Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Service-uri respectabile sau ba... tot inselatorie samsareasca de cea mai jaosa speta este. Oricum o dai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n-am. Nu cred ca se incadreaza si asta.. desi ar trebui. Nu e ca la nemti la noi, sadly.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine ma mira la km. astia cum de  DSG -ul nu a avut probleme, tind sa cred ca informatia cu 500k este exagerata, bine cat de nebun sa fii cu  istoricul la vedere sa faci asemenea gafa.In 500k  cad cam toate consumabilele scumpe: ambreiaje, turbina, axe cu came, problema specifica cu pompa de ulei.....

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine a zis ca nu ar fi avut? Daca aparent are peste 40 de intrari in service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Istoricul e verificat la reprezentanta VW. Masina a avut accidente, completare de ulei in DSG (ciudat), si altele. Ultima intrare in service in De a fost in martie 2013 la peste 485,000 km. Apoi au fost dati inapoi km si la o verificare mecanica in august s-au trecut km din bord 112.000. Astfel masina a intinerit in istoric de la 485, brusc la 112.000 km.

PS: nu stiu cum (banuiesc ca avertizat de un membru de aici) proprietarul a vazut postarea mea si ieri am primit si amenintari

PS2: masina are nr. BT 01 SEC (asta ca sa vada omu' ca nu botu' la amenintari)

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va ajut si eu putin cu ce am mai verificat eu :

 

-http://olx.ro/oferta/vand-volkswagen-pasat-higline-taxa-mediu-platita-ID3KMXq.html#f70bb8ed9a;promoted

 

Persoana care o vinde este un arhitect, are in jur de 50+ ani, dansul spunea ca reviziile sunt facute la reprezentanta, dar dupa ce am verificat-o ultima revizie la repr. era la 18.000, restul au fost facute in alte service-uri. Masina poate fi buna, nu neg, dar marja de eroare de la 84.000 pana la 18.000 e cam mare. In km astia se pot intampla multe.

 

-http://olx.ro/oferta/volkswagen-passat-2-0-tdi-cr-140cp-ID3OOK0.html#f70bb8ed9a

 

Kilometrii par plauzibili, nu are toate reviziile facute la reprezentanta, in schimb a avut parbrizul inlocuit + accident in fata si spate (din ce-am vazut nu parea grav pe EDSA) de care vanzatorul nu mi-a spus. Motorul este CR, CBAB.

 

-http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36872239.html

 

Proprietarul a fost sincer si mi-a spus ca masina are reali in jur de 215.000 parca, ultima revizie la reprezentanta a fost facuta in Germania pe la 200.000

 

-http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36818707.html

 

La fel ca-n poza pe care vanzatorul a postat-o cu cartea de service, ultima revizie la reprezentanta a fost la 123.000 in 2011, de-atunci pana in 2015 vanzatorul incerca sa-mi vanda gogosi cum c-a fost data la buy-back si c-a stat pana a cumparat-o el prin 2013 sau cand zicea el.

 

-http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36690380.html

 

Nu are kilometrii astia. Vanzatorul mi-a spus ca e masina unui var din Elvetia si ca el se ocupa cu vanzarea. Chiar dansul mi-a spus ca, kilometrii afisati acolo nu sunt reali. Nu mai tin minte exact cat avea, oricum pana in 200.000

 

-http://olx.ro/oferta/passat-2-0tdi-4motion-ID3XKSU.html#507d8c65da

 

Vanzatorul a fost sincer si mi-a spus ca masina are kilometrii reali cam 260.000 si ca reviziile si schimburile si le-a facut dansul cu propria mana. (Parca mi-a spus ca e mecanic sau lucreaza in domeniu)

 

-http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36849105.html

 

Data fabricatiei nu este 2009 ci 2008, am verificat si nu are motorul CR, ci cel PD (BKP).

 

Sper sa va fie de folos. Haideti sa postam cat mai multi masinile pe care le verificam fiindca stiu ce sacrificii trebuie facute pentru aflarea unor detalii de la reprezentanta in legatura cu istoricul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urat, daca un 'coleg' de aici a fost capabil de asa ceva. Ok, ai facut ce ai facut, si ai umblat la km, dar dupa ce ca esti in culpa, te mai tii si de amenintari. Daca aveam niste legi clare, trebuia acest specimen dat in vileag si apoi sa vedem daca-i mai arde de chestii de genul asta si de amenintari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va ajut si eu putin cu ce am mai verificat eu :

 

-http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C36849105.html

 

Data fabricatiei nu este 2009 ci 2008, am verificat si nu are motorul CR, ci cel PD (BKP).

 

Sper sa va fie de folos. Haideti sa postam cat mai multi masinile pe care le verificam fiindca stiu ce sacrificii trebuie facute pentru aflarea unor detalii de la reprezentanta in legatura cu istoricul masinii.

Nu e nevoie sa verifici masina sa vezi daca e PD sau CR, cand ai dubii la masini fabricate in 2008/2009. Te uiti la tobele de evacuare. Daca's innegrite si indreptate-n jos , motoru'i PD. Daca's curate, si drepte..e CR. Mai sunt masini cu tips-urile finalei schimbate, dar negreala de PD nu dispare orice-ai face. (no dpf.. )

 

Asta asa, ochiometric folosind pozele din anunt. Daca o vezi si nu te convinge toba.. porneste-o! Daca zboara pasarile de langa e PD, daca nici nu se obosesc e CR. :)) (glumesc)

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahaha buna gluma cu pasarile :)) Multumesc pentru sfat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru putin, man! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care cumpara masini asa cum ganditi voi sunt mult prea putini. In Romania cea mai buna masina este aia cea mai ieftina, cea mai dotata, cu un an de fabricatie cat mai bun si km cei mai putini. Si samsarul se conformeaza cerincelor. Simplu. Eu intr-un fel ii inteleg pe acesti samsari. Este ca la magazin, ii livrezi clientului ce marfa vrea el si ce ii place.

Credeti voi ca daca un Passat Varinat 2.0 TDI Confortline cu DSG are in bord 280-300 000 de km pe bune si costa 9000 de euro, se uita cineva la el? Dar daca arata in bord 130000 de km, ca sa vezi, imediat este o super afacere si deodata devine buna, ca e VW. Vei avea insa un soc cand peste 20000 vei avea probleme si atunci vei "constata" ca nu se mai fac masini cum se faceau odata si VW face niste jeguri de masini. Practic vorbim de niste victime ale uni gandiri... posterioare. Si nu ai cum sa le explici ceva, ca doar romanul se pricepe f bine la masini.

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei care cumpara masini asa cum ganditi voi sunt mult prea putini. In Romania cea mai buna masina este aia cea mai ieftina, cea mai dotata, cu un an de fabricatie cat mai bun si km cei mai putini. Si samsarul se conformeaza cerincelor. Simplu. Eu intr-un fel ii inteleg pe acesti samsari. Este ca la magazin, ii livrezi clientului ce marfa vrea el si ce ii place.

Credeti voi ca daca un Passat Varinat 2.0 TDI Confortline cu DSG are in bord 280-300 000 de km pe bune si costa 9000 de euro, se uita cineva la el? Dar daca arata in bord 130000 de km, ca sa vezi, imediat este o super afacere si deodata devine buna, ca e VW. Vei avea insa un soc cand peste 20000 vei avea probleme si atunci vei "constata" ca nu se mai fac masini cum se faceau odata si VW face niste jeguri de masini. Practic vorbim de niste victime ale uni gandiri... posterioare. Si nu ai cum sa le explici ceva, ca doar romanul se pricepe f bine la masini.

 

Eu cand am vrut sa vand un E39 cu 470.000 km am primit numai apeluri de la samsari care imi ofereau pret de dezmembrari. Am fost sunat de un ''cunoscator'' si a zis ca 2500 de euro este prea mult pentru o masina cu asa km, a zis ca pe internet sunt altele la 1400-1500 de euro cu km sub 200.000. Omul nu a inteles ca sunt proprietar de 12 ani si ca masina asta nu a cerut nimic inafara de consumabile si cateva piese care nu au fost exagerat de scumpe. Masina a ramas la mine, ma pot baza pe ea oricand. Nu se mai fac masini cum se faceau odata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut cea mai buna treaba ca ai pastrat-o. Te cred pe cuvant. Eu am vrut sa vand Beetle-ul anul trecut. Masina o am de 6 ani ( e fabricata in 2007), am avut mereu mare grija de ea, avea atunci vreo 60-65000 de km (acum are 76000) f reali si ceream pe ea 5500 daca imi amintesc bine. Mi s-a oferit pe ea 4000. Am inceput sa rad, am scos-o de la vanzare si voi vedea. Poate o voi da alor mei si vor face un buyback, poate gasesc sa o vand... poate, poate. Dar moca nu o dau. Sorry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, scurt istoric:  Sunt in Franta de mai bine de 15 ani, aici stau. Masini am avut numai SH.  Masinile frantuzesti sunt f bune daca le iei de la cine trebuie si din zonele de unde trebuie.  Masinile toate sunt intretinute in genrral in reprezentante, ptr ca in franta sunt numai vreo 3 serviceuri mari care schimba piese nu si repara sau fac mecanica. Deci o familie de francezi de nivel mediu cu siguranta isi fac intretinerea la reprezentata, fie Honda, Renault sau vw...

 

In general caut masini de peste 200 mi  km ca atunci piesele grele (in general) au fost schimbate (volant, ambreiaj, turbo, injectoare etc).

Am vandut si eu cateva masini in Fr sau in Ro dar toate cu km reali, stiu persoane care modifica citesc etc.

 

In viitorul apropiat as vrea sa iau o masina sub 100 mi km ptr a o putea tin cel putin vreo 3 ani. Acum passatul are aproape 300 mi km si cred ca o sa ramana cat mai merge in familie.

 

Si sa ajung la subiect, am ceva idei cum se "citeste " km reali la o masina sh, uzura volan, interior, volant, uzura felxibile frana, citire cu vag comu etc DAR am auzit de la un prieten cum ca  mai nou chiar daca km sunt dati inapoi din bord, ECU, cheie etc si schimbat limba, modificat carnet intretinere etc se poat citi km din DPF (cica cate reenrarari la cati km etc). II adevarat?

 

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ninu, ia uita-te la anuntul postat de "vanzatorul amenintator" ( http://olx.ro/oferta...html#ed301e7c77) sa vezi ce semne de uzura ioc vei vedea la exterior si mai ales interior.. La un passat din 2009 si 500.000km! Treaba asta e cu dus-intors..dar mai mult cu dus! Am vazut si eu cu ochii mei masini din DE cu 3/4/500.000 km ce nu le-ai fi dat nici macar 100.000.  Fara sa exagerez vreun pic.. Inca o data, estetic vorbind. Nu am mers cu ele, nu stiu cum se prezentau tehnic. 

 

Asa ca stai linistit, primul val de interventii samsaresti asta au ca scop.. sa pacaleasca asa-zisul "ochi format" in depistarea uzurii.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sorindf2001

Interventiile samsaresti se opresc intr-un punct...un polish mai agresiv, curatare interior mai profi, ceva plastice si pedale schimbate si probabil inca ceva maruntisuri...parca-i si vad pe toti samsarii schimband interioare alcantara si scaune cu memorii care, binenteles, se gasesc pe toate drumurile si costa pana in 10 E, numai ca sa faca un Passat de 500 000 km de km sa arate de 130 000 km si apoi sa-l vanda la 8500 E negociabil... eu nu-i inteleg pe cei care se uita la Passaturi HL, din 2009, 2010, etc,  dotate la maxim cu 8000-9000 E in buzunar...ce pretentii au de la masinile alea care au costat de noi  peste 30 000 E...? Este logic ca pretul redus este pentru ca "probleme", una sau mai multe...

Parerea mea este sa cumpere fiecare masina adaptata buzunarului si atunci si riscul de teapa va scadea. In afara de Passat HL 2.0 TDI din 2009-2010, exista si Polo sau Fabia sau...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai Polo si Fabia nu sunt asa "smecherie" ca Passat. Deci nu e bine. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma, si mersu' pe jos face picioru' frumos! Si sa vezi ce frumos ti-l face la pas alergator spre speedy gonzales cu 8-9mii de euro aia-n poznar si cativa vlajgani tuciurii alergand cu pofta dupa tine. Mama mama!   Ce friptura-n chiloti si fuga cainelui dupa tine... aia deja-i la categoria pana! 

 

Morala: uite-asa t-antrenezi involuntar de maraton, te inscrii la oficiale, castigi bani, strangi la purcelus si iti permiti passat din 2009 full si cu 120.000km reali, tzipla, la pretul de piata real! 

 

Scuze de offtopic.. dar nu m-am putut abtine. 

 

Sau, varianta mai rapida si mai simpla.. cauti un PD cu istoric complet, luat si rulat in tara, care sa fi beneficiat de actiunile implicite si evident, de o servisare regulata si corecta. 

 

@mihai.Nechifor - Frumoase alea 2. Dar..te intreb si eu, aia de ce le vand frate daca-s asa de bune? Ca's importuri amandoua. Si banuiesc ca relativ recente. Nu-mi spune ca vor ceva mai nou, mai bun, pleaca din tara urgent, sau alte cele... Nu lua calul altuia de povara. Astia le-au rulat cat au fost tinere si acum cand icnep sa ceara, incep cautarile pentru prostul credul. De emrs pot sa mearga foarte bine pe moment, nu neg. Dar.. DAR..

 

Nu inteleg de ce Dumnezeu vrei tu B6.. cand sunt, fara sa fiu rau sau subiectiv, niste masini care doar numele ori, renumele a ramas de ele! Pardon, ca sunt unii care zic ca nu au avut probleme cu ele deloc, astea nu's decat exceptiile care confirma regula. 

 

Sunt posesor de b6 de aproape 7 ani. Pot spune acum ca jur cu mana pe inima ca nu-mi mai iau nimic VAG. Si o spun cu parere de rau. Cel putin nu pana cand isi revin cu picioarele pe pamant, daca se va intampla asta. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfat.. am Polo. Sa fim seriosi un passat din 2009 cu 200.000 km cam atat face. Vezi cu cat de putin voia sa-l dea Florin pe al lui care avea nici 100.000 km. Totusi masina are deja vreo 6 anisori si km destui.

 

 

Acum revenind:

1. http://olx.ro/oferta/fulll-r-line-dsg-07-2009-fabricatie-ID3K4k2.htmlKm reali citit in DSG si verificati in istoric la VW 285.xxx. Masina arata si merge excelent

2. http://olx.ro/oferta/passat-2010-piele-alcantara-170cp-bixenon-dsg-padele-taxa-platita-ID2DiZt.html#7efaa34bf4;promotedKm reali in 2013 erau 195.xxx. In DSG s-a umblat si are doar 20.000 km. Arata bine si merge foarte bine masina. E resoftata la 170-180 cp nu "e de fabrica"

 

Edit: vorbele aruncate aiurea ar trebui pastrate in interior LauCalin

 

Ok, sa-ti cumperi tu un Passat cu 300000 de km si 9000 de euro. Oricum o dai, de la un anumit rulaj toate masinile incet, dar sigur, vor incepe sa ceara bani. 

Sa-mi fie cu iertare, dar la 9000 de euro m-as uita mai degraba la o Octavia 1.6 TDI de vreo 5-6 ani si 150000 de km, un Leon cam in aceiasi situatie.,. sau un Polo pe la vreo 40000 de km. Asta daca am muncit din greu pentru acei bani sau am facut un credit in banca pentru ei. Sau uite, poate daca vrei ceva de genul ala cel mai realist ar fi sa te uiti mai intai la Skoda Superb. Personal consider ca de multe ori Passat are un pret supraevaluat. Asa ca in acesti bani mai sunt Mondeo, Insignia, Avensis... Accord ( :icon_bounce: ) pe care sunt sanse mai marei sa le gasesti mai putin rulate si cu un trecut nu la fel de tumultos.

Daca vrei un Passat de incredere configurat ca mai sus parerea mea este ca fara 12-13000 de euro e cam periculos sa te uiti. Riscul este f mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Pentru cei rabdatori si sarguinciosi in cautari se pot gasi si masini mai bune. Nu am afirmat o secunda ca la banii astia gasesti passat cu 100000 de km. Eu sunt dispus sa-mi iau masina cu max 200.000 km pentru ca sunt sigur ca avand acesti km totusi e mai ok decat multe alte farasuri.

 

Andrei ambele sunt inscrise in tara in 2013 si cred ca raspunsul ti-l poti da singur uitandu-te la motorul dorit

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, un om normal intr-o tara normal in genral proprietarul face intre 20 si 30 km pe an. In franta media de pe 2014 a fost de 23 mi km/an in zona de Nord si 26 mi km/an in sona de sud.

 

Deci ii adevarat ca se pot citi km si din DPF? Ati auzit de acest lucru sau ii vrajala?

 

P.S Sunt de acoord cu coelgeu Andrei TDI B6 sunt varza, am prieteni si familie care au foarte multe probleme cu 2.0 TDI PD si CR (incep sa apara).

De exemplu acum avem o problema cu un b6 HL luat din italy din cei 140 cp are doar 112 cp ramasi cu soft original etc... si masina are sub 250 mi km "reali". Déjà sunt off.

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Si care ar fi mai exact pretul real al unui passat 2009 cu destule dotari si 200.000 km?"

Mihai,

 

De ce vrei tu musai CR? Motorina noastra iti va face motorul ala mucenici incet incet. Eu iti spun doar ca, cu 9000 E iti poti lua un PD pe la 120-150.000 km, kilometraj la care masina(una ingrijita coresp) are deja schimbat cel mai probabil turbina, kit ambreiaj, injectoare, pompa motorina rezervor, pompa ulei rectificata(asta daca vbim de 2.0tdi-uri)..+ discuri, amortizoare, distributie and stuff.. ceea ce isneamna pt tine o grija in minus cel putin 60.000km. Si nu neaparat passat b6. Masina asta mananca bucse, bielete si aparent, casete de directie pe paine! (iar eu merg extrem de atent cu a mea - si tot ce vezi mai sus insirat e cam tot ce ams chimbat eu la a mea in 125.000 km).

 

Uita-te frate la o octavia 2 1.9 tdi ca alea sunt super ok. Inauntru nu scartaie nimic, suspensia e mai putin zgomotoasa.. nu am intlanit pana acum un singur b6 caruia sa nu.i scartaie bordul(ornamente, guri ventilatie, torpedou... te impingi putin cu genunghiu-n bord.. scartaie).. + altele..   Sa nu mai zic de vopseaua care deja face concurenta calitatii celei de pe logan.

 

Sau, ca sa ai ceva din ambele lumi, cauta un Superb! 

 

Iti garantez ca de-ti iei B6, o sa-ti plangi 3bg-ul pana o sa ti se umfle pumnii. 

 

 

Si legat de ce ai spus.. da, poti sa iti pui baza intr-o masina cu 200.000km. Caci asta ar insemna, intr-o lume perfecta si corecta, ca masina ar trebui sa aibe cam toate consumabilele costisitoare inlocuite, ceea ce te-ar scapa de griji ~2ani. Dar lumea de aia vinde masinile la 200.000km. Ca sa nu bage banii aia! Schimba o bucsa daca bate prea rau, face o revizie si aia e..Tzipla!  Nu sunt multi prosti ca mine care schimba piesa imediat cum da si cel mai mic semn.. si apoi mai ca o face pomana cumparatorului care stramba din nas ca de ce nu i-o dau cu 7000.. ca in targ a vazut el multe cu piele si maqi noi cu acelasi pret. 

 

 

@ninu - in nici o tara in afara de Ro unde nu avem drumuri ca sa putem face multi km pe an, se fac km buni anual. Eu de aia inca ma minunez cum unii inca pun botul la importuri din DE(mai ales passaturi!!) si spera dupa 5-6 ani la <200.000km cand aia fac si 80.000/an. 

 

 

 

 

Morala: Crezi ca de iei un import inmatriculat la noi de cateva luni-1-2 ani al carui proprietar se da cu tartita de pamant ca masina e brici esti mai castigat si ca vei dormi mai linistit reflectand la alegerea facuta? Nu, cat mai curand vei face dansul tartitei ca fostul proprietar.. doar ca de draci! 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Fara suparare dar nu suntem la rubrica "Ce masina sa-mi iau?" Vb de km sa nu ne luam avertismente

 

PS: sa stii ca ce ai patit tu se mai numeste si ghinion, ca sunt destule B6 care nu au trecut prin reparatiile enumerate de tine

 

EDIT: nu cred ca se poate compara BKP-ul cu CR de generatie noua

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, adevarat. CR e mai silentios si mai rafinat. 

 

Sa vezi ce rafinat e cand iti crapa pompa de inalta presiune si-ti zambeste frumos cu span intre dinti, in drum spre groapa de gunoi alturi de alte cateva componente, "minore" ale motorului tau rafinat si silentios CR. 

 

Incercam doar sa te ajut. :) Nu trebuie sa o iei ca pe o rautate. Mie chiar nu-mi place sa moara si capra vecinului..

Ideea e ca mai bine bagi putini bani(pe care inevitabil ii bagi intr-un sh) decat mai multi. Risti sa cumperi un passat de 8-9 mii si sa-l faci usor, intr-un timp scurt, de 10-11 sau 12 mii.

Si realitatea dura e ca B6-urile cer oricum bani. Fie ele PD ori CR. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!