Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Aici e si vina cumparatorului care vrea Passat, 2.0 TDI din 2012 cu 13.000km reali si toate dotarile posibile la 5.000 de euro...

De exemplu, eu vroiam sa-mi vand masina, Golf 6, 2010, 1.2 TSI, 50.000km, climatronic, tempomat, comenzi pe volan, navigatie, bluetooth, senzori lumina/ploaie, camera marsarier, plus o groaza de imbunatatiri de ordin estetic, toate oem.

Eu sunt nevoit sa-l dau la un pret mult mai mic decat ar trebui pentru ca e piata plina de 1.6 TDI-uri cu 160.000 km "reali" care se dau cu 8.000 de euro...

Cine mi-ar da mie 4.000 de euro in plus? Se arunca toti sa cumpere ieftinaturi ca de, "lasa dom'le ca merge asa. Si daca se strica il duc la tovarasu meu si cu 1.000 de lei il face ca nou..."

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am scris... Toti cauta chilipiruri si in loc sa ia o masina corecta prefera sa ia una mai ieftina si sa spere ca vor avea noroc si nu o sa se strice. Sau daca se strica se duc la service-ul din coltul strazii si le repara pe genunchi, dar ieftin. Daca majoritatea cumparatorilor prefera sa dea 1.000 de euro mai putin pe o masina cu 100.000 Km in plus (pe bord ca in realitate...) e normal ca majoritatea masinilor vandute sa fie tepe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iar eternele discutii... :)

corecta poate fi si aia cu km minariti.

de ce nu intelegeti ca e o piata libera unde cererea de km putini e acoperita de oferta?

daca voiam sa dau cu adevarat golful :D pina in decembrie ii faceam si eu un update la bord cit sa pice distributia trei in locul celei de-a doua.

si de o fi sa fie ceva, cert asta ii va fi soarta, mai ales dupa ce discutii savante aveam pe seama Polo-ului nr.2 (evident despre km lui)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost discutia sau sa ne agitam sau sa ii insultam pe cei ce dau km inapoi. Nu ca le tin partea, dar atata timp cat romanul va cere masini cu km putini la pret mic piata se adapteaza la cerere. Chestia e sa facem tot posibilul sa ii informam pe cei ce urmeaza sa cumpere masini nu neaparat din grupu' VAG ca si la Ford, Opel, etc vezi km dati inapoi, sa nu mai cada in plasa samsarilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta se intampla datorita legislatiei permisive,daca legea ar fi riguroasa la aceste inselatorii , ca este o inselatorie sa castigi mai multi bani pacalind oameni care sunt majoritatea nestiutori si creduli,de buna credinta sa -si cumpere o masina cinstita la adevarata ei valoare.De aceea masinile bune si intretinute cu km.putini cele corecte, la noi nu pot fii vandute ca in Germania la adevarata lor valoare Masinile corecte in Germania costa cu mult mai mult decat pe la noi indiferent de model.Ei fac pretul in functie de uzura si km,dar legea este lege si este draconica daca se umbla cu falsuri.Suntem departe dar cu timpul se va reglementa si la noi,cand se vor unii bazele de date obligatoriu si se vede tot  parcursul de intretinere al unui auto.Asa o lege trebuie facuta sa nu poti cumpara masina pana nu se verifica istoricul ei,cum este cu taxa de mediu,obligatoriu la ANAF(nu trece nimic) dupa care poti sa circuli.Nu ar scapa nimeni si nici nu s-ar aduce toate jafurile cu 3-4 sute de mii ,eu as pune taxa in functie de nr de km. de uzura masinii dar asta este alta discutie.Statul mascheaza acest incovenient din considerente economice,au nevoie de bani la buget,asa ca fraieri cat mai multi sa avem ce taxa.

Credeti ca lumea nu stie cand cumpara din targ masini necunoscute de la samsari ca sunt manarite dar se complac cu pretul ridicol de achizitie.

Am vazut si la anunturile de vanzari cum unul cere pret mai bun pe o masina corecta si bine intretinuta chiar mai veche,imediat primeste oferte gen "Autovit" cu tot felul de comentarii ,asa ca sa nu ne mai miram de ce se sta prin ariile de reparatii cu tot felul de defecte,si dam vina pe fabricant ,nu ca fierul are sute de mii si uneori se mai si defecteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toti stiu ca masinile din piete si tirguri sint minarite la km, reparate/sudate, etc.

dar asta nu ii impiedica sa le cumpere, ca sint mai polishate, aspirate ca altele si au psihicul linistit ca vad km putini in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am scanat un A4 break 2.0 TDI 2006, adus din Germania pentru a fi vandut...km "reali" 281xxx, ecu reprogramat de 2 ori(2 flash), IC-ul nu a vrut sa-mi spuna. La acceleratie motorul batea urat de tot, cel mai probabil ax came. maine va intra la verificat motor...cred ca in 1-2 saptamani va fi pe autovit cu ~180k km("asa vrea Romanul(prost) sa vada in bord", inchei citatul)..cel putin asa mi-a spus mecanicul ca stie de la "proprietar".

Pentru amatori, daca vedeti masina postata in zona Ploiesti, va recomand sa...mai cautati alta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa multi?????????? ar trebui sa ii puna alti km, nu de alta dar la 160-170k km gasesti golf tipla din 1999-2000 :lol:


si ma gindeam zilele trecute dupa ce am scris mai sus: la ce naiba iti mai iau nr de km atit la RAR cit si la ITP?!?!? ca sa aiba ei evidenta cu eficienta nula pe o hirtie??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am scanat un A4 break 2.0 TDI 2006, adus din Germania pentru a fi vandut...km "reali" 281xxx, ecu reprogramat de 2 ori(2 flash), IC-ul nu a vrut sa-mi spuna. La acceleratie motorul batea urat de tot, cel mai probabil ax came. maine va intra la verificat motor...cred ca in 1-2 saptamani va fi pe autovit cu ~180k km("asa vrea Romanul(prost) sa vada in bord", inchei citatul)..cel putin asa mi-a spus mecanicul ca stie de la "proprietar".

Pentru amatori, daca vedeti masina postata in zona Ploiesti, va recomand sa...mai cautati alta!

 

asta ca nu au avut grija de el.... atfel, masina intretinuta corespunzator, mai ales in Germania.... nu are astfel de probleme. Normal, daca au vrut ceva ieftin.... asta au adus, sa aibe castig cat mai mare.

 

km nu sunt multi... exista masini din 2009 cu nr asta de km sau mai multi.

 

da dragos.... :D ,,,, ca niciunul nu sare de 200k km...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tineti minte ca Ecu a fost reprogramat de 2 ori...poate a avut mai multi, mult mai multi. Ce mi se pare ciudat e ca nu am putut vedea numarul de reflash-uri la IC...Oricum, la 280K km, nu am vazut niciuna la care sa bata asa bine bordul cu ecu...sunt doar vreo 300 km diferenta. Plus ca la halul in care batea motorul...sigur numarul era x2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astea sint detalii minore

pretul de achizitie este cel mai important!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca, starea masinii (raportata la pret) este cea mai importanta :)

raman uimit de povestea de mai sus cu golful 6 cu 200mii km intr-un an jumate.. pfff

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la spusele lui purice...btw, de ce ramai uimit ? ma uitam pe mobile.de la passaturi ( si oricum nu gasesti nicunu sub 200k km, dar in Romania toate sunt intre 100-170k km si mult mai ieftine   :ceuameni: ) si vazusem unul din 2008 cu 598.000 km  :)) masina arata foarte bine, impecabil pot spune, interiorul in stare foarte buna..deci la noi puteai sa juri ca nu are mai mult de 150k-200k maxim ; avea carte servis reviziile la zi etc etc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tineti minte ca Ecu a fost reprogramat de 2 ori...poate a avut mai multi, mult mai multi. Ce mi se pare ciudat e ca nu am putut vedea numarul de reflash-uri la IC...Oricum, la 280K km, nu am vazut niciuna la care sa bata asa bine bordul cu ecu...sunt doar vreo 300 km diferenta. Plus ca la halul in care batea motorul...sigur numarul era x2

 

diferenta este ok, cam atat trebuie sa fie la numarul asta de km. Poate cine a facut-o, a stiut ce face.

 

altfel, e si vina noastra - cateodata ne grabim la achizitionarea unei masini, suntem nerabdatori, ne uitam la ocazii - deseori nu sunt ocazii adevarate, ci tepe - si sarim pe ele..... dupa care ne doare capul.

 

oricum, am vazut a6, passat B5.5... etc, cu km peste 500.000 .. si mergeau brici. Asa cum am vazut si cu 150.000km si erau la pamant.

 

deci, km nu e o referinta la achizitionare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Uitati cam ce inseamna Km. reali la  masini rulate in Germania :

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C30764071.html - interior si exterior ca noi si totusi are 158.000km. in 2 ani !!! 

 

80.000km./ an, deci in 4 ani peste 300. 000Km - cam astia sunt km. reali la masinile pe care le aduc samsarii si apoi dau inapoi cel putin jumatate din ei.

 

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C31049552.html - la fel, arata ca una nou-nouta dar are 127.000Km. intr-un an si 8 luni !!!

Modificat de Guadalcanal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cu-atat mai rau daca nu sunt reali nici la masinile astea (desi eu cred ca sunt reali).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu sunt verificate eu nu cred nimic! Poate foarte frumos sa faca si 100.000km/an. De exemplu sunt testele de anduranta de la autobild.de unde majoritatea sunt facute pe perioada unui an si trec de 100.000km. Chiar astazi am vazut un test de anduranta de la ei cu un Mercedes 1.8Komp. si in 3 ani au facut umpic peste 300.000km si la cum arata interior-ul nu spui ca are atata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu daca vreau sa imi iau masina sh, nici nu m-as uita la VW/Audi diesel. Pentru mine nu exista masina diesel SH cu km putini. Cine ia diesel, o ia sa o alerge.

Eu sunt o exceptie :)... Fosta Octavia 2 TDI pe care am avut-o avea 70 k km in 4 ani si pe urma am avut dauna totala si am fost despagubit cu 12300 EUR !!! (octavia de 4 ani) Acum masina e reparata si circula bine mersi prin oras... Nu am vazut ce km are la bord :) Poate are tot asa. :D

 

Sa revin, eu mi-as lua ceva pe benzina, Turbo, maxim 3 ani, cum era de ex Octavia 1.8 TSI a colegului iwolffy la 23k km... Samsarii se feresc sa se bage la tranzactionarea lor deoarece piata nu le cere si risca sa astepte mult sa o vanda sau sa nu castige suficient.

 

Si regula generala : luati masina direct de la propietar; stati de vorba cu el, vedeti ce fel de om este, verificati profilul pe facebook, linked in, google, search dupa nr de telefon sa vedeti daca are si alte anunturi etc ...

 

Eu am reusit sa cumpar in 1999 un Vento fabricatie 1993 cu doar 8023 km, masina luata de la o batrana vaduva care se muta in Germania si vindea tot, inclusiv casa. Masina a fost impecabila si am mers cu ea 9 ani fara probleme dar si pretul a fost maricel: 7800 USD in 1999 era ceva... Am cautat-o 6 luni si parca ma astepta... Lumea o ocolea deoarece avea km prea putini... Masina statea intr-un garaj, nu avea baterie si avea un strat de 2 mm de praf. A trebuit sa vin cu bateria mea sa o pornesc... Inca avea tiplele pe componentele de la motor...

 

Deci se poate dar trebuie rabdare si nu diesel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa ne luam masini pe benzina ca nu stim sa dam 200-400 ron la o reprezentanta pentru o verificare amanuntita ??? Sau masinile pe benzina sunt imune la defectiuni??? O masina  se poate strica grav  si la 70 mii km dar  si la 450 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

@excalade: personal, in cazul de fata, mi se pare o risipa cei 200-400ron.

cel mai corect si economically effective este sa astepti "o batrana vaduva care se muta in Germania si vindea tot, inclusiv casa."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off topic Ai dreptate!   :icon_thumleft:  Eu o astept pe matusa Tamara....poate imi lasa un Audi A7


La achizitionarea unei masini nici o verificare nu e risipa (indiferent daca costa 200 ron sau 200 euro ),mai ales daca verificarea e facuta la o reprezentanta sau la ADAC Germania.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca nu am cu cine sa discut...

Mi-am impartasit o experienta personala... Cine are urechi sa auda, aude si invata ceva ; cine vede doar bascalie sa fie sanatos.

 

 

Masinile pe benzina se strica la fel ca cele diesel dar de obicei sunt mai putin calarite decat cele diesel si in acelasi timp mult mai silentioase si rafinate. Sansa sa gasesti ceva bun pe benzina e mai mare decat la diesel.

Dar bizonul roman vrea diesel ca are impresia ca merge gratis desi benzina e mai ieftina, revizia mai ieftina etc.

Plus ca sansa sa iei un Mercedes taxi pe benzina din Germania e infima...

 

Acum aruncati cu rsii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Avem la noi la firma un audi a4 are nu mai putin de 940 000 km in bord si merge bine inca!!!! masina e fabricata in 2009 acum e pusa in vanzare la pret bun pentru un roman care vrea sa faca un ban fara munca!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!