Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Mihai.Nechifor

Sunt constient ca un SH cere bani, de asta e SH, doar sper sa nu fiu foarte ghinionist. Restul e can-can

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Studiez un Q5 2.0 TFSI pe benzina cu 50 mii km la bord, 3 ani vechime. Are 60% uzura pe placutele de frana spate. Cumparat in romania de o firma de leasing operational. Ce parere aveti, sunt reali km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Eu zic ca nu. Posibil numai daca a umblat mai toti din cei 50k km incarcat in spate pana la refuz ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un prieten care a schimbat placutele fata la 70.000km, masina luata de noua, asa ca nu vad problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu am schimbat la G5 placutele spate primele pe la 4x.000 km... si nu eram reisar sau ceva de gen, aveam doar cateva momente :) pe Cheia sau Intorsura Buzaului

 

Si eu as spune ca sunt ok kilometrii, mai ales ca, in cazul leasingului operational, controlul din partea firmei de leasing este strict dat fiind ca masina se intoarce la ei.

Daca a folosit divizia de LOp a lui Porsche, atunci vei putea vedea si un istoric. Altfel, sunt firme de LO care nu fac reviziile/interventiile in reteaua autorizata, mai ales daca masina are durata contractului cel putin egala cu garantia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 86.000 eu inca aveam placutele originale, si la cum aratau, sigur as fi trecut si de 100K cu ele :)

Da cineva mai mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut o singura revizie la 10 mii km, iar acum e la 49 mii. EU din cate stiu la 2.0 TFSi trebuie facut cel mult la 30 mii revizia.

presupunand ca sunt reali km,  inseamna ca au intarziat cu 9 mii revizia.

 

Mai are nivel de ulei scazut (2.0 TFSI e mare mancator de ulei) si mici pete de ulei in zona de imbinare baie de ulei, bloc motor.

Din pacate e alta firma de leasing operational, nu Porsche.

 

Aproape toate elementele de caroserie au zgarieturi si usa dreapta e usor infundata.

 

Impresia mea este ca fiind  o masina in leasing operational si doar inchiriata de utilizator, a cam fost tratata cu lipsa de respect. 

Modificat de hiro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are probabil km reali dar masina nu a fost intretinuta. N-a vazut decat bataie...apa si paie nu prea, saraca. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Q5 e masina grea , e normal sa se uzeze placutele mai repede fata de o masina mica , daca nu o conduci foarte cuminte

si daca tot ai Q5 , nu cred ca merita sa o conduci cuminte doar ca sa nu scimbi placutele mai des

deci asta nu e un criteriu sa o clasifici , vezi restul cum se prezinta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dude.. Placutele nu's un criteriu. Ci faptul ca nu i s-a facut revizia in pana mea. Aia arata cata grija si atentie i s-au oferit masinii.. Iar asta, combinat cu un stil mai putin cuminte de exploatare este , cum s-ar spune, " = love "

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac samsari care zic '' ACCEPT ORICE TEST AUTORIZAT'', masinile au in bord 160.000 dar in realitate poate au 3-400.000 ? 

Modificat de florin03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cum fac, te atrag cu remarca asta, si iti zic ca ei asa au luat-o!

nici usturoi nu au mancat, nici gura nu le miroase...

cred ca mai mult se bazeaza pe starea cat de cat ok a masinii, oricum testul il platesti tu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cate ori n-am confruntat eu samsari in targul auto, pe motivul ca daca imi spune/accepta ca masina are mai multi km ca pe bord sunt interesat sa i-o cumpar, si toti se scuzau cu replica ca au primit-o la schimb, ca asa a cumparat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scriu "autorizat" ca sa nu vii tu cu laptop sa verifici. sau sa o duci la service "3 ciocane" sa se uite baietii la masina.

si sa faci programare la dealer unde probabil e mai scump si o parte renunta.

oricum, pana nu se da o lege, oricine poate da km inapoi. daca o vinde, bine. daca o verifica si vede mai multi km..bine. cauta alt client.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar un mic exemplu asupra realitatii: nu zic ca toate masinile treubie sa aiba nr asta de km intr-un interval asa scurt:

 

http://www.autovit.ro/bmw-730-C36173405.html

 

Daca nu se permite postarea altor marci/anunturi pt alte marci de masini va rog sa-mi stergeti postul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, pana nu se da o lege, oricine poate da km inapoi. daca o vinde, bine. daca o verifica si vede mai multi km..bine. cauta alt client.

 

In Germania, unde parca e legea asta, 30% din masinile SH vandute au km dat inapoi: "Citing Munich police data, ADAC claims about one-third of all used cars sold annually in Germany – or roughly two million vehicles – are tuned to make their mileage lower, defrauding buyers of an average of €3,000 per vehicle."  sursa aici.

Nu stiu cum e in Germania, dar in UK si Irlanda, multi isi cumpara masini noi in PCP (personal-contract-purchase) si le dau inapoi dupa 3-4 ani. Ca sa obtina o valoare mai mare cand o da inapoi, se apuca sa umble la kilometraj. E si mai nasol daca el face 30.000km/an, da km inapoi, se duce la revizia de 2 ani, si o face defapt la 60.000km. Tot beneficiaza de garantie, o da inapoi la  dealer, dealerul o ia de buna si ti-o vinde cu "Full service history". Nu-l intereseaza pe individ, pentru ca oricum scapa de masina peste inca 2 ani si nici macar nu-i a lui. Sursa aici.

In UK, in 2011 au fost identificate 1.000.000 masini cu km dat inapoi. (1 din 20)

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La nemti, daca esti prins ca ai dat km inapoi esti pasibil de inchisoare. Asa ca o idee foarte buna este sa cauti o masina destinata pietei interne, se numeste cumva in germana lucrul asta, pentru ca alea nici nu au probleme mecanice si au si km reali, in 99% din cazuri.

Dar masinile astea sunt si mai scumpe cu cateva mii... oare de ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu passat b5 fab 1998 avea pe bord 175.000 fix, carte service cu n-spe mii de stampile , ba si ceva facturi de prin germania cu piese schimbate ........la tester reali au iesit 265.876 km reali , am rasuflat  usurat , ma asteptam la peste 350000 din anul ala ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

La nemti, daca esti prins ca ai dat km inapoi esti pasibil de inchisoare. Asa ca o idee foarte buna este sa cauti o masina destinata pietei interne, se numeste cumva in germana lucrul asta, pentru ca alea nici nu au probleme mecanice si au si km reali, in 99% din cazuri.

Dar masinile astea sunt si mai scumpe cu cateva mii... oare de ce?

 

Ce inseamna masina destinata pietei interne? Crezi tu ca numai alea destinate pietei externe au kilometrajul dat inapoi? Haha....din pacate cifra de o treime din TOATE masinile vandute SH in DE este se pare corecta...Si aici sunt multi care iau masini in leasing si ca sa nu piarda asa multi bani la schimbarea masinii dau kilimetrii inapoi, exact cum a descris Iulian mai sus. Asta cu toate ca exista lege impotriva manipularii kilometrjului. Din pacate e practic imposibil de dovedit daca infractorul a avut putina grija...

 

Masinile "destinate" pietei externe sunt masini care nu mai pot fi revandute in DE. Un motiv ar fi ca au avut Totalschaden in urma unui accident, s-a incasat polita de asigurare, insa nu mai pot fi asigurate, deci nu mai pot fi inscrise in circulatie. Deci masini lovite urat (atat de urat incat eventuala reparatie ar depasi valoarea actuala a masinii) si reparate eventual pe genunchi....apoi exportate ...de bune! :D

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Continua, te rog! Apoi vandute la super oferte in Romania, cumparate de unii care cred ca l-au apucat pe Dumnezeu de picioare, sunt super multumiti 20-30000 de km, dupa care incepe masina sa pice si apoi se plang ca nu se mai fac masini cum se faceau odata.

Anul trecut am avut niste experiente f ciudate cu samsari. Cautam o Fiesta pentru o prietena, am vazut una, parea ok, o urc pe elevator, totul parea in regula, dau o tura cu ea... fratilor am transpirat la cat am tras de volan, asa de greu mergea. Plus ca ambreiajul era facut pilaf. Se tura ca nebuna pana la 5000 rpm imediat dupa ce schimbam vitezele... asta daca reuseam. Evident era impresia mea si defapt masina era fff buna dar nu eram eu obisnuit cu ea.

Am mai vazut o Fiesta, si aia parea ok, dau o tura cu ea, toate bune, o urc pe elevator... parea ok si acolo. I-am zis aluia ca masina mi se pare in regula, mai am o programare pt mai tarziu si daca e ne auzim la un telefon a doua zi. Nici nu vreti sa stiti cum a reactionat. Ca el nu crede ca ne mai vedem, ca trebuia sa ceara mai mult pe masina ca e buna si ca nu se fac lucrurile asa. Si-a pierdut o ora degeaba cu mine si nu e frumos ce i-am facut. Pana mea, de parca nu era si interesul lui. Sunt tot felul de smecherii pe care vor sa le faca, inclusiv sa te faca sa te simti prost ca sa o cumperi. Asta ca sa nu spun ca prima Fiesta era al unei "prietene" din Giurgiu si samsarul incerca sa o ajute sa vanda masina. Iar a doua avea numar de Timis si fusese cumparata de la o avocata care statea in Timisoara si a vandut masina ca s-a mutat la Cluj. Acel samsar macar a recunoscut ca se ocupa cu asa ceva. Ah, si ale naibii masini, nici una nu avea mai mult de 75000 de km.

Oricum este f greu sa gasesti o masina nemteasca in stare buna si ok dpdv tehnic in banii pe care ii ai... fie ca ai 3000 de euro si vrei un Polo de prin 2006-2007, fie ca vrei un Golf 4 de prin 2002-2003. Bugetul pentru acea Fiesta era de 3500-3600 de euro. Deci unul acceptabil pentru o Fiesta de prin 2006-2007. Ori pana la urma a ajuns la Mitsubishi Colt 1.1 75 CP, 2008, 20500 de km de la proprietar cu carte service la zi, chiar manualul original si hartiile de cand a fost cumparata de la dealer. Parerea mea este ca e f riscant sa te incurci cu masini sh nemtesti de la samsari. Mai bine te uiti la altceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Cred ca tine si de mentalitatea romanilor: lumea crede ca nemtii produc masini excelente, care nu se strica niciodata. Si ca masiniloe lr SH sunt in stare excelenta, pentru ca neamtul merge numai pe drumuri ca in palma, isi reaca masina cu periuta de dinti in fiecare sambata si seara inainte de culcare ii da un pupic si ii spune noapte buna :D

 

Acum vreo luna am asteptat la un service sa imi de o sticluta de vopsea. Pentru ca inauntru era fum de tzigara sa-l tai cu cutitul, asm asteptat afara, la soare. vis-a-vis un depozitul de masinil al unui "samsar": masini demolate la propriu, intr-o stare in care daca ar fi fost cai ar fi trebuit impuscate, sa nu se mai chinuie....sau daca erau oameni trebuiau eutanasiate....inauntru, samsarul cu 2 baietzi plini de ulei si dotati cu niste rangi si ciocane....mai "aranjau" caroseria unui C-Klasse de minim 10 ani care facuse cunoastinta cu un obstacol dur si era nitel sifonat. penste nici 10 minute, apare un camion din ala pe care se pot incarca masini.....asa ca baietzii incep sa impinga masini pe platforma...nici gand sa le porneasca si sa le urce prin propriile puteri, oare de ce? ;)

 

Eu intru inapoi in service, si cand plec, vad numarul camionului unde se incaurcau "masinile"....era de Brasov! Acuma nu stiu daca junghiurile alea chiar au intrat proaspat spalate si lustruite in posesia vreunor fericici proprietari de la poalele Tampei, insa e destul de probabil...Mai mult nu comentez. 

 

Ar trebui totusi sa ne gandim ca orice lucru are pretul lui. Lucrurile ieftine sunt ieftine dintr-o anumita cauza, si ar fi bine sa ne intrebam care ar putea fi acel motiv inainte sa cumparam. Nimeni nu vinde masini impecabile, foarte putin folosite, foarte putin kilometri la o fractiune din pretul original doar asa, ca sa se bucure si altii de ele. Mai ales nemtii! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+1 Gesterfahrer.

 

Numai romanii nu vor sa inteleaga ca asa stau lucrurile sic a treburile astea chiar se practica la ordinea zilei. Inca sunt destui de forum in momentul actual care cauta masini de 3-5 ani cu 150.000km la nici 1/3 din valoare de nou. 

 

Aparent, nu li se aprinde niciun beculet. Vor recupera in schimb cele din bordul masinilor "impecabile" pe care si le vor lua la super pret. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai vazut o Fiesta, si aia parea ok, dau o tura cu ea, toate bune, o urc pe elevator... parea ok si acolo. I-am zis aluia ca masina mi se pare in regula, mai am o programare pt mai tarziu si daca e ne auzim la un telefon a doua zi. Nici nu vreti sa stiti cum a reactionat. Ca el nu crede ca ne mai vedem, ca trebuia sa ceara mai mult pe masina ca e buna si ca nu se fac lucrurile asa. Si-a pierdut o ora degeaba cu mine si nu e frumos ce i-am facut. Pana mea, de parca nu era si interesul lui. Sunt tot felul de smecherii pe care vor sa le faca, inclusiv sa te faca sa te simti prost ca sa o cumperi.

 

O experienta asemanatoare am avut cand am fost cu un prieten sa isi cumpere un A5 - la service.

Dotata, km putini, impecabila pe unde se vede - insa pe elevator incepeau sa se vada diferite semne ale adevaratului rulaj al masinii - si faptul ca fusese lovita binisor la un moment dat in viata ei, chiar daca era "fara accident"

Si ca sa nu avem probleme cu cele doua matahale (eu cand am oprit la locul de intalnire i-am si zis sa o luam din loc, ca virgula de la mutrele alea in treninguri nu avem ce lua) am inceput sa zicem ca ne mai gandim, masina e ok, dar mai avem de vazut alta etc - si au inceput exact ca asta de care zici tu cu fiesta... Oricum mai bine decat sa se fi prins ca ne-am dat seama ca masina nu-i ok. Mai ales ca aam avut amandoi senzatia ca patronul service-ului nu era nici el prea "curat"...

 

In orice caz - de masina din targ, sau de la vanzator al carui numar de telefon apare la o cautare la mai multe anunturi fug cat pot, si imi sfatuiesc pe toti cunoscutii sa faca la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun sincer ca mie imi este f teama sa ma incurc cu samsari si masini aduse din Germania. In general.

Si oricum mai am niste povesti de asta toamna cand am cautat Fiesta. E superb sa vezi cum samsarul se incurca in propriile minciuni. Sau sa vezi ca masina nu e cea din anunt. E alta. Ca ala a avut o firma care a dat faliment. Sau cineva a avut si samsarul le-a luat pe toate la jumatate de pret si acum le vinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!