Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Am vazut la niste microbuze sume de peste un milion de km iar la un cielo am vazut peste 600.000 si circula si acum. Este masina de scoala la un instructor particular si masina merge brici fara sa fi avut probleme majore pana acum. Daca masina e intretinuta merge mult si bine daca nu ... nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema acestor masini cu multe sute de mii de km nu este neaparat faptul ca au un rulaj mare, ci faptul ca este foarte greu ca intr-un interval atat de mare toate interventiile facute la masina (fie ele tehnice sau estetice) sa se poata justifica in vreun fel. Este unul din motivele pentru care ti se poate strica ceva oricand, chiar si dupa cateva zile. Masinile cu carte service si rulaj de peste 3-400 000 sunt foarte putine. Si aici cred eu ca este si reticenta cumparatorului. Prea putini iti pot demonstra ca masina aia, desi a mers mult, a fost intretinuta in tot acest timp cum a recomandat producatorul. Din cauza asta eu zic ca samsarii dau kilometrajele inapoi.

Si ar mai fi un motiv: o masina cu carte service si istoric complet, cu multi km, adica intretinuta si buna nu este nici ea ieftina. Deci acel samsar care cumpara A6-le de care ziceam cu 4000 de euro din Germania (cand unul care ar fi cum ne-am dori este 7000) evident ca ii convine mai mult sa dea kilometrajul inapoi pana la 200 000, ii sterge motorul, ii face un polish, pune un bradut parfumat in ea, spune in anunt ca e impecabila si cere 7000.Dupa care o va vinde, cel care o cumpara va avea "bucuria" sa se aleaga cu o cutie picata, directie sau sistem de injectie, va mai baga 1000 de euro in ea si va constata ca masinile nu se mai fac cum se faceau odata sau "ce masini proaste face Audi... trebuia sa-mi fi luat BMW, frate!"

Este mult mai simplu sa faci asta decat sa cumperi din Germania un A6 cu 400000 de km si 7000 de euro si carte service si sa-l vinzi exact la fel in Romania cu 9-10000 de euro. Va spun sincer ca eu nu as da 10000 de euro pe un A6  de peste 10 ani si peste 400000 de km. Defapt nu as da atatia bani pe nici un Audi. Sunt masini cu imagine de marca mai slaba, calitativ tot la nivelul lui Audi, dar pentru ca nu sunt asa cunoscute la noi pretul sh este mult sub nivelul pietei. Exemple: Lexus, Volvo sau Infiniti. Asta ca sa nu mai spun ca poti lua o Honda Accord direct de la primul proprietar, cu istoric complet, vechime de cativa ani si mai putin de 150000 de km reali. Doar ca asta probabil nu e la fel de premium ca un Audi de 10 ani.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Audi depaseste la toate capitolele marcile care le-ai enumerat . Nu exista nici un dubiu, poate doar Lexus sa se apropie .

De Volvo poti sa uiti . A devenit masina de clasa medie , nicidecum Premium , nici nu va mai fi vreodata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un forum monomarca, deci ma supun. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km reali cititi din ECU? nu cred ....

reali sau nu?!?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neeee, cine i-a modificat a pus cifra de la sfarsit in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten bun e samsar..eram cu el cand modifica km si tot tot..si zicea si el..romanului ii place sa fie mintit..altfe nu si-ar castiga bucata de paine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ct91moc Cand am fost in Germania dupa focus eram si cu un samsar care cauta o masina si a venit sa vada si el fordul pe care il cumparasem, avea 170 000 km si direct a spus " Pune-l frate la 90 000 km si cere 6000 pe el" Asta dupa ce am dat 3600 pe masina. Samsarii sunt majoritatea hoti si sunt convins ca si amicul tau este la fel.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te contrazic :)

Modificat de CT91MOC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sa continuam polemica :) 

 

La masinile cu multe sute de mii de km, e foarte important sa cunosti si problemele specifice modelului respectiv, ale motorului sau si eventuale hibe de natura electrica. 

 

Sa zicem ca vrem sa cumparam o masina cu peste juma' de milion de km reali. Avem istoricul REAL complet, dovedibil cu facturi, carte service si ce alte nebunii mai sunt si constatam ca la cutie n-a avut nicio problema, insa partea mecanica-articulatii, suspensii, bucse si restul a fost schimbata de nu foarte mult timp, deci mai ramane motorul in discutie, eventuale pompe electrice si mecanice si cutia de viteze. Ce facem, ne bagam sau nu? Ca e loterie...

 

INSA, o sansa si mai mare sa pice mai multe piese sau piese Foarte scumpe de pe masina intalnim si la una cu istoric incomplet sau lipsa...asta e parerea mea. Daca cea din urma arata pe la interior ca si cea de juma' de milion de km, atunci balanta se inclina si mai tare in favoarea aleia cu mai multi km, pentru mine! Exclud criteriului uzurii interiorului la cea mai putin umblata ca kilometraj daca proprietarul are palme de santierist/miner si daca nu stie sa apese pedalele astfel incat sa evite frecatul ala la colturi...eu spre exemplu am reusit sa ma educ sa apas pedalele pe centru si sa nu mai tin talpa intr-o parte, ciupind astfel colturile pedalelor-acest obicei fiind si periculos uneori. 

 

LOTERIE e mai nou si cand cumperi o masina noua din cate am reusit sa observam cu totii din exprientele proprii, sau-cum e cazul meu-din exeperientele altor colegi sau cunostinte. INSA cu putina documentare, pasiune si rabdare, putem inclina balanta in favoarea noastra astfel incat sa alegem ceea ce noi consideram raul cel mai mic dupa punctarea unor conditii si preferinte bine-documentate. 

 

Asta e parerea mea, n-am experienta in achizitionarea de autoturisme de niciun fel, sunt doar concluzii ce le-am tras dupa experienta mea si a altora cumulate. 

 

Multumesc pentru parcurgerea post-ului meu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OFF TOPIC  : am o mare problema cu samsarii astia , sper cat de curand sa se introduca un proiect de lege care sa-i arda urat de tot , m-am saturat sincer de tepele pe care le dau oamenilor de buna credinta , care-si castiga corect existenta , multi nici nu se pricep la masini atunci cand isi iau una si ei profita la maxim de naivitatea oamenilor , ia sa-i dai lu unu din asta 3 ani cu supendare si o mare amenda sa vedem , mai da km inapoi , cand va exista o astfel de propunere ma duc sa strang semnaturi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi teoretic ar fi o idee buna, practic ar fi un dezastru datorita faptului ca lucram cu romani, iar romanul e calic si razbunator...daca statul face bani pe spinarea lui, vrea si el sa faca bani fara sa dea la stat(a se citi spaga). 

 

Si ma refer la urmatoarea idee: sa nu se poata vinde o masina importata fara a trece un set de verificari la pret modic...10-15 euro o verificare care sa cuprinda teste pe toate planurile, printre care si testul kilometrajului pentru a se evita frauda-vanzarea masinii la suprapret datorita kilometrilor mai putini...

 

Dar probabil ca ar incalca in vreun fel constitutia si drepturile samsarilor asa ceva...astfel ca ramanem in stadiul de a visa ca n-o sa mai trebuiasca sa ne facem griji ca platim pentru o masina mai mult decat face. 

 

Pretul probabil ca ar ramane in jurul aceleasi valori, numai ca ai vedea kilometrajul real...si s-ar scumpi cu cateva zeci de procente masinile cu 144.640 de km. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu aduc o masina veche de juma de an la 150k km

trag de ea inca 100k  in 2 ani si dau inapoi 120k

dupa care o vind altcuiva tipla la 130k km

asta da si el mai departe masina de 3 ani cu aprox. 100k

la RAR, noul client declara 100k, moment in care ar trebui sa se aprinda undeva un bec rosu, ca masina a mers doar cu spatele.

 

 

ma amuz cind citesc despre cit de fericiti sint unii colegi pe feisbuc cind gasesc "ocazii" cu kilometri putini....

si nici nu are rost sa scriu, ca o fac doar din cauza ca imi e ciuda ca nu scap de a mea care are km real :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Si pe forumul asta sunt masini la vanzare cu Km evident nereali. Eu am cu masina 210.000 Km si nu am schimbat niciodata nici amortizoare, nici discuri de frana, nici capete de bara, flanse amortizor, nici caseta de directie, nici o bucsa si nici macar ambreiajul. Nu bate nimic la ea. Atunci de unde imi enumera mie vanzatorul la masina de 90-130.000 Km ca a schimbat toate astea, ba mai mult mai zice si distributia schimbata la 100.000 si la 128.000 ?! Si imi arata factura de discuri de frana schimbate de 2 ori. pai aia are direct peste 350.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau ghinion cu piesele noi, mai ales calitatea lor

vb din proprie experienta

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt soferi si soferi, drumuri si drumuri...nu cred ca e corect sa dam un anumit interval de km pe care sa-i duca o anumita piesa/ansamblu. Putem spune doar ca o pereche de bucse de bascula Oem trebuie sa duca macar 40.000 de km spre exemplu...pe mine astea semi-pline m-au tinut 60-65.000 de km in conditiile in care am menajat masina cat am putut la gropi. La kilometrii aia deja incepuse sa crape cauciucul ala, era rupt putin. Probabil ca mai duceau, dar devenise enervant pentru mine zgomotul, plus ca nu mai tineau in accelerare deloc. 

 

Dar da, cu ce vine masina din fabrica trebuie sa tina muuult si bine!

 

A zis bine Dragos. Daca s-ar uita cineva cat de cat la ce se-ntampla cu kilometrajul masinii, tot ar fi ceva, ma refer la RAR. Problema e ca odata intrata in tara, masinii nu prea i se mai da kilometrajul inapoi ca majoritatea isi cumpara masina si mai au bani de combustibil decat 20-25 de litri la salariu. 

 

Eu cred ca masina intra deja smecherita in tara. De asemenea, ar fi buna si o baza de date comuna internationala sau ceva...ca sa se poata urmari mai usor o masina dupa VIN oriunde ar fi. Nu sa dureze ca-n ev de parca s-ar duce calare pe cal in tara respectiva sa intrebe ce vrea sa afle.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ale mele au tinut pina spre 200k si am pus 2 bascule echipate complet, noi, luate de afara

un pivot si bucsele alea au tinut 15k km, asa ca am pus alte bucse pe vechile bascule care merg acum fara probleme in continuare.

 

in ceea ce priveste smechereala, cred cam 80% ca se face aici, pina sa iasa masina pe piata :)

 

baza aia nu prea are cum sa fie comuna, atita timp cit unii (atit marca auto cit si unele reprezentante ale unui grup, cum e in RO) nu au asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ei na, e greu sa scrie pe talon la itp si nr km? din 2 in 2 ani trebuie sa dam km inapoi....ha...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina la urma starea unei masini nu tine de kilometrii lasati in spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dancostea2002

arata-mi si mie romanu ala care nu se uita la nr de km cand i-si ia masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti trimit poza cu mine ?!?!? :wub:

:lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu m-am uitat la km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bine, eu m-am uitat peste tot doar sa ma asigur ca aia sint (cel putin la Skoda, desi a contat altceva)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu m-as baga sa cumpar o astfel de masina. Adica e prea periculos sa cumpar una care are 350-400000 de km si e (foarte) posibil ca intr-un viitor nu prea indepartat sa imi pice piese foarte scumpe, gen injectoare, volantaa etc. Plus ca, chiar daca nu ar pica piese asa scumpe, piesele mici si enervante care, puteti sa spuneti voi ce vreti, se vor strica te-ar face mai mereu sa mesteresti la ea. Iar la sfarsitul anului cand tragi linie si vei calcula cat ai bagat in masina e posibil sa ai o surpriza cam neplacuta. 

da preferi sa iei una cu 150-200k km in bord resetati a? te simti bine cand vezi 200k km acolo in bord...si mesteresti dupa aia de 10 ori mai mult la aia de 150-200k km in bord si 700k km reali, decat mesteresti la aia de 350k km reali...

Sa fim seriosi, oameni buni, treziti-va ! nu exista masina de 13 -14 ani sa aiba 200k km reali...doar cazuri exceptionale.Nu zic ca nu exista si cu 200k km reali, Dar peste 90% dintre ele sunt manarite ( in tara)..si sunt manarite pt ca romanul este ....... prefera o masina de 150-200k km resetati, decat sa cumpere una care are 300k km dar reali cu carte servis si tot istoricul aferent, piese schimbate etc. chiar daca masina respectiva la 300k km este inca BIJUTERIE si functioneaza absolut tot perfect si in parametri...cand vede el 300k km in bord, fuge de nu ai vazut dalea, de parca l-a vazut pe dracu.. Acu cativa ani cand am fost prin RO sa-mi cumpar masina, sa mor daca am vazut una care sa aibe peste 250k km ( am vazut vreo 10) si toti "bisnitarii" se jurau cu mana pe inima ca atata are masina, si erau TOATE  CIURUCURI, da toate erau ciurucuri, ba ambreiaj varza, ba turbina inexistenta, ba motoru facea ca dracu..ba aveau un joc in balamalele de la usa de iti cadea usa si numai din astea...da aveau 200k km, romanu se simtea bine ca are putin. Si am luat masina cu 258.000 km mergea brici masina, si arata brici si nici aia nu cred ca erau reali...dar cand sa vand masina dupa vreo 1 an, ce sa vezi...cand vedeau oamenii in bord 260k km..mama da stiti cum fugeau? se uitau la masina, ii auzeam vorbind: " ba da uite ce fain e passatu asta, ce bine sta pe arcuri, nu are rugina nush ce...porneau motoru, pfoai ce frumos suna, nu scoate fum nu nimic, cand se uitam in bord la km: OAAAA da asta are 260k km si plecau..

Modificat de Radu90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand ma duc sa cumpar masina, nici nu ma intereseaza cati km are, nici nu ma uit la asa ceva...casc bine ochii la starea tehnica a masinii, si sa nu aibe lufturi la asezarea elementelor....pt ca nu am eu de unde sa stiu cati km are masina in veci pururi...si nu se reseteaza doar in RO, se fac si in germania in draci...mai ales ca sunt turci, romani, polonezi pe acolo.

M-am uitat pt cineva de un mercedes din 2008, era unu cu 180k km si i-am cerut VIN'ul masinii, mi-a spus ca-mi trimite, ca a uitat sa-l puna pe net, si trimis a ramas...veci nu mi l-a mai dat..deci?

Masinile mai ales astea vechi (care sunt cele mai multe pe piata) si sunt la preturi dastea suspecte ( de ieftin ) si romanu vrea si mai ieftin, sunt toate ba lovite de au fost taiate in 2 si refacute, ba cu bube, gen motor defect si refacut, ba ambreiaj, ba turbo, toate au cate ceva...altfel nu imi explic cum dracu vad Golf 4 din 2005 cu 3400 euro in TARA, cand ma uit pe mobile.de, autoscout24.de sau alte siteuri de profil din DE, si nu gasesc unu (intreg fara probleme tehnice) sub 3400-3500...cand doar drumul te costa 500 euro sa o aduci. Deci?!? cum de unde? mai sunt ceva siteuri si nu stiu eu de ele? sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!