Jump to content

Motive pornire grea/nepornire


zaytsuca
 Share

Postare recomandată

azi cand am pornit-o si eu....spre surprinderea mea...a pornit din a2a cheie, de obicei pornea din prima..

dar cred ca am probleme cu bendixul, pt ca dadeam cheie si invartea fara sa porneasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • zaytsuca

    32

  • bchendran

    15

  • cristianionut

    13

  • undertacher2001

    11

undertacher2001

In urma gerului de azi noapte ,si eu dar si masina mea ne declaram invinsi.Azi iesise soarele umpic si cand s-o pornesc n-a facut nici macar click.Bateria este moarta ,nu invarte deloc.Isi lauda cineva bateria sa stiu si eu ce sa cumpar.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rombat, sunt foarte bune parerea mea...

dar inainte de a schimba bateria...dute verific-o la un service in caz ca nu e mai veche de 2 ani..zi sa-ti schimbe lichidu si s-o incarce....25 lei costa..si va fi ca noua :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat rombat 77A la 295 lei cu bateria veche la schimb. Unii au zis sa iau de 65A dar am zis ca sa fiu sigur...

masina am pornit-o la 3 dupa vreo 5-6 incercari....am sa schimb si filtrul de motorina, altceva nu stiu ce s fac...

Bujiile sunt cu inel de Al din cate mi-am dat eu seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va impartasesc experienta mea de anu trecut la -20 si ceva de grade la azuga exact pe 1 ianuarie

dupa ce cu cateva zile innainte mia pornit la prima cheie a venit ziua cand mia inghetat bocna...... (bujii bune, baterie varta silver , supapa de sens pe furtunul de motorina ) nu vrea sa porneasca neam.... zic o ia odata si odata trag socul..... fix.... nimic am dat la contact pana am reusit sa omor bateria.....fum negru pe partea ailalta ceva de speriat....

concluzii:

-nu trageti socul inneaca motorul (tragetil dupa ce porniti motorul)

-nu insistati la automat daca aveti dubii asupra bateriei (veche) Masina este foarte veche 25 ani se vad f bine mai ales asupra partii electrice care este f invechita si automat exista scurgeri de tensiune pe ici pe colo .... o mai avea ceva si electromotorul si invarte mai greu.... un dinte busit la bendix si da rateu(toate duc la moartea bateriei ) sin concluzie la multi nervi

io cel putin am demontat toata alimentarea cu motorina , am suflat in rezervor am bagat filtrul in casa sal incalzesc nimic NU NU si NU .... am zis ca acolo raman

si acum solutia : vine unu simi spune am chemat pe cineva cu niste cabluri sa dam soc la baterie.....zic ce cabluri ca am incercat cu ale mele (luate din interex) .... nu frate vine romanu meu cu niste cabluri de cel putin 5 kg cu niste clesti gen sudura si zice incearca .... sa vezi surpriza preaca la prima cheie :blink:

rezultatul : miam luat 6m de cablu de sudura de 70mm diam si miam facut cabluri de pornit asta e singura solutie care vo recomand cabluri serioase de pornire

deaorece curentul are nevoie de cablu f gros sa treaca de la o baterie la alta .... si o sa ramaneti surprinsi cat de rpd porneste bafta multa

ps: daca gresesc cu ceva sa ma corectati

br

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-nu trageti socul inneaca motorul (tragetil dupa ce porniti motorul)

Nu as crede ca inneaca motoru, nu ma pricep la mecanica, da luata logic nu vad de ce sa inece, si nici atat nu vad de ce las mai trage doar dupa ce motoru a pornit, chiar nu mai are rost atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tragand socul maresti cantitatea de combustibil care este trimisa la motor .... daca nu porneste si tot incerci o sal inneci....

parerea ununi coleg o gasesti mai sus (io tio spun din propia exp...) ''Socul la diesel NU este echivalentul celui de la benzinare care inchide clapeta de aer imbogatind amestecul la pornire pe perioada rece.La diesel acesta modifica AVANSUL la injectie consumul ramanad acelasi.Avans mare=mai multa motorina inaintea aprinderii. ''

un alt sfat care il gasesc folositor: sa va confectionati o husa pt baterie (preferabil dintrun material ignifug) , temperatura scazuta are rolul de a descarca bateria... :blink:

Modificat de gorexxx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-a zis azi catalos ca nu a mai vazut filtru de motorina cum am eu montat pe masina pe vrun alt golf 2(am pus poza cu el)

Acum am cautat pe google si am vazut ca la mk2 este dat filtru doar cu 2 furtune, unul care intra si unul care iese. Se poate sa fie si din cauza filtrului pornirea grea?

post-51389-1261425878_thumb.jpg

Modificat de zaytsuca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

Nu stiu ce sa mai spun.Am incercat sa o pornesc si mucles,nimic ,nici cu baterie de 70A.Dabia invarte si asa cu cabluri.S-ar putea sa-i dau dreptate colegului cu cablurile de sudura pentru ca astea cu care am incercat acum sunt de la bazar si stiu ca am mai incercat o data insa alea erau mai sanatoase.Daca nu invarte nici cu cabluri ,se poate sa fie si de altceva in afara de baterie?Oricum am sa dau jos filtrul de motorina sa-l verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi la -7 grade afara a vrut sa plece la prima cheie..dar am zis intai sa rup uleiul intai si nu am lasat-o sa porneasca.

Poate ai dop de motorina..bateria de 70 de care zici este noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ieri am pornit-o luand curent de la un vecin.

A luat-o tare greu.

Am auzit ca este ceva spray de pornire pt diesel la rece, se da in admisia de aer, are cineva experienta cu asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intensitatea curentului este direct proportinala cu suprafata prin care trece cu alte cu cuvinte nu ai cum sa treci 70A prin 4 lite ca atata au cablurile din obor etc si mai vrei sati porneasca si masina... ascultati cum va spun si scapati de toate durerile de cap :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AM vrut si eu sa incerc cu spray, dar mai multi au zis sa nu incerc ca s-ar putea sa vad pistoanele batand in capota...daca nu stii cat si cum sa dai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu recomand spray - face expozie cand are el chef ... nu mai e o explozie controlata prin alegerea cu exactitate a momentului de admisie aer si injectie motorina - sprayul cand "se simte strans" face bum si risti sa ramai fara supape si chiar bucatzi de piston - am vazut live faze dinacestea - se foloseste doar la motoarele facute praf care nu mai pornesc nici macar vara fara ajutor; acum alegerea e a proprietarului, eu m-am simtit indatorat sa va previn asupra riscurilor.

zaytzuca vezi ca filtrul ce il ai tu acolo e filtru de la motoarele diesel de generatie f noua, gen golf 4 si dupa, din grupul VW; nu stiu de ce a pus cine a pus acest filtru pe masina ta sau ce aduce el bun sau rau dar filtrul normal de golf 2 are doar doua futune.

spunea cineva mai sus de avans - avansul la injectie in cazul motoarelor diesel se refera la momentul inceperii injectiei de motorina in cilindru; de obicei este vorba de cateva grade de rotatie ale arborelui cotit, inainte ca pistonul sa ajunga in punctul mort superior - modificand avansul in plus sau in minus ii dai mai repede sau mai tarziu motorina, ca sa ma exprim romaneste; cantitatea de motorina injectata se regleaza din pompa de injectie si se numeste debit de motorina - pe scurt cand calci pedala de acceleratie la diesel maresti debitul si intra mai multa motorina in cilindrii; socul despre care se vorbeste la motoarele diesel de pe golf 2 nu stiu exact ce face dar se poate ori sa mareasca avansul, ori debitul, ori amandoua, desi cel mai logic ar fi sa mareasca mai mult avansul si mai putin debitul pentru a da mai mult timp motorinei sa arda in timpul exploziei din cilindru, tinand cont ca la rece arde mai greu. daca ma insel puteti sa aduceti argumente impotriva celor ce am explicat eu :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta idee e sa pui un resou sub baia de ulei un sfert de ora inainte sa pornesti.

...sau sa faci foc sub masina daca n-ai curent :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zaytzuca vezi ca filtrul ce il ai tu acolo e filtru de la motoarele diesel de generatie f noua, gen golf 4 si dupa, din grupul VW; nu stiu de ce a pus cine a pus acest filtru pe masina ta sau ce aduce el bun sau rau dar filtrul normal de golf 2 are doar doua futune.

Nici ei nu stiu daca e bine sau nu...dar totusi care e diferenta intre cele 2? In afara de faptul ca unul are 4 furtune si altul numai 2. Cel care a facut ast ala mine probabil ca a stiut ce fac si celelalte 2 furtune care sunt in plus. Eu daca iau filtru cu 2 furtune, cum il montez?? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte simplu:

turul il treci prin filtru, iar returul de motorina direct in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici ei nu stiu daca e bine sau nu...dar totusi care e diferenta intre cele 2? In afara de faptul ca unul are 4 furtune si altul numai 2. Cel care a facut ast ala mine probabil ca a stiut ce fac si celelalte 2 furtune care sunt in plus. Eu daca iau filtru cu 2 furtune, cum il montez?? :)

s-ar putea, zic eu, sa ai intrare in filtru, iesire spre pompa si returul spre rezervor care trece si prin filtru pentru a-l tine mereu plin si a aduce in el motorina trecuta prin pompa si incalzita ... :D ... zic eu ... oricum, trebuie sa vezi care furtunel de unde vine si ce rol are, daca te potzi lipsi de el si daca potzi instala la loc pe mashina varianta veche, daca vrei sa faci asta; mai intai vezi care si ce rol are si daca se apropie de banuiala mea adik aduce in filtru motorina incalzita ai putea sa o lashi asha ca e iarna si pana si benzinarul meu face fitze la pornire; sau ai putea pur si simplu sa mergi la un service ca lumea sa intrebi ce fac furtunele alea si daca merita tinuta varianta asta de pe masina sau cea veche cu doar doua furtune :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

undertacher2001

In primul rand as vrea sa-i spun lui zaytsuca sa stea linistit cu filtrul ca si eu am la fel ca el si este din fabrica asa,din moment ce este mai nou trebuie sa fie si mai bun,eu nu l-as schimba.Iar in legatura cu pornitul pana la urma dupa ce am schimbat 3 randuri de cabluri si 3 masini cu baterii care mai de care mai noi si mai puternice ,fara nici un rezultat din pacate,am sunat un prieten care se ocupa cu depanarea in Poiana Brasov si a venit intradevar(vezi ce spune gorexxx) cu niste cabluri de 3 ori mai groase decat cele care le incercasem si ATENTIE 4 baterii legate intre ele .A pornit din prima fara ezitare.

Pentru cei care nu stiu pentru ca si mie m-i s-a intamplat:Atunci cand bateria este goala ,goala releul cu numarul 20,parca,incepe si caraie rau de tot atunci cand pui contactul.Nu va speriati cica este normal si are menirea sa te anunte ca bateria este varza.

Si in final in legatura cu sprayul ptr pornire nici eu nu sunt deacord cu el pentru ca cred ca se invata masina asa.Mai bine mergi si vezi problemele din cauza carora nu porneste si rezolvale.

Modificat de undertacher2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mea dinainte era asa de moarta ca nici becurile in bord nu se aprindeau calumea, dar a pornit luand curent doar de la un logan....cabluri mai goase erau nu chiar de bazar. Bateria, nici dup ace am merg vreo 2-3 ore nu a dat vrun semn sa se incarce..deci era moarta complet, dar nu am auzit caraitul de care zici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intensitatea curentului este direct proportinala cu suprafata prin care trece cu alte cu cuvinte nu ai cum sa treci 70A prin 4 lite ca atata au cablurile din obor etc si mai vrei sati porneasca si masina... ascultati cum va spun si scapati de toate durerile de cap :)

Firul de + de la baterie la electromotor trebuie sa fie foarte gros.

Bornele cu surub de la baterie trebuie sa nu fie oxidate si bine stranse pe bornele de Pb ale bateriei.

Firul de la minus la blocul motor trebuie sa fie foarte gros si sa aibe papucii curati si neoxidati.

Atentie, daca firul de la minus merge la caroserie, verificati sa fie un fir foarte gros de la caroserie la blocul motor.

Cel mai bine e sa ai si fir (f gros) de la minus direct la blocul motor.

La o adica puteti dubla firele de putere ca nu strica, mai ales la cablurile vechi la care jumatate din lite sunt rupte la capete.

Daca pe o baterie scrie 70Ah inseamna ca are capacitatea de a da 70A timp de o ora, sau 140A jumatate de ora, si asa mai departe.

Deci e o masura a capacitatii.

La pornire, motoarele de genul 1.6D de la VW consuma in jur de 300A (daca nu sunt defectiuni). Curentul este enorm si are nevoie de fire groase si contacte mari si curate.

Pe unele baterii mai scrie care e curentul maxim care il pot da.

Luni, la -21 grade, nici mie nu mi-a pornit masina (1.6D) iar azi am constatat cauza: se defectase bobina care face contatctul de putere de la electromotor.

Din cauza asta, nu facea un contact de calitate si se auzea doar click, si din cand in cand incepea sa invarta foarte incet.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la temperatura asta nici usile nu se deschid dar sa mai si porneasca.

anul trecut pe un ger puternic , aveam si bateria mai slaba dar seara o duceam in casa iar dimineata o puneam la loc si incalzeam cu apa calda injectoarele , conductele , capul pompei de injectie si filtrul de motorina si pornea fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la temperatura asta nici usile nu se deschid dar sa mai si porneasca.

anul trecut pe un ger puternic , aveam si bateria mai slaba dar seara o duceam in casa iar dimineata o puneam la loc si incalzeam cu apa calda injectoarele , conductele , capul pompei de injectie si filtrul de motorina si pornea fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat mult prea mic fata de ce se vorbeste pe aici dar de multe ori ajuta pornirea la rece...de fiecare data cand porniti motorul la rece, decuplati cutia(APASAND AMBREAJUL)...eu numai cu ambreajul apasat o pornesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!