Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Peste 200k de km pe an?Dar ce a facut masina aia ,nu a stat deloc pana acum?

Modificat de doru_fant4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spre deosebire de noi, vesticii au invatat un lucru: diesel nu este pt oras intrucat motoarele mici pe benzina de generatie >2007 sunt mai fiabile si consuma la fel ca un diesel. Un diesel condus in oras va avea probleme cu turbina ambreiaj/volata etc. Astfel, cei care isi permit achizitioneaza 2 masini una mica de oras benzina si una cu un confort sporit pt drumuri lungi, un diesel. Ei au infrastructura si isi permit sa faca 200km pe autostrada 5 zile/sapt sa ajunga la munca daca sa zicem ca este la 100 km distanta fata de casa.

Sau diesel-ul este folosit in concedii si pt drumuri lungi unde evident au un consum mai mic fata de o benzina.

 

Cand va vrea sa le vinda le va da pe amandoua odata dupa 4-5 ani. Din punctul meu de vedere asa cum au mai spus si altii pe aici nu km sunt relevanti la o masina ci cum functioneaza. Recent cumnatul a adus un ford focus combi 2001 1.8diesel 90cp cu 455.000km iar motorul ala este mai silentions ca al meu din 2008 cu 62.000km. In afara de caroserie si habitaclu care au trecut prin 12 ani masina este tapana, nu tu fum, nu troncane, bocane, motor curat si bine intretinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile cu km putini costa mai mult, evident. De acea eu raman crucit cand intru pe gooagle si gasesc masini cu km mai putinii si mai ieftine decat in germania la noi in targ. Pt mine este evident ca la noi se cumpara masinile sh cu km care ii au in bord in speranta ca poate nu ne intepam. Pt cei care nu au timp sa astepte vreo oferta de la vreun privat din Germania(care se poate dovedi si asta de multe ori o teapa) cel mai indicat este sa faca achizitia de la vreun dealer al marici dorite care vinde si sh-uri, si care trec pe factura km in bord ai masinii in momentul achizitiei. In germania este puscarie daca pe factura e trecut una si in realitate este alta, niciun dealer srios nu-si permite un scandal pe tema asta. Un amic a venit acum doua luni si a luat un A4 din 2010, motor de 2l diesel cu 14900e de aici, cu km in bord 142k(de aratat arata si mergea asa cum trebuie la o masina cu km aia). Suspicios ca tot romanul pe km  a solicitat pe vin-ul masinii la alta o reprezentanta VW istoricul masinii, si a iesit cam pe acolo, adica ultima revizie facuta in luna august cand masina avea 139k(asa cum era trecut si in cartea service pe care i-au pus-o la dispozitie cei care i-au vandut masina, plus retul stampilelor care corespundeau ca data si km in server) E mai scump dar mai sanatos pentru psihicul celor care chiar vor sa cumpere un sh cu km reali si care spera sa-l tina mai mult timp, in rest discutii inutile. Faci o economie la achizitie atunci cand speri sa fie pe bune ce spune cel care vinde masina(in cazul expus de mine se gasesc si cu  2500-3500e mai ieftin poate si mai mult) insa nu ai o certitudine legata de cum sta masina defapt. Cele spuse de mine tin de cei care vor sa faca o achizitie de masina aflata la prima inmatriculare in Ro, de cei care iau inmatriculate deja in tara nu pot sa ma pronunt ca nu cunosc

Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot putin offtopic

Am vorbit cu un roman stabilit in de care se ocupa cu intermedierea de masini SH.

mi-a spus ca in multe cele mai multe cazuri, masinile care au fost pe leasing la firme au fost mai bine intretinute decat de le de la privati:

au avut intervalele de service respectate, daca a fost ceva defect a fost schimbat la timp.

Privatul a mai dat buleala, iar cand a fost ceva major defect, a pus-o la vanzare.

Am gasit in targ 3 masini (2 passat 3bg si o octavia 1) cu proprietari privati care aveau in 9-10 ani doar 4-5 intrari in service VW

masina pe care am luat-o a fost la o soc de constructii si a avut totul tinut din scurt, schimbat pana si inscriptia de pe spate ca oxidase :)

 

concluzia topicului tinde catre: NU CONTEAZA KM REALI, decat la nivel de cultura.

cum scria cineva mai sus, motorul poate pica si la 50mii km si la 500mii.

oricum, nici restul accesoriilor nu sunt ieftine, daca are 100mii si intr-un an ti-a picat clima si caseta de directie, sau volant si turbo om (sarac) esti.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara,

 

Fratele meu a achizitionat un Passat B6 din 2005 cu 178000Km la bord cu cu caret de service l azi facut la reprezentanta (Germania). La o scanare intamplatore cu VagCom-ul (au am un golf si am zis sa-i vverific si lui ce ii apare pe acolo) imi da urmatoarele erori:

 

Address 18: Aux. Heat        Labels: 1K0-815-071.clb
   Part No: 1K0 815 071 H
   Component: Zuheizer        031 1312 
   Revision:        A    Serial number: 09010046     
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 2A50B5C285283F485F1

5 Faults Found
01408 - Under-Voltage Shut-Off (fixed Value)
            000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 54
                    Reset counter: 207
                    Mileage: 471173 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.09.17
                    Time: 23:44:05

             Freeze Frame:
                        Malfunction
                    Temperature: 7.0°C
                    Temperature: 9.0°C

01411 - Temperature Sensor (G18)
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 4
                    Mileage: 492055 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.01.11
                    Time: 06:33:49

             Freeze Frame:
                        Malfunction
                    Temperature: 205.0°C
                    Temperature: 12.0°C

01415 - Recirculating Pump (V55)
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 147
                    Reset counter: 131
                    Mileage: 505718 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.03.21
                    Time: 17:09:38

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Temperature: 93.0°C
                    Temperature: 90.0°C

01415 - Recirculating Pump (V55)
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 147
                    Reset counter: 131
                    Mileage: 505718 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2012.03.21
                    Time: 17:09:38

             Freeze Frame:
                        OFF
                    Temperature: 93.0°C
                    Temperature: 90.0°C

00664 - Fuel gauge
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 132
                    Mileage: 466017 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2013.02.28
                    Time: 18:00:11


Problema nu e (cel putin deocamdata) eroare in sine si faptul, ca probabil, nu functioneaza incalzirea auxiliara, ci faptul ca imi arata :

 

Mileage: 505718 km
Date: 2012.03.21

 

Mileage: 471173 km
Date: 2013.09.17

 

Ce inseamna asta? Sunt dati Km inapoi? Au mai fot dati o data daca in 2012 avea 505K si in 2013 avea 471K iar acum are 178K?  Ce inseamna mileage ? KM exitenti la monetul cand a aparut eroarea? Nu e ciudat un pic?

Masina pare in conditii bune si merge super bine. In arara de erorile astea nu apare altceva la un full scan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mileage inseamna nr de km propriuzisi...adica,cat sunt,aia sunt,cu parere de rau...este clar ca cel putin de la 505k la 471k au fost dati inapoi.ca are acum 178k,nu mai vorbim...daca are cutie dsg,vezi ca in measuring blocks stocheaza km totali ai masinii ,pe cutie,parca in canalul 109,nu mai stiu sigur.multi au avut un nr de km in bord,si surpriza,cel real de km pe dsg...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol moment, dar asta este. Stai linistit ca MULTE masini au km fara numar. 200-300.000 par multi km pt cei care erau obisnuiti cu masinile din trecut care intr-adevar la km astia erau niste carute sinistre.

Masinile din ziua de azi sunt mult mai rezistente la numarul de km si cum ziceam cati nu cred ca masina lor are 100-200k si in realitate are 300-400. Mai ii aud si pe unii ca domne, ce uzura mica are interioru e ca noua. Interioarele la masinile moderne germane in special sunt extrem de rezistente iar vesticii sunt mult mai "curati" ca noi romanii nu isi bat joc de interioare.

 

Important e ca masina merge bine, pana la urma avand atatia km e clar ca au fost schimbate destule si decat sa iei una la 250.000 care urmeaza sa pice o gramada una pe la 300-400 teoretic ar trebui sa aiba destule schimbate.

Totusi daca ai de gand sa faci multi km cu masina respectiva cred ca nu ar fi o idee rea sa o vinzi. Daca faci 10-12.000 pe an e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok... asa am banuit si eu dar voiam sa fiu sigur. Nu stiu de ce nu au resetat si erorile alea sa nu mai apara numarul de kilometrii la momentul aparitiei erorii (am inteles ca se pot reseta si alea)

Na sper sa nu aibe probleme majore cu ea. Asa cum am spus, cel putin la prima vedere, se prezinta si merge bine...

Multumesc prentru raspunsuri. O sa-i transmit si lui :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@FlorinG4 Daca ai cumparat masinia din TM/piata Mehala, de la un intermediar, parerea mea e sa ii dai in vileag numele si toate numerele lui cunostucte de telefon, CNP, adresa, etc pe toate forumurile

si sa faci cunoscuta tzeapa pe care ai luat-o.

Asta ca sa ii ajuti pe altii care cumpara masini SH sa se fereasca de acest reziduu uman si sa dea de povestea ta la o cautare a numarului de telefon pe google.

 

Daca faci o cautare pe mobile.de o sa vezi ca fata de site-urile romanesti de vanzare de masini, masiniile la acelasi nr. de km din Romania sunt in general mai ieftine.

Adica merge samsarul cumpara masina cam la pretu pietei in Germania, (tine minte ca neamtu nu e tzigan si nu negociaza multe sute de euro la o masina), apoi samsaru

cheltuie cu drum, combustibil,numere, asigurari etc, (eventual costu ii sacade cand le aduce  6 odata cu tiru) ,

apoi adauga comisionul lui 500-1000 euro si culme iese pretu final mai ieftin ca in Germania.

 

Dupa experienta mea nemtii sunt cei mai mari zgarciti de pe planeta! Nici un neamt nu isi cumpara o masina diesel fara sa vrea sa faca multi km cu ea anual.(minim 30-50kkm/an)

Neamtul este foarte chibzuit. La diesel plateste cam 2-4000 euro mai mult pe motor, impozite semnificativ mai mari, combustibilul si consumabilele sunt semnificativ mai mari decat la benzina.

Neamtu isi cumpara sigur benzina, daca nu vrea sa isi recupereze investitia din alergatura masinii diesel. Nu mai sperati la masini ieftine diesel din Germania, noi cu  nr mic de km si nelovite,ca va cumparati doar vise de la samsari.

 

Masinile care sunt cumparate de samsari in vest, e musai sa fie FOARTE IEFTINE, pentru ca ulterior sa aiba o marja de profit potential mare, astfel:

->fie au multi km in Germania si apoi se pierd semnificativ pe drum, pana ajung la vanzare in Romania,(aparent cazul fratelui tau)

->fie sunt masini lovite nasol in vest , le aduc le repara sub standard in Romania (fac improvizatii,pun piese neoriginale) si apoi le vand ieftin, dar vai ce luceste de frumos vopseaua pe ele..

 

E clar ca 99% din comerciantii din TM/piata Mehala sunt samsari.

Daca tu privat cinstit, mergi sa iti vinzi masina ca persoana privata nu ai loc sa intrii in piata de ei.(sunt patit)

Ei isi lasa masinile peste saptamana acolo parcate si fiecare are in 3-6-8 masiniin paralel la vanzare.

 

Simplu fapt ca vanzatorul e dispus sa faca schimburi, cu alta masina trebuie sa iti trezeasca suspiciuni puternice si iti recomand sa eviti astfel de oameni (99% e vorba de un samsar).

De obicei samsaru stie exact de ce vrea sa se scape de o masina, pe cand tu cumparator naiv NU ai idee ce cumperi.

Odata administrata teapa, e foarte greu cu legislatia de la noi sa il dai in judecata si sa mai ai si determinarea sa castigi.

 

 

Am fost cu mai multi prieteni sa isi cumpere masini si deja ii cunosc pe unii din samsarii din Mehala.  Sunt absolut rezidurii umane.

Te mint repetat in fata, si te privesc in ochii fara sa aiba pic de remuscare. Cei care nu se pricep si merg pe incredere o musca la greu ..

sa iti dau un exemplu samsarii de multe ori scriu ca o masina are are istoric/caracteristici/dotari care nu le are in realitate :

--->masina e nelovita (de obicei e cea mai mare minciuna a lor, 70% din masiniile mai vechi de 2 ani la vanzare au cel putin componente revopsite)

--->are km reali (alta minciuna: cand le arati ca masina prin uzuri zice altceva, ei spun ca nu stiu nimic, ca asa au luat-o, si aparent nu poti sa ii contrazici)

--->are distributia facuta recent si a schimbat nu stiu cate piese si iti arata factura (in 50% cazuri factura e falsa). Trebuie verificate piesele pe masina la atelier si vazut daca sunt noi. Distributia se schimba imediat dupa cumpararea masinii, exceptie facand cazul in care vanzatorul are factura de la reprezentanta, si reprezentanta confirma operatiunea ca fiind intradevar facuta la ei la data si km cu factura.

--->zice ca e primul proprietar, desi daca ceri actele vezi ca e masina luata la schimb la a 3-a mana (apoi se scuza ca nu a vrut sa o treaca pe nume, ca nu are rost sa dea bani la stat, dar el a mers cu masina si nu are probleme de x luni/ani)

--->te minte cu consumul masinii (consumu nu are legatura cu cat consuma masina in realitate, asta cam aflii pe forumuri)

--->pretind ca are ESP in conditiile in care cei mai multi nu stiu ca trebuie sa existe un buton care sa iti permita sa dezactivezi acest ESP. Nu ai buton nu ai ESP e simplu, Daca le demonstrezi ca sunt mincinosi, o dau la intors ca de fapt o incurcat anuntu, nevasta sau copilu etc abureli

--->scriu ca are xenon, si insista ca are, cand de fapt daca cunosti sistemul vezi ca e evident ca nu are , etc

 

Ce se falsifica usor:

-> se falsifica foarte usor nr, de km pe cluster instrument (kilometraj) iti trebuie doar o interfata care se cumpara cu 100ron si se flash-uie imaginea fin eprom-ul de cluster instrument.

Nu se desface nici un surub pentru aceasta operatiune. Tine 5 minute si e absolut curata.

-> se falsifica/se fabrica carti de service stampilate, indiferent ca masina a fost cumparate din Germania, Italia Franta sau Romania.

Am intalnit in practica in piata din TM (Mehala/ publitim, best auto, samasari cu cateva anunturi la vanzare,) 

foarte multe carti de service falsificate cu stampile Compexit, Porsche, etc. Odata mers la Porsche masinile nu apareau in baza lor de data si aia ridicau din umeri.

Asta ca sa nu va mai povestesc ca in multe cazuri samsarii se cunosc personal cu cei care iti fac tie diagnoza la masina la PorscheAuto TM.

Si evident ca  acesti mecanici nu iti spun ce are masina cand o duci la scanat inainte sa o cumperi. Am avut prieten care a patit-o concret la o saptamana a mers sa chimbe uleiu la o alta firma si i-au aratat aia adevaratele probleme ale masinii, probleme nearatate la scanarea de la reprezentanta, si a dat bani frumosi acolo si de fapt rezultatul scanarii a fost hotarator in decizia lui de a cumpara sau nu masina.

 

Am intalnit in practica in piata din TM foarte multe carti de service falsificate cu stampile din Italia, Germania etc culmea unele din ele colaborate cu facturi doveditoare false atasate.

Pe scurt, daca vreti sa va cumparati masina SH, trebuie sa puneti cu rabdare cap la cap toate informatiile scrise care vi le prezinta samsaru.

sa fiti atenti la axa timpului  musai combinati pe hartie cap la cap data/km din carte, cu data/km din facturi in cele mai multe cazuri apar inconsistente.

Facturile in vest sunt simple hartii tiparite la imprimanta color si se falsifica instant. Stampile cu orice pot fi facute cu 100 lei la mall.

 

 

In general doar masinile diesel au un ECM mai complex, care tine stocati mai multi parametrii de functionare din care se poate calcula indirect nr. de km aproximativi rulati.

De obicei masinile pe benzina nu au acest feature la ECM-urile lor din motivul de a le reduce costu de fabricatie la producator.

Astfel, ca sa falsifici un ECM de diesel iti trebuie mai multe elemente si nu e tocmai o operatiune pentru amatori.(dar sigur ca poti plati pentru ea)

Operatiunea se poate face prin desfacerea ECM, distrugerea etanseitatii la apa, indepartarea circuitului fizica a circuitului eprom care contine toti parametrii mentionati mai sus,

si respectiv inlocuirea lui cu un nou circuit care contine o imagine noua, cu softu si sigur parametrii (chiar si km) doriti.

Toti cei care fac operatiuni zise de chip tuning au capabilitatea de a face ceea ce am scris mai sus.

Doar teoretic cei care sunt profesionisti nu se incurca sa iti dea numarul de km inapoi, in practica cei care tunneaza nu se dau inapoi de la 100euro facuta rapid.

Pe scurt evita sa cumperi masinile care au facut chip tuning!

sau care prezinta semne ca s-a umblat la ECM (se vad urme de silicon, sau faptul ca a fost ceva umblat pe acolo, zgarieturi, nu are praf, etc)

Pe langa garantia ca masinile respective au fost calarite puternic, in  cadrul acestei operatiuni poti primii bonus km mai putini .. daca iti cauti probleme cu lumanarea o astfel de masina e de tine :) nimeni nu isi face chip tuning ca sa mearga in reluare, sau sa grijeasca masina .. sa fim seriosi

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarul e ca miroase a penal, facturi false, carti service inventate,stampile improvizate...ma gandesc ca cel care si-a luat teapa ar putea sa depuna o plangere penala, deja actele false il infunda pe samsar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EDC 16 se rescriu KM fara interventii fizice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

--->pretind ca are ESP in conditiile in care cei mai multi nu stiu ca trebuie sa existe un buton care sa iti permita sa dezactivezi acest ESP. Nu ai buton nu ai ESP e simplu

Modelul actual de Jetta vine din fabrica cu ESP dar fara buton pentru a-l dezactiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect - asa este - pentru cele care nu au buton, il putem monta.

 

legat de tuning - nu toata lumea desface ECU pentru a face cip tuning - la EDC15p, 16 si 17 - se poate face fara nicio problema, prin mufa OBD2 - mufa de diagnoza.

 

km reali care se stocheaza in ECU - daca are implementata aceasta functie - doar EDC15 si 16 - se modifica usor, EDC17 nu-i stocheaza.

 

... si ca sa ajungi sa vezi ECU, nu e usor la toate modelele sa ajungi la el - nu stiu cati proprietari o sa fie de acord sa le demontezi masina sa vezi tu ECU cum se prezinta.... si oricum ,nu te ajuta la nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar citeam in ultimul numar al ADAC Magazin ca vreo treime din masinile inmatriculate in DE au kilometrii dati inapoi. Cat priveste cartea de service...hmm ;) Chiar saptamana trecuta am trecut pe la dealerul meu si am cerut sa-mi comande cartea de service in germana (a mea e in romana si la fiecare inspectie trebuie sa le treduc mecanicilor ce scrie acolo). Costa 15 EUR si imi vor transcrie datele in noua carte. Deci ma gandesc ca nu e chiar asa greu de falsificat cartea de service...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, nici la ei nu mai este o noutate......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cunosc cum sta treaba la Jetta noua, dar intuiesc ca pe undeva trebuie sa ai in meniuri de cluster optiunea de a activa/dezactiva ESP.
Producatorii auto fac orice doar sa reduca costu, si sigur ca renunta la butoanele doar sporadic utile. Asta e tendinta vremurilor noastre, orice, doar sa faca cat mai multi bani.

In practica am intalnit destui samsari care pretindeau ca au ESP pe masina la vanzare pe cand in realitate masina avea doar TCS,
controlul tractiunii fiind totusi o alta functie, incomparabila cu ESP. Dar ce mai conteaza? .. in realitate cei mai multi cumparatori nu fac diferenta intre una si alta,

unii isi cumpara masina si niciodata nu o sa ajunga sa faca diferenta intre aceste 2 functii.

 

Sincer sa fiu am vazut destule masini cu componente cumparate de la shroot, asa rapid si puse la piata.

Dar componentele astea in general sunt marcate cu vopsea sau scrise si se vad la o inspectie atenta. Necazul e ca la o masina SH sunt multe detalii de verificat.

 

In general butoanele cu functii false nu se monteaza de samsari, pentru ca si astea costa relativ mult, mai trebuie corelate cu codar, becuri prin bort, etc ..

si in definitiv samsarul nu e foarte dispus sa investeasca bani mai mult decat spalat, siliconat si micu din piata.

 

La fel e si cu elementele de uzura fizica/chimica de contact: volan, cauciucuri pedaier, manete,butoane, schimator, husa, frecus scaune, frecus centuri, alte puncte contact, etc,

.. astea toate se pot inlocui cu lucruri noi, lar de obicei nu se inlocuiesc pentru ca sunt marunte, iau timp si mai presus de toate costa destul de mult.

DAR daca astea sunt inlocuite cu SH-uri rezonabile, si se schimba km, niciodata nu o sa iti dai seama ca o masina are juma de milion de km, un  milion sau 100kkm.

Modificat de stegosaurus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu ai nicio optiune in BC (chiar daca ai BC plus) de dezactivare ESP (de fapt TCS) la noua Jetta si nici buton. Se poate face retrofit la el, nu-i bai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ESP-ul (ca de fapt nici ABS-ul) nu se pot dezactiva prin buton. Ce dezactiveaza butonul ala este functia ASR, care taie din gazul pe care-l dau tu masinii ca sa nu derapeze cand accelerezi (de pilda la urcarea unei pante mari, pe zapada/gheata). ASR se cheama la fiecare marca de masina altfel, de pilda la Toyota ii spune TSR parca.

 

ABS si ESP se pot dezactiva doar prin scoaterea sigurantei, evident, ne-recomandabil ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 dezactivare ESP (de fapt TCS) la noua Jetta si nici buton. Se poate face retrofit la el, nu-i bai.

 

am scris in postul asta - TCS se numeste la masinile noastre - si pe asta il dezactivezi.

 

ASR - se numea la modelele anterioare.

 

in traducere, este sistemul care iti controleaza tractiunea, nu lasa rotile sa se invarta in gol - iti taie gazul, cum ai zis tu.

 

se poate rezolva cu VCDS-ul, sa dezactivezi ESP-ul - in functie de modelul de controller ABS care il ai pe masina - dar se va activa automat dupa viteza de 30km/h.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: Si de ce ar vrea cineva sa dezactiveze ESP-ul, chiar si numai la viteze mici? Iarna trecuta un vecin cu un Corsa antic a derapat la intrarea pe strada mea (ingusta, infundata) si a luat un gardulet cu portiera soferului. Nu cred ca avea nici 20km/h, dar era ceva zapada pe jos. Daca avea ESP poate ca scapa (mai usor)...

 

PS: Dezactivarea ABS-ului ajuta NUMAI in conditii de zapada afanata, unde masina se opreste mai repede cu rotile blocate decat cu rotile controlate de ABS. Pe orice alta suprafata (asfalt, gheata, nisip etc) ABS-ul asigura oprirea pe o distanta minima. Sigur, fara ABS se pierde si manevrabilitatea in timpul franarii, nu trebuie uitat. Uite aici: http://vwforum.ro/topic/97130-curs-de-siguranta-in-conducere/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raceri.... ei sunt cu dezactivarea sistemelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ABS-ul nu-l poti dezactiva. Doar controlul tractiunii(tcs/asr, ESP) La mine chiar functioneaza dezactivarea ASR/TCS-ului din buton, adica nu se reactiveaza decat la repornire sau din buton. 

Oricum sistemele astea sunt (aproape)inutile in fata prostiei omenesti si/sau lipsei anvelopelor bune.

 

On: Oare masina asta la cati km ar ajunge(sau o sa ajunga) la vanzare in Romania?

Modificat de nervoss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am scris deja toti, aceelasi lucru... nu va suparati, dar hai sa nu mai dezvoltam aici, ca umplem aiurea topicul cu un lucru care nu isi are rostul aici.

 

spor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare acest topic isi mai are rostul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!