Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Taxi tunat? Haha, pai nici cei 350k nu-s probabil reali...masina aia are cel putin 500k. Taxistii pe aici dau ei kilometrii inapoi inainte sa mearga pe la inspectii/reparatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e si foliata.... usor de deghizat, dotari frumusele, nu cred ca o sa sara de 150.000km.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 2 ani vechime cred ca o sa mearga cu spatele pana la sub 100.000 km :)) Apoi o sa planga cineva ca-s proaste skodele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect... si Passat-ul... :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum toate chestile astea se pot evita.

1.Daca am gasit o masina ok, care imi place incep sa caut numarul de telefon al vanzatorului pe google. Aici vad cate masini are de vanzare si ce fel de masini. Daca toate se aseamana intre ele deja devin suspicios. 

2. Partea buna la VAG, e ca poti verifica km dupa serie. Astfel o masina din 2010, majoritatea reviziilor au fost facute in reprezentata. Desprea cartea de service, personal nici nu o bag in seama. In Timisoara si Cluj am vazut un Passat din 2009/2010 cu cartea de service falsificata.

3. Daca e aproape de mine, totusi ma duc sa vad masina. Aici imi dau seama ce fel de om e vanzatorul, daca e unul care incearca sa imi bage gogosi pe gat ii spun  pa. Am intalnit fel si fel de samsari. Unii ok, samsarul nu s-a bagat peste mine, m-a lasat sa verific. Tot el  a lasat masina cu motorul rece. Altul, a venit cu masina deja porita --> motorul era deja cald. Nici nu am iesit bine din masina, ca deja incepuse ca masina e tip top si prostii cand colo masina a fost lovita. Dupa ce am vazut masina, am urmarit anuntul pe autovit si a disparut in 2 sapt, deci cineva a muscat-o.

4. Ultimul pas e verificarea la un service care il aleg eu. Daca sunt din alt oras, caut cu o zi inainte 2 sau 3 service-uri unde as putea sa verific masina.

 

Totul e sa ai rabdare :)

Modificat de aradfan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tre sa mai ai si un pic de noroc :P Actuala masina am luat-o de la un samsar, dar un alt tip de samsar si anume care lua masini din RO iesite din leasing si le vindea mai departe. E o nisa in care scoti cam 1000 euro la o masina de 10-15 mii si tre sa ai si potul respectiv sau sa cauti ca nebunul pe net toata ziua astfel de masini.

 

Am cautat numarul pe goagal si imediat i-am gasit si restul de anunturi, toate la fel, zic bine, castiga si omu un ban... Culmea intru pe telefon pe o aplicatie cu anunturi de masini preinstalata de la vodafone ca mi-e mai usor si gasesc fix masinia care vroiam sa o cumpar, direct de la proprietar, probabil ramasese anuntul activ cumva ca pe calculator nu il gaseam. Sun omul evident ca o daduse, insa km si tot tot se potriveau, primul anunt 55000 al doilea 58000 in decurs de 3 saptamani. 

 

Ma duc sa o vad verific farurile etichetele, scutul etc etc caucioacele la DOT (erau originale) jantele de iarna (aveau cauciucuri cu DOT anul cand a fost cumparata masina) etc. Omu sustinea sus si tare ca e a lu nevasta-sa bla bla, oricum ma interesa masina nu povestile lui. Scoate omul actele, avea tot tot tot pana si amenzile fostului proprietar :)) :)) bonuri de benzina intrari in service si altele. 

 

Verific fostul proprietar era o tipa cu firma de IT cu profit bunicel totul se leaga femeia vrea alta masina ca isi permite datorita profilului nr de km pareau reali (2009). 

 

Totul bine si frumos, cumpar masina, pot zice ca am facut o afacere buna :) oricum plecasem de la un buget fix fix si ideea de a lua ceva cumparat si rulat in RO. Culmea pe cartea masinii sunt al doilea proprietar dupa firma de leasing.

Modificat de stefan85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma totul tine de maketing cred. Piata este constituita din cerere si oferta, adica client si vanzator. Clientul cauta sa-si satisfaca nevoile prin resursele financiare proprii. In zilele de azi, datorita situatiei financiare in care ne aflam cei mai multi dintre cei care isi doresc o masina, nu au posibilitatea de a-si procura una noua si ajung clienti pe piata auto sh. Clientul din Romania este unul pretentios, circumspect, care isi doreste o "masina noua" daca se poate la pret de sh. sau gratuit, castigata la loto. Toti ne dorim o masina cu un raport calitate/pret cat mai bun si cu un confort sporit. De ce sa dam banii pe un logan nou cu 5 ani garantie, cand putem lua un passat din 2007 la banii aia?! Toti vrem masini nemtesti, japoneze, americane etc. Pe aceasta piata libera de auto sh vanzatorul se adapateaza si el la cerintele clientului. Evident nu poate sa o dea gratuit pentru ca nu are contract cu loto si atunci incearca sa satisfaca aceste dependinte ale clientilor cat mai bine. Daca clientul vrea un passat din 2007 "full" si cu 98.000 km in bord rulat doar in Germania, ca de strazile din romania sunt "nasoale", la 6000 de euro vanzatorul se conformeaza. El va aduce pe piata bunuri care vor satisface aceste nevoi, indiferent prin ce metode. 

Cred k vina apartine in mare clientului. Acesta nu este destul de informat. Un proprietar care a dat in 2007, 30.000 de euro pe o masina, nu o va vinde in veci cu 5-6K euro. De cele mai multe ori aceste masini care sunt scoase pe piata de "samsari" la aceste preturi sunt fie lovite, fie luate  din parcuri auto de buy back cu km cat europa, ori cazaturi sau furate. Cum credeti ca mai nou masinile sh la noi sunt chiar mai ieftine ca la nemti!? mai nou pentru a se adapta cerintele pietei pe timpul crizei "samsarul" cumpara la randul lui masini sifonate, le repara la coltul blocului, ii da un polish si o arunca pe piata auto. Cine zicea ca ardelenii sunt cei mai "cinstiti" de pe pamant?! Mai uitati-va prin zalau, cluj etc sa vedeti ce fac samsarii acolo. Acolo se da ora exacta pe piata auto sh. Acolo sunt cei mai mari sarlatani. Stiu persoane care aduceau masini din Germania odinioara, dar acum aduc masini de la Zalau ca e mai ieftin. Sunt masini rupte in doua efectiv, reparate si vandute ca "impecabila" la preturi "negociabile".

http://www.viata-libera.ro/economie/43718-galati-viata-libera-masini-second-hand-germania-samsari ) 

Cred k totul tine de client. In targ daca te duci, te citeste vanzatorul ce fel de persoana esti imediat. Daca te vede "clientul clasic" iti toarna vrute si nevrute, daca te vede un pic mai atipic nu-si mai bate capul cu tine decat daca masina este impecabila. Pana la urma el isi face meseria. Este ca si cel de la magazin un vanzator. La mall cand te duci sa iti cumperi o haina, mai intai treci prin magazine te uiti, probezi etc, dupa care te hotarasti si cumperi ce ti-a placut. Si acolo vanzatorul va incerca sa-ti spuna ca iti sta foarte bine, ca e cel mai bun material, ca e colectie noua etc desi poate ele de fapt sunt aduse din turcia, dar tu le cumperi ca originale.

Cineva mai sus zicea de masini recuperate de la leasing ca sunt bune si ieftine. Eu sincer am cautat un an de zile pe toate site-urile TBI leasing, marfin leasing, bcr leasing tiriac auto, welt auto etc, si nu am gasit o masina care sa fie la "super oferta" de buna ce era. Pai voi credeti ca proprietarul dupa ce a platiti leasingul 2-3 ani de zile si vine banca sa-i ia masina acesta ii da pur si simplu cheile?! Evident ca NU. Inainte sa i se ia masina proprietarul are grija sa scoata de pe ea tot ce este demontabil si posibil de valorificat pe piata.  De ex: navigatie, cd-player, boxe, climatizare, jante de aliaj tapiseria de piele, roata de rezerva etc, iar din respect fata de banca mai lasa incuiate in masina vreo doua gaini 2-3 zile ca sa aranjeze decorul. Asta in cazul in care masina provine de la un roman frustrat. In cazul fericit masina va fi ok cat de cat, dar pretul va fi si el pe masura, doar banca tre sa isi acopere pierderea si daca se poate sa scoate si un pic de profit sa acopere alte pierderi pentru masinile clientilor frustrati. 

In ziua de azi aproape orice masina se poate repara chiar daca a fost dauna totala, iar km la masina sunt ca varsta unui om. Cancerul nu tine cont de varsta. Am vazut masini (Logan pe taxi in Bucuresti, am fost client in el, cu 400 de mii de km facuti in Romania, mai avea si gaz, iar soferul mi-a zis ca nu a schimbat decat consumabile), care merg impecabil la sute de mii de km, iar altele care pica la zeci de mii de km. Un motor intretinut, cu revizii la timp, ulei si combustibil bun, tb sa tina 500K km cel putin. 

Eu cred k totul tine de client pana la urma. El detine controlul asupra pietei, indiferent ca ea, piata, este auto, moto, industrie alimentara etc. El detine puterea prin banul pe care il are in buzunar si este dispus sa il cheltuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Excelent punctat! E plin de gaste care blameaza Loganu' nou/vechi, oricum ar fi... si dau banii pe niste epave machiate ca pentru maritat! Si apoi baga bani cu galeata in ele...insa daca il intrebi daca a bagat bani...evident ca nu va recunoaste...ca ar rade si curcile de gutzan! 99% din ce vand hotii ce le aduc de afara, sunt daramate si masluite adanc! Dar ce sa-i faci...unii au tatuat pe frunte cuvantul "vreau tzeapa" ...si nu poti sa refuzi omu' ! O masina buna de afara e mai scumpa ca in tara la noi, cum a spus si sublinat colegul... Rar si f rar gasesti ceva bun la un pret ceva mai mic! Una peste alta...piata se imparte in doua mari categorii...tepari si tepuiti! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FlorinG4 Daca ai cumparat masinia din TM/piata Mehala, de la un intermediar, parerea mea e sa ii dai in vileag numele si toate numerele lui cunostucte de telefon, CNP, adresa, etc pe toate forumurile

si sa faci cunoscuta tzeapa pe care ai luat-o.

Asta ca sa ii ajuti pe altii care cumpara masini SH sa se fereasca de acest reziduu uman si sa dea de povestea ta la o cautare a numarului de telefon pe google.

...............

 

Merci mult de detalii. Nu am mai intrat de ceva timp pe aici si nu am vazut mesajul a timp. Masina (Passat B6) a luat-o de la Oradea, nu din Timisoara, dar peste tot gesesti astfel de specimene.

Am facut rost, ulterior, de istoricul de service de la VW si intradevar in Iunie 2013 avea 450K masina. Partea "buna" sa zic asa e ca, se pare, orice reparatie pana in momentul in care a iesit din Germania a fost facuta la reprezentanta. Placute de frana, revizii, curea, ceva pe la  chiulasa era trecut in 2012 etc. I-am zis fratelui meu sa il dea in judecata, dar nu vrea. Nu prea are timp de procese, e putin mai ciudat ca e facut contracrul intre el si nu stiu cine din Germania, etc. Mai mult lui ii place mult masina cum se prezinta (intradevar nu arata a masina de aproape jumatate de milion de Km), a inscris-o deja. De intretinut sigur a fost intretinuta bine dar la Km astia trebuie, inevitabil, sa aibe uzura la motor si alte piese. Sper sa tina cat mai mult

Cu ocazia asta am facut rost de istoricul si pentru golful (MK4 2003) nostru. La asta pare ca nu e manarita. Cel putin pana in 2008 cat apare in evidenta la VW corespunde cu cartea, iar in continuare numarul de Km facuti sunt proportionali cu media anuala facuta pana in 2008. Usa din spate doar a fost vopsita si nu stiam asta. Oricum acum e la vopsit (aripa si oglinda) pentru ca de cand am luat-o am gasit-o de doua ori lovita in fata blocului :(

In concluzie e cam ca la loto cu masinile SH, dar cei ce le manaresc intentionat nu ar trebui lasati sa scape asa usor. Probabil ca sunt adevarate filiere si stiu ca sa zica, cum sa faca contractul (se pare ca nu e numele lor), etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi de aia e bine sa verifici masina inainte la reprezentanta. Macar a luat-o la un pret corect raportat la numarul de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur ca a fost mai ieftina decat cele de pe mobile.de sau alte site-uri cunoscute, cu aceelasi nr de km si dotari similare. Pretul mic, sigur nu insemna o afacere buna - cand este vb de masini.... si cat a fost de intretinuta.... 450.000km sunt multi.

 

acum, sa o stapaneasca sanatos si sa fie ferit de probleme cu ea !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din 2005 si 450k km?! Inca stai bine fata de multe alte masini care au si peste 600k din 2004-2005... :sly:

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.... si pe bord, toate au pana in 200.000. Doar cateva masini am vazut pana acum, cu 400-500.000km pe bord - le pot numara pe degete.... chiar daca in realitate sunt destule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand cineva isi cumpara masina de 7-10 mii euro si se zgarceste sa dea 200 ron pe o verificare completa la reprezentanta ,cum putem sa-l numim pe respetivul cumparator ??? Unii parca chiar vor sa fie prostiti!

Daca nu va pricepeti la masini ascultati si parerile unora care repara masini 22 zile din 30.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cartea service nu e sfanta... daca mergi in germanica noastra de toate zilele... si iti iei masina de la unii dealeri, vine dealer-ul la tine cu un "maldar " de carti si te intreaba daca nu vrei si carte service la ea... si o face pe loc... asa ca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai dupa ce dai de vreo 14-70 ori cate 200 ron vezi ca mai ai doar 2000 euro pentu masina .

ce sa faci daca vrem masini noi cu km putini la pret de laptop ?

avem exact ce cautam . poate mai sunt si exceptii dar asta e regula .

 

mai zicea colegu de la seat ca iti da cu o interfata de 100 lei  km inapoi si iti cere 100 euro . Hai sa fim seriosi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da nu te pune nimeni sa verifici toate masinile. Prima data verifici tot ce poti ( interior, exterior si tehnic) si dupa ce a trecut testul acesta te poti duce in reprezentanta pentru verificarea finala unde platesti. Eu nu cred ca la o masina de 450.000km nu se vede o oarecare uzura... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce daca se vede uzura, atat timp cat omul vrea Passat B6 la 5000 de euro..... km 150.000.... si toate butoanele sunt cojite in interior, fata de usa umflata de la cot..... etc... normal ca sunt semne - daca samsarul nu investeste un pic in ea, sa le ascunda.... unii o fac, altii nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca unii se pricep si stiu unde sa se uite si ce sa verifice, altii nu. Sunt multi care nu au habar ce e aia serie de sasiu si habar nu au ca se poate verifica (in totalitate sau in parte) istoricul unei masini.

Nu cred ca ar trebui sa-i aratam cu degetul pe aia care nu se pricep atata timp cat solicita parerea unuia care stie "cu ce se mananca" afacerea asta.

In lipsa unei legislatii clare privind tranzactiile cu masinile SH, cred ca o investitie buna in momentul in care te hotarasti sa cumperi o masina second ar fi sa iei un "consultant tehnic" cu tine. :) Serios.

Modificat de starchaser
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg de ce nu intelegeti ca in ziua de astazi doar km si pretul conteaza la o masina;

apoi ne vaitam pe forumuri ca a picat una alta prematur pentru o masina namtzeasca.

aici citesc si ma mir, pe topicul cu DSG 6 ma crucesc....

 

 

 

(asta ca am aruncat si eu momeala pe site-uri de profil cu Octaviana, dar nimeni interesat la pretul respectiv :lol:  )

 

 

dar nu e asa dragii mei, sint barbati care se insoara cu fete mari si foste prostituate si au familii fericite :)

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A dat 6250EUR pe ea. Acum nu ar mai face la fel (a mai fost cu cineva care se pricepe cat de cat la masini). Tehnic nu arata de kilometrii astia, zic eu (dar nici eu nu sunt specialist). Pretul nu parea super ieftin (cam pe aici se invart la noi), avea carte, nu parea nimic suspect asa pentru niste nespecialisti.

Numarul celui de la care l-a luat e 0753413518 (probabil ca are mai multe cartele oricum), si asta e anutul (atasat si expirat acum)

post-122758-0-89628100-1385571194_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a luat passat cu bani de golf. Ia vezi in germania cat costa una la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai pot cumpara masini de la leasingul operational ,dar trebuie sa ai relatii din interior ca sa sti care masina e buna .

oricum toate au reviziile la timp facute ,dar au multi km .

vezi masini de companii ca vodafone ,orange ,britishamericantabacoo, etc

ei le iau pe lasing operational ca e mai convenabil decat pe leasingul normal ,e ca o taxa de folosinta a masini ,nu-si mi bat capu cu ele cand devin epave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A dat 6250EUR pe ea. Acum nu ar mai face la fel (a mai fost cu cineva care se pricepe cat de cat la masini). Tehnic nu arata de kilometrii astia, zic eu (dar nici eu nu sunt specialist). Pretul nu parea super ieftin (cam pe aici se invart la noi), avea carte, nu parea nimic suspect asa pentru niste nespecialisti.

Numarul celui de la care l-a luat e 0753413518 (probabil ca are mai multe cartele oricum), si asta e anutul (atasat si expirat acum)

 

a fost ieftin...... una buna, aceelasi an si dotari, km reali 150.000..... nu scade sub 7000-7500 - si asta ca au coborat tigaile pretul..... acum lumea vrea 2010 la 8000 de euro.... bune domle... dupa care, asa cum zic si colegii - incep problemele... cutia, DGS-ul, pompa, span, etc,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Imi poate verifica si mie cineva vinul unui golf 5 privind nr de km?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!