Jump to content

KM reali!?!


Cato
 Share

Postare recomandată

Da e mai mult psihologica problema cum spui tu,intretinerea masinii o fac eu personal, orice interventie a fost facuta de mine de la distributie si alte lucrari la schimb de ulei si altele,oricum masina arata de nota 10 si merge la fel.nu exista vreo eroare pe ea sa vreo chestie care sa nu mearga 100% cum trebuie pana la ultimu beculet,am luat-o ca mi sa parut ok si ma serveste cum ma asteptam.Sa ne mearga la toti masinile cum imi merge mie si la cat mai multi km fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand am aflat ca masina mea nu are km originali..parca si motorul se auzea altfel..nu e chiar asa grava treaba cu km..inselatoria in sine..dar daca au fost cirulati corect..nu vad de ce..?sa fie probleme..a mea la 300k km 4 persoane..200km/h motor cu inca vlaga in el..cu turbina pe jumate si ambriaju la fel :))) btw..vw face masini bune :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culca-te linistit colegu,e schimbat calculatorul :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu daca ECU arata 70k km ce faceai te atacai ca ai schimbat distributia degeaba ?

atat arata atat are 

la momentul modificarii km in IC e posibil ca cel care a facut-o sa nu fi avut si softul ptr modificare km in ECU . posibil sa fie facut acum 2 ani minim ca acum cine face km in IC ii face si in .ECU.

Acum 3 zile a venit unu cu un caddy alb sa dea km inapoi . Masina cumparata din romania in 2005 avea 467k km sa retusat pana la 180k km ( zicea omu sa nu fie nesimtit sa puna mai putin !!!!). Motorul mergea perfect si zicea ca si turbina era neumblata la ea.

 

Din ce am mai verificat si eu sa vad ce urme raman dupa ce se umbla la km am constatat ca pe IC arata nr de flasuiri care l-a suportat iar la unele modele (maxi dot)  ramane o eroare pe modul 25 cu km la care sa dat inapoi (era mai bine daca ramaneau km de la care sa dat inapoi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA advanced ID.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zilele trecute cineva programa un suberb la schimb de distributie din cauza anilor (6 la numar) si nu a kilometrilor (70000)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am o nelamurire cu km reali.Se poate ca pe bord sa ai un nr de km iar cand mecanicul iti pune testarul acei km sa fie mai putini.ex 170mii pe bord,160 mii testar.Raspunsul mecanicului tare ciudat,din cauza diferitelor dimensiuni ale rotilor este aceasta diferentă.Oare sa fie adevarat:Astept ceva lamuriri.Va multumesc

Modificat de radusb23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se accepta o eroare de 10 % din cate imi amintesc (scrie si in VAG COM)  de unde si diferenta de km , parerea mea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire cu km reali.Se poate ca pe bord sa ai un nr de km iar cand mecanicul iti pune testarul acei km sa fie mai putini.ex 170mii pe bord,160 mii testar.Raspunsul mecanicului tare ciudat,din cauza diferitelor dimensiuni ale rotilor este aceasta diferentă.Oare sa fie adevarat:Astept ceva lamuriri.Va multumesc

 

au modificat aiurea.... trebuie sa fie invers - o diferenta mica, in plus pe ECU - trage singur acum concluzia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa vreo 4 ani de permis de conducere, de condus diferite masini ocazional, de condus masini care aveau jumatatea kilometrajului masinii mele si erau niste cotete imputite, am ajuns la o singura concluzie/parere: varsta masinii creste direct proportional cu proasta intretinere a sa, sau mai bine zis-lipsa de intretinere!  Daca a intrat pe mana unuia care pleaca de la conceptia ca o masina cu cat inainteaza in varsta cu atat i se permit batai la trenul de rulare si jocuri si greierasi si alte lucruri de acest fel, masina aia e compromisa indiferent de cat de fiabila ar fi ea. 

 

Insa, daca e vreunu' ca mine(si sper sa nu sune a lauda), care atunci cand are niste bani in plus incepe sa schimbe piese de care mecanicii spun la momentul schimbului ca mai trebuia asteptat pana sa se duca de tot, atunci masina aia o sa aiba viata lunga atata timp cat are si un buget de cateva sute de lei o data la 3/6/12 luni. Si piese schimbate cu altele de la producatorul celei Oem, pentru ca sunt prea sarac ca sa-mi permit lucruri ieftine! Atunci aia e o masina de care toata lumea se mira dupa cateva sute de metri si 2-3 curbe si se intreaba cum o masina de 11 ani poate merge mai bine decat a lor de 3-4-5 ani. Insa intervine si partea estetica, in special cea de vopsea care e IMPOSIBIL de pastrat impecabila in minunata capitala a unui stat european, plina de dobitoci care nu stiu sa faca o parcare(de orice fel ar fi ea), de baietasi care stau rezemati pe ea si se freaca cu capsele de pe spatele blugilor cat mai bine ca sa se vada cum trebuie zgarietura, de persoane in varsta care trec printre masini cu ditamai sacosele si caruturile de cumparaturi si nu le pasa daca ating masina cuiva pentru ca ei au in cap o singura idee: daca are masina, are bani! Total gresit!

 

Un proprietar in adevaratul sens al cuvantului, o persoana pentru care masina e mai mult decat un fier cu 4 roti care pedaleaza in locul lui, masina cere bani pentru simplul fapt ca sta in parcare, si nu ma refer la asigurare si impozite si alte chestii d-astea. 

 

Sa rezumez... aceeasi masina, aceleasi caracteristici, totul la fel inclusiv varsta, dar proprietari diferiti si kilometraj diferit: masina cu 500 de mii de km reali intretinuta de un pasionat este intr-o stare tehnica infinit mai buna decat masina cu 75 de mii de km reali care a fost in proprietatea unuia ce nu pune niciun pic de suflet si nici chiar simt de raspundere in intretinerea masinii. Asta e motivul pentru care eu cred ca e de preferat masina cu juma'de milion de km in locul celei cu 75 de mii si de asemenea mai cred ca proprietarul primeia este indreptatit sa ceara un pret mai mare decat celalalt. Din nefericire, istoricul de service nu se stocheaza intr-o baza de date universala, unde sa ai trecute toate lucrarile facute la masina-indiferent ca au fost facute la reprezentanta sau la alte service-uri. Atunci alegerea ar fi mult mai simpla pentru ca dupa istoricul masinii poti vedea cat a tinut proprietarul la masina si de asemenea poti vedea cate piese noi au fost puse pe masina, si mai ales de la ce producator! 

 

Si iar ajungem la vesnica nedumerire: de ce si-ar dori cineva o masina de peste 80.000 de km cu totul original pe ea si nu si-ar dori una de 200.000 adusa in stare tehnica perfecta cu piese de calitate? 

 

Simplu, pentru ca romanul e ipocrit si cere singur sa i se dea cu praf in ochi!

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare parte ai dreptate, si daca mi se permite un OffTopic as avea un sfat pentru tine din moment ce esti pasionat:

- daca masina arata cat de cat impecabil te duci frumos la un polish si la o ceruire sau ti le faci tu asa ca la carte apoi te duci frumos la un atelier de folieri care stie cu adevarat meserie si o infoliezi toata cu folie transparenta. Iti garantez ca daca folia e de calitate dupa 10 ani ai dat folia jos si ai o masina ca noua.

- daca ai multe zgarieturi si arata tabla nasol decat sa o vopsesti si sa te lovesti de aceleasi probleme forever o infoliezi in culoare si gata.

A nu se intelege ca fac lobby pentru infolieri, doar o mica parere offtopic (cand am fost sa-mi foliez masina - geamurile faceau baietii acolo un A4 foliat tot din negru in alb si au zis ca nu face mai mult de 700 - 800 lei, ceea ce nu mi se pare mult pentru protejarea vopselei vreo cativa ani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cu folia aia cheltuiesti cam la fel cu un detailing

si cu folie nu prea arata cum trebuie, indiferent daca e colorata sau transparenta

 

 

iar daca la vopsea mai scoti cu pasta de lustruit mici avarii, la folie nu prea mai ai ce sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar am si eu o intrebare. In general cand vi se vinde... un A6 TDI sa zicem, din 2000, care arata impecabil, are sa zicem 350-400 000 de km si vi se cer 7000 de euro (vorbim de o masina destul de dotata, gen piele, climatronic, cutie automata, insertii din lemn etc.)... ati avea curaj sa va bagati la asa ceva? Sincer acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum sa te bagi la asa ceva cind masinile din anul ala au 160-170k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare:))) daca ar fi 2.5 tdi..nu prea..daca ar fi 1.9 tdi ..fara probleme..

acum cateva zile..vine cineva cu un golf 5 1.9 tdi la o diagnoza..pe mord arata 80 kkm.,,,nu prea se auzea a 80kkm dar tac..si cand ma uit...la km 360.000 km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e prost cel care cere, e prost cel care da.

 

ce intelegi prin impecabila ?  - polish la vopsea si curatare tapiterie .  eu inteleg facturi la toate piesele schimbate de la inceputuri pentru un asemenea pret.

 

la o masina mai veche, dotarile nu prea conteaza asa mult fiindca daca se strica cutia/incalzirea in scaune..trapa.... ai de bagat o gramada de bani. cam toate A6 sunt destul de echipate, nu au geamuri si clima manuala.

 

@alexanderdj - In legatura cu persoanele in varsta cu sacosele - daca trotuarele sunt pline de masini, trecerile de pietoni blocate de masini, intrarile pe aleile pietonale blocate de masini ..... pe unde vrei sa treaca?.....inca nu s-a inventat levitatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:10[1]:  tare asta cu levitatia. De ex daca ar avea 500.000 km dar vorba colegilor ... sa-mi dea istoricul complet as lua-o. Spre exemplu eram de conceptia sa nu iau niciodata masina peste 100.000 km ca are probleme si intr-adevar sunt anumite intervale la care apar problemele... dar cand mi-a adus fratemiu octavia din Uk cu 160.000 km initial am zis ca e mult insa el nu a luat-o degeaba, avea in torpedo o folie baxa de acte, toate facturile de la inceput, toate fisele din service cu recomandarile de la inspectia tehnica ( la ei MOT-ul se face la 6 luni sau 1 an si daca nu treci automat trebuie sa schimbi ce iti spun ei, nu ca la noi cu atentii) plus toate reviziile la aceeasi reprezentanta, absolut tot istoricul. Asa nu e mult, insa si asa e la risc deoarece am schimbat pana acum amortizoarele cu rulmenti si flanse, urmeaza sonda Lambda si am si putin joc in caseta, insa multumesc ca nu a fost mai rau...

Oricum de principiu o masina mai veche de 10 ani nu are cum sa aiba numai 100.000 km, mai ales daca e diesel si uneori km foarte putini raportat cu varsta daca is reali inseamna ca a stat mult pe dreapta si o masina stata de obicei in timp isi arata multe defecte, vorbesc din experienta a 2 astfel de masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un Vw Vento cumparat la varsta de 6 ani, timp in care a parcurs doar 8000 km (opt mii!!). Masina fusese printre cele cate va zeci de VW vandute de Midocar in 1993 la persoane fizice in Ro...

Am ajuns dupa inca 7 ani la 92000 km si nu am avut probleme cu ea.

Am schimbat doar consumabile (curea distr, bujii, filtru aer, polen, filtru benzina) si amortizoare fata.

Desi masina a stat in garaj 6 ani, cand am cumparat-o a fost ca noua. Singura componenta moarta era bateria care a fost schimbata cu una Bosch Silver.

Poate tot din cauza statului in garaj, la 29000 k+m a trebuit sa dau jos pompa de benzina si sa o curat, impreuna cu rezervorul care contine o pudra ruginie parca.

Deci daca masina sta in conservare (ferita de soare, inghet), va fi ok si dupa 5-6 ani.

Da, sunt convins ca exista viata dupa moarte si masini vechi cu putini kilometri. Doar ca treb rabdare sa o gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu m-as baga sa cumpar o astfel de masina. Adica e prea periculos sa cumpar una care are 350-400000 de km si e (foarte) posibil ca intr-un viitor nu prea indepartat sa imi pice piese foarte scumpe, gen injectoare, volantaa etc. Plus ca, chiar daca nu ar pica piese asa scumpe, piesele mici si enervante care, puteti sa spuneti voi ce vreti, se vor strica te-ar face mai mereu sa mesteresti la ea. Iar la sfarsitul anului cand tragi linie si vei calcula cat ai bagat in masina e posibil sa ai o surpriza cam neplacuta. 

Modificat de LauCalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de ce zicea nsm, ia uitati AICI bijou de masina.

Bun, la 2.700 e cam scumpa, da' un 2.200 cash in mana si 100% iti da cheile.

Eu zic ca merita fiecare cent...

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

@LauCalin: vezi, ajungem din nou la conceptia romaneasca cu kilometrajul mare care ne da palpitatii cand il vedem. Samsarii fiind si ei romani si cunoscandu-ne mentalitatea, dau kilometrajul inapoi pentru ca stiu ca asta pretuiesc romanii-un kilometraj mic afisat pe bord. 

 

Chiar daca bordul arata 144.560 de km, masina aia are tot peste 400.000 de km. De-asta eu as prefera o masina cu un dosar facut in care sa se pastreze toate facturile de la lucrarile la care s-a primit factura, sa scrie acolo ce natie de piesa s-a pus pe masina si asa mai departe(spre exemplu, eu am un asemenea dosar in care sunt facturile de la reprezentanta, iar ce n-am facut pe factura si o sa pot doar sa dau din gura, pot dovedi prin piesele pe care le-am dat jos de pe masina si pe care le-am pastrat). 

 

La o asemenea masina daca suna si motorul bine, eu sunt gata oricand sa inchid ochii si sa nu ma uit la kilometraj si mai vreau doar sa stiu daca atunci cand a fost lovita a fost afectata in vreun fel structura de rezistenta a masinii. Si sunt gata sa accept probleme aparute odata cu inaintarea in varsta-ruginirea evacuarii si eventual gauri aparute prin esapament si ce mai poate aparea pe dedesubt. 

 

Inca o data ma intreb: oare lumea chiar mai vrea masina de peste 80.000 de km, poate rulata numai in Romania fara nicio interventie, doar schimbul de ulei si filtre? Din punctul meu de vedere, probabilitatea de a baga bani intr-o asemenea masina e mult mai mare decat probabilitatea de a baga bani in masina din exemplul meu(stiu ca e cam utopie ce vreau eu, dar nu e imposibil de gasit asa ceva). 

 

Eu raman tot la parerea mea: varsta masinii nu e data de kilometraj sau de ani, ci de cum a fost intretinuta...ma refer mai mult la partea mecanica, pentru ca e practic imposibil s-o protejezi de zgarieturi in minunata noastra tara, mai ales in Bucuresti. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

conteaza si cum s au facut cei 400.000 de km spre exemplu..nu numai cati are..conteaaza cum s a mers cu ea..ce piese..etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La benzinare se poate da KM inapoi si nu ramane nici o urma , absolut nici o urma , nici macar cu softul dealerului nu se identifica ceva.

La dieselurile mai vechi la fel, nici o urma si nici posibilitatea de a spera ceva.

Cu soft bun si 00000-urile din fata dispar.

 

La dieselurile de productie relativ recenta (dci, pompe duse,comonrail, etc) sau care au pompa de injectie electronica oricat de bun este "meseriasul" km reali raman in modulul calculatorului de injectie, practic acel calculator este cu memorie safe , are rolul de a modifica parametrii de injectie (in functie de km)pe toata durata "vietii" motorului (si peste 1 milion de km).

 

Aceasta situatie nu poate fi schimbata nici la reprezentanta, este exclus.

Deci daca stie unde sa se uite cel ce verifica KM un diesel "masluit" poate fi "descoperit" , indiferent marca .

In meniul calculatorului de injectie nu se poate umbla.

 

 

   Am vazut mai demult un A4 vechi de 2 ani cu 400k la bord si era ca nou.

Fusese masina de servici la Alianz Germania, cei care se deplaseaza la evenimente pe Autobahn sa constate daune

In general o masina germana daca are service la zi (in Germania) nu pune probleme pana la 500-600 000  KM

Deci faza cu datu' KM inapoi este o prostioara balcanica.Un Audi functioneaza la fel daca are 300 k sau 400 k

Modificat de Marculescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km reali cititi din ECU? nu cred ....

post-1788-0-59031000-1367516471_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!