Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

2/10 procedeaza ca voi, restul pun botul imediat la masina "impecabila" din Germania. Destui nici nu se duc la service daca o vad lustruita.

Chiar si pe acest forum sunt multi care zic ca masinile aduse de acolo miros altfel, sunt complet alte masini fata de rablele de aici. Asta fara macar sa analizeze obiectiv acelasi model din Germania si unul rulat la noi. 

Acesta e doar un exemplu:

http://vwforum.ro/topic/84391-vreau-sa-cumpar-un-b8/?p=2576262

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va spun si eu o poveste. Acum vreo 3 ani eram in targul de masini din Brasov cu masina proprietate personala la vanzare. In jurul meu numai samsari, care povesteau intre ei. Unul se lauda ca a cumparat de la Autonet 4 dubite VW, pentru ca acestia schimbau flota de masini. Aceste dubite aveau 4 ani si in jur de 800.000 km fiecare. Baitanul le avea la facut "fata mare" din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost saptamana trecuta in germania si am vorbit cu un dealer in legatura cu asta....nu se face nicio puscarie in germania pt km trasi inapoi ,este o lozinca de samasari care citeodata cind gasesc cite-o lovita ti-o spun pt credibilitate ca masina e la km reali,in germania se face puscarie daca dai km inapoi

 

la fel zic unii papagali in piatza ca vai masinile lor sunt alea bune din germania,alea cumparate din romania sunt proaste,sunt diferite hahaha,adica un X6 ,un touareg,cumparat la noi e facut special pt romania cu linie speciala si sisteme de calitate bmw sau vw dedicate ro hahaha

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vW/Audi/Skoda/Seat faptul ca sunt diferente intre cele fabricate petnru Romania si Germania nu e legenda.

Ei din clipa 0 stiu o masina pentru ce tara e destinata, fiind un cod de fabricatie PR specific fiecarei tari.

 

La a mea de exemplu pe scutul motor am descoperit ca e o izolatie fonica in plus pentru Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca pe aici se plang numai cei ce cauta pomeni . Cei care stiu din start ce vor , adica masina buna sau masina ieftina , aleg in consecinta si isi asuma alegerea facuta . Degeaba stai cu lacrimile in barba cand tu cauti cea mai ieftina masina din gama si mai incerci sa mai si tragi o mie . Incercati sa procedati invers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 !  Degeaba, nu esti singurul care le spune. Selectia naturala isi va spune cuvantul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu inteleg de ce va mai bateti capul cu unii…cand vad gandirea asta mi se face scarba…dar e sentimentul ala, cand te intreaba un prieten " cat ai dat pe masina ? " si tu zici un pret infim, mandru de tine find, ce afacere ai facut…apoi ii povestesti mai departe povestea samsarului, cu km putini, masina de doctorita sau hodorog…si toti astia fac pretul la masini dupa cele mai ieftine cazane…se duce si Dorel sa isi caute audi…intra pe autovit sa vada preturile…a clar, A4 2010 8000 euro…ala-i pretu ! Spor la shoping…nu fiti fraieri, luati-le pe cele mai ieftine ! In caz ca se strica, se repara, nu? ;) sau…merge si asa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pig  uite ce zice legea :". Dass ihre Dienstleistung dabei schon seit August 2005 eine Straftat darstellt, kümmert sie wenig. Und das obwohl der § 22b Straßenverkehrsgesetz (StVG) bereits die Vorbereitung des sogenannten Missbrauchs von Wegstreckenzählern mit bis zu einem Jahr Freiheitsstrafe oder Geldstrafe bedroht".  Sursa

 

Personal am avut un g3 din 1998 Tdi cu 420 000 km.Masina a mers perfect vreo 50 000 km.Pe la 475 000 km a inceput sa umezeasca pompa de mootorina si am dat o!Nu prea mai renta schimbul unui pompe.

Acum am o masina cu motor de Reno 1.9 dci,cumparata cu 300 000 fara carte service si de la un Turc.Omul mi a spus direct,vezi ca trebuie sa schimbi distributia,auxiliara,uleiul si placutele pe spate.Preetul a fost de 1500 euro.

Acasa mai am o masina tot cu motor de Reno 1.9D cu 350 000 km.Masina din 2001 cu revizii doar la Reprezentanta pana in 2013 si 340 000 km.Iar daca ar fi sa o vand,banuiesc ca nu as lua nici 200 euro pe ea.Romanul tot visator ramane :).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

@pig  uite ce zice legea :". Dass ihre Dienstleistung dabei schon seit August 2005 eine Straftat darstellt, kümmert sie wenig. Und das obwohl der § 22b Straßenverkehrsgesetz (StVG) bereits die Vorbereitung des sogenannten Missbrauchs von Wegstreckenzählern mit bis zu einem Jahr Freiheitsstrafe oder Geldstrafe bedroht".  Sursa

 

Personal am avut un g3 din 1998 Tdi cu 420 000 km.Masina a mers perfect vreo 50 000 km.Pe la 475 000 km a inceput sa umezeasca pompa de mootorina si am dat o!Nu prea mai renta schimbul unui pompe.

Acum am o masina cu motor de Reno 1.9 dci,cumparata cu 300 000 fara carte service si de la un Turc.Omul mi a spus direct,vezi ca trebuie sa schimbi distributia,auxiliara,uleiul si placutele pe spate.Preetul a fost de 1500 euro.

Acasa mai am o masina tot cu motor de Reno 1.9D cu 350 000 km.Masina din 2001 cu revizii doar la Reprezentanta pana in 2013 si 340 000 km.Iar daca ar fi sa o vand,banuiesc ca nu as lua nici 200 euro pe ea.Romanul tot visator ramane :).

Bun, am avut si eu reflexul de a da citat din lege, dar m-am mai ars pe forumul asta dand citate din legi in germana....asa ca mi-am inabusit reflexul in fasa :D

 

Totusi, desi legea exista demult, e foarte greu de aplicat pentru ca e greu de dovedit ca kilometrajul a fost manipulat. Asta nu inseamna ca nu se manipuleaza! Inseamna doar ca cei care o fac, au mare grija sa nu se arda....

 

Dar sa luam ca exemplu o masina din DE cu 300k km reali. JUMATATE din masinile inmatriculate in DE sunt reimporturi, deci masini fabricate pentru alte tari, deci alte echipari...De pe la 150k km nemtii nu prea mai fac revizii la masini, nici uleiul nu-l mai schimba...deci o stare deplorabila a masinii...

 

Cand vrea sa o vanda, samsarul neamt (sau cel mai probabil turc/arab) da kilometrajul inapoi cat i-au permis actele masinii (intrarile in service etc) dar fara sa bata la oki. Sa zicem 50k km. Masina are acum 250k km. Acum o exporta unui samsar tzig...aaa....roman, care si el mai "doboara" kilometrajul cu 100k km. Rezulta, dupa 2 manipulari, o "bomboana" de masina cu numai 150k km. In realitate are dublu, multe consumabile au durata de viata depasita....Ajunge in mainile unui Dorel,care se bucura de masina germana "aproape noua" cu 8000 EUR :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Rezulta, dupa 2 manipulari, o "bomboana" de masina cu numai 150k km. In realitate are dublu, multe consumabile au durata de viata depasita....Ajunge in mainile unui Dorel,care se bucura de masina germana "aproape noua" cu 8000 EUR :D

 

 

Si care Dorel, cand incep sa "cada" una dupa alta mecanisme/sisteme/piese de pe masina, se plange apoi pe la toate colturile (a se citi forumurile) ca vezi Doamne "ce masini proaste face nemtii"...

Ufff... :RO flag:

 

 

PS:

Cei care au norocul sa cumpere masini fabricatie 2002-2005-2007 cu km dati inapoi in suma de pana la 100-150k se pot considera intradevar norocosi.

Majoritatea au dati pe "retur" peste 300-400k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zicea cineva de un Passat din 2009 sau asa ceva cu deja 500k km...pai, din 2002...cat are dat inapoi sa fie la 150k in bord...?...cateva milioane de km...? Ma rog, destul de multa legenda purtata din pagina in pagina si de pe un forum pe altul...Nu tot neamtul face sute de mii de km pe an si uneori, intradevar, masinile sunt conduse de oameni in varsta care fac cateva mii de km pe an...problema apare cand se cauta masina "nepotrivita" cu bugetul...ca daca cineva ar cumpara o Fabia din 2010 pe benzina cu 30-50k km in bord si 7-8000 E nu cred c-ar fi vreo problema de km fals insa cand in loc de Fabia mai putin dotata si pe benzina se pune de ex. Passat "modelul full fara piele, TDI" in acelas buget si cu "impecabila si doar 50k km" din 20xx cat vreti voi...atunci apar problemele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arunca un ochi macar pe mobile.de ceva ce am vazut azi....

http://m.mobile.de/fahrzeuge/inserat/210829613.html?ml=700000%3A&s=Car&vc=Car&dam=false&fe%21=EXPORT&fr=1-2007%3A&od=UP&sb=p

Mai era un e class 2009 la vreo 740k km

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sustin extremele si nici nu generalizez bazat pe ce "stiu" alti...sunt mai multe E-Klasse din 2009 pe mobile.de cu peste 700k km, taxiuri dar au pret de 4-5-7000 E...chiar 3750 E am vazut una cu "doar" 531k km...in fine, cine vrea pricepe ce-am vrut sa zic...cine nu, sper sa aibe noroc la cumparaturi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu intelegi tu este ca, in Romania, nu va ajunge in veci vecilor adusa de catre un samsar o masina condusa de un batran cateva mii de km pe an. De ce? Pentru ca alea costa tata! O masina cu km putini, comparata cu una identica din RO, este mai scumpa considerabil! Samasarul aduce numai masini ex-flote, pe care le ia cu un pret suficient de mic sa-si poata permite introducerea ei in targ sub pretextul "masina impecabila, km reali", evident totul la un pret imbatabil. 

 

So... ca-n reclama aia cu negru'.."WAKE UP, MAAAN!!!"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca dovada ca spusele colegului din postul anterior sunt reale, intrati pe mobile.de si comparati o masina cu caracteristici identice cu autovit sa zicem… mereu cea din DE e mai scumpa… de ce, ptr ca e cu km reali. :)

Romanii sunt indoctrinati ca bemveu si passat sunt masini de masini, dupa ce ia un harb vopsit frumos, constata ca pica tot de pe ea… dar el nu recunoaste din mandrie… si culmea, se si lauda cu ea…

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricate discutii s-ar purta pe aceasta tema , doar 10% din cumparatori invata ceva

de ce ?

 

[1] pentru ca nu sunt bani

 

explicatie : x cauta masina , are 7 mii euro

se uita la cele mai faine masini second care costa 7 mii , evident facaturi , dar asta nu conteaza

cand mai strange ceva bani sa isi ia masina mai buna , hopa ..... daca tot are 8 mii , se uita la cele mai faine care costa 8 mii

si tot asa

cand are 10 mii uita ca el cauta o anume masina , deja se uita la cele din alta clasa , tot cele mai ieftine , evident facaturi

si cumpara cu banii la limita indiferent de situatie

sa zicem cazul VAG ,deci el cauta un golf cu 7 mii si dupa cateva luni , mai strange bani de ramane fara niciun leu dar isi ia passat cu cutie automata cu 10 mii , mai nou , mai tot ce nu visase el

ce e sub carcasa aia , mai bine nu se gandeste

majoritatea isi cumpara masini cu banii la limita ptr ca nu sunt bani cat ar avea nevoie fiecare

 

[2] pentru ca mai bine am cu ce ma lauda cand parchez langa masina vecinului , chiar daca mint

 

ex : are doar xx mii km / cine mi-a adus-o a luat-o de la x sau y , aproape nefolosita , era a 5-a masina , doar ptr plimbari seara , etc , omul e de incredre , testata complet , perfecta , etc

real : da-i incolo de km , ca nu stie nimeni cat a avut , mai bine nu ma gandesc nici eu

samsarul a zis ca e asa , asa zic si eu , cine ma poate contrazice

acum ca nu am facut niciun test , sper totusi sa ma tina pana cand fac prima revizie anul viitor cand termin de dat banii imprumutati , chiar daca nu reusesc sa observ daca mai are placute de frana sau nu

acum am si eu masina ca si vecinul , daca el e prost si si-a luat-o de noua , e problema lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce nu intelegi tu este ca, in Romania, nu va ajunge in veci vecilor adusa de catre un samsar o masina condusa de un batran cateva mii de km pe an. De ce? Pentru ca alea costa tata! O masina cu km putini, comparata cu una identica din RO, este mai scumpa considerabil! Samasarul aduce numai masini ex-flote, pe care le ia cu un pret suficient de mic sa-si poata permite introducerea ei in targ sub pretextul "masina impecabila, km reali", evident totul la un pret imbatabil. 

 

So... ca-n reclama aia cu negru'.."WAKE UP, MAAAN!!!"

 De fapt cat costa ...alea...? Ai idee sau doar o spui asa in speranta ca toata lumea este convinsa de asta ? Ai adus, cumparat sau negociat la pret asemenea masini ? Deci , eu unul cred ca daca citesc unii care mai aduc/cumpara masini de prin alte tari, lesina de ras la anumite chestii spuse asa "serios".

Eu nu caut masina si daca as avea nevoie de o masina, cu siguranta nu in targ m-as orienta pentru achizitie deci, in concluzie...la mine nu se potriveste "WAKE UP MAAAN!!!". Am fost clar, cine are bani de Fabia sa cumpere Fabia  nu Passat.

Km real al unei masini se citeste mai putin in ceasurile din bord si mai mult la fata locului cu actele si obiectul in fata.

Modificat de sorindf2001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Hai sa nu ne inflamam inutil. Din ce vad eu, toata lumea e de acord si impotriva lui Dorel care vrea masina cu clima bizonica la 2000 euroni si tot atatia kilometri. Nimeni nu e asa de fraier, nimeni nu arunca gunoaie pe fereastra la semafor, nimeni nu parcheaza aiurea. Numai altii fac asta. Aia rai :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Sorin - mai sus nu am vorbit doar ca sa ma aflu-n treaba. Am scos in evidenta fapte, practici reale. 

 

Samsarii sunt de 3 categorii mari si late(ori fi si micid eviatii, dar ma rog):

 

1 - cei care aduc masini aproape noi, cumparate de la reprezentante, licitatii, buy-back, etc cu bani buni - vbesc aici de masini cu vechime de maxim 18 luni si km sub 60.000 si le vand repede pentru ca sunt intr-adevar masini bune. Se adreseaza bineinteles celor instariti care nu vor sa sufere rata puternica de devalorizare din primul an al unei masini noi. Nu sunt multi care-si permit o masina de 40-50 mii E cu banii jos. Practic joaca rol de intermediari, scutesc cumparatorul de a face singur drumul in DE. Lucreaza si la comanda.

 

2 - cei care cumpara masini de la licitatii, masini ok tehnic dar cu mici imperfectiuni cosmetice, de regula rulate in leasing operational. Le aduc in tara, le repara cum trebuie si le vand in profit, unul destul de frumos. Masinile cu imperfectiuni se vand la licitatie la preturi atractive. Cei din aceasta categorie detin de regula un service particular, astfel costurile de reparatie ale masinilor si profitul obtinut din revanzare fiind cat mai avantajoase. Dar, atentie, pretul din anunt nu va fi niciodata "batator la ochi". Va fi la nivelul pietei sau putin mai sus. 

 

3 - samsarul tipic, "de volum" - 90+% din bransa - care aduc masini foarte rulate, cumparate la preturi foarte mici. De regula vin cu un tir plin de masini, niciuna neavand mai putin de 400.000km(de regula 5-600k km) pe care ori le vand direct altor samsari care mai departe isi fac magia lor, ori le vand singuri. Evident, dupa ce le-au bibilit putin cosmetic si le-au dat kilometrajul inapoi considerabil.  masinile alea sunt cele pe care le vedeti voi in targ la preturi imbatabile, la 150.000km. Masinile de genul acela, in DE se vand cu cel mult 5000E. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricate discutii s-ar purta pe aceasta tema , doar 10% din cumparatori invata ceva

de ce ?

 

[1] pentru ca nu sunt bani

 

explicatie : x cauta masina , are 7 mii euro

se uita la cele mai faine masini second care costa 7 mii , evident facaturi , dar asta nu conteaza

cand mai strange ceva bani sa isi ia masina mai buna , hopa ..... daca tot are 8 mii , se uita la cele mai faine care costa 8 mii

si tot asa

cand are 10 mii uita ca el cauta o anume masina , deja se uita la cele din alta clasa , tot cele mai ieftine , evident facaturi

si cumpara cu banii la limita indiferent de situatie

sa zicem cazul VAG ,deci el cauta un golf cu 7 mii si dupa cateva luni , mai strange bani de ramane fara niciun leu dar isi ia passat cu cutie automata cu 10 mii , mai nou , mai tot ce nu visase el

ce e sub carcasa aia , mai bine nu se gandeste

majoritatea isi cumpara masini cu banii la limita ptr ca nu sunt bani cat ar avea nevoie fiecare

 

[2] pentru ca mai bine am cu ce ma lauda cand parchez langa masina vecinului , chiar daca mint

 

ex : are doar xx mii km / cine mi-a adus-o a luat-o de la x sau y , aproape nefolosita , era a 5-a masina , doar ptr plimbari seara , etc , omul e de incredre , testata complet , perfecta , etc

real : da-i incolo de km , ca nu stie nimeni cat a avut , mai bine nu ma gandesc nici eu

samsarul a zis ca e asa , asa zic si eu , cine ma poate contrazice

acum ca nu am facut niciun test , sper totusi sa ma tina pana cand fac prima revizie anul viitor cand termin de dat banii imprumutati , chiar daca nu reusesc sa observ daca mai are placute de frana sau nu

acum am si eu masina ca si vecinul , daca el e prost si si-a luat-o de noua , e problema lui

 

 

O masina verificata este o masina verificata! Nu poti sa spui ca te duci cu ea la 1 service ,o reprezentanta si te duci bou si pleci vaca...iti dai seama cat de cat din uzura pieselor cati km are masina,asta in cazul in care nu ai o dovada sigura si clara in fata ca sunt km reali(dar la multe masini ,doar cu VIN iti dai seama daca este ceva suspect).

Sunt si masini cu km multi,cum la noi sunt oameni care merg 15.000 km an(eu de ex) si in Germania sunt oameni care merg 30.000 km /an x 5 ani=150.000,sa nu zic si mai putin de 30.000 km.

 

Deci nu fiti carcotasi,nu e vorba de vecin,nu e vorba ca te lauzi,asta este in capul vostru (de fapt va referiti la voi,dar spuneti "vecin"),este vorba ca daca ai anumiti bani,poti sa aspiri la o anumita masina unde exista sansa mai mare sa fie "manarita",dar cum am spus o masina verificata este tot ce ai nevoie inainte sa dai un ban.Daca masina nu are nicio eroare,nu curge nimic,nu sunt urme de ulei,antigel,motorul suna frumos,se prezinta bine la gropi,inseamna ca este o masina buna ,chiar daca ar avea si 50.000 km dati inapoi.

 

Toate aceste subiecte de pe forum si contraziceri sunt pentru cei care se duc pe sistemul "veni,vidi,vici",in cazul nostru "am ajuns,am vazut,am cumparat" fara sa mai verifice masinile.Nu mai suport ideile de genul "ai dat mai putini bani pe o masina buna,ca sa te lauzi,sa te vada vecinu",pe genul "cine a tras un part?" ala care intreaba de obicei nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.vezicatface.ro/articole/cum-era-sa-iau-teapa-la-o-masina-second-hand

 

Teapa cu un Ford Fiesta. De ce nu ma mir?! Anul trecut am vrut sa cumpar o Fiesta la 3500... max. 4000 de euro. Mi-a fost IMPOSIBIL sa gasesc una de incredere si doar de la samsari care minteau pe fata (de parca eram orb) sau se incurcau in minciuni. Motiv pentru care am renuntat. Din acelasi motiv nici nu m-am gandit la Polo sau (mai ales) Fabia. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine,asa se face! Oameni cu capul pe umeri care nu au cum sa se pacaleasca asa usor.

 

oricum , dragut site-ul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

3 - samsarul tipic, "de volum" - 90+% din bransa - care aduc masini foarte rulate, cumparate la preturi foarte mici. De regula vin cu un tir plin de masini, niciuna neavand mai putin de 400.000km(de regula 5-600k km) pe care ori le vand direct altor samsari care mai departe isi fac magia lor, ori le vand singuri. Evident, dupa ce le-au bibilit putin cosmetic si le-au dat kilometrajul inapoi considerabil.  masinile alea sunt cele pe care le vedeti voi in targ la preturi imbatabile, la 150.000km. Masinile de genul acela, in DE se vand cu cel mult 5000E. 

 

Am o Corolla acasa, utilizata in familie de cand era "mica". Acum are vreo 180.000 km, stare impecabila. Toate inspectiile, reparatiile si schimburile de consumabile au fost facute la timp si numai la dealer Toyota, toate cu stampila in cartea de service. Cam tot ce putea sa pice a fost schimbat, masina merge ceas. Cu toate astea, daca as vinde-o azi nu as obtine nici macar 3000 EUR pe ea.

 

Deci cifra ta de 5000 EUR pentru o masina de peste 400k km e mult exagerata. As zice ca masinile de genul asta nu mai sunt vandabile in DE si de aia ajung la samsarii tai de categoria a 3-a. Pentru cine rea sa stie cat costa real o masina SH in DE, sa se uite la http://www.schwacke.de/Costa cativa EUR evaluarea, insa e pretul maxim pe care il poti obtine de la cineva cand iti vinzi masina in Germania.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma refeream la Corolla(&Co.) , vbeam de masini gen Passat b6 - ca de astea e plin garla la super pret. Deci valori de noi de 30.000 Euro in medie. Ca s-or gasi si mai ieftine de 5000E, foarte probabil si cand vbim de B6, dar nu vreau sa ma gandesc cum ar fi alea.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

3 - samsarul tipic, "de volum" - 90+% din bransa - care aduc masini foarte rulate, cumparate la preturi foarte mici. De regula vin cu un tir plin de masini, niciuna neavand mai putin de 400.000km(de regula 5-600k km) pe care ori le vand direct altor samsari care mai departe isi fac magia lor, ori le vand singuri. Evident, dupa ce le-au bibilit putin cosmetic si le-au dat kilometrajul inapoi considerabil.  masinile alea sunt cele pe care le vedeti voi in targ la preturi imbatabile, la 150.000km. Masinile de genul acela, in DE se vand cu cel mult 5000E. 

 

ai descris foarte corect primele 2 categorii dar cu a 3a ai cam exagerat. masini cu 500,000 prin germania sunt super -raritati. masinile pleaca deja de pe la 250-300-350,000 spre estul europei pentru ca neamtul nu isi mai permite intretinerea unei masini asa vechi. si nici nu merita.

 

pe de alta parte la masinile ieftine si vechi (tot ce inseamna sub 10 ani este vechi) nr de km deja nu mai conteaza!! ar trebui ca si cumparatorii nostri sa realizeze asta.

 

si ar mai fi o categorie de samsari, aia care iau masini din romania deja inscrise si le dau mai departe. ati gasit cu toti anunturi pe masini de genul "sunt interesat sa cumpar acest auto". poate o sa radeti dar multa lume isi vinde asa masina, in special cei foarte comozi la care banii nu sunt o problema si accepta sa primeasca un pret sub pretul pietei dar macar vand masina in 3 zile si nu stau sa isi piarda timpul cu 100 de cumparatori, unul mai nehotarat ca altul (am vandut cu toti masini si stim cum sunt multi cumparatori :)) );

aici se pot gasi masini bune, singura problema ramane la nr de km unde samsarul prin definitie umbla.

 

parerea mea este ca in afara unui istoric service verificabil sau in afara unei masini cumparate de noua din romania, vanduta de acelasi proprietar care a cumparat-o de noua, numarul de km este relativ si nu poti avea niciodata garantia ca este real.

sa nu mai zic de masini trecute deja prin 2-3 proprietari pe carte, acolo e mai complicat ca e posibil ca cel anterior sa fi dat km inapoi, sau sa fie dati km inapoi si de cand a fost adusa masina, si de unul din cei anteriori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!