesc sa trec peste ianuarie care e ca si terminata si februarie.

Se simte lipsa navetelor la Cj (stiu ardelenii mei :D ) toate astea din cauza sesiunilor :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zaytsuca: Dupa cum spunea si Golfuletz, pune bateria pe redresor si daca zici ca e noua, nu trebuie sa completezi nimic la ea. La ralanti nu o sa faci mare lucru, masina trebuie dusa la un drum lung, pentru ca alternatorul da randament bun la turatii mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am puso la redresor la ora 17, setat pe 7.5A redresorul...acum a scazut curentul la 3A si acidul a inceput sa bolboroseasca. O mai las?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte s-o pui la incarcare, ai facut o masuratoare pe bornele bateriei ca sa afli gradul de descarcare al ei? In functie de asta puteai sa aproximezi cat s-o lasi. Din ce am mai sapat pe net, cam 8 ore cu 10% din capacitatea acumulatorului trebuie sa lasi la incarcat. Cat despre bolborosit, stiu ca este normal sa faca asa.

P.S. Sper ca ai dat capacele jos, pentru ca face gaze, destul de toxice si inflamabile, asa ca fara tigari pe langa acumulator.

Modificat de _APoLLo_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am masurat nimic...nici nu aveam cu ce.multimetrul digital nush ce naiba are ca nu mai merge iar mavo ala vechi are puntea arsa. Ledul de control era aproape stins, dar nu de tot...o mai las un pic si o scot.

E bine ca nu fumez:)

EDIT: m-ai cam speriat cu gazele astea...am scs bateria pe balcon la incarcat. Are ceva ca e la -15 grade??

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablurile mele de pornire au 3,5 kg si 2 metri lungime si tin parca la 400 A, cert e ca unde alte cabluri din comert nu au facut fata, astea de la aparatul de sudura, in ultimele duoa saptamini au pornit 3 masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea conteaza greutatea cablurilor la transmiterea curentului ... curentul de inalta (tensiune sau putere) circula pe supreafata .. din aceasta cauza impamantarea cladirilor se face cu platband si nu cu cablu rotund (suprafata mai mare ) iar cand nu se poate folosi platband se foloseste cablu litat sau cu mai multi conductori rotuzi deoarece suprafata lor adunata este mai mare decat daca s-ar folosi un singur cablu rotund ..... din cauza asta cablurile pt pornire la baterie sant foarte groase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaytsuca, faptul ca bateria bolboroseste e semn ca e incarcata.

Reteta de pornire la -16 grade:

-am dat bateria jos aseara de pe masina, am adus-o in casa si am pus-o langa calorifer

-am pus redresorul pe ea pana a inceput sa "fiarba"

-azi dimineata, cu bateria calduta de pe calorifer, a pornit la a doua cheie (prima fiind data pentru ruperea uleiului)

E drept, chei lungi, de 30-40 de secunde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-16...poate la amiaza o sa fie. Si azi dimineata erau -20. Nu ma bag sa o pornesc pana nu sunt -15 2 zile consecutiv, stiu sigur ca la temperatura asta porneste din a2a cheie.

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numa nu-ti mai pune bateria pe redresor ca se evapora toata apa din ea :icon_thumright:

tine bateria in casa, la cald, o baterie calda da mai mult curent ca una rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea conteaza greutatea cablurilor la transmiterea curentului ... curentul de inalta (tensiune sau putere) circula pe supreafata .. din aceasta cauza impamantarea cladirilor se face cu platband si nu cu cablu rotund (suprafata mai mare ) iar cand nu se poate folosi platband se foloseste cablu litat sau cu mai multi conductori rotuzi deoarece suprafata lor adunata este mai mare decat daca s-ar folosi un singur cablu rotund ..... din cauza asta cablurile pt pornire la baterie sant foarte groase

Curentul de inalta FRCVENTA circula pe suprafata conductorului.Curentul CONTINUU circula in sectiune si depinde de aceasta,indiferent de tensiune.Un cablu cu sectiune plina va transfera un curent mai MARE decat unul litat de aceeasi sectiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!